Προς το περιεχόμενο

Βρετανία: Πιθανή διακοπή πρόσβασης στη διαδικτυακή πορνογραφία


gsarig

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Φυσικά και δεν ήταν το παιδικό όνειρο καμίας.Τα παιδιά δεν έχουν σεξουαλικότητα μέχρι να φτάσουν την εφηβεία.

 

Όσο για την ελεύθερη επιλογή,υπάρχει τίποτα που να ανάγκασε έστω και έμμεσα μια κοπέλα να παντρευτεί ένα πλούσιο γέρο μόνο και μόνο για να του τα πάρει;Ή νομίζεις ότι οι πορνοσταρ θα προτιμούσαν να αφήσουν μια δουλεία που χρειάζεται να δουλεύουν ελάχιστα,έχοντας μεγάλες αποδοχές και καλύπτοντας τις σεξουαλικές τους ανάγκες; (φυσικές ή μη,διεστραμμένες ή όχι)

 

Το παιδικό όνειρο ήταν σχήμα και λόγου και το ξέρεις, εκτός κι αν δεν εχεις καταλάβει τι εννοώ.

 

Η επιλογή της κοπέλας που ανέφερες είναι κάτι που επίσης δεν εγκρίνω. θεωρώντας πως υποννοείς πως κάνει κι αυτή κάτι παρόμοιο με τις πορνοσταρ, δηλαδή πουλιέται συνειδητά για το εύκολο χρήμα, δεν θα διαφωνήσω. Όμως για την ελευθερία των επιλογών που ρωτάς παραθέτω το παρακάτω απόσπασμα.

 

 

Τρεις βασικές θέσεις του Σωκράτη είναι τόσο αλληλένδετες ώστε αποτελούν αχώριστα σχεδόν τμήματα ενός ενιαίου συνόλου. Αυτές είναι : α) Αρετή είναι η γνώση. β) Η κακία μπορεί να οφείλεται μόνο σε άγνοια και επομένως πρέπει να θεωρείται ακούσια. γ) Η φροντίδα της ψυχής είναι η πρωταρχική προϋπόθεση του ευ ζην.

α) Αρετή είναι η γνώση. Από τη μια ήταν η γνώση του στόχου και του τελικού σκοπού της ανθρώπινης ζωής, ο οποίος συμπεριλάμβανε και ξεπερνούσε όλους τους επιμέρους στόχους και τις μεμονωμένες τέχνες, σαν αυτές που είχαν σκοπό την υγεία, την εξασφάλιση της ζωής, τον πλούτο, την πολιτική δύναμη. Αυτά μπορεί να συμβάλλουν ή να μη συμβάλλουν στην καλύτερη και πιο ευτυχισμένη ζωή, γιατί όλα τους είναι μέσα για απώτερους σκοπούς και εξαρτάται από το πως χρησιμοποιούνται. Από την άλλη, η γνώση που χρειαζόταν ήταν η αυτογνωσία. Ξεκινώντας από τη σωκρατική αντίληψη ότι, να ξέρεις τη φύση οποιουδήποτε πράγματος σημαίνει να ξέρεις το σκοπό του, αν μπορούσαμε να καταλάβουμε τη δική μας φύση, θα γνωρίζαμε ποιος είναι ο σωστός και φυσικός τρόπος της ζωής μας και αυτή η γνώση θα μας έδινε την αρετή που αναζητούμε.

β) Η κακία μπορεί να οφείλεται μόνο σε άγνοια και επομένως πρέπει να θεωρείται ακούσια. Ο Σωκράτης ισχυριζόταν ότι δεν εξαρτάται από τη θέλησή μας το να είμαστε καλοί ή κακοί. Γιατί, έλεγε, οποιονδήποτε κι αν ρωτούσες αν ήθελε να είναι δίκαιος ή άδικος, κανένας δεν θα προτιμούσε την αδικία, και το ίδιο ισχύει για την ανδρεία και τη δειλία καθώς και για όλες τις αρετές. Είναι, λοιπόν, φανερό ότι, αν κάποιοι είναι κακοί, δεν είναι κακοί με τη θέλησή τους. Κατά συνέπεια, ούτε και καλοί με τη θέλησή τους.

 

 

 

Όποτε γνώμη μου είναι τα επίσημα "επαγγέλματα" που αποτελούν αντικειμενικά λάθος επιλογές ζωής να είναι απαγορευμένα ώστε να υπάρχει ένας μηχανισμός προστασίας των χαζών ή ανώριμων που αύριο μεθαύριο μπορεί να ωριμάσουν. Φυσικά το να εμποδίσεις να πάρει η μικρή τον παππού μόνο με παιδεία μπορείς να το πετύχεις, γνώση της αρετής δηλαδή, αλλά θα ήταν υποκρισία να προσπαθούσαμε να μεταδόσουμε την αρετή στους ανθρώπους χωρίς να ήταν αυτονόητο πως επαγγέλματα που δεν συμβαδίδουν με την αρετή δεν θα ευλογούνται από τον νόμο.

 

Ωραία. Το εμπεδώσαμε.

 

Βγάλε τώρα το anime avatar με τη βυζαρού γιατί είναι τσόντα και εμπίπτει στα χρηστά μου ήθη και σκανδαλίζομαι.

 

Ακόμα αναρτημένο το έχεις;

 

Μου φαίνεται ότι πρέπει να φύγεις από το UK και πολύ σύντομα, σε βλάπτει.

 

Αν δεν είχες δει τόσες πολλές τσόντες θα μπορούσες να δεις καλύτερα τι βγάζει το συγκεκριμένο αβαταρ και να ξεφύγεις απο τα βυζιά.

Ως προς την εμπέδωση αμφιβάλλω.

Τέλος κρίνοντας από την επιθετική και χαζή δημοσίευσή σου θεωρώ ανούσια οποιαδήποτε αντιπαράθεση μαζί σου γι αυτό μη μου μιλάς άλλο.

 

 

 

 

 

Για να παραμείνω και εντός του τεχνολογικού προφίλ του forum ξαναλέω πως συμβαίνει ήδη στο UK οπότε μάλλον οι τεχνικές δυσκολίες ξεπερνιούνται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 122
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Έχεις δίκιο.Έτσι ούτε θα χρειαζόταν να στιγματιστεί ο χρήστης,ούτε να μάθει η οποιαδήποτε κυβέρνηση ή εταιρία προσωπικά στοιχεία,ο γονικός έλεγχος θα ήταν ευκολότερος και οι εκνευριστικές πορνογραφικές διαφημίσεις θα μπορούσαν να περιοριστούν μόνο σε αυτά τα site και να θεωρούνται παράνομες στα υπόλοιπα.

 

Διαφωνώ πάντως με την εφαρμογή του νόμου γιατί μου φαίνεται σαν ένα είδος καταγραφής των προσωπικών στοιχείων των πολιτών.

 

 

 

 

 

 

Δεν τα εχει η εταιρεια ηδη τα στοιχεια ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά εμένα μου αρέσει που ο καθένας λέει την δική του γνώμη (σεβαστότατο) και δεν ψάχνει να βρει και καμιά μέση λύση έτσι για να την έχει στο πιιιισω μέρος του μυαλού του... Καθόμαστε αναμασάμε κάποιες αρλούμπες και μη από άλλους και δεν έχουμε δική μας κρίση... (καλή ώρα αυτό το θέμα στο forum)

 

Τεσπά επί του θέματος τώρα πιστεύω ότι ο μόνος τρόπος για να προφυλαχθείς από τα αρνητικά της πορνογραφίας είναι ο έλεγχος και η ενημέρωση... Δεν μπορεί να αφήνεις ένα παιδί στην εφηβεία να κάθεται καθημερινά ώρες ολόκληρες και να μην περιμένεις ότι θα δει πορνό (ελάχιστες εξαιρέσεις σε σχέση με αυτούς που το κάνουν). Πρέπει να πεις στο παιδί σου για το σεξ, να σταματήσουμε όλες αυτές τις υστερίες και να μιλήσουμε λίγο ώριμα... Καλά δεν λέω να σου λέει το παιδί σου και τι στάσεις κάνει αλλά να ξέρει ότι οποιαδήποτε στιγμή νιώσει ανασφάλεια θα έχει κάπου να στραφεί χωρίς να φοβάται: "Αυτό τώρα μου το είπε για καλό" κτλ κτλ. Και επιτέλους να μπει το γ@^#ν0 το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής ώστε να ξέρουν τα παιδιά 5 πράματα παραπάνω κι άμα πια δεν τους φτάνει κι αυτό να πάνε να δουν και τις τσόντες για να "μορφωθούν" επί του θέματος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

Αν δεν είχες δει τόσες πολλές τσόντες θα μπορούσες να δεις καλύτερα τι βγάζει το συγκεκριμένο αβαταρ και να ξεφύγεις απο τα βυζιά.

Ως προς την εμπέδωση αμφιβάλλω.

Τέλος κρίνοντας από την επιθετική και χαζή δημοσίευσή σου θεωρώ ανούσια οποιαδήποτε αντιπαράθεση μαζί σου γι αυτό μη μου μιλάς άλλο.

 

 

 

Μα γιατί αρνείσαι το διάλογο; Θεωρείς τον εαυτό σου ανώτερο ώστε να μιλάς με μας τους λιγότερο intelectual;

 

Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, δεν έχω δει απλά πολλές "τσόντες" αλλά έχω γυρίσει κάμποσες από αυτές. Στο επάγγελμα είμαι, είχα γράψει παλιότερα ότι έχω κάνει το χόμπυ μου επάγγελμα και περνάω φίνα. Και όχι δεν είμαι "ηθοποιός" ούτε κάνω ντουμπάζ βογγητά. Την παραγωγή εκτελώ.

 

Και φυσικά η "κρίση" είναι άγνωστη λέξη στο επάγγελμά μας και τα κορίτσια είναι πολύ ξηγημένα.

 

Και φυσικά θεωρώ ότι δεν θα σου ξαναμιλήσω, είσαι officialy on my ignore list. Κάνε το ίδιο και για μένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ποιος είσαι εσύ που θα κρίνεις τι είναι "διαστροφή" στο sex και τι φυσιολογικό. Οι gay είναι ή δεν είναι φυσιολογικοί? Μήπως σε διόρισε κανένας (ή την αγγλική κυβέρνηση) προστάτη ή διαιτητή για το τι πρέπει να γίνεται και τι όχι αποδεκτό? Προσέχτε γιατί ατά που γράφετε είναι επικίνδυνα. Σήμερα το sex, αύριο η "φυσιολογική" ή "παρά φύσιν" σκέψη και άποψη. Το τι θα κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του ή στην προσωπική του ζωή είναι δικό του θέμα και αλίμονο αν κάποιοι "δικαιοδοτούνται" να ορίσουν το φυσιολογικό από το μη φυσιολογικό.

 

 

 

Αυτο μπηκα να γραψω. Γελαω απιστευτα με αποψεις ατομων που εχουν τοσο μεγαλη ιδεα για τον εαυτο τους ωστε εχουν την εντυπωση οτι μπορουν να ορισουν και να επιβαλλουν αυτα που οι ιδιοι θεωρουν πως ειναι το αντικειμενικα (συμφωνα με την αποψαρα τους) "σωστο" η "φυσικο".

 

Πχ:

 

Όποτε γνώμη μου είναι τα επίσημα "επαγγέλματα" που αποτελούν αντικειμενικά λάθος επιλογές ζωής να είναι απαγορευμένα ώστε να υπάρχει ένας μηχανισμός προστασίας των χαζών ή ανώριμων που αύριο μεθαύριο μπορεί να ωριμάσουν.

 

Δηλαδη η katerina_a_86 οχι μονο κατεχει την απολυτη γνωση του Συμπαντος ωστε να μπορει να εκφερει απολυτη γνωμη για το τι ειναι "αντικειμενικα" σωστο η λαθος αλλα προτεινει αυτα που η ιδια θεωρει αντικειμενικα λαθος να απαγορευτουν, για την προστασια της κοινωνιας!!!!

 

 

Επισης αυτοι που λενε οτι το σεξ μονο για το σεξ (χωρις την συναισθηματικη επαφη) ειναι κατι το "αφυσικο" καλα θα κανουν να κοιταξουν και λιγουλακι πιο εξω απο το στενο κουτι του δυτικου ανθρωπου του 20ου αιωνα στο οποιο βρισκονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Όποτε γνώμη μου είναι τα επίσημα "επαγγέλματα" που αποτελούν αντικειμενικά λάθος επιλογές ζωής να είναι απαγορευμένα ώστε να υπάρχει ένας μηχανισμός προστασίας των χαζών ή ανώριμων που αύριο μεθαύριο μπορεί να ωριμάσουν. Φυσικά το να εμποδίσεις να πάρει η μικρή τον παππού μόνο με παιδεία μπορείς να το πετύχεις, γνώση της αρετής δηλαδή, αλλά θα ήταν υποκρισία να προσπαθούσαμε να μεταδόσουμε την αρετή στους ανθρώπους χωρίς να ήταν αυτονόητο πως επαγγέλματα που δεν συμβαδίδουν με την αρετή δεν θα ευλογούνται από τον νόμο.

 

Ποιοι θα ειναι αυτοι που θα κρινουν ποια επαγγελματα ειναι λαθος επιλογες ζωης; Με ποιο οριο αρετης θα φτασουν; Τι θα γινει αν ξεπερασουν το δικο σου πχ οριο αρετης, μιας και δε νομιζω να εχουν ολοι τα ιδια ορια;

Εχει κατσει να σκεφτεις σε τι επικινδυνο μονοπατι μπαινεις με το να αφησεις καποιους αλλους να χωρισουν τα επαγγελματα σε καλα και σε κακα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο μπηκα να γραψω. Γελαω απιστευτα με αποψεις ατομων που εχουν τοσο μεγαλη ιδεα για τον εαυτο τους ωστε εχουν την εντυπωση οτι μπορουν να ορισουν και να επιβαλλουν αυτα που οι ιδιοι θεωρουν πως ειναι το αντικειμενικα (συμφωνα με την αποψαρα τους) "σωστο" η "φυσικο".

Πχ:

 

Δηλαδη η katerina_a_86 οχι μονο κατεχει την απολυτη γνωση του Συμπαντος ωστε να μπορει να εκφερει απολυτη γνωμη για το τι ειναι "αντικειμενικα" σωστο η λαθος αλλα προτεινει αυτα που η ιδια θεωρει αντικειμενικα λαθος να απαγορευτουν, για την προστασια της κοινωνιας!!!!

 

 

Επισης αυτοι που λενε οτι το σεξ μονο για το σεξ (χωρις την συναισθηματικη επαφη) ειναι κατι το "αφυσικο" καλα θα κανουν να κοιταξουν και λιγουλακι πιο εξω απο το στενο κουτι του δυτικου ανθρωπου του 20ου αιωνα στο οποιο βρισκονται.

 

 

Καταρχάς είσαι αγενής που γελάς απίστευτα με τις απόψεις μου και μας το λες κιόλας.

 

Απαντώ λέγοντας πως

 

  • Το να έχεις άποψη για κάτι δεν σημαίνει πως έχει μεγάλη ιδέα για τον ευατό σου.
  • Το να έχεις άποψη για κάτι και να λες πως θα ήθελες να ήταν τα πράματα, σύμφωνα με αυτά που θεωρείς πως είναι σωστά, δεν σημαίνει πως θελεις να το επιβάλλεις κιολας.
  • Το να έχεις άποψη για κάτι δεν σημαίνει πως θεωρείς πως κατέχεις την απόλυτη γνώση του σύμπαντος για το τι είναι σωστό και τι λάθος ούτε πως απαιτείς να το εφαρμόσουν επειδή το πιστεύεις εσυ.
    Απλά θα το ήθελες και παίρνεις θέση.

 

Επομένως όσο γελοία είμαι εγώ άλλο τόσο είσαι κι εσύ αν έχεις αντίθετες απόψεις με εμένα για το θέμα και θες να τις επιβάλλεις.

 

Επίσης με βάση αυτή την λογική πως ο νομοθέτης δεν μπορεί ούτε έχει το δικαίωμα να κρίνει τι είναι σωστό και τι λάθος, επηρρεάζοντας τις ζωές και τις επιλογές των ανθρώπων, η μόνη λύση είναι η αναρχία.

Είμαι μαζί σου θεωρητικά, αλλά πρακτικά αυτή η απαίδευτη ζούγκλα που λέγεται κοινωνία δεν είναι έτοιμη να ζήσει υπό τέτοια ουτοπικά καθεστώτα. Μέχρι τότε η κοινή λογική οφείλει να κρίνει τι είναι κακό και τι είναι καλό και να προστατεύει τους ανίκανους να προστατεύσουν τον ευατό τους.

Με βάση αυτό άποψη μου είναι πως να εκδίδεται κάποιος δημοσίως για χρήματα είναι λάθος επιλογή ζωής.

 

Αν διαφωνείς θα μπορούσα να το σεβαστώ χωρίς να γελάσω για τις απόψεις σου και να το εκφράσω δημοσίως για να νιώσω καλύτερα για τις δικές μου.

 

Ποιοι θα ειναι αυτοι που θα κρινουν ποια επαγγελματα ειναι λαθος επιλογες ζωης; Με ποιο οριο αρετης θα φτασουν; Τι θα γινει αν ξεπερασουν το δικο σου πχ οριο αρετης, μιας και δε νομιζω να εχουν ολοι τα ιδια ορια;

Εχει κατσει να σκεφτεις σε τι επικινδυνο μονοπατι μπαινεις με το να αφησεις καποιους αλλους να χωρισουν τα επαγγελματα σε καλα και σε κακα;

 

Με βάση αυτή την λογική πως ο νομοθέτης δεν μπορεί ούτε έχει το δικαίωμα να κρίνει τι είναι σωστό και τι λάθος, επηρρεάζοντας τις ζωές και τις επιλογές των ανθρώπων, η μόνη λύση είναι η αναρχία. Αυτό που λέω, να κρίνει δηλαδή κάποιος τί είναι καλό και τι είναι κακό και να το εφαρμόζει στην νομοθεσία δεν είναι κάτι καινούριο, είναι ο κόσμος που ζεις.Ετσι πχ σου απαγορεύουν τα ναρκωτικά, σε υποχρεώνουν να μορφώνεσαι κτλ.

Ως προς την αναρχία είμαι μαζί σου θεωρητικά, αλλά πρακτικά αυτή η απαίδευτη ζούγκλα που λέγεται κοινωνία δεν είναι έτοιμη να ζήσει υπό τέτοια ουτοπικά καθεστώτα.

Μέχρι τότε η κοινή λογική οφείλει να κρίνει τι είναι κακό και τι είναι καλό και να προστατεύει τους ανίκανους να προστατεύσουν τον ευατό τους.

Με βάση αυτό, άποψη μου είναι πως να εκδίδεται κάποιος δημοσίως για χρήματα είναι λάθος επιλογή ζωής. Το να διαφωνείς είναι κάτι σεβαστό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O νομοθετης νομοθετει, με βαση τι ειναι νομιμο και τι οχι, πραγμα που το αντλει απο το συνταγμα. Με βαση λοιπον αυτο, πρεπει καποιες εργασιες να θεωρηθουν βασει νομου παρανομες, πραγμα ομως που θα επεμβει στην ελευθερια του ατομου. Εκτος και πρεπει να παμε σε μια ανελευθεση κοινωνια, βασιζομενοι οτι ειναι ανωριμη και καποιοι "πιο ωριμοι", θα πρεπει να νομοθετησουν για να προστατευσουν την κοινωνια.

 

Η κοινη λογικη παλι, βασιζεται στην πλειοψηφια, λογικη που εχουν καποιοι λιγοι, δεν μπορει να θεωρησει κοινη λογικη. Αρα πρεπει πρωτα να γινει μια ας το πουμε δημοσκοπηση, στο αν η κοινη λογικη το θελει αυτο, αλλα εδω παμε στο εξης οξυμωρο, αν το ηθελαν αυτο οι πολλοι, η ιδια η αγορα, θα τους περιθωριοποιουσε σιγα σιγα, μη βλεποντας τη δημοσια εκδοση τους, οποτε και αυτοι, ελλειψει χρηματων δεν θα εκαναν αυτο το επαγγελμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον διάβασες πολύ γρήγορα αυτά που είπα και δεν τα κατάλαβες. Πάμε πάλι λοιπον.

 

O νομοθετης νομοθετει, με βαση τι ειναι νομιμο και τι οχι, πραγμα που το αντλει απο το συνταγμα. Με βαση λοιπον αυτο, πρεπει καποιες εργασιες να θεωρηθουν βασει νομου παρανομες, πραγμα ομως που θα επεμβει στην ελευθερια του ατομου. Εκτος και πρεπει να παμε σε μια ανελευθεση κοινωνια, βασιζομενοι οτι ειναι ανωριμη και καποιοι "πιο ωριμοι", θα πρεπει να νομοθετησουν για να προστατευσουν την κοινωνια.

 

Το σύνταγμα τι είναι θεόσταλτο? Το ίδιο το σύνταγμα έχοντας αρχές και κανόνες οι οποίοι έγιναν με βάση την κοινή λογική του σωστού και του λάθους ήδη περιορίζει την ελευθερία σου. Ένας νόμος για τις τσόντες δεν έχει διαφορά από έναν νόμο για τα ναρκωτικά ή την υποχρεωτική σου εκπαίδευση, ως προς την ελευθερία των επιλογών σου.

Άρα ζεις ήδη σε μια ανελεύθερη κοινωνία.

 

Για να γίνει αυτό που λες πρέπει να μην έχουμε καθόλου κανόνες που να περιορίζουν τις ελεύθερες επιλογές των ανθρώπων.

Αυτό ονομάζεται αναρχία.

Αν υποστηρίζεις πως η κοινωνία σήμερα είναι ικανή να ζήσει υπό ένα τέτοιο καθεστώς τότε οκ. Εγώ διαφωνώ όμως.

 

Η κοινη λογικη παλι, βασιζεται στην πλειοψηφια, λογικη που εχουν καποιοι λιγοι, δεν μπορει να θεωρησει κοινη λογικη. Αρα πρεπει πρωτα να γινει μια ας το πουμε δημοσκοπηση, στο αν η κοινη λογικη το θελει αυτο, αλλα εδω παμε στο εξης οξυμωρο, αν το ηθελαν αυτο οι πολλοι, η ιδια η αγορα, θα τους περιθωριοποιουσε σιγα σιγα, μη βλεποντας τη δημοσια εκδοση τους, οποτε και αυτοι, ελλειψει χρηματων δεν θα εκαναν αυτο το επαγγελμα.

 

Η δημοσκόπηση που λες υπάρχει και είναι η ψευδαίσθηση της δημοκρατίας που έχουμε. Ψηφίζεις αυτούς που ψηφίζεις και αυτοί νομοθετούν.

Η άμμεση δημοκρατία θα ήταν πιο κοντά σε αυτό που λες αλλά για πρακτικούς λόγους έχει επικρατήσει η έμμεση.

 

Τώρα αν λες πως το οτι ειναι δεν είναι κακό με βάση την κοινή λογική για κάποιον να εκδίδεται δημοσίως για λεφτά τότε οκ πάλι, εγώ όμως θεωρώ πως είναι.

 

Η ανταπόκριση απο την κοινωνία απέναντι στις τσόντες δεν τις νομιμοποιεί ηθικά. Η κοινωνία επίσης μαστουρώνει, αν και παράνομο, κλέβει, σκοτώνει και κάνει πολλά μη σωστά που αν ήταν ελεύθερα ίσως να είχαν αντίστοιχη έκταση. Γενικότερα θα έλεγα πως η κοινωνία δεν έχει αποδείξει πως διακρίνεται για την ηθική της ωριμότητα ώστε οι πράξεις της να μπορούν να αποτελούν κριτήριο για το τι είναι καλό και τι κακό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με βάση αυτό άποψη μου είναι πως να εκδίδεται κάποιος δημοσίως για χρήματα είναι λάθος επιλογή ζωής.

 

 

Μπορεις να εχεις οποια αποψη θελεις φυσικα, οταν χρησιμοποιεις την λεξη "αντικειμενικα" ομως δεν εκφραζεις την δικη σου αποψη αλλα κατι που ειναι δεδομενο.

 

Οπως καταλαβαινεις η προταση που εκανα quote εδω ειναι εκ διαμετρου αντιθετη απο την προταση περι "αντικειμενικα λαθος επιλογων", το να κρινεις τις επιλογες του αλλου ειναι δικαιωμα σου, το να λες οτι ειναι "αντικειμενικα" λαθος ειναι απιστευτα εγωκεντρικο γιατι στην ουσια εκφραζεις μια υποκειμενικη αποψη βαζοντας της αντικειμενικο μανδυα για να της δωσεις μεγαλυτερη βαρυτητα.

 

 

TL;DR απεχθανομαι τις "αντικειμενικες" αποψεις, μην τις χρησιμοποιειτε γιατι παθαινω nerd rage :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον διάβασες πολύ γρήγορα αυτά που είπα και δεν τα κατάλαβες. Πάμε πάλι λοιπον.

 

 

 

Το σύνταγμα τι είναι θεόσταλτο? Το ίδιο το σύνταγμα έχοντας αρχές και κανόνες οι οποίοι έγιναν με βάση την κοινή λογική του σωστού και του λάθους ήδη περιορίζει την ελευθερία σου. Ένας νόμος για τις τσόντες δεν έχει διαφορά από έναν νόμο για τα ναρκωτικά ή την υποχρεωτική σου εκπαίδευση, ως προς την ελευθερία των επιλογών σου.

Άρα ζεις ήδη σε μια ανελεύθερη κοινωνία.

 

Για να γίνει αυτό που λες πρέπει να μην έχουμε καθόλου κανόνες που να περιορίζουν τις ελεύθερες επιλογές των ανθρώπων.

Αυτό ονομάζεται αναρχία.

Αν υποστηρίζεις πως η κοινωνία σήμερα είναι ικανή να ζήσει υπό ένα τέτοιο καθεστώς τότε οκ. Εγώ διαφωνώ όμως.

 

 

 

Η δημοσκόπηση που λες υπάρχει και είναι η ψευδαίσθηση της δημοκρατίας που έχουμε. Ψηφίζεις αυτούς που ψηφίζεις και αυτοί νομοθετούν.

Η άμμεση δημοκρατία θα ήταν πιο κοντά σε αυτό που λες αλλά για πρακτικούς λόγους έχει επικρατήσει η έμμεση.

 

Τώρα αν λες πως το οτι ειναι δεν είναι κακό με βάση την κοινή λογική για κάποιον να εκδίδεται δημοσίως για λεφτά τότε οκ πάλι, εγώ όμως θεωρώ πως είναι.

 

Η ανταπόκριση απο την κοινωνία απέναντι στις τσόντες δεν τις νομιμοποιεί ηθικά. Η κοινωνία επίσης μαστουρώνει, αν και παράνομο, κλέβει, σκοτώνει και κάνει πολλά μη σωστά που αν ήταν ελεύθερα ίσως να είχαν αντίστοιχη έκταση. Γενικότερα θα έλεγα πως η κοινωνία δεν έχει αποδείξει πως διακρίνεται για την ηθική της ωριμότητα ώστε οι πράξεις της να μπορούν να αποτελούν κριτήριο για το τι είναι καλό και τι κακό.

 

Δαφωνω. Το συνταγμα δεν ειναι θεοσταλτο αλλα δημιουργηθηκε με βαση την ελευθερια του ατομου, και το τι μπορει ελευθερα να κανει μεχρι να ενοχλησει την ελευθερια αλλου ατομου. Αρα ενας νομος που βγαζει παρανομη την τσοντα, επηρεαζει την ελευθερια μου να χρησιμοποιησω τα γεννητικα μου οργανα με σκοπο το κερδος, οπως καποιος αλλος χρησιμοποιει τα ποδια του, αλλος τα χερια του, αλλος τον εγκεφαλο του. Δεν ενοχλω καποιον, δεν αναγκαζω κανεναν να με δει, και δεν εργαζομαι σε δημοσιο χωρο, οπου εισαι αναγκασμενος να με δεις ακομη κι αν δε θες.

Αντιθετως, τα παραδειγματα που βαζεις, κλεψιμο φονος κλπ, επηρρεαζουν αμεσα και αλλο κοσμο χωρις να το θελει, εκτος και σκοτωσεις καποιον αλλα κανενας να μην πεθανει... δυσκολο.

 

Με τη λογικη του ηθικου και της κοινης γνωμης, θα επρεπε να τεθουν εκτος νομου, και τα χιλιαδες πορτραιτα γυμνων γυναικων ανα τους αιωνες, η οι ερωτικες στασεις που εχουμε βρει ζωγραφισμενες στα αρχαια σκευη κλπ. διοτι υπαρχουν ας πουμε λαοι που η εκθεση του γυμνου γυναικειου κορμιου θεωρειται ανηθικο και ασεμνο.

 

Ολη η φαση ειναι απλα ενα ταμπου, που δημιουργηθηκε και καλλιεργηθηκε μεσα απο την εκκλησια, την εποχη του μεσαιωνα. Μηπως να θυμηθουμε τους αρχαιους μας και σε τι θεση ειχαν το γυμνο, το σεξ, την πορνεια κλπ; Τοτε ηταν ασεμνο; Ανηθικο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...