Προς το περιεχόμενο

Ποια εταιρεία θα εμπιστευόσασταν περισσότερο σε θέματα service;


panosmania

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Βρισκομαι σε ενα μικρο διλημα σχετικα με το ποια εταιρια ειανι πιο αξιοπιστη σε θεματα σερβις για ηλεκτρονικους υπολογιστες : οι εταιριες που παραθετω ειναι οι εξεις : multirama 2) e-shop 3) getitnow ??? οποιος θελει ας παραθεσει την δικαι του προσωπικη εμπειρια

Δημοσ.

Κάτσε ξέρω κι εγώ ένα, ποιος είναι ο ιδανικός θάνατος, α) πνιγμός, β) παλούκωμα, γ) καρκίνος;

 

Από multirama έχω πάρει μόνο ψιλοπράγματα και δεν έχει χρειαστεί να κάνω χρήση της εγγύησης σε κάποιο απ αυτά.

Από e-shop είχα αγοράσει υπολογιστή πριν 4.5 χρόνια (και από τότε έχω να ξαναγοράσω από κει) και μου βγάλαν την πίστη. Διαρκή τηλέφωνα από μέρους μου για 2 βδομάδες μπας και παραλάβω ποτέ. Παντελώς αναξιόπιστοι για μένα και εντελώς ψυχοφθόρα διαδικασία. Ορκίστηκα πως ακόμα και να χαλούσε κάτι, ασχέτως εγγύησης δεν έπαιζε να επικοινωνούσα μαζί τους, θα το πετούσα. Κολλητός που χρειάστηκε after-sales support απ αυτούς έχει να διηγηθεί παρόμοια ιστορία.

Από Gettit now δεν έχω αγοράσει ποτέ τίποτα (και δεν πρόκειται) γιατί στο launch τους μου φάνηκαν άκρως αντιεπαγγελματικοί (διαγραφή αρνητικού σχολιασμού κά). Από after sales δεν ξέρω τι λένε.

Δημοσ.

Από Gettit now δεν έχω αγοράσει ποτέ τίποτα (και δεν πρόκειται) γιατί στο launch τους μου φάνηκαν άκρως αντιεπαγγελματικοί (διαγραφή αρνητικού σχολιασμού κά). Από after sales δεν ξέρω τι λένε.

την ιστορια με τις αρνητικες δεν την ξερω αλλα θυμαμαι εδω στο φορουμ(τοπικ προσφορες) που ειχαν πεσει αρκετες παραγγελειες για μια φτηνη οθονη που οταν τελειωσε το στοκ δεν ειπαν τελος οπως γινετε σε ολα τα eshop αλλα τους δωσαν ακριβοτερες/καλυτερες στην ιδια τιμη.

αμεσως μετα κανα δωρο μεσω κληρωσης και ενα iphone 4.

τουλ.στο θεμα διαφημισης στο ιντερνετ καποιος εκανε καλα την δουλεια του...

 

παντως στην 1η ερωτηση πρεπει να ξεκαθαρισει αν αναφερεται σε after sale services ή εννοει service τεχνικης εξυπηρετησης(που θα αφηνατε για φτιαξιμο το pc σας)

Δημοσ.

Για Multirama δεν έχω εμπειρία, πάντως από το e-shop τελευταία έχω μείνει ικανοποιημένος. Έχει μια κακή φήμη σχετικά με τις επιστροφές και τις εγγυήσεις, αλλά ένα χαλασμένο router μου το άλλαξαν χωρίς δεύτερη κουβέντα.

 

:)

Δημοσ.

Κοιτα το προιον που θα αγοραστη σε ενα απο αυτα τα καταστηματα ( οταν αποφασισω θα ναι λαπτοπ ). το λαπτοπ δεν ειναι για μενα αλλα για ενα φιλο μου ο οποιος και εχει μαγαζι με μοτοσικλετες οποτε προοριζεται για εταιρεια επισης αναφερομα κυριως στο καμματι after sale services καθως δεν ξερω το κατα ποσο ειναι εξυπηρετικη και γρηγοροι χωρις να σε πρηζουν και να μαλωνεις μαζι τους

Δημοσ.

αρα δεν εχει να κανει με το μαγαζι αν σου χαλασει(καει κατι) το λαπτοπ ,αλλα με την αντ/πεια της μαρκας που αγορασε.

πρωτα παει η εταιρια που θα σου δωσει τα περισσοτερα χρονια εγγυηση(αν ειναι καλο λαπτοπ 1000ε κ πανω)αλλιως allienware,dell,toshiba,sony,lenovo-ibm-.

απο κει και περα αν ειναι θεμα βαλε μου ενα προγραμμα καντο να κοβει τιμολογια σιγουρα θα βρει και εκτος αυτων των μαγαζιων ατομα που θα ερχονται και στο μαγαζι.

Δημοσ.

Για εταιρικό κομμάτι θα έλεγα Πλαίσιο. Εκεί που εργάζομαι έχουμε πάρει και από Cosmodata κ Eshop και Πλαίσιο πολλά κομμάτια (από usb stick μέχρι εξοπλισμό για ολόκληρο lab). Την καλύτερη εξυπηρέτηση σαν εταιρικός πελάτης την έχω τύχει από το Πλαίσιο. Άμεση ανταπόκριση και από το κομμάτι του service και από το κομμάτι των πωλήσεων.

 

Σαν προσωπική χρήση τώρα θα πρότεινα Multirama (! πρωτόγνωρο για εμένα!!). Το καλοκαίρι αγόρασα δώρο στην μητέρα μου (ζει στην επαρχία) ένα Desktop με την εγγύηση που έχουν τα multirama. Φτηνό κομμάτι μην φανταστείτε τίποτα τρελό (~300€). Χρειάστηκε αλλαγή όλο το tower μέσα στον πρώτο μήνα (κ εγώ δεν βρισκόμουν εκεί να βοηθήσω) και είχε τέλεια αντιμετώπιση και από τους τεχνικούς κ από τους υπευθύνους του καταστήματος. Δεν ταλαιπωρήθηκε καθόλου! Μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Επίσης πρόσφατα (last week) αγόρασα από multirama (στην Αθήνα) ένα ζευγάρι ηχεία που βγήκαν Dead On Arival και μου τα άλλαξαν επί τόπου χωρίς κανένα πρόβλημα με άψογη εξυπηρέτηση και χίλια συγνώμη για την ταλαιπωρία. Προσωπικά βρίσκω τα Multirama να ανεβαίνουν στην ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών πάρα πολύ.

Δημοσ.

Εγω πιστευω ειναι τι θα σου κατσει.Στο eshop ειχα μια χαλασμενη καρτα τηλεορασης που την αλλαξανε χωρις κουβεντες.Εναν ξαδελφο μου παλι τον τρεχανε.Στα μουλτιραμα ενας φιλος ηθελε να αλλαξει το usb στικακι για ιντερνετ και του εκοψαν πιστωτικο στα ιδια λεφτα,χωρις τρεξιματα.Getitnow και πλαισιο μεχρι στιγμης(φτου φτου μην το ματιασω) δεν εχω χρειαστει το service.Παντως με αυτα που εχω διαβασει-ακουσει,γενικα θα απεφευγα το eshop.

Δημοσ.

Οπως ειπα,για αυτα που εχω διαβασει-ακουσει για το after sales του eshop.Ξαναλεω οτι εγω προσωπικα δεν εχω ασχημη εμπειρια για το eshop,αλλα πες το κολλημα δεν μου καθεται να αγορασω "ακριβο" πραγμα απο εκει(πχ καρτα γραφικων,μνημες).Μονο κατι ψιλα αγοραζω.

Δημοσ.

λίγο off αλλά σε exclamation.pngexclamation.pngexclamation.pngexclamation.pngexclamation.png ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΜΙΝ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΟ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ ! ! ! !exclamation.pngexclamation.pngexclamation.pngexclamation.pngexclamation.pngexclamation.png

το laptopακι μου χάλασε (μητρική) και ακούστε τι έγινε

 

(αξίζει, διαβάστε το)

 

το πήγα στο κατάστημα για να το φτιάξουνε (και καλά) αυτοι όπως είναι λογικό το στείλανε στην HP, ok ως εδώ με μια μικρή καθυστέρηση βέβαια αλλά λέω, Ελλάδα είμαστε, δεν πειράζει....

οκ, αργούσαν ΕΞΕΦΤΕΛΙΣΤΙΚΑ exclamation.pngexclamation.png3 ΜΗΝΕΣexclamation.pngexclamation.png περίπου. τους έπαιρνα τηλέφωνα και κάθε φορά δεν μπορούσα να επικοινωνήσω για διαφορετικό λόγο, μια έλειπε ο υπεύθυνος, την άλλη δεν ξέρουνε τι έγινε.. και διάφορα άλλα που μου λέγανε!!

 

μια μέρα δεν άντεξα άλλο πήγα στο κατάστημα (The Mall). ρώτησα και μου λένε ότι, (ακούστε ψέματα που λένε!!).

 

μου είπανε οτι με είχανε πάρει τηλέφωνο και ΑΠΑΝΤΗΣΑ και τους είπα οτι ΑΡΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΏΣΩ τα (περίπου 400-600 Ε) για την επισκευή μαζί με ένα χαρτί που το έλεγε αυτό και καλά...

exclamation.pngexclamation.png ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΙΧΑΝΕ ΠΑΡΕΙ Π Ο Τ Ε ΤΗΛΕΦΩΝΟexclamation.pngexclamation.png

για να μην πολυλογώ, το πήρα πίσω μετά από περίπου ΜΙΣΌ ΧΡΟΝΟ "διαπραγματεύσεων" χωρίς να έχω καταφέρει κάτι, το πήγα σε ένα πιο μικρο μαγαζάκι (RISE) άμα το ξέρετε.. και μέσα σε 3 μέρες μου είχανε πει τι παίζει και τι μπορούσα να κάνω....

επειδή τελικά ήταν η ώρα του.... γύρισα πίσω στον Κωτσοβολο, μίλησα με τον υπεύθυνο και το μόνο που μου προσέφεραν είναι έκπτωση 150Ε σε 3 μοντέλα laptop (που υποψιάζομαι οτι τα είχανε απούλητα για κανα χρονο)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...