Προς το περιεχόμενο

O.A.Σ.Θ


Vintage Jewel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο ΟΑΣΘ ανακοίνωσε μερικές (θετικές) τροποποιήσεις στα νέα τιμολόγια:

- Η μετεπιβίβαση στο εισητήριο των 90 θα είναι προς όλες τις κατευθύνσεις

- Δωρεάν εισητήριο για παιδιά <6 με συνοδό

- μειωμένο εισιτήριο πλέον και για τους >65

- το εισιτήριο της Πολιτιστικής γραμμής θα ισχύει και για μετεπιβίβαση

 

Πηγή: Εφημερίδα Μακεδονία

 

Κλάιν Μάιν.

  • Απαντ. 183
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

c56bc7fb-3d5d-4d1b-9e11-422fde0a3a25.jpg

 

 

Παρόμοιες εικόνες έχω συναντήσει ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ φορές σε λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Αποκορύφωμα όλων:

Οδηγώντας μόνο με αγκώνες κ κοιλιά.

Τρώγοντας σουβλάκι, μιλάει στο κινητό με το άλλο χέρι,κ μόλις το σουβλάκι τελείωσε αντικαταστάθηκε με τσιγάρο. Μετά ευτυχώς κατέβηκα γιατί θα ακολουθούσε κ καμια αμστελιά.

 

Επίσης 2004 με στα χιόνια με παγωμένο δρόμο, το λεωφορείο βγαίνοντας από την έξοδο της εθνικής υπέστρεφε επειδή γλιστρούσε ενώ ο οδηγός ήταν απασχολημένος αλλάζοντας μπαταρίες στο ραδιοφωνάκι. Όσο υπερβολικά κι αν ακούγονται όλα αυτά συμβαίνουν. Ας σοβαρευτούνε πρώτα λίγο κ μετά ας αυξήσουν τα εισητήρια.

Δημοσ.

Ας τους πάρουν τα ραδιοφωνάκια,ας βάλουν τα κινητά εκεί που ξέρουν(ξέρουμε),ας μην καπνίζουν γιατί κι εγώ είμαι καπνιστής και μιά φορά το μπομπούνισα την ώρα που κάπνιζε ο Σουμάχερ και είχαμε τρελλό πάρτυ,ας σταματήσουν το λακιρντί και το φθηνό καμάκι στην κάθε κάμπια που τυχαίνει να είναι γνωστή τους και καβαλάει τη μπάρα(προστασίας) λες κι έπιασε κονέ με τον πορτιέρη του fix ας στρώσει λίγο τις γραμμές στα δυτικά που μερικές γραμμές την έχουν δει ΚΤΕΛ κι έρχονται ανά 20 λεπτά,να καταλάβουν επιτέλους οι οδηγοί ότι δεν κουβαλάνε πατάτες αλλά ανθρώπινες ψυχές και να μην πέφτουν ολόκληροι πάνω στο φρένο και όποιος τους υπερασπίζεται δεν έχει παρά να κάνει ένα τουρ με τις γραμμές ,Λαχαναγοράς,Σίνδου,Καλοχωρίου(αν και αυτή στρώνει.

Εγώ χρειάζομαι 50 ευρά το μήνα για να πηγαινοέρχομαι σε άθλιες συνθήκες στη δουλειά μου,σκουτεράκι σούρχομαι,άιντε με τα λαμόγια πιά που νομίζουν ότι μια ζωή θα πληρώνουμε τις ρεμούλες τους,να τους δώ τώρα που θ'αρχίσει ν'αραιώνει ο κόσμος ή με τους τζαμπατζήδες που θ'αυξηθούν ακόμη πιο πολύ.

Δημοσ.

Το να τα βάζουμε με τους υπαλλήλους είναι υπερβολή. Σε κάθε δουλειά υπάρχουν και καλοί και κακοί. Εγώ έχω πετύχει ευγενέστατους υπαλλήλους και αγενέστατους επίσης. Τα ραδιοφωνάκια δεν με πειράζουν αν οδηγούν σωστά, κι εγώ θα είχα.

Δημοσ.

Το να τα βάζουμε με τους υπαλλήλους είναι υπερβολή. Σε κάθε δουλειά υπάρχουν και καλοί και κακοί. Εγώ έχω πετύχει ευγενέστατους υπαλλήλους και αγενέστατους επίσης. Τα ραδιοφωνάκια δεν με πειράζουν αν οδηγούν σωστά, κι εγώ θα είχα.

 

 

Τα ραδιοφωνάκια ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ γραπτώς από τον κώδικα δεοντολογίας τους. Κυρίως για να μην τους αποσπάνε την προσοχή, γιατί έχουν τις ζωές κάποιων ανθρώπων στο λαιμό τους. Αν έπαιζαν μόνο μουσική τα ραδιοφωνάκια και σιγανά δε θα το κανα θέμα. Αλλά όταν ακούς τον ΜΠΑΟΥΓΚ στο τέρμα κάτι γίνεται. Α, και κάτι ακόμα. Σαφώς και θα τα βάλουμε και με του ΚΑΚΟΥΣ υπαλλήλους. Δεν φταίει σε όλα μόνο η διοίκηση. Αν ο άλλος είναι μλκς μένει μλκς. Και όταν κάποιες παρατυπίες τις βλέπεις συχνά, ε θα τις αναφέρεις. Αν το έβλεπα στις 100 διαδρομές μια φορά δεν θα το ανέφερα.

Δημοσ.

Το να τα βάζουμε με τους υπαλλήλους είναι υπερβολή. Σε κάθε δουλειά υπάρχουν και καλοί και κακοί. Εγώ έχω πετύχει ευγενέστατους υπαλλήλους και αγενέστατους επίσης. Τα ραδιοφωνάκια δεν με πειράζουν αν οδηγούν σωστά, κι εγώ θα είχα.

Αυτός όμως ο "κακός" υπάλληλος θα βαλει στον γύψο μερικά χέρια και κεφάλια,αυτός πατάει το φρένο σαν ζώο,εγώ και να το αναφέρω δεν θα του βγάλει κανεί το τούβλο από το πόδι και το στόκο από το κεφάλι,η μόνη ελπίδα είναι να πάρει τον πούλο

Δημοσ.

δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει τον πούλο,εκτός αν κάνει χοντροειδέστατη μαλακία. Αν φάει μια αναφορά, θα φάει μια επίπληξη, ίσως και πρόστιμο. Στην δεύτερη αναφορά σίγουρα θα φάει πρόστιμο, δηλαδή δουλειά χωρίς μεροκάματο. Αν φάει καμιά αναφορά ακόμα, πιστεύω θα αρχίσει να αποτινάζει το τούβλο από το πόδι και τον στόκο από το κεφάλι του.

Δημοσ.

Δηλαδή για να φοβάται κάποιος μην απολυθεί (δηλαδή αυτό που πρέπει να γίνεται για να κάνει τελικά σωστά τη δουλειά του) πάει κλιμακωτά, και φτάνει μέχρι το να στείλεις στον άγιο πέτρο μερικούς επιβάτες ή πεζούς; Καλή φάση. Όσο για τις γραμμές, δεν χρειάζεται να έρθουμε δυτικά: αρκεί να πετύχεις οποιονδήποτε οδηγό στο τελευταίο του δρομολόγιο πριν σχολιάσει. Και καλό είναι να μην έχεις φάει τίποτε πιο πριν γιατί it's gonna get ugly.

Δημοσ.

για να απολυθείς πρέπει να κάνεις πράγματα που θα μαθευτούν στην διοίκηση, και φυσικά να δικαιολογούν απόλυση. Αν στο τελευταίο δρομολόγιο τρέχει σαν τρελός, η διοίκηση δεν θα το μάθει ποτέ (γι αυτό και τρέχει), και φυσικά δεν θα τον καρφώσει κανένας συνάδερφός του.

Δημοσ.

Δεν κατάλαβες. Το πρόβλημα είναι ότι μπορώ να τον καρφώσω εγώ, αλλά πάλι δεν θα γίνει τίποτε. Αυτό είναι το πρόβλημα μου. Κάνεις δεν φοβάται. Και στην τελική, δεν είναι και καμιά τρελή απαίτηση να ζητάς από τον άλλο να τηρεί τον κανονισμό και να κάνει σωστά τη δουλειά του, σωστά;

Δημοσ.

τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν θα γίνει τίποτα; Το δοκίμασες; Εγώ λέω ότι κάτι θα γίνει. Έχω δοκιμάσει.

 

Σαφώς και είναι λογικό να ζητάς από τον άλλο να τηρεί τον κανονισμό και να κάνει σωστά τη δουλειά του. Αλλά σε αυτήν την κωλοχώρα σωστά την δουλειά τους κάνουν μόνο όσοι φοβούνται κάτι.

Δημοσ.

φυσικά και έχω δοκιμάσει, δεν μιλάω ποτέ στον αέρα. Αλλά όχι με τον οασθ, με άλλο οδηγό του δήμου. Και δεν έγινε απολύτως τίποτε. Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες, αλλά μιλάμε για περιστατικό που στη Γερμανία θα τον είχαν καθαρίσει σαν αυγό το Πάσχα. Anyway, συμφωνούμε σε αυτό που λες με την ανάγκη φόβου

Δυστυχώς

Δημοσ.

έχει διαφορά ρε συ. Ο οδηγός του δήμου είναι δημόσιος υπάλληλος, ο αστικατζής δεν είναι. Ο πρώτος δεν έχει αφεντικό, ο δεύτερος έχει.

Τέλος πάντων, ξέρω προσωπικά οδηγό που έφαγε πρόστιμο επειδή κάπνιζε, επειδή σταμάτησε σε περίπτερο να πάρει κοκακόλα (!), εκδότρια επειδή άργησε 10 λεπτά να ανοίξει το εκδοτήριο, και ελεγκτή επειδή προσέβαλλε επιβάτη (και μάλιστα λαθρεπιβάτη). Μετά από σχετικές αναφορές επιβατών βεβαίως βεβαίως.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...