Προς το περιεχόμενο

NetOne: Ανακοίνωση για την διακοπή παροχής υπηρεσιών των πακέτων αδεσμοποίητου τοπικού βρόχου (LLU)


kx5

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δελτίο Τύπου Net One, 13-04-2011

Σας ενημερώνουμε ότι η Net One στα πλαίσια της νέας επιχειρηματικής στρατηγικής της, αποφάσισε να διακόψει την παροχή υπηρεσιών των πακέτων αδεσμοποίητου τοπικού βρόχου (LLU) Value Pack, Standard Pack, Telephony και Professional στις 31 Μαΐου 2011, και να επικεντρωθεί στην παροχή προηγμένων και ποιοτικών τηλεπικοινωνιακών λύσεων, με προστιθέμενη αξία, προς τον επιχειρηματικό κόσμο.

 

Με πρωταρχικό μας μέλημα την βέλτιστη εξυπηρέτηση και τη διασφάλιση της αδιάλειπτης λειτουργίας της τηλεφωνικής σύνδεσης ή/και πρόσβασης στο διαδίκτυο, καλούμε τους συνδρομητές μας στα ανωτέρω πακέτα υπηρεσιών, να επιλέξουν νέο πάροχο και να μεταφέρουν την σύνδεσή τους, προκειμένου αυτή να παραμείνει ενεργή.

Η διαδικασία μεταφοράς από πάροχο σε πάροχο μπορεί να διαρκέσει αρκετές ημέρες, για αυτό προτείνουμε να γίνει άμεσα.

 

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις, είμαστε στη διάθεσή σας στο 13860 (με αστική χρέωση από κινητό) ή στο 800 860 000 (χωρίς χρέωση από σταθερό) τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

 

Source.png Πηγή: netone.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

#fail

 

Πρώτα δίναμε ΜΟΝΟ σε εταιρείες ..

Μετά κάναμε άνοιγμα στους οικιακούς χρήστες ...

Φέτος ξαναπάμε πίσω στις εταιρείες μόνο !!!

 

Του χρόνου πάμε για λουκέτο ...

 

#fail

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οποια και να ειναι η ιδεα πισω απο αυτη την κινηση, δεν ειναι κακο να υπάρχει και 1 εξειδικευμένη εταιρεια παροχής τετοιων υπηρεσιων στην Ελλαδα, αν και μισώ το "ελλαδα=αθηνα"

 

οπως και να εχει , νοιωθεις σαν επιχηρηματιας καπως ποιο σιγουρος και μαλλον θα έχει κ αντίκτυπο στο χρόνο αλλα και στην ποιότητα επίλυσης προβλημάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά ποιά είναι η λογική πίσω από αυτή την κίνηση ?

η λογική ειναι "δεν την παλέψαμε στην αγορά των οικιακών"!

και η λογικής της προτασης για μετάβαση στη cyta, είναι, "δεν αφήνω ξεκρέμαστους τους πελάτες μου,αλλά τους κανονίζω δωρεάν μετάβαση σε αλλο παροχο"!

προσωπικά, 3 χρόνια συνδρομητής ΝΕΤΟΝΕ ήμουν πολύ ικανοποιημένος, και τώρα, πουπ με "διώχνει" είμαι επίσης ικανοποιημένος από τον τρόπο που το κάνει αυτό!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η λογική ειναι "δεν την παλέψαμε στην αγορά των οικιακών"!

και η λογικής της προτασης για μετάβαση στη cyta, είναι, "δεν αφήνω ξεκρέμαστους τους πελάτες μου,αλλά τους κανονίζω δωρεάν μετάβαση σε αλλο παροχο"!

προσωπικά, 3 χρόνια συνδρομητής ΝΕΤΟΝΕ ήμουν πολύ ικανοποιημένος, και τώρα, πουπ με "διώχνει" είμαι επίσης ικανοποιημένος από τον τρόπο που το κάνει αυτό!

 

 

Χάνει το κομμάτι της αγοράς των οικιακών που τις αντιστοιχούσε ... Αλλά αν έκριναν ότι θα είχαν μεγαλύτερες απώλειες συνεχίζοντας το δεκτό τότε σαν ιδέα....

Μου φάνηκε σαν όχι και τόσο καλή ιδέα γιατί δεν έγραφε πως ακριβώς θα γινόταν αυτή η "τράμπα" ανάμεσα στις 2 εταιρίες. Το δωρεάν δεν βλέπω να αναγράφεται κάπου στην είδηση οπότε το λογικό είναι να χρεωθεί ο ενδιαφερόμενος για την μεταφορά. Αν όντως ισχύει η δωρεάν μεταφορά όπως λες τότε συμφωνώ και εγώ ότι είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μην προκληθεί πρόβλημα στους ενδιαφερόμενους καταναλωτές.

 

Επίσης μιλώ καθαρά σαν εξωτερικός παρατηρητής,δεν έχω εμπειρίες με την συγκεκριμένη εταιρία οπότε εμπιστεύομαι αυτό που λες ότι σε άφησε ικανοποιημένο. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χάνει το κομμάτι της αγοράς των οικιακών που τις αντιστοιχούσε ... Αλλά αν έκριναν ότι θα είχαν μεγαλύτερες απώλειες συνεχίζοντας το δεκτό τότε σαν ιδέα....

Μου φάνηκε σαν όχι και τόσο καλή ιδέα γιατί δεν έγραφε πως ακριβώς θα γινόταν αυτή η "τράμπα" ανάμεσα στις 2 εταιρίες. Το δωρεάν δεν βλέπω να αναγράφεται κάπου στην είδηση οπότε το λογικό είναι να χρεωθεί ο ενδιαφερόμενος για την μεταφορά. Αν όντως ισχύει η δωρεάν μεταφορά όπως λες τότε συμφωνώ και εγώ ότι είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μην προκληθεί πρόβλημα στους ενδιαφερόμενους καταναλωτές.

 

Επίσης μιλώ καθαρά σαν εξωτερικός παρατηρητής,δεν έχω εμπειρίες με την συγκεκριμένη εταιρία οπότε εμπιστεύομαι αυτό που λες ότι σε άφησε ικανοποιημένο. :)

επειδή ανήκω στους πολύ ικανοποιημένους πελάτες της, και επειδή μου άρεσε ο τρόπος προσέγγισης της εταιρείας μέσα από το σάιτ adslgr, να σου πω οτι εκεί, ανακοινώθηκε ότι στους υπάρχοντες συνδρομητές, το τέλος ενεργοποίησης θα είναι δωρεάν, οπως και το 1ο πάγιο, αν μεταβουμε στη cyta. Και θα παραμείνει ο ίδιος εξοπλισμός.

 

(οπως και εκανα, απο σημερα, εγω, με την αίτησή μου)!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

βάρεσε κανόνι.

 

όχι ακριβώς, απλά είχε πολύ λίγους συνδρομητές, με το ζόρι 10000...

 

Η εταιρία μόνη της αυτοκτόνησε.

Η ίδια προτείνει στους συνδρομητές της μετάβαση σε Cyta με τον ίδιο εξοπλισμό.

 

προφανώς αυτό άρχισε να το κάνει αφού είχε αποφασίσει να διακόψει την παροχή υπηρεσιών και λογικά πήρε λεφτά από την Cyta για να την διαφημίσει...

 

η νετone δεν ειχε ενσωματωθει με την ON telecoms? η λαθος θυμαμαι?

 

όπως ειπώθηκε, δεν έκατσε τελικά...κρίμα

 

Το δωρεάν δεν βλέπω να αναγράφεται κάπου στην είδηση οπότε το λογικό είναι να χρεωθεί ο ενδιαφερόμενος για την μεταφορά. Αν όντως ισχύει η δωρεάν μεταφορά όπως λες τότε συμφωνώ και εγώ ότι είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μην προκληθεί πρόβλημα στους ενδιαφερόμενους καταναλωτές.

 

ισχύει μόνο για Cyta όμως το δωρεάν, όχι για τους υπόλοιπους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κριμα...Σχεδον 4 απροβληματιστα χρονια !!!

 

Μολις μιλησα με cyta που εχει voip

 

2 τηλ γραμμες , απεριριστα ...τα γνωστα με 37 ευρω τελικη τιμη.Δεν χρειαζομαστε καμμια αλλαγη εξοπλισμου και ειναι δωρεαν το πρωτο παγιο, δωρεαν ενεργοποιηση και για ενα χρονο δωρεαν 80 λεπτα τον μηνα προς κινητα αλλα χωρις προς το παρον για δυνατοτητα on line παρακολουθησης λογαριασμου.Χρεωση κινητων ανα δευτςρολεπτο ομλιας.

 

Μου ειπαν οτι στην netone ειμαστε 6500 ιδιωτες πελατες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συρρίκνωση της αγοράς το οποίο αν και δεν είναι ωραίο ,είναι αναμενόμενο. Όχι μόνο στις τηλεπικοινωνίες αλλά και σε πολλούς άλλους τομείς της

οικονομίας μας οδηγούμαστε σε συγχωνεύσεις ή/και σε συρρίκνωση άμεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...