yiotaci_ahaa Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Έχω κατεβάσει ένα έτοιμο template (από εδώ: Linkδεν ξέρω αν έχει σημασία απλά το αναφέρω). Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν ξέρω πως μπορώ να το επεξεργαστώ και να το εφαρμόσω. Κλικάρω στα αρχεία του φακέλου και μου τ ανοίγει με word office! Ελπίζω να είναι σχετικά κάτι απλό γιατί όπως ήδη έχετε καταλάβει είμαι ψιλοάσχετη! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
dewn735 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Αν μπλέκεσαι με το πως θα τα ανοίξεις, πολύ φοβάμαι ότι η συνέχεια θα είναι ακόμα πιο δύσκολη... Για αρχή, δοκίμασε δεξί κλικ -> open with -> notepad
nikos_studio Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Έχω κατεβάσει ένα έτοιμο template (από εδώ: Linkδεν ξέρω αν έχει σημασία απλά το αναφέρω). Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν ξέρω πως μπορώ να το επεξεργαστώ και να το εφαρμόσω. Κλικάρω στα αρχεία του φακέλου και μου τ ανοίγει με word office! Ελπίζω να είναι σχετικά κάτι απλό γιατί όπως ήδη έχετε καταλάβει είμαι ψιλοάσχετη! Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Για να φτιάξεις ένα site έστω και με έτοιμο template πρέπει να έχεις κάποιες ελάχιστες γνώσεις πάνω στο θέμα.. Για να το επεξεργαστείς κατέβασε κάποιο (free για αρχή) προγραμματάκι από εδώ Από εκεί και πέρα όταν λες να το εφαρμόσεις τι εννοείς? Να το ανεβάσεις στο internet?
yiotaci_ahaa Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 το έχω κάνει αυτό απλά μου βγάζει τον κώδικα. αν επιλε3ω να το ανοίξω με firefox μου βγάζει τον κώδικα! επίσης αυτό που περιπλέκει την κατάσταση είναι ότι μου σπάει τον κωδικα σε διάφορους φακέλους.. :/
nikos_studio Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 το έχω κάνει αυτό απλά μου βγάζει τον κώδικα. Ποιό έχεις κάνει? αυτό που είπε ο φίλος dewn735?
Themis-T Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 μου σπάει τον κωδικα σε διάφορους φακέλους.. :/ Χμμ... μπορείς να γίνεις πιο σαφής; Και κανένα screenshot - εάν έχεις...