nikoliss Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Πολυ χαλια η εξυπηρετηση στη WIND και συγκεκριμενα στο καταστημα Μητροπολεως 14 στη Θεσσαλονικη οπου για να μου κανουνε αλλαγη (την ιδια μερα!!!) που αγορασα μια θηκη τηλεφωνου που ηταν ελατωματικη (δε θα το πιστεψετε) επρεπε να παω στο συνηγορο του καταναλωτη οι οποιοι επρεπε να τους στειλουνε 7 επιστολες απο την Αθηνα για μου αλλαξουν την θηκη !!!! Μονο ετσι φοβουνται! Αν ειναι δυνατον!!! Και η WIND ως εταιρια αλλα και το καταστημα αυτο χρειαζονται μαθηματα εξυπηρετησης πελατων. Γιατι δεν χανουν απλα μονο ενα πελατη με αυτο που κανουν. Αλλα αν ειναι κανεις ανεγκεφαλος... Βεβαια, μετα απο αυτο εγω και αλοι 6 στην οικογενεια μου πηγαμε στη VODAFON. ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΟΛΑ!
Κomos Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 καλα ρε φιλε 1ο σου ποστ και το εκανες για να κραξεις? θα το δει κανεις και θα νομιζει οτι εισαι και κακοπροαιρετος τς τς τς τς
nikoliss Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Γιατι ρε φιλε πρεπει να εχουμε ολοι εδω τον ιδιο λογο με σενα για το πρωτο μας ποστ?
paulchro Δημοσ. 7 Απριλίου 2011 Δημοσ. 7 Απριλίου 2011 Δεν νομίζω ότι φταει το κατάστημα η η γουιντ. Είναι περισσότερο θέμα της κατασκευάστριας εταιρίας. Αν εσυ άνοιξες τη συσκευασία είναι δύσκολο να αποδείξεις πως η θήκη ήταν ελατωματικη εξ αρχής..
nikoliss Δημοσ. 9 Απριλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2011 paulchro, Τι θα πει αν ανοιξα την συσκευασια?? Καλα, σε καταλαβαινω γιατι εδω στην Ελλαδα λιγοι γνωριζουν οτι ο πελατης εχει παντα δικαιο και οτι ποτε δεν καθεσε να μαλωνεις με τον πελατη σου γιατι παντα μα παντα χαμενος βγαινεις εσυ. Εχετε πολλα ακομα να μαθετε εδω στην Ελλαδα για τον καταναλωτη. Αλλα ευτυχως με βοηθησε ο ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ και αναγκασε την WIND !!!! και οχι τον κατασκευαστη να με δωσει μια καινουργια θηκη.
3leven Δημοσ. 10 Απριλίου 2011 Δημοσ. 10 Απριλίου 2011 Οντως ειναι χαλια.. Μια φορα μου ειχε κοπει το ιντερνετ και πηρα να ρωτησω , και μου την εμπαινε κανονικα ο τυπος (Το ρουτερ πανω ειχε ενα αυτοκολλητο της Tellas..) -Τι μαρκα ειναι το ρουτερ? -Που το γραφει αυτο? -Πανω στο ρουτερ δεν το βλεπεις!?? -Μονο ενα logo της Tellas εχει.. -Ναι αυτο αυτο.. --------------------------------------------- -Μηπως εκλεισες το ρουτερ καποια στιγμη? -Ναι για λιγα δευτερολεπτα... -Δεν θα ξανακλεισεις το ρουτερ!!! Λες και μιλαει σε φιλο του.. Ασταδιαλα!
skim045 Δημοσ. 10 Απριλίου 2011 Δημοσ. 10 Απριλίου 2011 Εγώ πάντως που χρειάστηκε να πάω πίσω ένα κινητό(αγορασμένο 2 ημερών) που έκανε κάτι περίεργα μερικές φορές, μου το άλλαξαν χωρίς φωνές και τέτοια. Όλα μια χαρά.(Κατάστημα στην Αθήνα)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.