Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με εγγύηση απο το πλαισιο


beez

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

λοιπον η εμπειρια μου παραλογου με το πλαισιο. αγορασα μεταχειρισμενες 2 μνημες απο ενα παλικαρι. μου εδωσε αποδειξη αγοράς. η μια μνημη βγηκε προβληματικη. την πηγα πισω στο σερβις για αλλαγη. το δελτιο παραλαβής (κακως) κοπηκε στο όνομα που ηταν στην απόδειξη αν και μου ειπαν δεν γινοταν και αλλιος. η μνημες τελικα βρεθηκαν οτι οντως ειχαν πρόβλημα και ηταν αν γίνουν αντικατάσταση. και εκει αρχιζει ο κυκεώνας. επειδη δεν υπηρχε το ιδιο προιον επρεπε να βγει πιστωτικό και αγορά ίδιου προιόντος. μετά απο μια ωρα συζητησης στο κατάστημα και τηλεφωνικός καταλήγουμε στο εξής.

 

το πλαισιο αρνείται να κάνει ανταλλαγή η πίστωση του ποσου αγοράς σε μένα και αναγνωρίζει μονο το πρώτο δικαιούχο ουσιαστικά μου λεει οτι μονο ο ιδιος μπορει να παει και να κανει αλλαγή τις μνήμες η να πάρει το πιστωτικο και οτι αυτον αναγνωρίζει ενώ εγω που τις εχω αγοράσει και τις έχω στην κατοχή μου δεν μπορώ να πάρω τιποτα. αυτη τη στιγμή τις μνημες τις εχουνν στείλει πίσω στην κεντρική αποθήκη και οταν τους εθεσα το θεμα οτι εχουν υπεξερέσει δικια μου περιουσία είπανε οτι θα μου φέρουν πίσω τις μνήμες ανεπισκεύαστες.

 

εγω να τους λεω οτι η εγγύηση ακολουθει το προιον εκεινοι να επιμένουν οτι ξερουν μονο τον πρωτο αγοραστη και λογιστικα δεν μπορει να γινει αλλιως - το λογιστικο θεμα το καταλαβαινω το οτι ενα προιον που εχει μεταπωληθει απο ιδιωτη σε ιδιώτη δεν εχει εγγύηση πλεον δεν καταλαβαίνω - ψαχνω να βρω την νομοθεσία που αναφερει ακριβως οτι η εγγύηση ακολουθει το προιον.

 

απλα τι αλλο να πω, αφου δεν καταλαβαινουν οτι δυσφημουνται μονοι τους και οτι με τετοιες πρακτικες οποιος περνει νεα προιόντα πλαίσιο μπορει να έχει πρόβλημα να τα πουλήσει για να κάνει μια αναβάθμιση... δεν μπαινω σε περισσοτερες λεπτομερεις και στιχομυθειες γιατι πραγματικα ηταν εμπειρια το ολο σκηνικό - τελικα με πηρε πισω ο υπευθυνος και ειπε οτι θα προσπαθησει κατι να κανει για μενα και να μου βρει καποιες μνημες. εν αναμονη λοιπον τις λυσεις που θα δώσουν για περαιτέρω κινήσεις....

Δημοσ.

το παλικαρι δε μπορει να σε εξυπηρετησει...; εγω πούλησα πριν 3 χρόνια ελα λαπτοπ και φετος που χαλασε ο δισκος αν κ δ ειχα ευθυνη βοηθησα στην αλλαγή του...

Δημοσ.

το θεμα ειναι οτι και αυτος το εχει παρει απο αλλον. ειναι τελειως παραλογισμος, το ξαναλεω η εγγυηση ακολου8ει το προιον, ακομα και να το γραψει το πλαισιο στους ορους του λεγοντας οτι η εγγυηση δεν ειναι μεταβιβασιμη παλι παρανομοι θα ειναι. γιατι πρεπει να αγγαρεψω καποιον να ερθει να βοηθησει επειδη το πλαισιο εχει γινει τοσο μεγαλο και υδροκέφαλο και η γραφειοκρατικες διαδικασίες του και οι λογιστάδες φτιαχνουν τους δικους τους νόμους. το θεμα ειναι τελειως αστειο και ειμαι σιγουρος οτι το εχουν αντιμετωπισει σιγουρα και αλλοι

Δημοσ.

Δεν μπορώ να καταλάβω την λογική τους. Εφόσον αυτοί θα στείλουν τις μνήμες στον αντιπρόσωπο και έχουν εγγύηση, αυτός θα τις δεχτεί. Δεν χάνουν χρήματα.

 

Εκτός και αν φοβούνται ότι είναι κλεμμένες οι μνήμες. Αλλά και πάλι δεν είναι στην δικαιοδοσία τους να ζητάνε έλεγχο στοιχείων.

 

 

 

Απόδειξη είναι ή τιμολόγιο;

Δημοσ.

αποδειξη ειναι. εχουν λογιστικο προβλημα γιατι ενω εχει πουληθει το προιον στον Α καλουνται με αποδειξη αγορας στον Α να πιστώσουν ενα ποσό στο Β. φανταζομαι οτι ο νομος ισως εχει ασάφειες σε καποιες περιπτωσεις. επισης εχουν προβλημα να αντικαταστησουν τις μνημες με αλλες. πρεπει να βγαλουν πιστωτικο και καινουργιο τιμολογιο.εγω τους ειπα ας μου δινανε εκπτωση το ποσο των μνημων σε μια νεα αγορά χωρις καποιο πιστωτικό - ειμαι περιεργος πως θα αλλαξουν τις μνημες που μου λενε τωρα και πως θα εχω εγγύηση μετα για το νεο προιον που θα παρω.

 

παντως αυτο αλλο να το περιγραφω και αλλο να το βιώνεις - να σου λεει ο υπευθυνος του καταστηματος οτι κακος αγορασες μεταχειρισμενο προιον και τωρα πρεπει να υποστείς τις συνέπειες....

Δημοσ.

πάρε τις μνήμες πίσω...πάρε και την απόδειξη και πήγαινε σε άλλο κατάστημα Plaisio...απο το να κάτσεις να μαλώσεις!!! δεν αξίζει τον κόπο

 

Αν η αποδειξη έχει κοπεί με όνομα...πήγαινε σε άλλο κατάστημα και απλά πες οτι είσαι εσύ! αν σου πουν ταυτότητα...δεν την έχεις μαζί! :rolleyes:

Δημοσ.

Φίλε μου κάνε αυτό που σου λέει ο φίλος από πάνω. Απλά και χωρίς ταλαιπωρία.

 

By the way, για μια ακόμη αποδεικνύεται ότι δεν υπάρχει ενιαία πολιτική. Ότι να'ναι.

Τουλάχιστος 5-6 φορές μου έχουν κάνει παραλαβή στο service σε άλλο όνομα από αυτό που είχε η απόδειξη...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...