plemon12 Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Ήθελα να ενημερώσω τους επισκέπτες του forum σας για τα προβλήματα τα οποία αντιμετώπισα με τη συσκευή μου HD2 αλλά και τα προβλήματα συνεννόησης με την HTC στην προσπάθεια μου να τα λύσω. Ένα από τα χαρακτηριστικά που ήθελα απαραιτήτως για τη συσκευή μου είναι η αποστολή ομαδικών μηνυμάτων. Ο υπάλληλος στο Πλαίσιο μου είπε πως ‘φυσικά η συσκευή μου αποστέλλει ομαδικά μηνύματα’ , δεν έστελνε όμως… Έστειλα το κινητό μου στο service για να δούνε ποιο είναι το πρόβλημα και να το λύσουν. Το πρόβλημα όχι μόνο δεν λύθηκε άλλα δημιουργήθηκε ένα ακόμα, δεν μπορούσα να συντάξω μήνυμα ( εκεί που έγραφα, μετατοπιζόταν ο δρομέας). Στις 6/12/2010 αποφάσισα να στείλω e-mail στην εταιρία και να τους ενημερώσω. Στις 10/12 (έχοντας μείνει 4 μέρες χωρίς την υπηρεσία μηνυμάτων) μου απαντούν, σε άσχημα ελληνικά, πως πρέπει να υποβαθμίσω τη συσκευή μου, υποδεικνύοντας μου ως ιδανικό λογισμικό εκείνο του Φεβρουαρίου 2010. Ακολούθησα τις συμβουλές τους και διαπίστωσα πως μπορώ να στείλω μήνυμα, όχι ομαδικό φυσικά, αλλά μόνο σε κεφαλαία (!) και πως δεν μπορώ να επιλέξω όλες τις επαφές μου. Φυσικά ενημερώνω την HTC και η απάντηση που έλαβα είναι πως δεν βρίσκουν καμία λύση και πως το θέμα μου είναι υπό έρευνα. Στις 15/12 ξαναστέλνω mail και ζητώ αντικατάσταση συσκευής. Στις 17/12 μου απαντούν ότι δεν έχουν νεότερα, μη κάνοντας την παραμικρή νύξη για αντικατάσταση. Στις 7/1/2011 επανέρχομαι με ένα ακόμα mail σε έντονο ύφος, στις 12/1 μου απαντούν πως το αρχείο που πρέπει να μου στείλουν για να επιλυθεί το πρόβλημά μου αλλά αυτό το αρχείο παρουσιάζει σφάλμα (!!!!!!!) και μόλις οι τεχνικοί το λύσουν θα με ενημερώσουν. Στις 25/1 μου στέλνουν ένα mail συμβουλεύοντας με να κάνω ένα update και να επαναφέρω τις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Συμβουλές χωρίς αποτέλεσμα για άλλη μια φορά!!! Τους ενημερώνω για την εξέλιξη και με παραπέμπουν σε συγκεκριμένο υπάλληλο, ο οποίος ρίχνει το φταίξιμο στον πωλητή που με συμβούλεψε να πάρω τη συγκεκριμένη συσκευή (!!!!!!!!) και δεν δείχνει να καταλαβαίνει ένας επιπλέον λόγος να εκνευρίζομαι είναι η ασυνεννοησία. Στις 4/3 αποστέλλω ένα ακόμα mail σε έντονο ύφος εξηγώντας πως έχω εκνευριστεί με όλο αυτό το πρόβλημα συνεννόησης και περιμένω τόσο καιρό να μου αποστείλουν το αρχείο που θα με βοηθούσε. Παράλληλα με όλες αυτές τις αλλαγές ρυθμίσεων, αναβαθμίσεις και υποβαθμίσεις αποκτώ πρόβλημα με το συγχρονισμό με το Myphone. Δεν μου συγχρονίζει πια όλες τις επαφές και πολλές φορές ούτε καν ολόκληρη την καρτέλα επαφής. Εδώ θέλω να σημειώσω πως τα mail που λάμβανα από την HTC ήταν σε άσχημα ελληνικά και κάποια από τα mails τα έστελνα και στα ελληνικά και στα αγγλικά. Στις 8/3 μου αποστέλλουν ένα hotfix για τη διόρθωση όλων των προβλημάτων μου. Στις 21/3 τους ενημερώνω με mail πως θα δημοσιοποιήσω την αλληλογραφία μας για να ενημερώσω για την απαίσια εξυπηρέτηση. Σε όποιον ενδιαφέρεται μπορώ να απαντήσω εκθέτοντας λεπτομέρειες ή τις επιστολές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
oldnew Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Παντως αφου πηγές και αγορασες μια συσκευη με καταργημενο λειτουργικο (wm6.5) , πηγαινες γυρευοντας.. Κανονικα αυτές οι συσκευές θα έπρεπε να έχουν εξαφανιστεί απο την αγορα εδω και 6 μήνες.. Εσυ ψάχνεις για βελτιώσεις πάνω σε ένα λειτουργικο το οποίο εχει πάψει να εξελισεται.. Σαν να λέμε ψάχνεις ψυλους στα αχυρα. Μη νομίζεις ότι έκατσε κανείς να ασχοληθεί με το πρόβλημα σου. Και πως να το κάνει αφου η Microsoft εχει διακόψει την εξέλιξη των wm, και εχει βγάλει νεο λειτουργικο wp7 εντελώς ασυμβατο με το καταργημενο wm. Για εμενα ούτε η htc δεν φταίει. Φταίει καθαρά το λειτουργικο. Σε οποία εταιρία και να ησουν το ίδιο θα παθαινες. Δε λέω ότι δεν έχεις δίκιο σε όλα όσα γράφεις, αλλα οταν δεν ασχολισαι με κάτι, καλο είναι να ρωτάς (σε φορουμ) απο πριν για να μη βρεθείς προ εκπληξεως. Οι πωλητές πάντα ψάχνουν να ξεπουλησουν ότι ξεμεινε.. Και πολλές φορές δεν ξέρουν καν τα χαρακτηριστικα μιας συσκευής. Δεν μπορεις σε καμία περίπτωση να στηριχτεις στα λόγια (του αέρα) τους. Ούτε θα σου δώσει δίκιο μετα κανένας επειδή έκανε λάθος ο πωλητής. Το μονο που σου προτείνω είναι βαλτου android. Θα δεις εξαιρετικά καλύτερα πράγματα αλλα θα χάσεις την εγγύηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manost Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2011 Κι εγώ, όπως και ο oldnew, θα σου πρότεινα να βάλεις στη συσκευή σου Android ή αν δε θέλεις, υπάρχουν άπειρες rom (πακέτο του λογισμικού) με Windows που θα μπορούσες να περάσεις και σίγουρα θα λυθεί το πρόβλημά σου. Το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν το καλύτερο στην εποχή του (για να μη σου πω είναι καταπληκτικό ακόμη και σήμερα, επειδή μπορεί να λειτουργήσει και με Android όπως σου γράψαμε), το αγόρασε πολύς κόσμος και υπάρχει πολύ πράγμα στο internet. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.