Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με τη σύνδεση του λάπτοπ σε ασύρματο δίκτυο!!

lola2004

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους...!

Πρόσφατα αγόρασα έναν φορητό υπολογιστή και αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την σύνδεση του υπολογιστή μου σε ασύρματο δίκτυο.

Ενώ μου βγάζει ότι υπάρχουν διαθέσιμες συνδέσεις, προσπάθησα να συνδεθώ με μια της οποίας ο ιδιοκτήτης θα γνώριζε φυσικά ότι θα χρησιμοποιούσα τη σύνδεση του, αλλά δεν κατάφερα τίποτα. Δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει γιατί αγόρασα ένα usbγια mobileinternetαπό γνωστή εταιρία και συνδέθηκα κανονικά στο διαδίκτυο, άρα υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης. Το μοντέλο του υπολογιστή μου είναι HPG62 b80EV. Επίσης ο υπολογιστής μου διαθέτει τον προσαρμογέαRalink RT3090 802.11b/g/n WiFiAdapter και τον Microsoft VirtualWiFiMiniportAdapter. Προφανώς είμαι άσχετη με το όλο θέμα και έχω απογοητευτεί για αυτό του το πρόβλημα. Κάθε βοήθεια είναι αποδεκτή. Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας. :)

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους...!

Πρόσφατα αγόρασα έναν φορητό υπολογιστή και αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την σύνδεση του υπολογιστή μου σε ασύρματο δίκτυο.

Ενώ μου βγάζει ότι υπάρχουν διαθέσιμες συνδέσεις, προσπάθησα να συνδεθώ με μια της οποίας ο ιδιοκτήτης θα γνώριζε φυσικά ότι θα χρησιμοποιούσα τη σύνδεση του, αλλά δεν κατάφερα τίποτα. Δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει γιατί αγόρασα ένα usbγια mobileinternetαπό γνωστή εταιρία και συνδέθηκα κανονικά στο διαδίκτυο, άρα υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης. Το μοντέλο του υπολογιστή μου είναι HPG62 b80EV. Επίσης ο υπολογιστής μου διαθέτει τον προσαρμογέαRalink RT3090 802.11b/g/n WiFiAdapter και τον Microsoft VirtualWiFiMiniportAdapter. Προφανώς είμαι άσχετη με το όλο θέμα και έχω απογοητευτεί για αυτό του το πρόβλημα. Κάθε βοήθεια είναι αποδεκτή. Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας. :)

Καλώς την ( ωραία γράμματα , θα τυφλωθούμε :eek: ) , όταν ψάχνεις για δίκτυο λογικά πρέπει να σου εμφανίζει ένα κοτάκι όταν πας να συνδεθείς στο δίκτυο του