Physics_Rulez Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Ας μην το κάνουμε ΑΕΙ vs ΤΕΙ. Όσο για τους διδάσκοντες, συνάδελφος στη δουλειά μου με master διδάσκει κανονικά μάθημα σε ΤΕΙ όλο το έτος με σύμβαση εδώ και πολλά χρόνια. Αυτό σε ΑΕΙ δε θα το δεις, γιατί το διδακτορικό είναι ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΣΤΟ ΑΕΙ. Έτσι για την ομορφιά της συζήτησης και για να μη νομίζετε ότι όλοι οι διδάσκοντες στα ΤΕΙ έχουν ποιος ξέρει τι σπουδές... Όχι πως ο συνάδελφος είναι κακός επιστήμονας ή δε γνωρίζει το αντικείμενο αρκετά ώστε να το διδάξει σε ΤΕΙ ή οτιδήποτε. Απλά δεν είναι εκπαιδευτικός και δεν είναι διδάκτωρ.Αυτό μπορεί να είναι και καλό μερικές φορές.
ExaByte Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 1)οσο κομπλεξ εχουν αυτοι που περασαν ΑΕΙ για αυτους που περασαν ΤΕΙ (νιωθουν ανωτεροτητα) αλλο τοσο εχουν και αυτοι που περασαν ΤΕΙ για το λόγο ότι νιώθουν κατώτεροι κλπ. Βέβαια ευτυχώς υπάρχουν και από τις 2 πλευρές άτομα -μεταξύ αυτών και εγώ- που δεν νιώθουν καθόλου κόμπλεξ γιατί δεν τους απασχολεί αυτό το ζήτημα και απλά κοιτάνε την δουλειά τους και να γίνουν καλύτεροι σε αυτό που κάνουν 2)Η πληροφορική είναι επιστήμη και όχι "κατσαβίδια" όπως αναφέρει ο "αποπάνω". Άλλος ο ρόλος του ΑΕΙ άλλος του ΤΕΙ. Πρακτικά αυτό δε συμβαίνει όμως καταλήγοντας πάντα στις γνωστές διαφωνίες. 3)Ναι αυτός που έβγαλε 0-12 στις πανελλαδικές δεν μπορεί να γίνει ο σουπερ-ουαου επιστήμονας επειδή δεν έχει βασικές γνώσεις (εκτός και αν ξαναδιαβάσει και δώσει. φίλος μου εβγαλε την 1η χρονιά 11200 μορια και ξανάδωσε και εβγαλε 16500 και πέρασε εκεί που ήθελε γιατί πολύ απλά διάβασε άπειρες ώρες για να καλύψει τα κενά του) 4)Σύμφωνοι ότι οι πανελλαδικές δεν είναι απόλυτο κριτήριο για το αν κάποιος θα επιτύχει σαν επιστήμονας/άνθρωπος κλπ. Εξού και τόσοι σπουδαγμένοι με διαδακτορικά αλλά συνάμα άνεργοι. Όμως πρέπει με κάποιο τρόπο να αξιολογηθεί ο μαθητής για τις γνώσεις του. Ναι οι πανελλαδικές δεν είναι ο καλύτερος τρόπος αξιολόγησης. Ναι, μπορούν να σου συμβούν ΑΠΕΙΡΕΣ αναποδιές ακόμη και αν έχεις διαβάσει τέλεια. Ναι μπορεί να έχεις λιώσει σε ένα μάθημα και εκείνη τη μέρα να μην πας καλά. Κατανοητό να έχει κάποιος μια ατυχία σε ένα μάθημα. Αν κάποιος όμως έχει ατυχία σε όλα τα μαθήματα κατι πάει στραβά... 5)Τέλος οι αντιλήψεις για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ είναι κατάλοιπα του παρελθόντος.Τι εννοώ? Για να λέει η μάνα/γιαγιά/θεία/κλπ στην γειτόνησα "Εμένα το παιδί έγραψε 42357234958732 μόρια και πέρασε ΑΕΙ!!" και μεταφέρονται και στο παιδί που ακούει από παντού και από τους πάντες "Πέρνα πανεπιστήμιο γιατί αλλιώς θα έρθει η συντέλεια του κόσμου!!" 6)Επίλογος-Οι καιροί έχουν αλλάξει και πρέπει όλοι να αλλάξουμε νοοτροπία αντιμετώπισης των πραγμάτων-καταστάσεων. πχ, αναρωτήθηκε κανείς "μα καλά όλοι επιστήμονες θα γίνουν? όλοι είναι οι νέοι einstein??"
zeniath Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Αν δεν έχει διδακτορικό δεν είναι καθηγητής, είναι επιστημονικός συνεργάτης, ΌΛΟΙ οι καθηγητές άσχετα από ΑΕΙ/ΤΕΙ πρέπει να έχουν διδακτορικά για να πάρουν τον τίτλο του καθηγητή. Επιστημονικοί συνεργάτες/Βοηθοί καθηγητών/Ειδικό Τεχνικό Προσωπικό δεν χρειάζεται διδακτορικό γιατί δεν διδάσκουν κάποιο μάθημα, το πολύ να κάνουν κανένα εργαστήριο η άντε κανένα μάθημα επιλογής, όχι όμως τα επιστημονικά μαθήματα, τα ειδικότητας. Υ.Γ. Θενξ για το τρόλλινγκ it stops now.[/τρολλ] Όντως δεν πρέπει να γίνει ΑΕΙ/ΤΕΙ thread απλά μου την δίνουν οι κομπλεξικοί με τον παλαιών-Πατρών Γερμανό σκεπτικό. Κάνε 10% αλλά αν δεν είσαι 100% σίγουρος μπορεί να φας την θέση από κάποιον που θα την έχει μεγαλύτερη ανάγκη από εσένα. +1 στον ExaByte, απλά πρέπει να αλλάξει το σύστημα. Το σχολείο να μην έχει καμία σχέση με την ανώτατη εκπαίδευση. Τελειώνεις το λυκειο. Οκ μετά διαλέγεις σχολή δίνεις εξετάσεις και αν σε δεχτεί η σχολή έχει καλώς αλλιώς δοκιμάζεις σε άλλη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.