Προς το περιεχόμενο
  • 3

Συζήτηση περί SEO (Search Engine Optimization)


varemarious

Ερώτηση

Καλημέρα έχω μια απορία όπου δεν μπορώ να καταλάβω ποιο είναι το σωστό και ποιο το λάθος.

 

Τα keywords πρέπει να τα βάζουμε σε όλες τις σελίδες του site μας ίδια ; αυτό δεν θεωρείται ως penalty από τη google ; (βλέπω πάρα πολλές σελίδες που έχουν σε όλες τους τις σελίδες τα ίδια keywords, και μερικές από αυτές είναι σε 1η θέση)

 

Κανονικά δε πρέπει ανάλογα τον τίτλο και το περιεχόμενο της κάθε σελίδας να έχουμε και διαφορετικά keywords μέσα σε ένα site ;

 

Ξέρω ότι είναι επίπονη δουλειά το SEO και το παλεύω όσο μπορώ αλλά με έχει κατά μπερδέψει το συγκεκριμένο θέμα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 443
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στην ερώτηση

Συχνή συμμετοχή στην ερώτηση

Δημοφιλή Μηνύματα

Κάπως καλύτερα έτσι...   Και φυσικά, ξεχάσατε το πιο σημαντικό: $$$$$$$$$$... όσο τρέχει το ρευστό (προς όλες τις κατευθύνσεις), ανεβαίνεις και rank... ΤΕΛΟΣ!

Ξέχασα να αναφέρω πως όταν πέφτει ένα σιτε, δε σημαίνει πως κάτι λάθος έκανε απαραίτητα,  απλά τα υπόλοιπα που ανέβηκαν έκαναν κάτι πιο σωστό.  Όπως όταν σε παρατάει γκόμενα δε σημαίνει πως έκανες κά

Δημοσιευμένες Εικόνες

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 0

 

Οπότε, σύμφωνα και με το SEO, καλύτερα greeklish με κανονική παύλα ενδιάμεσα στις λέξεις (αν είναι πάνω από μια λέξη το συγκεκριμένο κομμάτι url)

 

Συμφωνώ απόλυτα! Απάντησες και στο ερώτημα παύλα ή κάτω παύλα, και συμφωνώ, οπότε ναι σε όλα :P  

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

@the_judas Συνιστάται στα urls να βάζεις greeklish γιατί πολλές φορές οι ελληνικοί χαρακτήρες δεν αναγνωρίζονται από όλες τις ιστοσελίδες του εξωτερικού και επίσης, όταν πας να κάνεις ένα url copy paste, πχ. στο facebook, θα σου βγουν κάπως έτσι:

%ce%cf%cb.

 

Οπότε, σύμφωνα και με το SEO, καλύτερα greeklish με κανονική παύλα ενδιάμεσα στις λέξεις (αν είναι πάνω από μια λέξη το συγκεκριμένο κομμάτι url)

 

Και εγώ αυτή τη γνώμη είχα.

 

Οπότε μάλλον θα χρειαστώ και κάτι σαν και αυτό στο wordpress:

https://wordpress.org/plugins/greeklish-permalink/

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0
Γεια χαρά και πάλι,

 

Οκ το site το ανεβάσαμε (εδώ κ ένα μήνα περίπου), το περιεχόμενο είναι άφθονο (πάνω από 60 σελίδες) και σε ποσοστό +60% μοναδικό, το blog το έχουμε κ αυτό κ ανεβάζουμε 2-3 αρθράκια ανά εβδομάδα, σύνδεση με τα social media κάναμε. analytics, google webmasters tools όλα κομπλέ. Τον οδηγό seo της google τον διαβάσαμε κ αυτόν...

 

Τώρα τι κάνουμε? Απλά συνεχίζω να ανεβάζω καλό υλικό ελπίζοντας ότι κάποια στιγμή θα αποκτήσω και οργανικούς επισκέπτες? Βacklinking αδυνατώ να καταλάβω πως λειτουργεί στην Ελλάδα, αφού κάθε φορά που πάω να κάνω comment με το Link, δεν με αφήνουν όσο "to the point" και χρηστικό κι'αν είναι το σχόλιο μου..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

 

Γεια χαρά και πάλι,
 
Οκ το site το ανεβάσαμε (εδώ κ ένα μήνα περίπου), το περιεχόμενο είναι άφθονο (πάνω από 60 σελίδες) και σε ποσοστό +60% μοναδικό, το blog το έχουμε κ αυτό κ ανεβάζουμε 2-3 αρθράκια ανά εβδομάδα, σύνδεση με τα social media κάναμε. analytics, google webmasters tools όλα κομπλέ. Τον οδηγό seo της google τον διαβάσαμε κ αυτόν...
 
Τώρα τι κάνουμε? Απλά συνεχίζω να ανεβάζω καλό υλικό ελπίζοντας ότι κάποια στιγμή θα αποκτήσω και οργανικούς επισκέπτες? Βacklinking αδυνατώ να καταλάβω πως λειτουργεί στην Ελλάδα, αφού κάθε φορά που πάω να κάνω comment με το Link, δεν με αφήνουν όσο "to the point" και χρηστικό κι'αν είναι το σχόλιο μου..

 

 

 

 

Για δες τωρα το Google Page Speed και πες μας τι βαθμολογια εχεις και αν εισαι πανω απο 70% σου βγαζω το καπελο.

και εμπα και w3 validator και δες αν εχει λαθη.

και πες μας.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Για δες τωρα το Google Page Speed και πες μας τι βαθμολογια εχεις και αν εισαι πανω απο 70% σου βγαζω το καπελο.

και εμπα και w3 validator και δες αν εχει λαθη.

και πες μας.

Στο pagespeed insight για mobile είμαστε στο 72 κ για pc 92 και στο gmetrix στο 95%. Στον validator έχουμε καμιά 20 errors ή warnings αλλα από php δεν ξέρω κ πολλά για να τα διορθώσω (κ έχω διαβάσει ότι μικρή σημασία έχουν). Το θέμα είναι εκτός απο αυτά μπορώ να κάνω κάτι άλλο για να του δώσω ώθηση?

 

Τα gigs απο fiverr μπορούν να βοηθήσουν ή τσάμπα τα 5 ευρώ?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Στο pagespeed insight για mobile είμαστε στο 72 κ για pc 92 και στο gmetrix στο 95%. Στον validator έχουμε καμιά 20 errors ή warnings αλλα από php δεν ξέρω κ πολλά για να τα διορθώσω (κ έχω διαβάσει ότι μικρή σημασία έχουν). Το θέμα είναι εκτός απο αυτά μπορώ να κάνω κάτι άλλο για να του δώσω ώθηση?

 

ΝΑΙ να τα κανεις ολα 100% στο page speed

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0
Καλησπέρα εχω κάποιες απορίες για κάποια reports που μου φένωνται λίγο παράξενα. 

Παρακάτω εχω ενα screenshot απο το google webmasters tools στο μενού Analytics Αναζήτησης 

 

αυτες είναι οι πρώτες λέξεις κλειδιά στην λίστα με βάση τις εμφανίσεις. 

 

Το θέμα μου είναι οτι δεν μπορώ να καταλάβω γιατι η 3η και η 5η λεξη ενώ έχουνε πολλές εμφανίσεις σε καλη θεση δεν εχουν κλικς !! 

 

pBNSx8EQ.png

 

Αν γνωρίζει κάποιος για ποιο λογο συμβάινει αυτο ας μου δωσει τα φωτα του . 

ευχαριστω

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Παίδες καλησπέρα. 

Ψάχνω να βρω ένα δωρεάν εργαλείο του πως να βρίσκω keywords αλλά με τη μηνιαία επισκεψιμότητα και με τον ανταγωνισμό. Βασικά αυτό που ρωτάω είναι αν γνωρίζει κανείς κάποιο δωρεάν εργαλείο εφάμιλο του παλιού Google keyword tool. 

 

Για να δώσω και λίγο value. Τσέκαρα λίγο το traffic travis αλλά μου φάνηκε πολύπλοκο και το βαρέθηκα. Θέλω κάτι πιο χρηστικό. Το keywordtool.io έχει κάποιο ενδιαφέρον αλλά ξέρετε καλύτερα ότι δε τα δείχνει όλα.

 

Τέλος έχω ένα εργαλείο του Ryan Deiss το Freshkey. Κάτι κάνει αλλά έχει και αυτό περιορισμούς..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Ψάχνω να βρω ένα δωρεάν εργαλείο του πως να βρίσκω keywords αλλά με τη μηνιαία επισκεψιμότητα και με τον ανταγωνισμό. Βασικά αυτό που ρωτάω είναι αν γνωρίζει κανείς κάποιο δωρεάν εργαλείο εφάμιλο του παλιού Google keyword tool. 

 

Semrush

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

 

Καλησπέρα εχω κάποιες απορίες για κάποια reports που μου φένωνται λίγο παράξενα. 
Παρακάτω εχω ενα screenshot απο το google webmasters tools στο μενού Analytics Αναζήτησης 
 
αυτες είναι οι πρώτες λέξεις κλειδιά στην λίστα με βάση τις εμφανίσεις. 
 
Το θέμα μου είναι οτι δεν μπορώ να καταλάβω γιατι η 3η και η 5η λεξη ενώ έχουνε πολλές εμφανίσεις σε καλη θεση δεν εχουν κλικς !! 
 
pBNSx8EQ.png
 
Αν γνωρίζει κάποιος για ποιο λογο συμβάινει αυτο ας μου δωσει τα φωτα του . 
ευχαριστω

 

 

Εάν είναι άρθρο τότε ίσως φταίει ο Τίτλος του θα βοηθούσε να γνωρίζαμε την λέξη / φράση κλειδί ακριβώς καθώς και το url που μπαίνει κάποιος…

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

 

Καλησπέρα εχω κάποιες απορίες για κάποια reports που μου φένωνται λίγο παράξενα. 
Παρακάτω εχω ενα screenshot απο το google webmasters tools στο μενού Analytics Αναζήτησης 
 
αυτες είναι οι πρώτες λέξεις κλειδιά στην λίστα με βάση τις εμφανίσεις. 
 
Το θέμα μου είναι οτι δεν μπορώ να καταλάβω γιατι η 3η και η 5η λεξη ενώ έχουνε πολλές εμφανίσεις σε καλη θεση δεν εχουν κλικς !! 
 
....
 
Αν γνωρίζει κάποιος για ποιο λογο συμβάινει αυτο ας μου δωσει τα φωτα του . 
ευχαριστω

 

 

 

Είναι πολύ απλό, και θα στο εξηγήσω με ένα απλό παράδειγμα.

 

Εσύ, σαν Γιώργος, όταν ψάχνεις κάποια είδηση στην Google πατάς τα πάνω πάνω λινκ... σωστά;

- βαριέσαι να σκρολαρεις, οπότε πατάς ότι βρεις μπροστά σου. (δηλαδή τα πρώτα 3)

 

εσένα το άρθρο σου θα εμφανίζεται στην 1η σελίδα αλλά κάτω κάτω. Ή έστω μετά τις πρώτες 3 θέσεις.

 

ΥΓ: τα 5,7 και 5,2 αυτό μου λένε. Ότι εμφανίζεται στην 1η σελίδα. ΑΛΛΑ αυτό δεν είναι απόλυτο. Μια χαρά μπορεί να εμφανιστεί το άρθρο σου και στην 2η, 3η σελίδα. Και το "κακό" είναι ότι κανείς δεν κοιτάει 2η+ σελίδα , και παρόλα αυτά στο μετράει ότι εμφανίστηκε.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Γεια σου thimis_k. Σχετικά με τα φιλικά url εχουν γραφτεί αρκετά άρθρα. Υπάρχουν αρνητικά και θετικά στην υλοποιησή τους, αλλα τα περισσότερα δεν αφορούν κάποιο SEO κανόνα. Εμεις στηρίζουμε τα greeklish url γιατί ειναι πιο ευκολή η αντιγραφή των links. Σχεδόν όλα τα module/plugin δε θα παρουσιασουν κάποιο θεμα με τα greeklish url (πχ http caching html gzip). Επίσης η Google εχει γινει αρκετά έξυπνη για να καταλαβαίνει τις greeklish λέξεις.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.