Προς το περιεχόμενο
  • 3

Συζήτηση περί SEO (Search Engine Optimization)


varemarious

Ερώτηση

Καλημέρα έχω μια απορία όπου δεν μπορώ να καταλάβω ποιο είναι το σωστό και ποιο το λάθος.

 

Τα keywords πρέπει να τα βάζουμε σε όλες τις σελίδες του site μας ίδια ; αυτό δεν θεωρείται ως penalty από τη google ; (βλέπω πάρα πολλές σελίδες που έχουν σε όλες τους τις σελίδες τα ίδια keywords, και μερικές από αυτές είναι σε 1η θέση)

 

Κανονικά δε πρέπει ανάλογα τον τίτλο και το περιεχόμενο της κάθε σελίδας να έχουμε και διαφορετικά keywords μέσα σε ένα site ;

 

Ξέρω ότι είναι επίπονη δουλειά το SEO και το παλεύω όσο μπορώ αλλά με έχει κατά μπερδέψει το συγκεκριμένο θέμα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 444
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στην ερώτηση

Συχνή συμμετοχή στην ερώτηση

Δημοφιλή Μηνύματα

Κάπως καλύτερα έτσι...   Και φυσικά, ξεχάσατε το πιο σημαντικό: $$$$$$$$$$... όσο τρέχει το ρευστό (προς όλες τις κατευθύνσεις), ανεβαίνεις και rank... ΤΕΛΟΣ!

Ξέχασα να αναφέρω πως όταν πέφτει ένα σιτε, δε σημαίνει πως κάτι λάθος έκανε απαραίτητα,  απλά τα υπόλοιπα που ανέβηκαν έκαναν κάτι πιο σωστό.  Όπως όταν σε παρατάει γκόμενα δε σημαίνει πως έκανες κά

Δημοσιευμένες Εικόνες

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 0

Δε διαφωνούμε σε κάπου.Απλά νόμιζα πριν οτι είπες ότι αν πληρώσεις θα βγαίνεις ψηλά βάσει κριτηρίων και όχι σαν διαφημιζόμενος.

 

Επίσης 560 ευρώ δεν είναι μεγάλο ποσό.Ξέρω επιχειρήσεις που δίνουν και 40.000 τον χρόνο για Adwords. :confused:

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Μια και θέτεται το ερώτημα τι είναι προτιμότερο για μια μεσαία επιχείρηση .. να πληρώσει την google ή να πληρώσει λίγο πιο ακριβά για ένα SEO ... επίσης όταν θα πετύχεις το SEO σου και βρεθείς στην πρώτη σελίδα μετά δεν χρειάζεται συντήρηση αυτό .. για να παραμείνεις..

 

Ποια είναι η γνώμη σας ;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Μια και θέτεται το ερώτημα τι είναι προτιμότερο για μια μεσαία επιχείρηση .. να πληρώσει την google ή να πληρώσει λίγο πιο ακριβά για ένα SEO ... επίσης όταν θα πετύχεις το SEO σου και βρεθείς στην πρώτη σελίδα μετά δεν χρειάζεται συντήρηση αυτό .. για να παραμείνεις..

 

Ποια είναι η γνώμη σας ;

 

 

Εξαρτάται τον ανταγωνισμό και τον αριθμό των λέξεων κλειδιών.Σε όχι πολύ ανταγωνιστικές λέξεις κλειδιά μια σοβαρή εταιρία ή επαγγελματίας που θα σου κάνει βελτιστοποίηση θα σου κοστίσει σε βάθος χρόνου (π.χ 1-2 χρόνια) λιγότερο από adwords που κοστίζει συνέχεια κάθε μήνα.

Για παράδειγμα βελτιστοποίηση για 2-3 λέξεις κλειδιά που θα εμφανίζονται π.χ στις 5 πρώτες θέσεις του google κοστίζει 1000€ (υποθετική τιμή) ετήσια και μετά τον 1ο χρόνο η ετήσια συντήρηση κοστίζει 250€ ανά έτος.

Η καμπάνια adwords για τις 3 φράσεις κλειδιά κοστίζει 200€ το μήνα , δηλαδή 1200€ ή 2400€ για 2 χρόνια.Αν η επιχείρηση το βλέπει σοβαρά την συμφέρει το seo.

 

Aν από την άλλη θέλεις πολλές λέξεις κλειδιά (π.χ 10) και είναι πολύ πιθανόν οι λέξεις κάθε χρόνο να αλλάζουν (π.χ είναι προιόντα) τότε το adwords μάλλον είναι πιο συμφέρον.

 

Δεν υπάρχει ο χρυσός κανόνας , πάντα εξαρτάται από τις λέξεις κλειδιά, τον ανταγωνισμό κλπ. Εγω θα επέλεγα π.χ ένα συνδιασμό adwords με seo, βελτιστοποίηση για μία ή 2 λέξεις κλειδιά και μια χαμηλού budget καμπάνια για τα υπόλοιπα keywords.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

ok αν πάρουμε το παράδειγμα του SEO πες ότι κάνουμε seo και είμαστε πρώτη σελίδα 4η θέση με έναν μέσο ανταγωνισμό λέξεων.. για να παραμείνω στη πρώτη σελίδα θα πρέπει να γίνεται συντήρηση κάθε μήνα η και κάθε 2 μήνες .. θέλω να πω θα πέσω εύκολα από την πρώτη σελίδα.. ; (δε μιλάω για υψηλό ανταγωνισμό)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

ok αν πάρουμε το παράδειγμα του SEO πες ότι κάνουμε seo και είμαστε πρώτη σελίδα 4η θέση με έναν μέσο ανταγωνισμό λέξεων.. για να παραμείνω στη πρώτη σελίδα θα πρέπει να γίνεται συντήρηση κάθε μήνα η και κάθε 2 μήνες .. θέλω να πω θα πέσω εύκολα από την πρώτη σελίδα.. ; (δε μιλάω για υψηλό ανταγωνισμό)

 

Για την Ελλάδα πάντα γενικά μιλώντας όχι δε θα πέσεις εύκολα, μπορεί ούτε και μετά από 1 χρόνο για μη υψηλού ανταγωνισμού keyword.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Θα ήθελα να δώσω και το δικό μου input. Διαχειρίζομαι και SEM & SEO ως full-time job και θα ήθελα να δώσω κι εγώ τα 2 cents μου (που λένε και οι Αμερικάνοι :) ) σχετικά με τις τελευταίες ερωτήσεις για μικρές ή μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Όσο αυξάνεται ο ανταγωνισμός και ανάλογα με τον κλάδο, το SEM μπορεί να γίνει αρκετά ακριβό και σε πολλές περιπτώσεις ασύμφορο (π.χ. αν κερδίζεις 20 ευρώ από μια πώληση και τα bids στο adwords είναι 1 ευρώ, θέλεις 5% conversion rate [δηλαδή 1 στους 20 να αγοράζει, που ακούγεται ΟΚ, αλλά σε μεγάλο πλήθος περιπτώσεων τα rates είναι αρκετά χαμηλότερα [1,5 ή 2%]). Για το λόγο αυτό θα πρέπει να υπάρχει ένα πλάνο SEO που φέρνει δωρεάν traffic και πωλήσεις, ώστε να μειώνει το συνολικό κόστος που χρειάζεται για να σου έρθει μια πώληση.

 

Αυτό που θα έλεγα είναι ότι το SEM σίγουρα χρειάζεται στην αρχική φάση κάποιου project, όπου το SEO δεν έχει λειτουργήσει ακόμη καλά (και ειδικά αν υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός στον κλάδο). Και αυτό βέβαια, παίρνοντας ως δεδομένο ότι το προϊόν/υπηρεσία αξίζει τον κόπο, ώστε το SEM να δημιουργήσει repeat visitors/customers που θα μπουν είτε με direct type-ins είτε με organic ψάχνοντας για το brand/προϊόν σου στο google (ή σε άλλη μηχανή αναζήτησης).

 

Σχετικά με πιο τεχνικά θέματα του SEO, σαφώς όλοι προτείνουν διαφορετικό περιεχόμενο σε meta tags (τίτλο, περιγραφή, keywords) και κυρίως περιεχόμενο των σελίδων. Τα keywords δεν είναι τόσο σημαντικά για τη βασική μηχανή αναζήτησης (google), σχεδόν δεν τα λαμβάνει υπόψιν, λόγω κακών πρακτικών αρκετών sites (keyword stuffing). Αλλά ο τίτλος και το description είναι πολύ σημαντικοί παράγοντες και θα πρέπει να είναι διαφορετικοί σε κάθε σελίδα. Επίσης, πολύ σημαντικός παράγοντας είναι να υπάρχει ένα xml sitemap για ανάγνωση από τις μηχανές αναζήτησης. Από εκεί και πέρα παίζει ρόλο το περιεχόμενο του σώματος της σελίδας (κυρίως η χρήση keywords σε headings (h1,h2,h3 κυρίως), η συχνότητα εμφάνισης keywords σε anchors & alt εικόνων κλπ). Αυτό είναι το πρώτο στάδιο. Αν υπάρχει μικρός ή μεσαίος ανταγωνισμός, αυτά μπορεί να σε φέρουν ακόμη και στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων για τους όρους που διάλεξες μέσα σε 2-3 βδομάδες.

 

Σε περίπτωση μεγαλύτερου ανταγωνισμού, χρειάζεται και το επόμενο βήμα στο SEO που είναι το link building. Ανταλλαγή ή αγορά links (από σοβαρούς παρόχους, όχι link farms, με αμφιβόλου ποιότητας και page rank sites που μόνο κακό μπορούν να κάνουν) ή αν το επιτρέπει το προϊόν/υπηρεσία, affiliation που ουσιαστικά δημιουργεί Links προς το site σου από πολλά μικρά συνήθως sites και σου δίνει πόντους σε SEO. Τελευταίο έρχεται το social (αλλά μιας και είναι σχετικά εύκολο σε αρχικό στάδιο [κάποια posts ενημερωτικά κλπ), μπορείς να το κάνεις παράλληλα με το πρώτο στάδιο, δε θα κάνει κακό (απλά μην περιμένεις να έχει και τεράστιο όφελος).

 

Αυτά...

Ελπίζω να βοήθησα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

αν και μετά από 3 μήνες απο το τελευταίο ποστ,επιτρέψτε μου να γράψω και γω δύο σκέψεις που πηγάζουν από την πείρα που αποκόμισα τον τελευταίο χρόνο.

πρώτον.

ασχοληθειτε πρώτα με το on-site SEO, φτιάχτε σωστά τη σελίδα σας σύμφωνα με όσα είπαν οι παραπάνω, τίτλοι, περιγραφές κλπ...

 

από κει και πέρα όσον αφορά το off-site κομμάτι που βασικά είναι το χτίσιμο backlinks μην ματαιοπονείτε άδικα γιατί μόνο το χρόνο σας και τη διαθεσή σας θα χαλάσετε.

και εξηγούμαι.

κατά πρώτο το google τα τελευταία χρόνια έχει γίνει υπερβολικά τσιγκούνικο στο να δίνει PR, δεν έχει καμμια σχέση το 2011 με το 2000.

σκεφτείτε τώρα, καταχωρείτε συνέχεια το link σας σε directories ξοδεύοντας χρόνο και ενέργεια, σε όλα τα directories ακόμα και σε αυτά με PR7+ το λινκ σας θα μπει σε κάποια σελίδα του που θα έχει PR0.

Μετά πάτε και γραφετε άρθρα σε άλλες σχετικές ιστοσελίδες, το ίδιο πράγμα, το λινκ σας θα βρεθεί σε σελίδα με pr0, σιγά μη σας βάλουν στην πρώτη σελίδα τους.,,

μετά έχουμε τα linkfarms που όχι μόνο είναι άχρηστα αλλά και επικίνδυνα αφου το μόνο που μπορεί να κάνουν είναι ζημιά.

μετά έχουμε το υποκριτικό παραμύθι του google ότι αν η σελίδα σου έχει καλό περιεχόμενο θα σας βάλουν backlinks και τα λοιπά μπλα μπλα και πράσινα άλογα...ξέρετε κανέναν και ειδικα στην Ελλάδα να θέλει να βάλει backlink από καλή του σελίδα σε σελίδα με PR0 ???, όχι ξέρετε; γιατί εγώ δεν ξέρω, σκεφτείτε απλά ότι ούτε εσείς θα βάζατε αν η σελίδα σας είχε PR3 και πάνω.

και αν το περιεχόμενο σας είναι όντως καλό τότε κάποιος η θα το οικιοποιηθεί κλέβοντάς το η θα βάλει λινκ μέσω κάποιου script,(΄'οπως έχει κάνει η ΕΡΤ προς τη σελίδα μου)δηλαδή άχρηστο, χωρίς να φαίνεται καν.

 

δηλαδή ,καταλήγουμε μετά από μεγάλη προσπάθεια και πολλές ώρες δουλειάς με 300-400 back links με αξία μηδέν, value ZERO, A BIG ZERO.

 

και ενώ από τη μία μας βομβαρδίζει το G με αηδίες και οδηγίες να αποφεύγουμε ετούτο και εκείνο από την άλλη στην ίδια σελίδα που βλέπεις αυτές τις υποκριτικές οδηγίες βλέπεις και το λινκ προς τη σελίδα που πουλάει λινκς και μάλιστα σελίδα κακής ποιότητας η συνήθως σελίδα απατεώνων.

 

γι αυτό σας λέω, μην πολυσκοτίζεστε, η λύση είναι μία, βρείτε μια αξιόπιστη και σοβαρή (αυτο είναι το δύσκολο και εγώ ακόμα την ψάχνω) εταιρεία που πουλάει λινκς και αγοράστε,

χωρίς να ξοδέψετε λεφτά page rank δε βλέπετε, εκτός και αν περιμένετε μέχρι να γεράσετε,άλλο αυτό.

η εκτός και έχετε 5 φίλους παλιούς στη δουλειά αυτή που θέλουν να σας βοηθήσουν, πιστέψτε με γιατί το έχω δεί, 10 λινκς από σχετικές σελίδες με pr5, (από αυτές πυ έχουν το pr και όχι από υποσελίδες) είναι υπεραρκετές να σας δώσουν ένα pr4, είναι χίλιες φορές καλύτερες απο χιλιάδες άσχετα links από φάρμες και σελίδες με μηδεν αξία.

Το έχω δεί σε σελίδα φίλου μου που δυστυχώς την έκλεισε πριν κάτι μήνες λόγω οικονομικών δυσκολιών.

 

αυτά τα λίγα νομίζω να βοηθήσουν τα νέα παιδια που θέλουν να προσπαθήσουν μόνοι τους να προωθήσουν κάποια ιστοσελίδα τους χωρίς να καταφύγουν σε κάποιον από τους πολλούς "ειδικούς" που πολύ αμφιβάλλω για το πόσο ειδικοί και αποτελεσματικοί είναι.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Μεγάλο παραμύθι για backlinks και θεωρώ πολύ επικίνδυνα τα scripts που καταχωρούν αυτόματα το site σε directories,whois κτλ που ουσιαστικά δε προσφέρουν τίποτε.Εφόσον θές να επενδύσεις στην δουλειά σου,πληρώνεις,ξεμπερδεύεις κι εχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

 

Εγώ αμφιβάλλω επίσης και για το πόσο ισχύει το "καλό και πρωτότυπο περιεχόμενο" που συμβουλεύει η Google να έχουμε.Για μένα το παν είναι να έχει κάποιος:

καλα keywords στο domain του,σχετικά με το περιεχόμενο της σελίδα τους (ειδικά αν ειναι .com το domain θα βγει σίγουρα πρώτη σελίδα ψάχνοντας τα keywords του domain) , καθαρός κώδικας , κατάλληλα permalinks και title και μερικά καλα backlinks απο PR5 και πάνω.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

ακριβώς όπως τα λες είναι.

keywords στο όνομα του domain και το πιο σημαντικό που επισημαίνεις και που το κατάλαβα πολύ αργότερα να έχεις domain οπωσδήποτε σε .com

 

του δίνουνε απίστευτα μεγαλύτερη βαρύτητα από το .gr

και το κάνεις και ότι θέλεις, αν θέλεις το ορίζεις να έχει target όπου θέλεις, ενώ με το .gr πρέπει να παλέψεις πολύ περισσότερο για καλές θέσεις ειδικά στο google.com που το βλέπει και όλος ο κόσμος άλλωστε παγκοσμίως.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Συμφωνώ μαζί σου,ουσιαστικά "ξύπνησα" απ'αυτό το άρθρο

http://www.searchenginejournal.com/how-much-weigh-do-keywords-in-the-domain-name-still-have-poll/10857/

 

Προσωπικά προτιμώ ν'αγοράσω κάποιο domain αν θέλω να κάνω σοβαρή δουλειά με 1000-2000 ευρώ,παρά να κάνω SEO μήνες ολόκληρους μπας και καταφέρω να πετύχω υψηλή θέση στα keywords που θέλω να εμφανίζομαι ψηλά.(πράγμα το οποίο κάνει το domain απο μόνο του.)

 

Εχω δοκιμάσει σε .com domain με πολύ ανταγωνιστικά keywords και τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Δηλαδή το Ελληνικό Google δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα σε .com domains από ότι σε .gr; Αυτό δε στέκει λογικά.

 

<_<

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Οχι δεν ειπε κανεις αυτο.Απλα αν εχεις ενα .gr domain για να βγεις σε καλη καταταξη πχ στο google.nl (Ολλανδιας) ειναι πολυ δυσκολο,ενω αν εχεις .com χτυπας πιο εύκολα στο google της καθε χώρας.Προφανως μιλάμε για αγγλόφωνα sites.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Να ρωτήσω κ' εγώ κάτι που έχει σχέση με SEO για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα.

 

Πόση σημασία παίζουν τα url να είναι "στρωτά" ? Δηλαδή να μην έχουν ?id=5 και ?id=5&catid=2 κτλ. Επειδή σκέφτομαι να κάνω mod_rewrite για όποιον ξέρει, για να φτιαξω καλύτερα τα url μου. Αξίζει πιστεύετε να ασχοληθώ με mod_rewrite στα URL για καλύτερα αποτελέσματα στο google ?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Εννοείται αυτό.Παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο,γι αυτό πριν στους παράγοντες για καλή κατάταξη ανέφερα τα permalinks (αναφερόμενος σε wordpres)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.