Προς το περιεχόμενο

wii mote code glove pie συμβουλές


bananasplit

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα παιδιά...προσπαθώ να συνδέσω το wiimote στον υπολογιστή μου για να το χρησιμοποιώ ως ποντίκι κλπ...

χρησιμοποιώ λοιπόν αυτόν τον κώδικα

 

var.MoveButton = wiimote.B

mouse.LeftButton = wiimote.A

mouse.RightButton = wiimote.Plus

mouse.MiddleButton = wiimote.Down

wiimote.rumble = 0

 

var.Speed = 85 // 0 to 100

 

PIE.FrameRate = 120hz

if wiimote.HasMotionPlus = false then debug = "WiiMotion Plus NOT DETECTED!"

if wiimote.HasMotionPlus = true and var.MoveButton = true {

var.YawSpeed = wiimote.MotionPlus.YawSpeed

var.PitchSpeed = wiimote.MotionPlus.PitchSpeed

if SameValue( Smooth(wiimote.SmoothRoll, 10), wiimote.SmoothRoll, 10) then var.Roll = Smooth(wiimote.SmoothRoll, 10) else var.Roll = wiimote.SmoothRoll

if var.Roll < 0 and var.Roll >= -90 {

var.XYswap = 1 - EnsureMapRange(var.Roll, -90, 0, 0, 1)

var.RightDown = -1

var.TopUp = 1

}

if var.Roll <= 90 and var.Roll >= 0 {

var.XYswap = 1 - EnsureMapRange(var.Roll, 90, 0, 0, 1)

var.RightDown = 1

var.TopUp = 1

}

if var.Roll > 90 and var.Roll <= 180 {

var.XYswap = 1 - EnsureMapRange(var.Roll, 90, 180, 0, 1)

var.RightDown = 1

var.TopUp = -1

}

if var.Roll < -90 and var.Roll >= -180 {

var.XYswap = 1 - EnsureMapRange(var.Roll, -90, -180, 0, 1)

var.RightDown = -1

var.TopUp = -1

}

var.SpeedX = var.TopUp * var.YawSpeed - ( var.TopUp * var.YawSpeed * var.XYswap ) + ( var.RightDown * var.PitchSpeed * var.XYswap )

var.SpeedY = var.TopUp * var.PitchSpeed - ( var.TopUp * var.PitchSpeed * var.XYswap) + ( -var.RightDown * var.YawSpeed * var.XYswap )

mouse.DirectInputX = int(var.MouseX)

mouse.DirectInputY = int(var.MouseY)

var.MouseX = var.MouseX + ( var.SpeedX / (10500000 - EnsureMapRange(var.Speed, 0, 100, 0, 10000000) ) )

var.MouseY = var.MouseY - ( var.SpeedY / (10500000 - EnsureMapRange(var.Speed, 0, 100, 0, 10000000) ) )

/* // for mouse.x and mouse.y instead

mouse.x = var.MouseX

mouse.y = var.MouseY

var.MouseX = var.MouseX + ( var.SpeedX / (20500 - EnsureMapRange(var.Speed, 0, 100, 0, 20000) ) )

var.MouseY = var.MouseY - ( var.SpeedY / (20500 - EnsureMapRange(var.Speed, 0, 100, 0, 20000) ) )

*/

}

if var.MoveButton = false {

var.MouseX = mouse.DirectInputX

var.MouseY = mouse.DirectInputY

/* // for mouse.x and mouse.y instead

var.MouseX = mouse.x

var.MouseY = mouse.y

*/

}

Key.Up = Nunchuk1.up

Key.Down = Nunchuk1.Down

Key.Left = Nunchuk1.left

Key.Right = Nunchuk1.right

 

Key.N = Wiimote1.Left

Key.M = Wiimote1.right

Key.Comma = Wiimote1.Minus

Key.Dot = Wiimote1.home

Key.V = Wiimote1.Two

Key.C = Wiimote1.one

Key.B = Nunchuk1.C

Key.X = Wiimote1.up

Key.Space = Nunchuk1.Z

 

θέλω όμως να κινείται ο κέρσορας χωρίς να χρειάζεται να πατάω το B.

πώς γίνεται αυτό;;και κάτι ακόμα....όταν κρατάω το B πατημένο,χωρίς να μετακινώ το χειριστήριο,ο κέρσορας για κάποιο λόγο κινείται αργά προς τα δεξιά...γνωρίζει κανείς για ποιό λόγο συμβαίνει αυτό;;;

please help!!

Δημοσ.

έλυσα το πρόβλημα με το οτι χρειάζεται να το πατάω....τώρα το έχω να μετακινείται χωρίς να χρειάζεται να πατάω το Β....αλλά παιδιά μετακινείται ο κέρσορας προς τα δεξιά....ακόμα κι όταν το έχω σταθερό....καμμία ιδέα;;;είναι μόνο δικό μου πρόβλημα,ή και άλλων;;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...