Προς το περιεχόμενο

Κατεβάστε δωρεάν (και νόμιμα) 1000 τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη


gsarig

Προτεινόμενες αναρτήσεις

για να καταλάβω είναι 15 κομμάτια και περιέχουν 1000 τραγούδια ή κάνει να ανέβουν και άλλα?

 

 

Ετσι ακριβως.Δεν υπαρχουν αλλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 175
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αυτοί που μιλάνε για πνευματικά δικαιώματα και επικρίνουν τον Μίκη, δεν γνωρίζουν φαίνεται πως οι επιστημονικές εργασίες, έργα ολόκληρης ζωής, δίνονται τσάμπα, και οι εταιρείες πάσης φύσεως αυτές τις ιδέες κλέβουν για να θησαυρίζουν. Αλγόριθμοι, γονίδια, πρωτεΐνες, φυσικές αρχές κτλ, εξυπηρετούν ένα αδηφάγο οικονομικό σύστημα, χωρίς να καταβάλλεται το αντίστοιχο οικονομικό τίμημα προς τους δημιουργούς επιστήμονες έτσι ώστε να μπορέσει να προαχθεί η περαιτέρω έρευνα. Αντί λοιπόν να πληρώνουν αυτοί που έχουν τα μεγάλα κέρδη τα πανεπιστήμια, αυτά χρηματοδοτούνται από τους φορολογούμενους πολίτες μέσω κρατικών επιχορηγήσεων τη στιγμή που η βιομηχανία έπρεπε να πληρώνει το τίμημα της επιστημονικής προόδου, αφού μόνο αυτή μέχρι στιγμής καρπώνεται τα κέρδη. Οι επιχορηγήσεις από το φορολογούμενο θα ήταν δικαιολογημένες, αν η επιστημονική γνώση χρησιμοποιούταν για τη σωτηρία του περιβάλλοντος και για την βελτίωση της ποιότητας ζωής των ζωντανών πλασμάτων πάνω στον πλανήτη Γη, κατί που δεν το έχουμε δει δυστυχώς. Τα δε ωφέλιμα φάρμακα μάλιστα τα αγοράζουμε από τις εταιρείες. Συνεπώς οι εταιρείες θα πρέπει να πληρώνουν σε μόνιμη βάση για κάθε επιστημονική πατέντα που χρησιμοποιούν. Φυσικά όμως δεν το κάνουν και οι "σοφοί" ερευνητές των πανεπιστημίων τα δίνουν όλα τσάμπα στις εταιρείες. Το open source και η δωρεά είναι καλή για τον κόσμο... το φοιτητή, ή τον οποιοδήποτε απλό πολίτη. Οι επιχειρηματίες που κερδίζουν και αυτοί που μαζεύουν τα κέρδη (τράπεζες) θα έπρεπε να είναι περισσότερο "ευγνώμονες" προς τους δημιουργούς!

 

Συνεπώς μην καίγεστε για τα πνευματικά δικαιώματα τόσο πολύ. Αυτοί που έχουν κλέψει κατά κόρον τα πνευματικά δικαιώματα είναι αυτοί που ενοχλούνται τώρα από το open source και την ελεύθερη διακίνηση της τέχνης τη στιγμή που οι ίδιοι καρπώνονται ελεύθερα τις δημιουργίες της ανθρωπότητας. Ακόμη και αυτό το internet που είναι ανακάλυψη του CERN, θα έπρεπε να μην δίνεται σε όλους αυτούς τους providers, αν αυτοί δεν πληρώσουν ένα μικρό τίμημα προς την επιστημονική κοινότητα που το ανακάλυψε σε ετήσια βάση. Αντί αυτού το CERN χρηματοδοτείται από εσάς και από εμένα από το τεράστιο ποσό του 1 euro ετησίως!!! Τόσο μας στοιχίζει κύριοι το CERN σε μας τους Ευρωπαίους χωρίς τη βοήθεια καμιάς τράπεζας ή επιχείρησης. Όμως όπως πολύ σωστά είπε ο Θεοδωράκης, μάθαμε να βλέπουμε τα πράγματα "παραμορφωτικά". Ας είναι καλά αυτοί που δε μας μορφώνουν, αλλά μας καταρτίζουν, μέσω της "παραμόρφωσης".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

 

Όσο για το άλλο των 5 αντιγράφων και τα περί νομιμότητας για ιδιωτική χρήση, δεν υπάρχει πουθενά. Το μόνο δικαίωμα που έχεις (αν το έχεις και αυτό) είναι να κάνεις αντίγραφο από γνήσιο για να το χρησιμοποιήσεις εσύ ο ίδιος. Σύμφωνα με τον νόμο και σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχεσαι αγοράζοντας το προϊόν δεν μπορείς καν να δανείσεις το γνήσιο.

 

Νόμος 2121/93 άρθρο 18

 

http://el.wikisource.org/wiki/%CE%9D%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82_2121/93#.CE.86.CF.81.CE.B8.CF.81.CE.BF_18:_.CE.91.CE.BD.CE.B1.CF.80.CE.B1.CF.81.CE.B1.CE.B3.CF.89.CE.B3.CE.AE_.CE.B3.CE.B9.CE.B1_.CE.B9.CE.B4.CE.B9.CF.89.CF.84.CE.B9.CE.BA.CE.AE_.CF.87.CF.81.CE.AE.CF.83.CE.B7

 

 

Άρθρο 18: Αναπαραγωγή για ιδιωτική χρήση

 

1. Με την επιφύλαξη των επόμενων παραγράφων επιτρέπεται, χωρίς την άδεια του δημιουργού και χωρίς αμοιβή, η αναπαραγωγή ενός έργου, που έχει νομίμως δημοσιευθεί εφόσον η αναπαραγωγή γίνεται για ιδιωτική χρήση εκείνου που την κάνει. Δεν αποτελεί ιδιωτική χρήση η χρήση στο πλαίσιο μιας επιχείρησης ή μιας υπηρεσίας ή ενός οργανισμού.

 

2. Η ελευθερία της αναπαραγωγής για ιδιωτική χρήση δεν ισχύει όταν με την αναπαραγωγή εμποδίζεται η κανονική εκμετάλλευση του έργου ή βλάπτονται τα νόμιμα συμφέροντα των δημιουργών και ιδίως: α) όταν αναπαράγεται αρχιτεκτονικό έργο σε μορφή κτιρίου ή άλλης παρεμφερούς κατασκευής, β) όταν αναπαράγεται, με τεχνικά μέσα, έργο των εικαστικών τεχνών, που κυκλοφορεί σε περιορισμένο αριθμό ή η γραφική παράσταση μουσικού έργου.

 

3. Εάν για την ελεύθερη αναπαραγωγή του έργου χρησιμοποιούνται τεχνικά μέσα, όπως συσκευές εγγραφής ήχου ή εικόνας ή ήχου και εικόνας, συσκευές ή εξαρτήματα μη ενσωματωμένα στην κύρια μονάδα ηλεκτρονικών υπολογιστών που λειτουργούν σε συνάρτηση με αυτούς και χρησιμοποιούνται για την ψηφιακή αντιγραφή ή για την ψηφιακή μετεγγραφή από ή προς αναλογικά μέσα, μαγνητικές ταινίες ή άλλοι υλικοί φορείς πρόσφοροι για την αναπαραγωγή ήχου ή εικόνας ή ήχου και εικόνας, συμπεριλαμβανομένων των υλικών φορέων ψηφιακής αντιγραφής - όπως CD-ROM, CD-R, φορητοί οπτικοί μαγνητικοί δίσκοι χωρητικότητας άνω των 100 εκατομμυρίων ψηφίων (άνω των 100 Mbytes), αποθηκευτικά μέσα/δισκέτες κάτω των 100 εκατομμυρίων ψηφίων (κάτω των 100 Mbytes) - φωτοτυπικά μηχανήματα, χαρτί κατάλληλο για φωτοτυπίες, οφείλεται εύλογη αμοιβή στο δημιουργό του έργου και σε δικαιούχους συγγενικών δικαιωμάτων. Η αμοιβή ορίζεται σε 6% της αξίας των συσκευών εγγραφής ήχου ή εικόνας ή ήχου και εικόνας, συμπεριλαμβανομένων και των συσκευών ή εξαρτημάτων μη ενσωματωμένων στην κύρια μονάδα του ηλεκτρονικού υπολογιστή (εκτός από σαρωτές), των μαγνητικών ταινιών ή άλλων υλικών φορέων πρόσφορων για την αναπαραγωγή ήχου ή εικόνας ή ήχου και εικόνας καθώς και των υλικών φορέων ψηφιακής αντιγραφής - εκτός από τα αποθηκευτικά μέσα/δισκέτες κάτω των 100 εκατομμυρίων ψηφίων (κάτω των 100 Mbytes) - και σε 4% της αξίας των φωτοτυπικών συσκευών, των σαρωτών, του χαρτιού κατάλληλου για φωτοτυπίες και των αποθηκευτικών μέσων (δισκέτες) χωρητικότητας κάτω των 100 εκατομμυρίων ψηφίων (κάτω των 100Mbytes). Σε κάθε περίπτωση ο υπολογισμός γίνεται κατά την εισαγωγή ή τη διάθεση από το εργοστάσιο. Η αμοιβή καταβάλλεται από τους εισαγωγείς ή από τους παραγωγούς των αντικειμένων αυτών και σημειώνεται στο τιμολόγιο, εισπράττεται δε από οργανισμούς συλλογικής διαχείρισης που λειτουργούν με έγκριση του Υπουργού Πολιτισμού και καλύπτουν εν όλω ή εν μέρει την ενδιαφερόμενη κατηγορία των δικαιούχων. Η αμοιβή που εισπράττεται από την εισαγωγή ή την παραγωγή φωτοτυπικών μηχανημάτων, χαρτιού κατάλληλου για φωτοτυπίες, αποθηκευτικών μέσων (δισκετών) κάτω των των 100 εκατομμυρίων ψηφίων, και σαρωτών (4%) κατανέμεται εξ ημισείας μεταξύ των πνευματικών δημιουργών και των εκδοτών εντύπων. Η αμοιβή που εισπράττεται από την εισαγωγή ή την παραγωγή των συσκευών εγγραφής και υλικών φορέων ήχου ή εικόνας ή ήχου και εικόνας, των συσκευών και εξαρτημάτων μη ενσωματωμένων στην κύρια μονάδα ηλεκτρονικών υπολογιστών (6%), καθώς και των υλικών φορέων ψηφιακής αντιγραφής εκτός από τα αποθηκευτικά μέσα (δισκέτες) άνω των 100 εκατομμυρίων ψηφίων, κατανέμεται κατά 55% στους πνευματικούς δημιουργούς, 25% στους ερμηνευτές ή εκτελεστές καλλιτέχνες και 20% στους παραγωγούς γραμμένων μαγνητικών ταινιών ή άλλων γραμμένων υλικών φορέων ήχου ή εικόνας ή ήχου και εικόνας.

 

4. Κάθε οργανισμός συλλογικής διαχείρισης έχει το δικαίωμα να ζητήσει οποτεδήποτε από οποιονδήποτε οφειλέτη, κοινοποιώντας του σχετική γραπτή πρόσκληση, να δηλώσει εγγράφως και υπευθύνως κατά το N.1599/1986 προς τον Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας: α) τη συνολική αξία των συσκευών εγγραφής ήχου ή εικόνας ή ήχου και εικόνας, υλικών φορέων ήχου ή εικόνας ή ήχου και εικόνας, φωτοτυπικών μηχανημάτων, χαρτιού κατάλληλου για φωτοτυπίες, ηλεκτρονικών υπολογιστών ή άλλων τεχνικών μέσων τα οποία χρησιμοποιούνται για την αναπαραγωγή έργου κατά τα ανωτέρω και τα οποία κατά περίπτωση εισήγαγε ή διέθεσε και β) ότι αυτή είναι πράγματι η συνολική αξία χωρίς καμία απόκρυψη. Μέσα σε ένα (1) μήνα από την κοινοποίηση της σχετικής πρόσκλησης ο οφειλέτης υποχρεούται να υποβάλει στον Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας την ως άνω υπεύθυνη δήλωση υπογραμμένη από τον ίδιο, όταν πρόκειται για ατομική επιχείρηση, ή από τον κατά το Καταστατικό εκπρόσωπό του, όταν πρόκειται για εταιρεία.

 

5. Οι οργανισμοί συλλογικής διαχείρισης δεν δικαιούνται να ζητήσουν από τον ίδιο οφειλέτη την υποβολή νέας υπεύθυνης δήλωσης πριν παρέλθουν έξι (6) τουλάχιστον μήνες από την υποβολή της αμέσως προηγούμενης.

 

6. Αν ο οφειλέτης δεν συμμορφωθεί με την υποχρέωση υποβολής της υπεύθυνης δήλωσης που αναφέρεται παραπάνω, το μονομελές πρωτοδικείο, δικάζον κατά τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων, διατάσσει την άμεση εκ μέρους του κληθέντος υποβολή της υπεύθυνης δήλωσης με την απειλή, σε κάθε περίπτωση μη συμμόρφωσής του, χρηματικής ποινής υπέρ του αιτούντος οργανισμού συλλογικής διαχείρισης ενός (1.000.000) μέχρι δέκα (10.000.000) εκατομμυρίων δραχμών.

 

7. Αν ο οφειλέτης, μέσα σε προθεσμία είκοσι (20) ημερών από τη δημοσίευση της παραπάνω απόφασης, δεν συμμορφωθεί με την υποχρέωση υποβολής της υπεύθυνης δήλωσης, αίρεται ως προς αυτόν, ανεξάρτητα από κάθε άλλη κύρωση, ο χρονικός περιορισμός των έξι (6) μηνών, κατά τα ανωτέρω, και οποιοσδήποτε οργανισμός συλλογικής διαχείρισης δικαιούται να ζητήσει από αυτόν υποβολή υπεύθυνης δήλωσης κάθε μήνα. Στην περίπτωση αυτή εφαρμόζονται ως προς κάθε μία υπεύθυνη δήλωση οι διατάξεις της αμέσως προηγούμενης παραγράφου.

 

8. Κάθε οργανισμός συλλογικής διαχείρισης, με δικές του δαπάνες, δικαιούται να ζητήσει τον έλεγχο της ακρίβειας του περιεχομένου οποιασδήποτε υπεύθυνης δήλωσης από έναν ορκωτό ελεγκτή που ορίζεται από τον Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας. Σε περίπτωση άρνησης του οφειλέτη να δεχθεί τον ανωτέρω έλεγχο, η διενέργειά του διατάσσεται από το μονομελές πρωτοδικείο, σύμφωνα με όσα ορίζονται παραπάνω. Η εκάστοτε έκθεση του ορκωτού ελεγκτή κατατίθεται στον Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας και αντίγραφο αυτής δικαιούται να λάβει κάθε οργανισμός συλλογικής διαχείρισης. Η διενέργεια νέου ελέγχου κατ' αίτηση άλλων οργανισμών συλλογικής διαχείρισης για την ίδια δήλωση αποκλείεται.

 

9. Τα δικαιώματα των οργανισμών συλλογικής διαχείρισης που αναφέρονται στις προηγούμενες παραγράφους έχουν κατ΄ αλλήλων και όλες οι επιχειρήσεις που εισάγουν ή παράγουν ή διαθέτουν ή πωλούν τεχνικά μέσα και υλικούς φορείς που υπόκεινται στην αμοιβή του παρόντος άρθρου. Στην περίπτωση διενέργειας ελέγχου από ορκωτό ελεγκτή, η σχετική δαπάνη βαρύνει την επιχείρηση που ζήτησε τη διενέργειά του.

 

10. Σε περίπτωση κατά την οποία για την καταβολή της εύλογης αμοιβής επιλέγεται ο εισαγωγέας, είτε πρόκειται για εισαγωγή, είτε για ενδοκοινοτική απόκτηση των αναφερόμενων στην παράγραφο 3 του άρθρου 18 Ν.2121/1993 υλικών φορέων ήχου ή εικόνας ή ήχου και εικόνας ή άλλων τεχνικών μέσων, η αμοιβή υπολογίζεται επί της αξίας που αναγράφεται στο τιμολόγιο του ξένου οίκου, η δε προβλεπόμενη από το παρόν άρθρο σημείωση επί του τιμολογίου γίνεται επί του τιμολογίου διάθεσης των εν λόγω υλικών φορέων και τεχνικών μέσων και αναφέρει απλώς ότι στην τιμή διάθεσης περιλαμβάνεται και η υπολογισθείσα επί της ανωτέρω αξίας αμοιβή της παραγράφου 3 του άρθρου 18 του Ν.2121/1993. Η αμοιβή καθίσταται απαιτητή τρεις (3) μήνες από την εισαγωγή.

 

11. Όταν στην ίδια κατηγορία ή υποκατηγορία δικαιούχων υπάρχουν περισσότεροι οργανισμοί συλλογικής διαχείρισης και η συμφωνία για την μεταξύ τους κατανομή του ποσοστού της εύλογης αμοιβής δεν έχει επιτευχθεί μέχρι την 1 Απριλίου εκάστου έτους, η κατανομή των ποσοστών της εύλογης αυτής αμοιβής στους οργανισμούς συλλογικής διαχείρισης της κάθε κατηγορίας ή υποκατηγορίας δικαιούχων, ο τρόπος είσπραξης και καταβολής, καθώς και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια καθορίζεται με απόφαση του Οργανισμού Πνευματικής Ιδιοκτησίας (ΟΠΙ). Η απόφαση του ΟΠΙ διαμορφώνεται σύμφωνα με τις απόψεις των ενδιαφερομένων οργανισμών συλλογικής διαχείρισης, την καλή πίστη, τα συναλλακτικά ήθη και τις ακολουθούμενες πρακτικές σε διεθνές και κοινοτικό επίπεδο. Οι οργανισμοί συλλογικής διαχείρισης που δεν συμφωνούν με την απόφαση του ΟΠΙ, μπορούν να ζητήσουν από το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών δικάζον κατά τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων να καθορίσει άλλη κατανομή, οι οφειλέτες όμως υποχρεούνται να καταβάλουν στους οργανισμούς συλλογικής διαχείρισης την εύλογη αμοιβή με βάση την απόφαση του ΟΠΙ. Η καταβολή αυτή συνεπάγεται την εξόφληση και την ελευθέρωσή τους.

 

 

Αν δεν επιτρέπεται για ιδιωτική χρήση η ελεύθερη αναπαραγωγή του μέσου τότε με ποιο σκεπτικό υπάρχει αυτό το 6% στα άγραφα μέσα και στις συσκευές εγγραφής;;;

 

Πρόσεξε επίσης ότι ο νόμος αναφέρεται στα έργα τα οποία νομίμως έχουν δημοσιευτεί και όχι σε αυτά που ο χρήστης τα έχει στην κατοχή του.

 

Αυτά τα θέματα τα έχουμε συζητήσει πάμπολλες φορές. Δεν μπορεί πχ η nova να σου ζητήσει να βλέπεις μόνο εσύ που πλήρωσες την συνδρομή και όχι οι φίλοι σου που δεν είναι συνδρομητές και που ήρθαν επίσκεψη στο σπίτι σου. Το ίδιο ισχύει και για copyrighted υλικό που έχεις νόμιμα αποκτήσει στην χώρα που βρίσκεσαι και που έχεις το δικαίωμα να πάρεις μαζί σου σε ένα ταξίδι σου σε άλλη χώρα. Δεν μπορεί κάποιος λοιπόν να μας πει γιατί οι θείοι μας από το εξωτερικό μας επιτρέπουν μαζί με την βιντεοκλήση να βλέπουμε ή να ακούμε το υλικό που εκείνοι παρακολουθούν εκείνη την στιγμή.

 

Υπάρχουν αρχές και αξίες ανώτερες από το κέρδος των εταιριών. Δεν μπορείς να περιορίσεις τους πολίτες λόγω της πιθανότητας να βρεθούν να βλέπουν ή να ακούν copyrighted υλικό το οποίο δεν έχουν αγοράσει οι ίδιοι που και να θέλουν να το κάνουν οι αρχές είναι φύση αδύνατο οπότε και καταφεύγουν στην νομιμοποίηση της αναπαραγωγής του υλικού χωρίς την άδεια του κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων και για την αποζημίωση των τελευταίων προβλέπεται αυτό το 6 και 4% αντίστοιχα από τα άγραφα μέσα και τις συσκευές αναπαραγωγής.

 

Αυτό λέω εδώ και χρόνια, αυτό το 6% να περάσει στον λογαριασμό της συνδρομής μας και ο isp να αναλαμβάνει να στέλνει αυτό το ποσό στους δικαιούχους και να τελειώνει το πανηγύρι με το θέμα της "πειρατείας" όταν αυτή γίνεται καθαρά και μόνο για ιδιωτική χρήση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσυ θα ηθελες να παραγεις ενα προιον και να χανεις πχ.τους μισους πελατες, διοτι το δανειζονται απο τους αλλους μισους?

Οι άλλοι μισοί που δανείζονται δε θα το αγόραζαν ούτως ή άλλως, οπότε δεν ειναι καν εν δυνάμει πελάτες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα που έκανε και κίνημα... Έχει ξεκουτιάνει και λίγο...

 

 

συγχαρητήρια, σαν δε ντρέπεσαι λιγάκι που έχεις το θράσος να λες ανοησίες για έναν τόσο μεγάλο Έλληνα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρήστη Πουρνάρας,

Αυτό το "από τα ίδια τραγούδια έκανε περιουσία" μου κάθεται κάπως στον λαιμό.Εμμέσως θες να πεις πως,μια όμορφη μέρα ξύπνησε ο Μίκης και είπε "τι να κάνω σήμερα για να βγάλω το ψωμί μου;Ας γράψω κανά τραγουδάκι!" ; Εμμέσως θες να πεις πως την όποια δουλειά του την έκανε για καθαρά εμπορικούς σκοπούς ; Γιατί δεν μπορώ αλλιώς να ερμηνεύσω το γραπτό σου !Αρα από αυτά που γράφεις,συννάπτω πως οι συναυλίες του μετά το 1974,δεν έγιναν μέσα κλίμα συγκίνησης (από μεριά του),δεν έγιναν με δάκρυα στα μάτια !Πόσες φορές,ένας Θεός ξέρει μόνο αν ήταν 100αδες φορές,είχε πει "αγάπαω και αγωνίζομαι για την Ελλάδα" ; Μήπως ήταν πολύ πριν την μεγάλη δόξα του,την δεκαετία του 40 ; Μήπως και εκείνες τις εποχές (τέλη δεκαετία του 30) δεν ανακάλυψε την αγάπη του για την μουσική ; Η θες να πεις πως της ημέρες πριν και μετά την Χούντα,"μύρισε" τα πολλά λεφτά γιατί ο κόσμος ταυτιζόταν με μελωδείες ;

Την δεκαετία του 90 που εσύ αναφέρεις,να σου πω λοιπόν πως (προφανώς εν αγνοία σου αλλιώς δεν θα τα έγραφες) οι φιλανθρωπικές και πολιτιστικές συναυλίες (μεταξύ άλλων οι συναυλίες του μαζί με τον Τούρκο συνθέτη Λιβανέλι),η δωρεά του προσωπικού αρχείου του στην Μουσική Βιβλιοθήκη Λίλιαν Βουδούρη,έγιναν,ΕΝΑ ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ,χωρίς ανταμοιβή.Και αυτό δυστυχώς,για κάποιους,δεν έχει αναφερθεί από τον ίδιο,αλλά,από πολλούς συνεργάτες του.

Να μας ζητήσει και συγγνώμη που δεν πετούσε την ώρα της όποιας συναυλίας τζάμπα κασσέτες με τις συνθέσεις του στα κεφάλια των ακροατών.

 

Μεγάλη κίνηση αυτό που έκανε,και,για μένα,πήρε ΚΑΙ ΠΑΛΙ μια θέση παραπάνω στον ήδη μεγάλο σεβασμό που του τρέφω,γιατί,μας αρέσει δεν μας αρέσει,αυτός ο άνθρωπος αγωνίστηκε για την πατρίδα αυτήν που σήμερα αποτείλεται από ανθρώπους αχάρηστους,ξεπουλημένης γενειάς του 73,ψευτοέλληνες που υποτίθεται αγάπανε αυτά τα χώματα αλλά με κάθε ευκαιρία κοιτάνε να πλουτίσουν τις ήδη γεμάτες τσέπες με τα λεφτά,τα δάκρυα,και τον κόπο εκείνων που παλιά,λέγαμε "λαό".

 

Συγγνώμη για το μίνι σεντόνι,

επίσης συγγνώμη γαι την αναφορά μου στην Χούντα,

και τέλος συγγνώμη για το οφφτόπικ.Αυτα !!!

 

Ωραιο και δακρυβρεχο το σεντονακι σου, πρωσπαθωντας να περιτυλιξεις την σημερινη αυτη κινηση.

Παρολα αυτα και παροτι μπορει να σου καθεται στο λαιμο αυτο που ειπα, δεν ειδα καπου μεσα στο σεντονι να απαντας. Γιατι λοιπον, μιας κι εκανες αναδρομη στη ζωη του, δεν αναρωτηθηκες γιατι καποιος (ο οποιοσδηποτε οχι μονο ο Μικης), αποφασιζει να δωσει αυτα τα κομματια, ΑΦΟΥ μεχρι τωρα ειχε εσοδα απο αυτα, ΑΦΟΥ πρωτα δωθηκαν καμμια δεκαρια φορες μεσα απο συλλογες, μεσα απο περιοδικα, μεσα απο εφημεριδες, και ΑΦΟΥ ειδε οτι πλεον δεν μπορει να τα ξεζουμισει αλλο; Ναι λογικο ειναι να τα δωσει δωρεαν. Γιατι λοιπον δεν το εκανε αυτο αρκετα χρονια πριν; Δεν λεω οτι εκανε κακως που τα εδωσε εστω και τωρα, αλλα μην το αναγαγουμε και σε μεγα γεγονος. Πολιτικη κινηση ειναι (οχι δικια του, αυτος πλεον σιγα μην ασχοληθει), αλλα των συνεργατων του, εν οψει του νεου κινηματος.

Για τις "πολιτιστικες" συναυλιες, και το κατα ποσο αφιλοκερδως πανε ολοι αυτοι που εχουν ξεζουμισει τα πακετα που ερχονται απο τας ευρωπας για τον πολιτισμο, ασε με να εχω ιδία γνωμη, και να γνωριζω καποια πραγματα εκ των εσω.

 

Κατα τα λοιπα, μιας και δεν μπορεις να ερμηνευσεις τα γραπτα μου, δεν ειναι υποχρεωτικο να προσπαθεις και μετα να βγαζεις και λαθος συμπερασματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συγχαρητήρια, σαν δε ντρέπεσαι λιγάκι που έχεις το θράσος να λες ανοησίες για έναν τόσο μεγάλο Έλληνα

 

Δηλαδη οι μεγαλοι ελληνες δεν γινεται να ξεκουτιανουν ετσι; Αυτο πρεπει να το κοιταξει η ιατρικη, διοτι μεχρι τωρα εδινε ισες πιθανοτητες σε ολα τα ανθρωπινα οντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην δημοκρατία ο καθένας μας μπορεί να έχει την άποψή του και να την εκφράζει ελεύθερα, απλά συνηθίζεται για ανθρώπους μεγάλης ηλικίας ανεξαρτήτως ιδεολογίας και προσφοράς και το πως την αξιολογεί κανείς, να κρατάμε τα προσχήματα και να είμαστε κόσμιοι ώστε να μην δημιουργούνται αντιπαραθέσεις που έχουν να κάνουν με τους τύπους και όχι την ουσία. :-)

 

Υ.Γ. Η μόνη εξαίρεση στον κανόνα ο ακατονόμαστος. :lol:

 

Υ.Γ.2 Τα ίδια δεν λέγαμε πριν λίγο καιρό και για τον Γκοντάρ; :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καπου πριν λιγες μερες μετεφερε ο Paredwse ενα πολυ ενδιαφερον κειμενακι του Πασχου Μανδραβελη για το συγκεκριμενο θεμα.

 

http://www.insomnia.gr/topic/391593-%CE%B5%CE%BD%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%81%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%8C%CF%83%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B8%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BD%CE%B1-%CE%B8%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%BF/page__p__3742633#entry3742633

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη οι μεγαλοι ελληνες δεν γινεται να ξεκουτιανουν ετσι; Αυτο πρεπει να το κοιταξει η ιατρικη, διοτι μεχρι τωρα εδινε ισες πιθανοτητες σε ολα τα ανθρωπινα οντα.

 

 

όλοι μπορούν να ξεκουτιάνουν δεν είπε κανείς το αντίθετο, απλά ο συγκεκριμένος κάθε άλλο παρά ξεκούτιανε, δεν ξέρω ΑΝ ΞΕΚΟΥΤΙΑΝΕ ΑΥΤΌΣ ΠΟΥ ΤΟ ΈΓΡΑΨΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συγχαρητήρια, σαν δε ντρέπεσαι λιγάκι που έχεις το θράσος να λες ανοησίες για έναν τόσο μεγάλο Έλληνα

 

Κλασικό παράδειγμα μεσήλιξ που έχει χάσει επαφή με το παρόν. Συγχωρείσαι.

 

Όχι μόνο ξεκούτιανε ο Θεοδωράκης. Χαμένο εντελώς το έχει. Μια ματιά αν έριχνες στα τελευταία που λέει και γράφει θα αρκούσε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι έχουμε ξεφύγει εντελώς. Όποιος δεν έχει account στο rapidshare και θέλει να κατεβάσει να μου κάνει πμ να του δώσω links σε άλλα free services τα cd που θέλει (ως το 17).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπαρχει αμφιβολια πως οσοι εκφραζονται αρνητικα για τον Θοδ/κη ήταν ΠΑΝΤΟΤΕ αρνητικα προδιαθετειμενοι απεναντι του. Αλλα γραφτηκαν και πολλα τρελλα, οπως

Καλη κινηση για να συνεχισει να μενει στο προσκηνιο, αλλα πολυ μπαγιατικη

λες και προκειται για καποιον νεο ηθοποιο που εχει αναγκη να μενει συνεχως στο προσκηνιο :lol:

ή

ας το εκανε, οχι απο την αρχη, αλλα τουλαχιστον στη δεκαετια του '90 που μεσουρανουσε. Αλλα τοτενες ηταν καλα τα λεφτα.

Καποιοι εμαθαν τον Θ/κη τη δεκαετια του 90 και νομιζουν οτι τοτε ηταν που μεσουρανουσε... Ας μαθει λοιπον ο φιλος μας οτι οσο μεσουρανουσε τοτε τοσο μεσουρανει και σημερα. Η ιστορια του συγκεκριμενου ανθρωπου ειναι πολυ παλαιοτερη απ τη δεκαετια του 90.

 

Καλο ειναι οταν μιλαμε για συνθετικο εργο να βαζουμε τα πολιτικα ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ.

 

Οι άλλοι μισοί που δανείζονται δε θα το αγόραζαν ούτως ή άλλως, οπότε δεν ειναι καν εν δυνάμει πελάτες

 

Oχι βεβαια, για να το δανειστουν σημαινει οτι ενδιαφερονται. Και γιατι να το αγορασουν οταν μπορουν να το εχουν τσαμπα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oχι βεβαια, για να το δανειστουν σημαινει οτι ενδιαφερονται. Και γιατι να το αγορασουν οταν μπορουν να το εχουν τσαμπα?

Λάθος. Έστω το X συγκρότημα εβγαλε νέο άλμπουμ και έχουν σουπερ-ντουπερ-ασπαστο DRM, και άρα δεν υπάρχει για κατέβασμα ΠΟΥΘΕΝΑ.

Αν έκανε π.χ. 3-4 ευρώ το album θα το αγόραζα. Αν έκανε 15 ευρώ, δεν θα το αγόραζα. Άρα δεν είμαι εν δυνάμει πελάτης.

 

 

Άλλο παράδειγμα. Το orange box όταν βγήκε έκανε καμιά 50αριά ευρώ και είχε μέσα HL2, HL2:EP1, HL2:EP2, Portal, TF2. Τα παιχνίδια τα κατέβασα πειρατικά και τα έπαιξα. Αν δεν υπήρχαν πειρατικά, δεν θα ασχολιόμουν καν. Άρα δεν είμαι εν δυνάμει πελάτης.

Πριν 3 βδομάδες λόγω black friday ήταν σε προσφορά με 5 ευρώ. Το αγόρασα.

 

Με εννοείς τώρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...