Προς το περιεχόμενο

Συζήτηση περί SEO (Search Engine Optimization)


varemarious

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπάρχει αυτό https://visibility.gr/. Σημαντικότερο για μένα είναι τι θες να μετρήσεις και ποιους στόχους έχεις. 

 

Καλό όταν ήταν free. Τώρα σου επιτρέπει μέχρι 8 αναζητήσεις το μήνα και έχει περιορισμούς και στις λέξεις κλειδιά στην free έκδοση.

Επίσης δεν μπορείς να δεις το site σου πόσο ανέβηκε όταν πας πάνω από 50.000 ranking

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 444
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αν ψαχτείτε λίγο θα βρείτε και shared accounts με 10ε τον μήνα. Το ahrefs αξίζει με τα χίλια ,αν το χρησιμοποιήσεις έξυπνα κάνεις θαύματα .. από link building μέχρι του να στείλεις ανταγωνιστές που παίζουν με PBN για μπανάκι  :-)  :-)

 

Δλδ. εσύ δεν έχεις PBN?  :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Όλες αυτές οι υπηρεσίες τύπου MOZ, hrefs θεωρείτε πως αξίζει η συνδρομή τους;

 

Γνωρίζετε αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο για Ελλάδα με πιο προσιτές τιμές;

 

Αρκετά καλή είναι και η εφαρμογή SEO Spyglass. Παλαιότερα δεν έλεγε πολλά αλλά τελευταία έχουν προσθέσει μερικά εκατομμύρια ιστοσελίδες στην βάση. Η demo έκδοση μπορεί να καλύψει άνετα τον απλό χρήστη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δλδ. εσύ δεν έχεις PBN?  :-D

 

Αυτήν την στιγμή δεν έχω κάποιο δικό μου αλλά νοικιάζω backlinks σε συγκεκριμένα powerful Niche PBNs. Σε όσους σκέφτονται να αγοράσουν μελλοντικά PBN blogposts ,  μην τρώτε ότι σας σερβίρουν , ζητήστε samples και κρίνετε μόνοι σας αν αξίζει να ξοδέψετε χρήμα σε αυτά.

Αν έχεις χρόνο και διάθεση, εξήγησε μου τι ακριβώς κανείς με το ahrefs.

 

Θα σου δώσω μερικά παραδείγματα του πως το έχω χρησιμοποιήσει εγώ.

 

  • Έστω ότι έχεις ένα fitness blog και στοχεύεις μέσα σε όλα και το Χ keyword. Βλέπεις ποιες σελίδες εμφανίζονται στην 1η σελίδα και αναλύεις το backlink profile τους. Θα βρεις πολλές σελίδες απ όπου μπορείς και εσύ να πάρεις backlink , πολλές δέχονται guest posts ή sponsored posts.

 

  • Μπορείς να δεις ποια keywords στοχεύουν οι ανταγωνιστές σου. Στόχευσε τα ίδια , δημιούργησε ένα καλύτερο άρθρο με περισσότερες πληροφορίες / infographic κλπ

 

  • Αν ψάχνεις για expired domains με backlink π.χ από την huffpost , ελέγχεις τα broken links της huffpost ή οποιαδήποτε σελίδας θέλεις , extract στο excel , ταξινόμηση ανά error code , copy/paste στο dynadot και βλέπεις ποια είναι ελεύθερα. Κάποια θα αξίζουν. Αν βρεις κάποιο στο niche σου και δεν σ αρέσει το όνομα , αγόρασε το και μετά 301 redirect στο δικό σου.

 

  • Από τα αγαπημένα μου , το ότι κάποιο domain είναι ανενεργό αλλά όχι ελεύθερο δεν σημαίνει ότι μας είναι και παντελώς άχρηστο. Υπάρχουν εκατοντάδες websites , startups εκεί έξω που για χ,ψ λόγους έκλεισαν , εξαγοράστηκαν κλπ  Αυτό που έμεινε όμως είναι τα άρθρα τους .. άρθρα που γράφτηκαν σε startup blogs ή σε blogs με πολλά backlinks σημαίνει ότι αξίζουν.. με την βοήθεια του web.archive.org τα επαναφέρεις και έχεις έτοιμο περιεχόμενο. Πριν φυσικά τα ανεβάσεις τα ελέγχεις με κάποιο online plagiarism, γενικότερα εγώ ελέγχω 2-3 άρθρα από την Χ σελίδα που βρίσκω και αν το περιεχόμενο είναι μοναδικό αυτόματα σημαίνει ότι και όλα τα υπόλοιπα της σελίδας είναι το ίδιο. Ανήθικο μεν... αλλά αποτελεσματικό. Σε blog-πείραμα που τρέχω τώρα, κατάφερα με αυτόν τον τρόπο να βρω πάνω από 200 άρθρα, από αυτά κράτησα περίπου τα 150 , όλα καλογραμμένα , συνολικά 232.000 λέξεις / Average.  1,477

 

Σίγουρα θα βρεις και άλλες χρήσεις , ειδικά με το Content / Keyword Explorer που δεν το έχω χρησιμοποιήσει ιδιαίτερα. Ελπίζω να σε κάλυψα.

 

* Αναφέρομαι πάντα σε αγγλόφωνες ιστοσελίδες,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλο αυτό που περιγράφεις, εγώ που δεν ξερω μια από SEO κλπ μου μοιάζει χρόνοβορο.

Αξίζει τον κόπο να κάνεις μια τέτοια διαδικασία ;

Και μιλάμε πάντα με σκοπό το κέρδος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως λένε το SEO είναι μαραθώνιος, όχι δρόμος ταχύτητας οπότε θα χρειασθεί να επενδυθεί χρόνος και αρκετή υπομονή για την επιτυχία.

 

Τώρα όσο αναφορά το κέρδος, έχει να κάνει καθαρά με το πεδίο που στοχεύεις και τον όγκο αναζητήσεων στο συγκεκριμένο πεδίο και θα σου δώσω ένα πραγματικό παράδειγμα. 

 

Πελάτης μου στοχεύει την λέξη κλειδί "Ανακαίνιση" και σχετικούς συνδυασμούς. Η συγκεκριμένη λέξη και οι συνδυασμοί της έχουν όγκο αναζητήσεων, σύμφωνα με το Google Webmaster Console 97.000/μήνα από τις οποίες 6,500/μήνα καταλήγουν στον πελάτη μου καθώς βρίσκεται στην πρώτη θέση. 

 

Αν αναλογιστείς ότι μια ανακαίνιση κοστίζει από 10.000 - 20.000 ευρώ καταλαβάινεις ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση άξιζε και ο κόπος και ο χρόνος.

 

Για πολύ μικρότερους όγκους αναζητήσεων ή περιθώριου κέρδους μάλλον δεν αξίζει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Βλέπω ότι δεν έχετε ασχοληθεί με την αλλαγή του αλγόριθμου της google τον Ιανουάριο και τον Μάρτιο που έχει αλλάξει ριζικά τα rakings και έχουν χαθεί χιλιάδες key words   ....

Υπάρχει κάποιος να ξέρει τι τρέχει με αυτές τις αλλαγές και τι πρέπει να κάνουμε για να επανέρθουμε ...?

Απο ότι διαβάζω έχει να κάνει με την ποιότητα των site και το περιεχόμενό τους ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω ότι δεν έχετε ασχοληθεί με την αλλαγή του αλγόριθμου της google τον Ιανουάριο και τον Μάρτιο που έχει αλλάξει ριζικά τα rakings και έχουν χαθεί χιλιάδες key words   ....

Υπάρχει κάποιος να ξέρει τι τρέχει με αυτές τις αλλαγές και τι πρέπει να κάνουμε για να επανέρθουμε ...?

Απο ότι διαβάζω έχει να κάνει με την ποιότητα των site και το περιεχόμενό τους ...

 

Προσωπικα δεν έχω δει μεγάλες διαφορές προς τα κάτω, τώρα σε τεχνικες off the book & black hat είναι άλλο θεμα και δεν ασχολουμαι καν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα έχω μια απορία όπου δεν μπορώ να καταλάβω ποιο είναι το σωστό και ποιο το λάθος.

 

Τα keywords πρέπει να τα βάζουμε σε όλες τις σελίδες του site μας ίδια ; αυτό δεν θεωρείται ως penalty από τη google ; (βλέπω πάρα πολλές σελίδες που έχουν σε όλες τους τις σελίδες τα ίδια keywords, και μερικές από αυτές είναι σε 1η θέση)

 

Κανονικά δε πρέπει ανάλογα τον τίτλο και το περιεχόμενο της κάθε σελίδας να έχουμε και διαφορετικά keywords μέσα σε ένα site ;

 

Ξέρω ότι είναι επίπονη δουλειά το SEO και το παλεύω όσο μπορώ αλλά με έχει κατά μπερδέψει το συγκεκριμένο θέμα.

 

Μόνο στο title και στο description δίνει σημασία η google. Τα keywords δεν τα κάνει θέμα.

 

1) Για το title υπάρχουν πλέων πολλά web site που προσφέρουν υπηρεσίες, ειδήσεις , social media, forum και έχουν και διαφορετικά title - desciption σε κάθε σελίδα και πιάνουν ψηλό Rank.

 

2) Το Index επίσης έχει μεγάλη σημασία έτσι ώστε να συνδέονται όλες οι σελίδες με Link.

 

3) Το domain έχει σημασία για το συγκεκριμένο key word, όπως επίσης και το url ολόκληρο.

 

4) Το σημαντικότερο είναι τα back links από άλλα web site. Όσες περισσότερες παραπομπές από άλλα web site τόσο ψηλότερο Rank.

 

5) Η Google κάνει και manual δουλειά στο Index της, π.χ. βάζει σε κατηγορίες τα web site. Άλλο Forum και άλλο το e-shop ή το static web site.

Γίνετε μεγάλος ντόρος για το SEO αν και δεν υπάρχει κανένας λόγος ! Στην πραγματικότητα εμείς οι Developers διαμορφώνουμε τον αλγόριθμο αναζήτησης της Google. Αν βάλουμε όλοι meta tag "web-site-type" πχ σε 1 χρόνο η Google θα αναγκαστεί να το διαβάζει και θα της είναι χρήσιμο.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθομαι εδω και αρκετό μερες και κοιτάζω λιγο το Google my business. Αυτο που διαπιστώνω γιατί εχω προχωρήσει σε κάποιες καταχωρήσεις είναι οτι βοηθάει πάρα πολυ στο local seo ειδικά για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε τοπικές αγορές. Αυτο που μας είχαν πει σε κάποιο σεμινάριο είναι οτι βοηθάει πάρα πολυ την κάθε επιχείρηση ειδικά αν υπάρχει και ιστοσελίδα απο πισω να ανεβεί ψηλά στις τοπικές αναζητήσεις της google. Το πρόβλημα σε ολα αυτά είναι οτι οι global ip's με την κατάσταση που επικρατεί στην απόδοση γενικά των διευθύνσεων δεν βοηθάει το όλο θεμα. Να τονίσω οτι δεν κάνω seo αλλα σε κάποια site που εχω φτιάξει προσπαθώ είτε με καλές περιγραφές και καλό content να βοηθήσω να πάνε καλα. Απλα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με την δραστηριότητα της κάθε επιχείρησης επειδή η Google δεν εχει αρκετές καταχωρήσεις στα επαγγέλματα αν είναι σωστό να καταχώρισε καταχωρεις την δραστηριότητα στον τίτλο μαζί με το όνομα του ιδιοκτήτη και να βάζεις κάτι γενικό απο κάτω πχ χονδρική πώληση. Επίσης θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με την υπηρεσία αυτη αν την προτιματε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το SEO πάει κατά διαόλου

 

το ανησυχητικό είναι ότι και το μαρκετινίστικο κομμάτι μιας σελίδας πάει επίσης κατά διαόλου. Δλδ πολύ δύσκολα πιάνεις μια καλούτσικη θέση ως brand.

 

αυτό αν συνεχίσει έτσι δεν τις βλέπω καλά τις εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων.

 

γιατί ο άλλος να δώσει 2000 ευρώ για custom template/seo-speed optimization κλπ όταν με 100 ευρώ πάει σε wix και έχει το ίδιο αποτέλεσμα (δλδ παραμένει στον πάτο)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...