PaulM Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Είμαι συνδρομητής στη Vodafone για το σταθερό μου στο σπίτι κι επειδή με ενδιέφερε να κάνω σταθερή σύνδεση για να έχω και internet στο σπίτι μου, μου πρότειναν να μεταφερθεί το νούμερο στη HOL. Είμαι διευθυντής ξενοδοχείου και η δουλειά μου απαιτεί ακόμα και τις λίγες ώρες που βρίσκομαι σπίτι να χρειάζεται να κάνω χρήση του υπολογιστή για τη δουλειά αλλά και για προσωπικούς λόγους. Η αίτηση έγινε σε κατάστημα Vodafone στις 05 Οκτωβρίου 2010. Από τη HOL με ενημερώνουν ότι προβλεπόμενη ημερομηνία σύνδεσης θα είναι η 9η Νοεμβρίου 2010. Φροντίζω λοιπόν και διακόπτω τη 3G σύνδεση που είχα με τη Vodafone. Λίγες μέρες πριν από την προβλεπόμενη ημερομηνία σύνδεσης με ενημερώνουν ότι από τον ΟΤΕ δε μπορούν να βρουν τη διεύθυνσή μου για να προχωρήσει η σύνδεση, παρόλο που τους έχω δώσει σταθερό τηλέφωνο του ΟΤΕ το οποίο βρίσκεται στον επάνω όροφο του κτιρίου. Εξηγώ τηλεφωνικά σε τρεις διαφορετικούς υπαλλήλους της HOL που ακριβώς βρίσκεται το σπίτι, με την παράκληση να με πάρει τηλέφωνο ο τεχνικός από τα Χανιά για να του τα πω. Μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα, μου δίνουν νέα ημερομηνία για τις 10 Δεκεμβρίου 2010. Δύο ημέρες πριν από τη νέα ημερομηνία εξελίσσεται η ίδια ακριβώς κατάσταση με την διεύθυνσή μου. Μέχρι και αποτύπωση από το Google maps έστειλα με e-mail στη HOL για να τους δείξω που ακριβώς είναι το σπίτι. Μετά από ακόμα περισσότερα δικά μου τηλεφωνήματα, μου δίνουν νέα προβλεπόμενη ημερομηνία σύνδεσης χτες Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011. Την Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011, επικοινωνώ με τη HOL για να επιβεβαιώσω το ραντεβού και η απάντησή τους ήταν ότι, ναι την Κυριακή θα επικοινωνήσει μαζί σας ο τεχνικός για να κανονίσετε ραντεβού να σας κάνει τη σύνδεση. Κανονίζω λοιπόν και δεν φεύγω με την οικογένειά μου για Σαββατοκύριακο περιμένοντας ένα τεχνικό ο οποίος δεν εμφανίστηκε ποτέ. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα σήμερα 31 Ιανουαρίου 2011 με τη HOL μου είπαν ότι δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί το αίτημά μου και ότι δεν ξέρουν πότε θα γίνει η σύνδεση. Ζήτησα να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο και μου είπαν ότι δεν υπάρχει δυνατότητα να με συνδέσουν και ότι θα με καλέσουν εκείνοι κάποια στιγμή. Για όλη αυτή την παραπάνω απαράδεκτη συμπεριφορά έχω παραπονεθεί επανειλημμένα και στη Vodafone η οποία δικαιολογείται ότι είναι ανεξάρτητη εταιρία. Η δική μου ερώτηση προς τη Vodafone είναι, αφού είναι ανεξάρτητη εταιρία, γιατί στην αναμονή διαφημίζει τα προϊόντα της HOL και όχι τα δικά της. Είμαι πελάτης της Vodafone σταθερά από το 1996 και απαιτώ εξηγήσεις για όλη αυτή την κοροϊδία από τη Vodafone (που μου πρότεινε τη συνεργασία με τη HOL), από τη HOL (για την τόσο μεγάλη καθυστέρηση της σύνδεσης και τον εμπαιγμό μου) αλλά και από τον ΟΤΕ εφόσον έχει μερίδιο ευθύνης. Έχω ενημερώσει τηλεφωνικά τη HOL ότι όταν αποφασίσουν να μου κάνουν τη σύνδεση δεν θα δεχτώ τη δέσμευση συνεργασίας για ένα χρόνο που με υποχρεώνουν, Αν είναι η εξυπηρέτησή τους όλη όπως αυτή που έχω μέχρι τώρα, θέλω να έχω το ελεύθερο να αποχωρήσω άμεσα, χωρίς προϋποθέσεις και ρήτρες. Για όλα τα παραπάνω λοιπόν ζητώ εξηγήσεις από όλους τους εμπλεκόμενους, άμεσα.
marnieros Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Είμαι συνδρομητής στη Vodafone για το σταθερό μου στο σπίτι κι επειδή με ενδιέφερε να κάνω σταθερή σύνδεση για να έχω και internet στο σπίτι μου, μου πρότειναν να μεταφερθεί το νούμερο στη HOL. Είμαι διευθυντής ξενοδοχείου και η δουλειά μου απαιτεί ακόμα και τις λίγες ώρες που βρίσκομαι σπίτι να χρειάζεται να κάνω χρήση του υπολογιστή για τη δουλειά αλλά και για προσωπικούς λόγους. Η αίτηση έγινε σε κατάστημα Vodafone στις 05 Οκτωβρίου 2010. Από τη HOL με ενημερώνουν ότι προβλεπόμενη ημερομηνία σύνδεσης θα είναι η 9η Νοεμβρίου 2010. Φροντίζω λοιπόν και διακόπτω τη 3G σύνδεση που είχα με τη Vodafone. Λίγες μέρες πριν από την προβλεπόμενη ημερομηνία σύνδεσης με ενημερώνουν ότι από τον ΟΤΕ δε μπορούν να βρουν τη διεύθυνσή μου για να προχωρήσει η σύνδεση, παρόλο που τους έχω δώσει σταθερό τηλέφωνο του ΟΤΕ το οποίο βρίσκεται στον επάνω όροφο του κτιρίου. Εξηγώ τηλεφωνικά σε τρεις διαφορετικούς υπαλλήλους της HOL που ακριβώς βρίσκεται το σπίτι, με την παράκληση να με πάρει τηλέφωνο ο τεχνικός από τα Χανιά για να του τα πω. Μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα, μου δίνουν νέα ημερομηνία για τις 10 Δεκεμβρίου 2010. Δύο ημέρες πριν από τη νέα ημερομηνία εξελίσσεται η ίδια ακριβώς κατάσταση με την διεύθυνσή μου. Μέχρι και αποτύπωση από το Google maps έστειλα με e-mail στη HOL για να τους δείξω που ακριβώς είναι το σπίτι. Μετά από ακόμα περισσότερα δικά μου τηλεφωνήματα, μου δίνουν νέα προβλεπόμενη ημερομηνία σύνδεσης χτες Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011. Την Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011, επικοινωνώ με τη HOL για να επιβεβαιώσω το ραντεβού και η απάντησή τους ήταν ότι, ναι την Κυριακή θα επικοινωνήσει μαζί σας ο τεχνικός για να κανονίσετε ραντεβού να σας κάνει τη σύνδεση. Κανονίζω λοιπόν και δεν φεύγω με την οικογένειά μου για Σαββατοκύριακο περιμένοντας ένα τεχνικό ο οποίος δεν εμφανίστηκε ποτέ. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα σήμερα 31 Ιανουαρίου 2011 με τη HOL μου είπαν ότι δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί το αίτημά μου και ότι δεν ξέρουν πότε θα γίνει η σύνδεση. Ζήτησα να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο και μου είπαν ότι δεν υπάρχει δυνατότητα να με συνδέσουν και ότι θα με καλέσουν εκείνοι κάποια στιγμή. Για όλη αυτή την παραπάνω απαράδεκτη συμπεριφορά έχω παραπονεθεί επανειλημμένα και στη Vodafone η οποία δικαιολογείται ότι είναι ανεξάρτητη εταιρία. Η δική μου ερώτηση προς τη Vodafone είναι, αφού είναι ανεξάρτητη εταιρία, γιατί στην αναμονή διαφημίζει τα προϊόντα της HOL και όχι τα δικά της. Είμαι πελάτης της Vodafone σταθερά από το 1996 και απαιτώ εξηγήσεις για όλη αυτή την κοροϊδία από τη Vodafone (που μου πρότεινε τη συνεργασία με τη HOL), από τη HOL (για την τόσο μεγάλη καθυστέρηση της σύνδεσης και τον εμπαιγμό μου) αλλά και από τον ΟΤΕ εφόσον έχει μερίδιο ευθύνης. Έχω ενημερώσει τηλεφωνικά τη HOL ότι όταν αποφασίσουν να μου κάνουν τη σύνδεση δεν θα δεχτώ τη δέσμευση συνεργασίας για ένα χρόνο που με υποχρεώνουν, Αν είναι η εξυπηρέτησή τους όλη όπως αυτή που έχω μέχρι τώρα, θέλω να έχω το ελεύθερο να αποχωρήσω άμεσα, χωρίς προϋποθέσεις και ρήτρες. Για όλα τα παραπάνω λοιπόν ζητώ εξηγήσεις από όλους τους εμπλεκόμενους, άμεσα. εκανα και εγω προσφατα νεα συνδεση στα χανια και με καθυστερισαν μια εβδομαδα απο τον οτε.. δεν μπορουσα να βρω ακρη οπως εσυ μπουφανακι στον ομο και πειγα στο τεχνικο τμημα του οτε το μεγαλο κτηριο κατεβενοντας απο το φραγκικο προς το πανεληνειο αδειο το κτηριο.... μην σου πολυλογω μπηκα εκει σε 1 γραφειο τους ειπα τι ηθελα και τους λεω θα το φτιαξετε τωρα αλλιος δεν φευγω απο εδω σε 1 μερα ειχα ιντερνετ να φανταστεις ζητανε τηλ ατομου στην πολυκατικοια για να μην γραφουν την διευθηνση! και το νομος χανιων αστα...
Voodooman Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Και εμένα με ταλαιπώρησε αφάνταστα η HOL μέχρι να με συνδέσει, καθυστέρησε έναν μήνα σε σχέση με την αρχική της δέσμευση. Πιθανότατα να έπαιξε ρόλο και ένα λάθος που (ισχυρίζονται ότι) έκανε ο ΟΤΕ και δεν έχω λόγο να μην τους πιστέψω, αλλά τους κατηγορώ που δεν έκαναν τίποτε για να επιταχύνουν την διαδικασία από την στιγμή που διορθώθηκε το λάθος. Βέβαια από εκεί και πέρα μόνο καλά έχω να πω. Η σύνδεσή μου κλείδωνε στα 2.3mbit ένω είχα πληρώσει για 6 και έκαναν τα πάντα για να την διορθώσουν και μάλιστα γρήγορα. Με έπαιρναν συχνά τηλέφωνο για να με ενημερώνουν για τις ενέργειές τους και τελικά το διόρθωσαν. Έχω αρχίσει σιγά σιγά να ξεχνάω τα νεύρα μου που έμεινα χωρίς τηλέφωνο εν μέσω γιορτών.
xouzel Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Γεια σου ρε Παυλιτο ταλαιπωρε !!!! Πως παει η δουλεια ;;;
antonl Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Καλά κάθε φορά που είχαν κάποιο «πρόβλημα» έκλειναν ραντεβού 1-2 μήνες μετά πάλι; :/
PaulM Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Με εκνευρίζει η αδιαφορία τους και το ότι οι απαντήσεις που δίνουν είναι εντελώς τυποποιημένες. Δεν τους ενδιαφέρει τι έχει γίνει. Άσε που έχουν περάσει ήδη 4 ώρες και ακόμα να με πάρει ο "υπεύθυνος" τηλέφωνο να με ενημερώσει τι γίνεται......
firewalker Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Ο Ο.Τ.Ε. πως ακριβώς εμπλέκεται σε αυτές τις καταστάσεις;
PaulM Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Η HOL "πατάει" στον ΟΤΕ. Οπότε για να βρεθεί το σπίτι μου και να έρθει γραμμή εκεί χρειάζεται και ΟΤΕ. Οπότε αν η όλη καθυστέρηση οφείλεται στον ΟΤΕ τότε ζητώ εξηγήσεις, από τη στιγμή που το σπίτι πάνω από το δικό μου έχει σταθερό ΟΤΕ.
firewalker Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Α, δηλαδή η HOL ζητά από τον ΟΤΕ να της πει σε ποια διεύθυνση είναι το από πάνω τηλέφωνο. Αφού τους λες εσύ εκεί είμαι, δεν τους κάνει; Σε μία δική μου περίπτωση που η HOL τα έριχνε στον ΟΤΕ αποδείχτηκε πως έλεγαν ψέματα.
PaulM Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Όχι, ο ΟΤΕ είναι υπεύθυνος. Δεν ξέρει η HOL που βρίσκεται το κάθε νούμερο του ΟΤΕ. Απλά την κατευθύνει μέχρι το σπίτι και μετά αναλαμβάνει και καλά η HOL. Όλοι εκτός από τα 3G πατάνε σε κάποια σημεία στον ΟΤΕ.
firewalker Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Ακολουθεί την πορεία της γραμμής η HOL; Αφού τους λες εσύ. Εκεί είμαι ελάτε. Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που είναι τόσο ουσιώδης η συνεισφορά του ΟΤΕ στο εν λόγο ζήτημα. Για μια διεύθυνση πρόκειται. Εκτός αν θέλει η HOL από ποιους κατανεμητές περνά κ.τ.λ.
pournaras Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2011 Δυστυχως για μια ακομη φορα θα το πω, αν ειναι για επαγγελματικη χρηση ιντερνετ, οτε και παλι οτε. Θα μου πεις ειναι ακριβο κλπ, αλλα τουλαχιστον δεν θα εχεις αυτα που εχεις με ολες τις αλλες εταιριες που σε αντιμετωπιζουν σαν το παιδακι, που δεν εγινε και τιποτε αν δε μπηκες για μια βδομαδα στο φεισμπουκ.
Dachtus Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Συνάντησα τυχαία το συγκεκριμένο thread και επειδή ενδιαφέρομαι για αλλαγή σε HOL προτίμησα να μην ανοίξω νέο θέμα... Οι ερωτήσεις μου, λοιπόν! Είμαι συνδρομητής Forthnet εδώ και 2 χρόνια στην οδό Αλμυρίδος, για όσους ξέρουν, παράλληλα με το ρέμα στον Πύργο Χαλέπας...πιο συγκεκριμένα, κάθετα της Ακρωτηρίου στο ύψος του ζαχαροπλαστείου ''Σπιτικό'', στα φανάρια για αεροδρόμιο! Αν και ευχαριστημένος από τη Forthnet (οι λόγοι αλλαγής περιγράφονται σε άλλο thread) θα ήθελα να μετακομίσω σε διαφορετική εταιρία...τι πιο άμεσο, από τη HOL δηλαδή! (προτάσεις για ό,τιδήποτε καλύτερο για την περιοχή μου, εκτός από OTE, θα είναι ευχάριστα δεκτές!) Θα ήθελα να μάθω από κατόχους HOL εδώ στα Χανιά, και πολύ περισσότερο εάν υπάρχουν χρήστες κοντά στην περιοχή που διαμένω, να μου δώσουν τις εντυπώσεις τους από τη γραμμή τους. Ενδιαφέρομαι για μια 24άρα γραμμή αλλά δεν έχω και απαιτήσεις, μιας και από τη Forthnet συγχρονίζω περίπου στα 8 μέχρι στιγμής! Online gaming δεν με ενδιαφέρει (μιλάω για τα pings) αλλά torrents-browsing-youtube κτλ. θα ήθελα να λειτουργούν όσο το δυνατόν απροβλημάτιστα (όπως έχω απολαύσει από τη Forthnet μέχρι στιγμής αλλά να πω και το παράπονό μου, το έχω απολαύσει μετά από αναμονή 1,5 χρόνου και με απαίσιες αναμνήσεις από τη γραμμή μου). Θα ήθελα να μου πείτε, επίσης, τι εμπειρίες έχετε από την αλλαγή παρόχου, μιας και θα ήθελα η μετάβασή μου από Forthnet σε HOL να μην με ταλαιπωρήσει με μερικές εβδομάδες καθυστέρηση και υστέρηση, μαζί! Περιμένω μα αγωνία συντοπίτες και μη για τη γνώμη και τις εμπειρίες τους...
dkmaster Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Ρε παιδιά, η HOL δεν θέλει το νούμερο για να ρωτήσει τον ΟΤΕ ποια είναι η διεύθυνση. Ο φίλος δεν έχει κατ' αρχήν σταθερό τηλέφωνο. Ο ΟΤΕ θέλει γειτονικό νούμερο για να το πώ χοντρικά ώστε κατασκευάσει καλώδιο για τον άνθρωπο, να το πάει μέχρι την πολυκατοικία του και εκεί έπειτα να πάει ο τεχνικός της HOL για να συνδέσει την γραμμή. Κοινώς αν ο ΟΤΕ δεν κατασκευάζει τη γραμμή γιατί η διεύθυνση είναι λάθος ή δεν μπορεί να την βρει η HOL μένει με το π***ί στο χέρι και δεν μπορεί να κάνει κάτι.
PaulM Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Εμένα σας συνδρομητή και καταναλωτή και πελάτη (πείτε με όπως θέλετε), δε με ενδιαφέρει ο τρόπος σύνδεσης. Με ενδιαφέρει όταν μου λένε ότι θα με συνδέσουν μια συγκεκριμένη ημερομηνία να το κάνουν και όχι να βρίσκουν γελοίες δικαιολογίες δύο μέρες πριν τη σύνδεση. Αν δεν μπορούν να βρουν μια διεύθυνση, τι πιο απλό από το να μου τηλεφωνήσει ο ΤΟΠΙΚΟΣ τεχνικός να του εξηγήσω που βρίσκεται το σπίτι. Πως δε μπορεί να το βρει ο ΟΤΕ όταν ήδη υπάρχει σταθερό του στο κτίριο; Το θέμα είναι ότι μετά από 4,5 μήνες κατάφεραν και με βρήκαν, μου συνδέσανε τηλέφωνο και internet και μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Για αποζημίωση φυσικά ούτε κουβέντα, όταν τους τη ζήτησα. Κατά τ' άλλα η σύνδεση είναι καλή και απροβλημάτιστη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.