bananasplit Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 καλησπέρα παιδιά...προσπαθώ να συνδέσω το wiimote στον υπολογιστή μου για να το χρησιμοποιώ ως ποντίκι κλπ... χρησιμοποιώ λοιπόν αυτόν τον κώδικα var.MoveButton = wiimote.B mouse.LeftButton = wiimote.A mouse.RightButton = wiimote.Plus mouse.MiddleButton = wiimote.Down wiimote.rumble = 0 var.Speed = 85 // 0 to 100 PIE.FrameRate = 120hz if wiimote.HasMotionPlus = false then debug = "WiiMotion Plus NOT DETECTED!" if wiimote.HasMotionPlus = true and var.MoveButton = true { var.YawSpeed = wiimote.MotionPlus.YawSpeed var.PitchSpeed = wiimote.MotionPlus.PitchSpeed if SameValue( Smooth(wiimote.SmoothRoll, 10), wiimote.SmoothRoll, 10) then var.Roll = Smooth(wiimote.SmoothRoll, 10) else var.Roll = wiimote.SmoothRoll if var.Roll < 0 and var.Roll >= -90 { var.XYswap = 1 - EnsureMapRange(var.Roll, -90, 0, 0, 1) var.RightDown = -1 var.TopUp = 1 } if var.Roll <= 90 and var.Roll >= 0 { var.XYswap = 1 - EnsureMapRange(var.Roll, 90, 0, 0, 1) var.RightDown = 1 var.TopUp = 1 } if var.Roll > 90 and var.Roll <= 180 { var.XYswap = 1 - EnsureMapRange(var.Roll, 90, 180, 0, 1) var.RightDown = 1 var.TopUp = -1 } if var.Roll < -90 and var.Roll >= -180 { var.XYswap = 1 - EnsureMapRange(var.Roll, -90, -180, 0, 1) var.RightDown = -1 var.TopUp = -1 } var.SpeedX = var.TopUp * var.YawSpeed - ( var.TopUp * var.YawSpeed * var.XYswap ) + ( var.RightDown * var.PitchSpeed * var.XYswap ) var.SpeedY = var.TopUp * var.PitchSpeed - ( var.TopUp * var.PitchSpeed * var.XYswap) + ( -var.RightDown * var.YawSpeed * var.XYswap ) mouse.DirectInputX = int(var.MouseX) mouse.DirectInputY = int(var.MouseY) var.MouseX = var.MouseX + ( var.SpeedX / (10500000 - EnsureMapRange(var.Speed, 0, 100, 0, 10000000) ) ) var.MouseY = var.MouseY - ( var.SpeedY / (10500000 - EnsureMapRange(var.Speed, 0, 100, 0, 10000000) ) ) /* // for mouse.x and mouse.y instead mouse.x = var.MouseX mouse.y = var.MouseY var.MouseX = var.MouseX + ( var.SpeedX / (20500 - EnsureMapRange(var.Speed, 0, 100, 0, 20000) ) ) var.MouseY = var.MouseY - ( var.SpeedY / (20500 - EnsureMapRange(var.Speed, 0, 100, 0, 20000) ) ) */ } if var.MoveButton = false { var.MouseX = mouse.DirectInputX var.MouseY = mouse.DirectInputY /* // for mouse.x and mouse.y instead var.MouseX = mouse.x var.MouseY = mouse.y */ } Key.Up = Nunchuk1.up Key.Down = Nunchuk1.Down Key.Left = Nunchuk1.left Key.Right = Nunchuk1.right Key.N = Wiimote1.Left Key.M = Wiimote1.right Key.Comma = Wiimote1.Minus Key.Dot = Wiimote1.home Key.V = Wiimote1.Two Key.C = Wiimote1.one Key.B = Nunchuk1.C Key.X = Wiimote1.up Key.Space = Nunchuk1.Z θέλω όμως να κινείται ο κέρσορας χωρίς να χρειάζεται να πατάω το B. πώς γίνεται αυτό;;και κάτι ακόμα....όταν κρατάω το B πατημένο,χωρίς να μετακινώ το χειριστήριο,ο κέρσορας για κάποιο λόγο κινείται αργά προς τα δεξιά...γνωρίζει κανείς για ποιό λόγο συμβαίνει αυτό;;; please help!!
bananasplit Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 έλυσα το πρόβλημα με το οτι χρειάζεται να το πατάω....τώρα το έχω να μετακινείται χωρίς να χρειάζεται να πατάω το Β....αλλά παιδιά μετακινείται ο κέρσορας προς τα δεξιά....ακόμα κι όταν το έχω σταθερό....καμμία ιδέα;;;είναι μόνο δικό μου πρόβλημα,ή και άλλων;;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.