Michaelfg Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Έχω το εν λόγω ποντίκι και τώρα τελευταία μου κάνει νερά....πατάω αριστερό μονό κλίκ και μου το πιάνει για διπλό....Τι μπορώ να κάνω??Να του βρω κάνα απόμερο μέρος να αναπαυτεί???
yiannis_1 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Έχω το εν λόγω ποντίκι και τώρα τελευταία μου κάνει νερά....πατάω αριστερό μονό κλίκ και μου το πιάνει για διπλό....Τι μπορώ να κάνω??Να του βρω κάνα απόμερο μέρος να αναπαυτεί??? Τπτ. Αν είναι εντος εγγύησεις call logitech.
Michaelfg Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 ε πόση εγγύηση να έχουνε αυτά?????εγώ το χω κάνα 3-4 χρόνια
drentas Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Εμένα από το set lx710 της logitech το ποντίκι είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με αυτό που αναφέρεις. Έστειλα mail στην εταιρία , γιατί με τα ελληνικά καταστήματα έτρεμα να μπλέξω λόγω απώλειας απόδειξης, απάντηση σε 10 λεπτά να ακολουθήσω κάτι οδηγίες κάτι το οποίο δεν έφερε αποτέλεσμα. Επόμενο mail τους λέω πως δεν έγινε τίποτα και η απάντηση ήταν να γράψω τα στοιχεία μου για να μου στeίλουν ένα άλλο set και λόγω έλλειψης του lx 710 μου στέλνουν το wave pro το οποίο είναι πιο καινούριο και από ότι διάβασα ένα από τα καλύτερα. To set είναι με UPS στην Γερμανία τώρα και Παρασκευή έρχεται. Οπότε προτείνω επικοινωνία με logitech έμεινα υπέρ ευχαριστημένος και να πω την αλήθεια δεν το περίμενα.
Michaelfg Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 ναι αλλά εγώ το έχω κάπου στα 4 χρόνια???εσένα πόσο ήτανε??
PhlegethoN Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Εμένα από το set lx710 της logitech το ποντίκι είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με αυτό που αναφέρεις. Έστειλα mail στην εταιρία , γιατί με τα ελληνικά καταστήματα έτρεμα να μπλέξω λόγω απώλειας απόδειξης, απάντηση σε 10 λεπτά να ακολουθήσω κάτι οδηγίες κάτι το οποίο δεν έφερε αποτέλεσμα. Επόμενο mail τους λέω πως δεν έγινε τίποτα και η απάντηση ήταν να γράψω τα στοιχεία μου για να μου στeίλουν ένα άλλο set και λόγω έλλειψης του lx 710 μου στέλνουν το wave pro το οποίο είναι πιο καινούριο και από ότι διάβασα ένα από τα καλύτερα. To set είναι με UPS στην Γερμανία τώρα και Παρασκευή έρχεται. Οπότε προτείνω επικοινωνία με logitech έμεινα υπέρ ευχαριστημένος και να πω την αλήθεια δεν το περίμενα. Τους ειπες οτι χαλασε το ποντικι μεσω mail και ειπαν οτι θα σου στειλουν νεο δωρεαν???
drentas Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 3+ χρόνια το χω το set, ακριβώς δεν θυμάμαι να σου πω την αλήθεια γιατί δεν έχω την απόδειξη. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα με το να στείλεις ένα mail στην logitech. Αν δεν βγάλεις άκρη δοκίμασε και αυτό Μου ζήτησαν serial και personal number από το ποντίκι και μου στέλνουν καινούριο set ποντίκι πληκτρολόγιο και επειδή το δικό μου set δεν κυκλοφορεί πλέον μου στέλνουν ένα πιο καινούριο μοντέλο.. Δεν το περίμενα ειλικρινά..
Commendatore Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 3+ χρόνια το χω το set, ακριβώς δεν θυμάμαι να σου πω την αλήθεια γιατί δεν έχω την απόδειξη. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα με το να στείλεις ένα mail στην logitech. Αν δεν βγάλεις άκρη δοκίμασε και αυτό Μου ζήτησαν serial και personal number από το ποντίκι και μου στέλνουν καινούριο set ποντίκι πληκτρολόγιο και επειδή το δικό μου set δεν κυκλοφορεί πλέον μου στέλνουν ένα πιο καινούριο μοντέλο.. Δεν το περίμενα ειλικρινά.. Είχα ξανακούσει στο παρελθόν για το καλό after sale service τους. Αλλά αυτή τη φορά ξεπέρασαν τον εαυτό τους ! Τους έχω ικανούς να πληρώσουν μέχρι και τα μεταφορικά... Ρε μπάς και τους στείλω εκείνο το παροπλισμένο diNovo που του λείπει το Shift....
drentas Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Εγώ προτίμησα να τους στείλω mail παρά να μπλέξω με το εδώ μαγαζί γιατί είχα την αίσθηση πως άκρη δεν θα έβγαινε. Το γεγονός πως στο 2ο mail είπαν να μου στείλουν ένα καινούριο set μου απέδειξε ακόμα μια φορά πως το να μλέκεις με τα εδώ μέρη είναι δυστυχώς χάσιμο χρόνου. Τα μεταφορικά όπως μου είπε είναι ήδη πληρωμένα οπότε το μόνο που κάνω είναι να παραλάβω το καινούριο set, ούτε χρειάζεται να στείλω πίσω το παλιό.. Με κέρδισε η Logitech σαν πελάτη για τα επόμενα χρόνια και θα είναι σίγουρα η εταιρία που θα συμβουλεύω φίλους να την προτιμήσουν.
Commendatore Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Εγώ προτίμησα να τους στείλω mail παρά να μπλέξω με το εδώ μαγαζί γιατί είχα την αίσθηση πως άκρη δεν θα έβγαινε. Το γεγονός πως στο 2ο mail είπαν να μου στείλουν ένα καινούριο set μου απέδειξε ακόμα μια φορά πως το να μλέκεις με τα εδώ μέρη είναι δυστυχώς χάσιμο χρόνου. Τα μεταφορικά όπως μου είπε είναι ήδη πληρωμένα οπότε το μόνο που κάνω είναι να παραλάβω το καινούριο set, ούτε χρειάζεται να στείλω πίσω το παλιό.. Με κέρδισε η Logitech σαν πελάτη για τα επόμενα χρόνια και θα είναι σίγουρα η εταιρία που θα συμβουλεύω φίλους να την προτιμήσουν. offtopic start: Αυτά να τα βλέπουν κάτι εταιρειούλες της πλάκας και κάτι "επαγγελματίες" της φάπας, που με τη συμπεριφορά τους χάνουν πελάτες καθημερινά... offtopic end!
PhlegethoN Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Εχω ενα G5 που αρχιζει να τα τρωει τα ψωμια του. Θα του βγαλω κανα "συμπτωμα" μπας και μου στειλουν τπτ...
Michaelfg Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 χαχαχαχα.....ωραίος ρε PhlegethoN απλά το πρόβλημα είναι μεγάλο μιας και δεν μπορώ να κάνω μόνο κλικ.Φαντάσου το τελευταίο game που έπαιξα και το καιγα ήτανε το black ops!Πέρα απο τη πλάκα εγώ τους έστειλα mail μου απαντήσανε και μου είχανε ως πρόταση να ξανακάνω εγκατάσταση το λογισμικό τους σε clean boot και μου είπανε πως αν συνεχισει να τους στήλω τα στοιχεία μου και φωτοτυπία της απόδειξης!Τώρα αναμένω την 2η απάντηση τους μπας και γίνει τίποτα....
drentas Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2011 Και σε μένα το πρώτο mail ήταν να ξανακάνο install το software να αλλάξω θύρα usb και κανά 2 ακόμα. Τα έκανα και τίποτα. Το επόμενο απλά μου ζητούσε στοιχεία αποστολής ούτε απόδειξη. Το πακέτο βρίσκετε Αθήνα σήμερα!!
Michaelfg Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2011 χμ εμένα απόδειξη έλεγε οπότε την επισύναψα αν και με πέρασε από το μυαλό να διορθώσω την ημερομηνία....Τώρα περιμένω νέο mail τους
drentas Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Μόλις παρέλαβα το καινούριο μου set. Δεν έχω λόγια για την logitech.. Το courier ήταν ήδη πληρωμένο όπως προείπα. Από τις καλύτερες εταιρίες οι οποίες ενδιαφέρονται άμεσα για τον καταναλωτή χωρίς πολλά τρεχάματα και ταλαιπωρία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.