Προς το περιεχόμενο

Νίκη καταναλωτή που ζητούσε αντικατάσταση υπολογιστή


Kariajoulas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Θα βγω λίγο off topic αλλά έχω την εντύπωση ότι η φήμη της apple έχει γιγαντωθεί εξαιτίας αυτών που γουστάρουν να την κατηγορούν και όχι από τα fan boys.

 

Τέλοσπάντων, το θέμα με τις εγγυήσεις είναι πονεμένο, γενικώς αλλά και ειδικώς ακόμα περισσότερο και κατά τη γνώμη μου ακόμα περισσότερο με τα iphone από τις διάφορες αλυσίδες και εταιρείες κινητής τηλεφωνίας που πραγματικά πιστεύω ότι όταν κάποιος στείλει iphone για service ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΟΙΓΟΥΝ, ούτε που το αγγίζουν και πραγματικά δεν ξέρω κανέναν που να του το έχουν αντικαταστήσει. Πραγματικά το πιστεύω ( και από προσωπική εμπειρία). (Κάποια στιγμή μπορεί να ανεβάσω βίντεο που έμμεσα αποδεικνύεται αυτό).

 

On topic τώρα. Νίκη δεν το λες ακριβώς, αλλά τέλοσπάντων αφού η μεγάλη εταιρεία πήρε πίσω την αγωγή της είναι μιας μορφής νίκη του "μικρού" κατά των "μεγάλων".

 

Όσο για το "κίνημα" το υπέγραψα και εγώ. Γιατί όχι; Κακό δεν κάνει.

Από την άλλη, μια συνεννόηση no buy έχει μια λογική αλλά (μιας και δεν έχω διαβάσει ακριβώς ποια είναι η θέση της apple στο θέμα) νομίζω ότι δεν είναι η καλύτερη κίνηση αλλά και πάλι γιατί όχι; No buy από Systemgraph και public το συζητάμε (κατά τη γνώμη μου ΚΑΙ το public φέρει μεγάλο μερίδιο της ευθύνης), έπρεπε να το αντικαταστήσουν. Ο νόμος είναι ξεκάθαρος και περιλαμβάνει εγγύηση 2 ετών.

 

Υπάρχουν οι νόμοι και ΠΡΕΠΕΙ να τηρούνται.

 

(Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω τι ακριβως γινεται και με ποιους ορους αγοραζουν οι δικοι μας τυρεμποροι.Παντως στο εξωτερικο οι σχετικες νομοθεσιες υπερ του καταναλωτη εφαρμοζονται.Εδω δεν γινεται αυτο απο τους αρκουδογυφτους.Αλλα απορω γιατι.Μηπως εχουν κανει αλλου τυπου συμφωνιες με τις εταιριες για να τα παιρνουν φτηνοτερα?

 

Πολυ απλα: ζεις σε μια απολυτα διεφθαρμενη κοινωνια στην οποια τα παντα ειναι ισοπεδωμενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα βγω λίγο off topic αλλά έχω την εντύπωση ότι η φήμη της apple έχει γιγαντωθεί εξαιτίας αυτών που γουστάρουν να την κατηγορούν και όχι από τα fan boys.

 

Και καταλήγουμε όμως στις κινήσεις της apple κτλ, γιατί τις κατηγορίες δεν τις φτιάχνουν μόνοι τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπέγραψα κι εγώ το μαραφέτι ενάντια στην πολιτική της Apple. Αν και δε νομίζω ότι θα αλλάξει κάτι. Το κακό είναι ότι αυτό το γεγονός (ότι νίκησε ο καταναλωτής) είναι δυστυχώς η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαράδεκτο να τους χρυσοπληρώνεις και να φέρονται έτσι, αλλά ήθελα να ρωτήσω:

 

ΟΛΕΣ οι εταιρείες που πουλάνε ηλεκτρονικές συσκευές δεν είναι υποχρεωμένες εδώ και χρόνια από την εε να προσφέρουν 2 χρόνια εγγύηση τουλάχιστον? Εγώ αυτό πίστευα τόσο καιρό..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει και μια αλλη οδο...απλως δεν αγοράζεις Apple.....κανα μήνα να "πεσει" συμφωνία ... για no Buy....θα δειτε τι θα γινει

 

 

καπως ετσι πρεπει ειδικα τωρα που αναμενονται νεα προιοντα σε ολη την γκαμα. δεν αγοραζεις τιποτα. απαιτεις τα νεα να ερθουν στην ωρα τους και σε κανονικες τιμες να σου δωσουν 2 χρονια εγγυηση, αντικατασταση σε DOA η ατυχημα στο service και το apple care σε τιμες της προκοπης.

 

Μ αρεσει που εβριζα την acer για ενα κολλημα 20 μερων στο service το οποιο τελικα λυθηκε με αντικατασταση με καλυτερο μοντελο και 2 χρονια εγγυηση μετα απο ερωτηση μου γιατι δινουν μονο ενα χρονο παρανομα και ολα αυτα ζαρη στην ΓΓ Καταναλωτη η οποια εξαντλησε ολη την αυστηροτητα της και εξαναγκασε την εταιρια με την οποια ειχα προβλημα με αποζημιωση (αμεσα με καινουργιο υπολογιστη) να αποσυρει τα αποθεματα του προιοντος απο την αγορα να μου δωσει 2 χρονια εγγυηση αντι για 1 που εδινε παρανομα ο κατασκευαστης να ενημερωσει εναν εναν τους κατοχους των ελλατωματικων προιοντων που δεν γνωριζαν για την ανακληση του εν λογω υπολογιστη και να αποσυρει αμεσα τα αποθεματα στα καταστηματα. Και ολα αυτα με μερικα τηλεφωνα και email με τεκμηριωμενη καταγγελια και χωρις σπασμωδικες κινησεις ρεβανσισμου και εντυπωσιασμου (αν και τα νευρα μου ηταν κροσια τοτε - και με συνολικα αλλες 6 παρομοιες καταγγελιες απο κατοχους του ιδιου προιοντος). Βεβαια το κομματι της καταγγελιας που εθιγε τις διαφορες με γνωστο ηλεκτρονικο καταστημα ποτε δεν προχωρησε (το οποιο τοτε υποσχοταν αμεση αντικατασταση) αλλα δεν μπορουμε αν τα χουμε ολα δικα μας (δεν το κυνηγησα παραπανω βεβαια).

 

http://www.insomnia.gr/topic/321453-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CF%84%CE%BF%CF%85-eshop-%CE%BA%CE%B1/

 

http://www.insomnia.gr/topic/321453-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%ce%b3%ce%b3%ce%b5%ce%bb%ce%af%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%b1%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%ac%ce%b4%ce%b5%ce%ba%cf%84%ce%b7-%cf%83%cf%85%ce%bc%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9%cf%86%ce%bf%cf%81%ce%ac-%cf%84%ce%bf%cf%85-eshop-%ce%ba%ce%b1/page__view__findpost__p__3156633

 

http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=346896

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3205116&postcount=71

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3205521&postcount=73

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3354214&postcount=101

 

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3356791&postcount=103

 

 

Περιμενα πολλα περισσοτερα απο μια εταιρια που την πληρωνεις χρυσαφι και εχει τετοιο ονομα... ακους εκει 128 μερες αγωγες και μονο μια απλη αντικατασταση. Αυτο δεν θεωρειται νικη σε καμμια περιπτωση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ήθελα να ήξερα τί θα λέγατε αν είχατε κατάστημα εμπορίας ηλεκτρονικών ειδών και ερχόταν ένας πελάτης που αγόρασε ένα προϊόν από άλλο άσχετο κατάστημα και απαιτούσε να του το αλλάξετε εσείς.

Εντάξει καλό είναι να λέμε τα στραβά και τα ανάποδα και να δίνουμε δημοσιότητα σε θέματα που μας ταλαιπωρούν με τον αντιεπαγγελματισμό που υπάρχει στην Ελλάδα, αλλά νομίζω πως στην συγκεκριμένη περίπτωση έφταιγε ο πελάτης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από όλα αυτά που διαβάζω βγάζω συμπέρασμα ότι ο Έλληνας μόνο έχει πάρει μυρωδιά ότι η Apple είναι 'κακιά' και όλος ο υπόλοιπος κόσμος εκτός Ελλάδας δεν έχει ιδέα και είναι χαζός που αγοράζει προιόντα της για να πουλήσει 'μούρη'. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΥΤΟ σαν αντίληψη ειδικά αν κάνεις ένα ταξίδι στο εξωτερικό και δεις ότι οι 6 στους 10 στο μετρό κρατούν iPhone. Όλοι αυτοί μούρη πουλάνε???

 

Καλό θα είναι να πάρουν χαμπάρι μερικοί ότι ο κόσμος δεν είναι Ελλάδα μόνο. 'Μούρη' μπορεί να πουλάει ο Έλληνας στη χώρα του με iPhone, iMac ή οποιαδήποτε iσυσκευή. Στον υπόλοιπο πλανήτη όμως η Apple σαν μάρκα θεωρείται generic.

 

Πριν λοιπόν πούμε τις μπούρδες μας, καλό θα είναι να κάνουμε κανένα ταξιδάκι 'έξω' να ανοίξουν λίγο τα ματάκια μας... (όχι μόνο για την Apple)

 

Εγώ προσωπικά όταν χρειάστηκε να έρθω σε επαφή με το service της Apple στην Αγγλία, αποφάσισα ότι όλα τα προιόντα που θα αγοράζω από δω και στο εξής θα είναι Apple. ΑΨΟΓΗ εξυπηρέτηση, ευγενικοί υπάλληλοι και το κυριότερο: Άριστα εκπαιδευμένοι σε τεχνικά θέματα. Όχι σαν τους δικούς μας τους τσοπάνους που το μόνο τεχνικό που ξέρουν όταν αγοράσεις συσκευή είναι ''Μία πλήρη φόρτηση πριν τη χρήση κύριε''.

 

Τώρα για την Ελλάδα που δεν υπάρχει επίσημη υποστήριξη, θεωρώ ότι η κάθε αγορά Mac (ειδικά ακριβού) είναι οπωσδήποτε μεγάλο ρίσκο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...