vire Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2011 Γειά σας και πάλι, πριν κάτι μέρες είχα ανοίξει νέο θέμα εδώ http://www.insomnia.gr/topic/394344-zte-zxv10-h108l-%ce%ba%ce%bb%ce%b5%ce%af%ce%b4%cf%89%ce%bc%ce%b1-%ce%b1%cf%83%cf%8d%cf%81%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%bf%cf%85-wifi/ και ρώτησα πως να κλειδώσω το ασύρματο ρούτερ μου της νέας σύνδεσης double play s της wind η οποία τότε δεν μου είχε ενεργοποιηθεί ακόμα, για να το έχω "έτοιμο", αλλά όπως φαίνετε υπολόγιζα χωρίς τον ξενοδόχο . Αφού η γραμμή ενεργοποιήθηκε, σύνδεσα το ρουτεράκι σε ethernet (τελικά είναι και ενσύρματο, και όχι μόνο ασύρματο όπως νόμιζα)Συνδεσμολογία όλα σωστα, τα φωτάκια στο ρουτερ είναι αναμένα όλα οπως λένε οι οδηγίες οτι πρέπει να είναι, και το΄λαμπάκι του "ιντερνετ" αναμένο, αλλά το pc δεν συνδέεται στο νετ καθόλου. κάτω δεξιά στο εικονίδιο της σύνδεσης εχει το "Χ". Αμα το πατισο στο σχεδιαγραμα τοθ πινακα ελενχοθ δειχνει οτι το pc έχει απλά συνδεθεί στο τοπικό δίκτυο, αλλά όχι στο ιντερνετ. Κάλεσα την τεχνική υποστήριξη της wind, τα πήραμε ολα απο την αρχή, restart, reset, χειροκίνητη αποδοση ip κτλπ κτλπ. μετά έλενξαν και την γραμμή και ειπαν είναι ΟΚ. τελευταίο πράγμα που με συμβούλεψαν να κάνω ήταν να ανανεώσω τους drivers της κάρτας δικτυου. Η κάρτα είναι της realtec ενσωματωμενη στην M/B (msi 790fx-gd70). κατέβασα νεότερους drivers αλλά τπτ, το πρόβλημα παραμένει. το σήμα της γραμμής έρχεαι κανονικά, αλλά το pc αρνείτε να συνδεθεί. δοκίμασα και στο παλιο μου pc και σε win 7, vista, xp. και το dvd που είχε το πακέτο, κάνει κανονικά τον έλενχο και και μόνο στο ασύρματο μου βγάζει σφάλμα καρτας δικτύου, ενώ στην ενσύρματη adsl τα βγάζει σωστά και λέει ότι μπορώ να συνδεθώ. καμιά ιδέα? παρακαλώ βοηθήστε με... το ρουτερ ειναι αυτό: ZTE ZXV10 H108L EDIT: (Sorry έκανα λάθος νομίζω, μάλλον θαυμαστικό " ! " είναι κάτω δεξιά μέσα σε κίτρινο τριγωνάκι, και όχι " Χ " )
EddieObscurant Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2011 Oι κωδικοι σου ήρθανε? Τους έβαλες στην σελίδα του ρουτερ? Τουλάχιστον σε σένα ήρθε το ρούτερ. Σε μένα δεν ήρθε ποτέ παρά τα δεκάδες τηλ που πήρα. Η Εξυπηρέτησή τους είναι ελλεινη. Το 99% που δουλεύει εκει μέσα απλά δεν ξέρει να κάνει τη δουλειά του. Επίσης αν οι κωδικοι σου ρθανε στο κινητο όλοι στα κεφαλαία (όπως εμένα), απλά κάνε δοκιμές καθώς κάποια γράμματα είναι μικρά και όχι όλα κεφαλαία. Ελπίζω να μην αντιμετωπίσει κανείς σοβαρο πρόβλημα με τη wind καθώς δεν πρόκειται να βγάλει άκρη.
vire Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2011 Oι κωδικοι σου ήρθανε? Τους έβαλες στην σελίδα του ρουτερ? Τουλάχιστον σε σένα ήρθε το ρούτερ. Σε μένα δεν ήρθε ποτέ παρά τα δεκάδες τηλ που πήρα. Η Εξυπηρέτησή τους είναι ελλεινη. Το 99% που δουλεύει εκει μέσα απλά δεν ξέρει να κάνει τη δουλειά του. Επίσης αν οι κωδικοι σου ρθανε στο κινητο όλοι στα κεφαλαία (όπως εμένα), απλά κάνε δοκιμές καθώς κάποια γράμματα είναι μικρά και όχι όλα κεφαλαία. Ελπίζω να μην αντιμετωπίσει κανείς σοβαρο πρόβλημα με τη wind καθώς δεν πρόκειται να βγάλει άκρη. φίλε σε ευχαριστώ για την απάντηση. Κωδικούς δεν πήρα ποτέ από την wind, ούτε μέσα στο manual λέει κανα βήμα να βάλεις username/password όπως γινόταν στις adsl συνδέσεις μέχρι πρότηνος. Ούτε στην τεχνικη υποστήριξη μου είπαν τίποτα για κωδικούς οπότε υπέθεσα ότι είναι "αυτοματοποιημένα" όλα. τα μόνα στοιχεία που αναφέρονται είναι το όνομα του ασύρματου δικτύου και το κλειδί πρόσβασης που βρίσκονται από κάτω απο το ρούτερ. από την wind έλαβα μόνο ενα sms που έλεγε ότι μπορώ να φτιάξω email με κατάληξη @tellas.gr, τίποτα άλλο. επίσης μπήκα και στις ρυθμίσεις του ρούτερ μέσω browser και όλα φένονται ΟΚ, δείχνει ότι είμαι συνδεδεμένος, αλλά στο ιντερνετ δεν μπένει, και το ¨Χ¨ κατώ δεξια στο εικονίδιο της σύνδεσης παραμένει.... pfffff μέχρι και format έκανα και ξαναπέρασα τα 7 αλλά τίποτα... λές και έχει πεισμώσει!!! EDIT: (Sorry έκανα λάθος νομίζω, μάλλον θαυμαστικό " ! " είναι κάτω δεξιά μέσα σε κίτρινο τριγωνάκι, και όχι " Χ " )
sheik Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2011 Εγω να ρωτησω κατι ασχετο? Το "φλασακι" που σου δινουν για να ξεχαστεις μεχρι να περασει ο ενας μηνας που θελει για την ενεργοποιηση της υπηρεσιας, εχει καποιο οριο στη χρηση του?
vire Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2011 εντάξει παιδιά. το πρόβλημα λύθηκε!!! ξαναπήρα την τεχνική υποστήριξη και μου έδωσαν username/password και συνδέθηκα με αυτά!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.