Προς το περιεχόμενο

7'' China GPS - Χάρτες


Code_Assassin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά σας παιδιά επειδή είμαι εντελώς άσχετως με συσκευές πλοήγησης . . Τι λέτε για αυτή την συσκευή 7 Inch HD Touchscreen GPS Navigator και κάτι άλλο εδώ στο site δεν γράφει τί χάρτες έχει αυτο σημαίνει μπορεις να κατεβάσεις οποιους θέλεις απο torrents ?

 

Αν έχετε κάτι άλλο να μου προτείνετε στην ίδια η χαμήλοτερη τιμή με οθόνη 5'' .

 

YPrl5esp.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης με τεχνική υποστήριξη και εγγυήσεις τι παίζει?

 

Μπορεί να είναι μικρή η τιμή αλλά αν σου πάθει κάτι, να υποθέσω είναι δύσκολο η εταιρία να στο φτιάξει ή να στο αντικαταστήσει. γενικά εγώ σε τέτοιες περιπτώσεις προτιμώ να αγοράζω επώνυμες συσκευές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβασε 6-7 posts ποιο κατω κ θα σου λυθουν αρκετες αποριες.Μπορει για 75Ε να αξιζει αλλα αν λεω αν σε καλεσει το τελωνειο τα 75 ποσο θα πανε?

 

 

Τι θα πει το τελωνείο για προϊόν που κοστίζει με παραστατικά 75 ευρώ; Να επιλέξει αποστολή μέσω ταχυδρομείου και ΟΧΙ με courrier/μεταφορική. Κι απ' ότι καταλαβαίνω, αυτό είναι απο chinavasion, κατάστημα το οποίο έχουν χρησιμοποιήσει πολλοί εδώ μέσα και δεν είχαν πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 μήνες μετά...
http://www.chinavasion.com/product_info.php/pName/7-inch-touch-screen-gps-navigator-fm-transmitter-bluetooth/ εγω πηρα αυτο το εχω περιπου δυο χρονια και ακομα δουλευει χωρις κανενα προβλημα,και απο ταχυτητα αφηστε το παει σφαιρα,οποιοδηποτε gps και να εβαλα διπλα του κανενα δεν μπορεσε να το ξεπερασει,και σε ευρεση δορυφορων και σε ευρεση διευθυνσεων,και αν καποιος θελει μπορω να του τραβηξω ενα βιντεο να το δει..και με οποιοδηποτε προγραμμα πλοηγησης..
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες