bill7 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 Καλησπερα σε ολους τους φιλους του insomnia. Αντιμετοπιζω το εξης προβλημα. Ειχα παρει 01/04/2009 ενα eten glofiish το οποιο μετα απο καποια φαση, αρχισε να κολλαει ασταματητα, η οθονη να μην ανταποκρινεται και χιλια μυρια. Το παω στο καταστημα, εντος εγγυησης βεβαια, και το στελνουν στην Ευρωπαικη αντιπροσωπεια και περιμενα δυο μηνες. Καλως εως εδω μιας και με ειχαν ενημερωσει. Απο εκει και περα, το κινητο γυρισε οπως ακριβως το εδωσα, ουτε καν hardware reset δεν εκαναν, με τα ιδια προβληματα, ακομα και οι κλησεις μου ηταν οπως τις ειχα αφησει. Εκει ψιλιαζομαι οτι δεν το εστειλαν για κανεναν λογω και επειτα το εδωσα παλι για επισκευη και το περιμενω 4 ολοκληρους μηνες και δεν εχει ερθει ακομη. Οι υπευθυνοι του καταστηματος με κοροιδευουν, μου ζητησαν αποδειξεις και κουτι για να πιστωσουν τα χρηματα, μολις τα πηγα μου ειπαν οτι ψαχνουν e ten να μου φερουν καινουργιο και μετα μου λενε οτι περιμενουν Mail απο το εξωτερικο. Tι μπορω να κανω? 6 μηνες συνολικα χωρις κινητο, με πηγαινε ελα στο μαγαζι αρκετες φορες και κοροιδεια μεσα στα μουτρα μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
status Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 Την έχεις την απόδειξη όντως; Από που το πήρες (πλαίσιο; ); Αν το πήρες απ το πλαίσιο δοκίμασε την τύχη σου από άλλο κατάστημα απ' αυτό που το αγόρασες. Επίσης τα eten δεν είναι και τα πλέον αξιόπιστα από όσο είχα διαβάσει παλιότερα. (δυστυχώς η σελίδα της εταιρίας έχει RMA αλλά μόνο για τον πωλητή και όχι τον καταναλωτή.) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bill7 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 Yπαρχει αποδειξη και ολα τα παραστατικα απο τις παραλαβες. Μπορω να κανω κατι για τους 6 μηνες κατοχης του κινητου μου? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.