Προς το περιεχόμενο

Logitech G7 wireless


Michaelfg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω το εν λόγω ποντίκι και τώρα τελευταία μου κάνει νερά....πατάω αριστερό μονό κλίκ και μου το πιάνει για διπλό....Τι μπορώ να κάνω??Να του βρω κάνα απόμερο μέρος να αναπαυτεί???

Δημοσ.

Έχω το εν λόγω ποντίκι και τώρα τελευταία μου κάνει νερά....πατάω αριστερό μονό κλίκ και μου το πιάνει για διπλό....Τι μπορώ να κάνω??Να του βρω κάνα απόμερο μέρος να αναπαυτεί???

 

Τπτ. Αν είναι εντος εγγύησεις call logitech. :rolleyes:

Δημοσ.

Εμένα από το set lx710 της logitech το ποντίκι είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με αυτό που αναφέρεις. Έστειλα mail στην εταιρία , γιατί με τα ελληνικά καταστήματα έτρεμα να μπλέξω λόγω απώλειας απόδειξης, απάντηση σε 10 λεπτά να ακολουθήσω κάτι οδηγίες κάτι το οποίο δεν έφερε αποτέλεσμα. Επόμενο mail τους λέω πως δεν έγινε τίποτα και η απάντηση ήταν να γράψω τα στοιχεία μου για να μου στeίλουν ένα άλλο set και λόγω έλλειψης του lx 710 μου στέλνουν το wave pro το οποίο είναι πιο καινούριο και από ότι διάβασα ένα από τα καλύτερα. To set είναι με UPS στην Γερμανία τώρα και Παρασκευή έρχεται. Οπότε προτείνω επικοινωνία με logitech έμεινα υπέρ ευχαριστημένος και να πω την αλήθεια δεν το περίμενα.

Δημοσ.

Εμένα από το set lx710 της logitech το ποντίκι είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με αυτό που αναφέρεις. Έστειλα mail στην εταιρία , γιατί με τα ελληνικά καταστήματα έτρεμα να μπλέξω λόγω απώλειας απόδειξης, απάντηση σε 10 λεπτά να ακολουθήσω κάτι οδηγίες κάτι το οποίο δεν έφερε αποτέλεσμα. Επόμενο mail τους λέω πως δεν έγινε τίποτα και η απάντηση ήταν να γράψω τα στοιχεία μου για να μου στeίλουν ένα άλλο set και λόγω έλλειψης του lx 710 μου στέλνουν το wave pro το οποίο είναι πιο καινούριο και από ότι διάβασα ένα από τα καλύτερα. To set είναι με UPS στην Γερμανία τώρα και Παρασκευή έρχεται. Οπότε προτείνω επικοινωνία με logitech έμεινα υπέρ ευχαριστημένος και να πω την αλήθεια δεν το περίμενα.

 

Τους ειπες οτι χαλασε το ποντικι μεσω mail και ειπαν οτι θα σου στειλουν νεο δωρεαν??? :huh:

Δημοσ.

3+ χρόνια το χω το set, ακριβώς δεν θυμάμαι να σου πω την αλήθεια γιατί δεν έχω την απόδειξη. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα με το να στείλεις ένα mail στην logitech. Αν δεν βγάλεις άκρη δοκίμασε και αυτό

Μου ζήτησαν serial και personal number από το ποντίκι και μου στέλνουν καινούριο set ποντίκι πληκτρολόγιο και επειδή το δικό μου set δεν κυκλοφορεί πλέον μου στέλνουν ένα πιο καινούριο μοντέλο.. Δεν το περίμενα ειλικρινά..

Δημοσ.

3+ χρόνια το χω το set, ακριβώς δεν θυμάμαι να σου πω την αλήθεια γιατί δεν έχω την απόδειξη. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα με το να στείλεις ένα mail στην logitech. Αν δεν βγάλεις άκρη δοκίμασε και αυτό

Μου ζήτησαν serial και personal number από το ποντίκι και μου στέλνουν καινούριο set ποντίκι πληκτρολόγιο και επειδή το δικό μου set δεν κυκλοφορεί πλέον μου στέλνουν ένα πιο καινούριο μοντέλο.. Δεν το περίμενα ειλικρινά..

 

Είχα ξανακούσει στο παρελθόν για το καλό after sale service τους.

Αλλά αυτή τη φορά ξεπέρασαν τον εαυτό τους !

 

Τους έχω ικανούς να πληρώσουν μέχρι και τα μεταφορικά...

 

Ρε μπάς και τους στείλω εκείνο το παροπλισμένο diNovo που του λείπει το Shift....

Δημοσ.

Εγώ προτίμησα να τους στείλω mail παρά να μπλέξω με το εδώ μαγαζί γιατί είχα την αίσθηση πως άκρη δεν θα έβγαινε. Το γεγονός πως στο 2ο mail είπαν να μου στείλουν ένα καινούριο set μου απέδειξε ακόμα μια φορά πως το να μλέκεις με τα εδώ μέρη είναι δυστυχώς χάσιμο χρόνου. Τα μεταφορικά όπως μου είπε είναι ήδη πληρωμένα οπότε το μόνο που κάνω είναι να παραλάβω το καινούριο set, ούτε χρειάζεται να στείλω πίσω το παλιό.. Με κέρδισε η Logitech σαν πελάτη για τα επόμενα χρόνια και θα είναι σίγουρα η εταιρία που θα συμβουλεύω φίλους να την προτιμήσουν.

Δημοσ.

Εγώ προτίμησα να τους στείλω mail παρά να μπλέξω με το εδώ μαγαζί γιατί είχα την αίσθηση πως άκρη δεν θα έβγαινε. Το γεγονός πως στο 2ο mail είπαν να μου στείλουν ένα καινούριο set μου απέδειξε ακόμα μια φορά πως το να μλέκεις με τα εδώ μέρη είναι δυστυχώς χάσιμο χρόνου. Τα μεταφορικά όπως μου είπε είναι ήδη πληρωμένα οπότε το μόνο που κάνω είναι να παραλάβω το καινούριο set, ούτε χρειάζεται να στείλω πίσω το παλιό.. Με κέρδισε η Logitech σαν πελάτη για τα επόμενα χρόνια και θα είναι σίγουρα η εταιρία που θα συμβουλεύω φίλους να την προτιμήσουν.

 

offtopic start:

 

Αυτά να τα βλέπουν κάτι εταιρειούλες της πλάκας και κάτι "επαγγελματίες" της φάπας,

που με τη συμπεριφορά τους χάνουν πελάτες καθημερινά...

 

offtopic end!

Δημοσ.

χαχαχαχα.....ωραίος ρε PhlegethoN :D απλά το πρόβλημα είναι μεγάλο μιας και δεν μπορώ να κάνω μόνο κλικ.Φαντάσου το τελευταίο game που έπαιξα και το καιγα ήτανε το black ops!Πέρα απο τη πλάκα εγώ τους έστειλα mail μου απαντήσανε και μου είχανε ως πρόταση να ξανακάνω εγκατάσταση το λογισμικό τους σε clean boot και μου είπανε πως αν συνεχισει να τους στήλω τα στοιχεία μου και φωτοτυπία της απόδειξης!Τώρα αναμένω την 2η απάντηση τους μπας και γίνει τίποτα....

Δημοσ.

Και σε μένα το πρώτο mail ήταν να ξανακάνο install το software να αλλάξω θύρα usb και κανά 2 ακόμα. Τα έκανα και τίποτα. Το επόμενο απλά μου ζητούσε στοιχεία αποστολής ούτε απόδειξη. Το πακέτο βρίσκετε Αθήνα σήμερα!!

Δημοσ.

χμ εμένα απόδειξη έλεγε οπότε την επισύναψα αν και με πέρασε από το μυαλό να διορθώσω την ημερομηνία....Τώρα περιμένω νέο mail τους

Δημοσ.

Μόλις παρέλαβα το καινούριο μου set. Δεν έχω λόγια για την logitech.. Το courier ήταν ήδη πληρωμένο όπως προείπα. Από τις καλύτερες εταιρίες οι οποίες ενδιαφέρονται άμεσα για τον καταναλωτή χωρίς πολλά τρεχάματα και ταλαιπωρία.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...