G-pal Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2011 Για σας παιδιά, έχω ένα λάπτοπ VGN-NW21SF/T sony. Μόλις έκλεισε τον πρώτο χρόνο, αλλά το touchpad - mousepad( δεν ξέρω πως το προτιμάτε ) έχει φαγωθεί. Ξέρετε αν μπορεί να μου το αλλάξουν από την εγγύηση ?
xristoforos89 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2011 Οταν λες εχει φαγωθει; 2 χρονια εγγυηση εχουν τα sony..
G-pal Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2011 ναι το ξέρω πως έχουν 2 χρόνια.. απλά λέω πως ίσως δεν το πιάνει.. από την πολύ χρήση έχουν φαγωθεί κάποιες σαν τελίτσες που έχει πάνω. Δεν ήταν κανονικά τελείως λείο στην αρχή που το πήρα, αλλά τώρα από την χρήση έχει γίνει..
xristoforos89 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2011 Εχω ακουσει πολυ καλα λογια για το service της sony, αλλα εχει ενα αρνητικο.. Θα το πακεταρεις και θα το στειλεις στο Βελγιο. Ή μαλλον, θα ερθει και θα το παρει κουριερ για να το στειλει στο Βελγιο.. Γιατι εκει ειναι το Service της sony..
G-pal Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2011 ναι οκ, αυτό δεν νομίζω να είναι πρόβλημα..
bebis4 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2011 η διαδικασια που εκανα εγω για ενα δικο μου sony διηρκεσε4 εργασιμες μερες με πολυ καλη εξυπηρετηση.
G-pal Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 ναι έχω ακούσει τα καλύτερα για το service της sony, αλλά ξέρει κανείς αν αυτό είναι στην εγγύηση? αυτό είναι το θέμα :shifty:
xristoforos89 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Ειναι αναλογως σε ποιον θα πεσεις. Εχω ακουσει πολλες φορες οτι φτιαχνουν ακομα και τα καπακια απο τις οθονες που εχουν χτυπηματα κλπ. Καλεσε καλυτερα αυριο το πρωι την sony για να εχεις σιγουρη απαντηση. Γιατι ολοι με υποθεσεις θα ειμαστε, αφου δεν ξερουμε τι τελικα ισχυει στην περιπτωση σου.
Vaggos02 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Μην κάνεις καν τον κόπο να πας μέχρι τη αντιπροσωπεία της Sony πάντως. Κρίνοντας από τη Sony στην Πάτρα που χρειάστηκε μια φορά να πάω, εκτός από άσχετοι με το θέμα pc, δεν είναι ούτε κάν ενημερωμένοι για το τι καλύπτει η εγγύηση και τι όχι. Πάρε ενα τηλέφωνο στο service (αστική χρέωση έχει, δεν είναι διεθνής κλήση) για να ξεμπερδεύεις, όπως έπρεπε να είχα κάνει κι εγώ απ' την αρχή.
xristoforos89 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Μην κάνεις καν τον κόπο να πας μέχρι τη αντιπροσωπεία της Sony πάντως. Κρίνοντας από τη Sony στην Πάτρα που χρειάστηκε μια φορά να πάω, εκτός από άσχετοι με το θέμα pc, δεν είναι ούτε κάν ενημερωμένοι για το τι καλύπτει η εγγύηση και τι όχι. Πάρε ενα τηλέφωνο στο service (αστική χρέωση έχει, δεν είναι διεθνής κλήση) για να ξεμπερδεύεις, όπως έπρεπε να είχα κάνει κι εγώ απ' την αρχή. Mε Ελληνες μιλας ή με αγγλοφωνους;
Vaggos02 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Mε Ελληνες μιλας ή με αγγλοφωνους; Με Έλληνες κανονικότατα.
irahara Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Κοίταξε δεν θέλω να σε αποθαρρύνω αλλά το service και η εγγύηση νομίζω ότι καλύπτουν βλάβες και όχι φθορά συνήθους χρήσης. Αν επομένως λειτουργεί και δεν υπάρχει πρόβλημα ασφαλούς λειτουργίας θεωρώ ότι δεν είναι υποχρεώμενοι να το αντικαταστήσουν. Πρόσεξε το αυτό γιατί αν ισχύει μάντεψε ποιος θα επιβαρυνθεί με τα έξοδα μεταφοράς (και απ' ότι έχω ακούσει δεν είναι λίγα).
Vaggos02 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Κοίταξε δεν θέλω να σε αποθαρρύνω αλλά το service και η εγγύηση νομίζω ότι καλύπτουν βλάβες και όχι φθορά συνήθους χρήσης. Αν επομένως λειτουργεί και δεν υπάρχει πρόβλημα ασφαλούς λειτουργίας θεωρώ ότι δεν είναι υποχρεώμενοι να το αντικαταστήσουν. Πρόσεξε το αυτό γιατί αν ισχύει μάντεψε ποιος θα επιβαρυνθεί με τα έξοδα μεταφοράς (και απ' ότι έχω ακούσει δεν είναι λίγα). Τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν την εταιρία απ' όσο μου είπαν όταν μίλισα μαζί τους. Τώρα δε πιστεύω να τους πεί τι πρόβλημα έχει και να του πούν στείλτο χωρίς να καλύπτεται απ την εγγύηση η "ζημιά" μονο και μόνο για να τον χρεώσουν τα μεταφορικά...
G-pal Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 λοιπόν παιδιά έστειλα mail και έλαβα την παρακάτω απάντηση Αγαπητέ κ.--------, Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας. Κατανοώ ότι η επιφάνεια αφής του υπολογιστή σας έχει φθαρεί από την χρήση και θέλετε μάθετε αν μπορούμε να το επιδιορθώσουμε εντός της εγγύησης. Η εγγύηση των υπολογιστών Sony VAIO δεν καλύπτει περιπτώσεις ζημιών και φθοράς στα μηχανήματα. Για την επίλυση του προβλήματος της επιφάνειας αφής του υπολογιστή σας μπορούμε να προχωρήσουμε με την επισκευή αλλά δεν θα το καλύψει η εγγύηση. Σε περίπτωση που θα θέλατε περαιτέρω πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα: Εντός εγγύησης: 00800 4412 1496 Εκτός εγγύησης: 00800 4414 2962 Μη Ευρωπαϊκά VAIO: 00800 4414 2962 Το Τηλεφωνικό μας Κέντρο είναι ανοιχτό από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 08:00 έως τις 18.00 Με εκτίμηση, -------- Ομάδα Υποστήριξης Sony Vaio-Link.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.