Προς το περιεχόμενο

Αποτελεσματα κτεο.....


stefan123

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Περασα το αυτοκινητακι μου κτεο( megane2007) και το μονο προβλημα που βρηκαν ειναι στο συστημα πεδησης..Συγκεκριμενα εχω μονοπλευρη πεδηση απο 15% μεχρι 30% στον οπισθιο αξονα και πεδη πορειας με διακυμανση μεγαλυτερη του 10% και μεχρι 20%

Ποσο σοβαρο ειναι αυτο και που πρεπει να απευθυνθω για να λυσω το προβλημα...Ευχαριστω παιδες...

Δημοσ.

Τακακια εχεις αλλαξει ? Ποσα χιλιομετρα εχεις κανει? (3-4 χρονακια νομιζω οτι ειναι κοντα στα ορια τους)

 

Λογικα εφοσον ειναι καινουργιο αμαξι κανεις κανονικα τα σερβις του οποτε ριξε μια ματια στο βιβλιαρακι αν εχουν αλλαχτει ποτε

Δημοσ.

Nαι τακακια εχουν αλλαχθει περσυ οποτε δεν ειναι αυτο....Μου ειπε οτι με απλα λογια η μια πλευρα μαγκωνει πιο δυνατα απο την αλλη...Ενδεχομενως να χρειαζονται εξαερωση οι δαγκανες γιατι οταν παταω φρενο ακουγεται ενα πφφφφφφφφφφ...Αλλαξα μπροστινα τακακια προσφατα και μαλλον καποιος δεν φαινεται να εκανε καλα την δουλεια του...

Δημοσ.

Μπορεί να ειναι στραβή η δισκοπλακα(θα σου έβγαζε οβαλ ομως),μπορει να θέλουν εξαέρωση τα φρένα πίσω(το πλεον πιθανό)και η δαγκανα δεν πατάει σωστα το τακάκι στην δισκοπλακα.

Συνήθως πισω βγαζει διάφορες,δεν εχει σημασία ομως,ο μπροστινός να μη σου βγαζει μονόπλευρο γιατι θα σου τραβάει το τιμόνι στο φρένο.

Δημοσ.

Νά ελέγξεις τά μαρκούτσια τών φρένων.Επίσης για τόν οπίσθιο άξονα πού έχεις μονόπλευρο φρενάρισμα,άν έχει ταμπούρα,έλεγξε τά κυλινδράκια.Νά απευθυνθείς καλύτερα σέ ένα εξειδικευμένο συνεργείο πού ασχολείται μόνο μέ φρένα.

Δημοσ.

Νά ελέγξεις τά μαρκούτσια τών φρένων.Επίσης για τόν οπίσθιο άξονα πού έχεις μονόπλευρο φρενάρισμα,άν έχει ταμπούρα,έλεγξε τά κυλινδράκια.Νά απευθυνθείς καλύτερα σέ ένα εξειδικευμένο συνεργείο πού ασχολείται μόνο μέ φρένα.

αν τα μαρκούτσια ειχαν προβλημα,θα έσκαγαν πανω στο ραουλο,εκτος του οτι θα ειχε διαρροές.

μεγκαν του 2007 δε νομιζω πως εχει ταμπουρα.

Δημοσ.

Μην αχωενσαι παντως,οι διαφορες και ειδικα στον πισω αξονα ειναι πολυ συνηθησμενες.

Κοιτα μη σου πούνε τιποτα αηδίες.Τα τακακια φαίνονται μεσα απο τη ζαντα; Σε τα κατάσταση βρίσκονται;

Επίσης καλο ειναι να αλλάζεις υγραφρενων καθε 1-2 χρονια.

Δημοσ.

αν τα μαρκούτσια ειχαν προβλημα,θα έσκαγαν πανω στο ραουλο,εκτος του οτι θα ειχε διαρροές.

Τά μαρκούτσια μέ τήν πάροδο τών ετών καί τήν χρήση "μαλακώνουν" μέ αποτέλεσμα ή πίεση νά "φουσκώνει" τό μαρκούτσι καί τά φρένα νά μήν λειτουργούν σωστά.Επίσης κάποιες φορές τά μαρκούτσια "σπάνε" εσωτερικά.Αυτό έχει ώς αποτέλεσμα τήν μή ομαλή επιστροφή τών υγρών φρένων κατά τήν απεμπλοκή.Οτι πιθανότητες έχει ένα μαρκούτσι νά ανοίξει κατά τήν δοκιμή σέ ένα φρενόμετρο,τίς ίδιες έχει καί κατά τήν πέδηση στόν δρόμο.Αυτό βέβαια,είναι σχεδόν απίθανο,διότι καί πολλά λινά έχει τό μαρκούτσι,αλλά καί θά έχει προειδοποιήσει τόν οδηγό,ότι κάτι δέν παέι καλά μέ τά φρένα.Διαρροή τό ίδιο τό μαρκούτσι δέν κάνει.Αν ανοίξει,"πετάει" τά υγρά όλα έξω.Τά μόνα σημεία πού μπορεί νά παρουσιάσει διαρροή ένα μορκούτσι είναι τά σημεία σύνδεσης μέ τήν δαγκάνα τού φρένου καί μέ τό μεταλλικό σωληνάκι τού κυκλώματος.

Δημοσ.

Στα ραουλα ομως οι δύναμη που ασκείται ειναι πολυ μεγαλύτερο απο το μέσο οδηγικό φρενάρισμα,οποτε και τυχόν ελαττωματικό μαρκουτσι αμεσως σπαει,περα απ'αυτο δεν νοείτε 4 ετων αυτοκίνητο εχει προβλημα με τα μαρκουτσια και τις εν γενει σωληνωσεις.

Δημοσ.

Γιατί ασκείται μεγαλύτερη δύναμη στα ράουλα;

 

 

γιατι το ραουλο εχει μεγαλη δυναμη λογω των μοτερ και οταν πατάει ο ελεγκτής για να ελέγξει το φρένο,οι δυναμεις ειναι στα ορια και λιγο πιο πανω,αν τα λάστιχα σου πχ ειναι ξερά ειναι σίγουρο οτι το μισο λάστιχο θα μείνει πάνω στο ραουλο.Αμορτισέρ,φρένα,τζόγοι,έρχονται στα ορια τους αν ελεγχθούν σωστά και δεν γίνουν μαιμουδιες,γιαυτό άλλωστε και λέμε,πήγαινε πρώτα κτεο και μετά στο μάστορα ;) .

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...