speedman_26 Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 ποια τεχνολογια απο της 2 ειναι το μελλον ποια θα επικρατησει και προσφερει πραγματικη καταναλωση. η απαντηση ενως ειδικου αυτοκινητον ηταν αυτη Μικρά κυβικά ατμόσφαιρα βενζίνη. Μεσαία: Prius Μεγάλα πετρέλαιο. εσεις τι πιστευετε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 Μπαταρίες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 μελλον= μπαταριες παρον βολεψου με λιγα κυβικα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 Αν μπορεις μεγαλο πετρελαιο καλο μου φαινεται αλλα ειναι ακριβα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ermis1964 Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 Τό μέλλον είναι ηλεκτρικό.Τά υβριδικά οχήματα,είναι ό προπομπός τών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.Θεωρητικά μεγάλη μείωση σέ κατανάλωση θά προσέφερε ένα υβριδικό μέ πετρελαιοκινητήρα.Βέβαια οι Ιάπωνες μηχανικοί τών Toyota & Honda δέν συμμερίζονται τήν άποψη αυτή.Η μόδα τού downsizing turbo,σέ συνδυασμό μέ τόν άμεσο ψεκασμό δίνουν "φιλί ζωής" στον κινητήρα εσωτερικής καύσης,ώς τό μέσον γιά τήν επίτευξη κίνησης οχημάτων.Η GM είναι πού "αγγίζει" τό μέλλον,μέ τό όχημα που χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα γιά τήν κίνησή του.Σέ αυτό τό όχημα ό κινητήρας εσωτερικής καύσης χρησιμοποιείται ΜΟΝΟ ώς γεννήτρια παραγωγής ρεύματος.Οι κυψέλες καυσίμου στο μέλλον θά αντικαταστήσουν τόν "βρώμικο" κινητήρα εσωτερικής καύσης.Τότε θά έχουμε τό όχημα μέ ελάχιστες έως μηδενικές αναγκες συντήρησης καί άνευ καυσαερίων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 η απαντηση ενως ειδικου αυτοκινητον ηταν αυτη ποιος ηταν αυτος ο ειδικος? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 Πιστεύω σιγά-σιγά θα πάμε σε υβριδικά τύπου Opel Ampera. Δηλαδή κίνηση αποκλειστικά με ηλεκτρικό κινητήρα και παραγωγή ηλεκτρισμού με κάποιο μικρό κινητήρα βενζίνης ή πετρελαίου. Σε τέτοιες υλοποιήσεις το turbo είναι άχρηστο, μιας και παραπάνω ροπή δεν θέλουμε (αφού ο ΚΕΚ υπάρχει μόνο για παραγωγή ρεύματος και είναι ήδη πολύ αποδοτικός, μιας και δουλεύει σε fixed τιμές RPM). Συνεπώς θα πάψει να υπάρχει. Τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης είναι άπειρα, ακόμα και όταν εφαρμόζονται με ημι-λύσεις όπως αυτή. Στο μέλλον, ίσως πάμε και σε πιο καθαρό καύσιμο (π.χ. υδρογόνο, αλλά και πάλι για παραγωγή ηλεκτρισμού)... στο ακόμα πιο μέλλον, όταν φτιάξουμε μπαταρίες που να φορτίζουν σε 1-2 λεπτά και θα αποθηκεύουν αρκετή ισχύ για να διανύουμε λογικές αποστάσεις με ένα «γέμισμα», ίσως τα ορυκτά και τα αέρια καύσιμα να αχρηστευθούν τελείως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 Για μενα το μονο που μπορει να εχει μελλον ειναι κατι τετοιο http://www.youtube.com/watch?v=4AUurBnLbJw Τα υβριδικα ειναι μεση λυση καλα αλλα δεν εχουν καποια τρομερη διαφορα απο υπαρχουσες τεχνολογιες (μικροι κινητηρες με turbo, diesel κτλ). Και τα δυο πιστευω ειναι μεταβατικη κατασταση αλλα σιγουρα ειναι το 'αμεσο' μελλον Τα καθαρα ηλεκτρικα απλα δεν εχουν μελον (μιλαω για καθαρα ηλεκτρικο, να το βαζεις στην πριζα να φορτισει τις μπαταριες και για να πας Θεσαλονικη να θελεις 10 φορτισεις) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chiderboy Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 Τα καθαρα ηλεκτρικα απλα δεν εχουν μελον (μιλαω για καθαρα ηλεκτρικο, να το βαζεις στην πριζα να φορτισει τις μπαταριες και για να πας Θεσαλονικη να θελεις 10 φορτισεις) Επειδή έχουν μικρή αυτονομία; Εγώ πάλι γιατί νομίζω ότι μόνο αυτά έχουν μέλλον; Στα μοντέλα που πρωτοκυκλοφόρησαν η αυτονομία φτάνει τα 160km. Οι μπαταρίες βελτιώνονται συνεχώς και σε χωρητικότητα και σε χρόνους φόρτωσης ενώ υπάρχει και η δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι. Σε 10 χρόνια αν δοθεί κι άλλο βάρος στην τεχνολογία μπαταριών λόγω έλευσης ηλεκρικών/υβριδικών αυτοκινήτων η βελτίωση μπορεί να είναι τεράστια. Ήδη υπάρχει τεχνολογία μπαταριών που θα μπορούσε να λύσει εντελώς το πρόβλημα και του χρόνου φόρτισης αλλά και της μακροζωίας (βλ Lithium-titanate battery πχ) Το τωρινό κόστος του να τρέχεις ηλεκρικό αυτοκίνητο; Σχεδόν το μισό από οικονομικό παπί ανά χιλιόμετρο.... Το καλύτερο είναι ότι δεν είσαι περιορισμένος από το εκάστοτε είδος καυσίμου που είναι της μόδας την κάθε χρονική περίοδο. Στη χειρότερη βάζεις φωτοβολταϊκά σπίτι και φορτίζεις εκεί.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 Επειδή έχουν μικρή αυτονομία; Εγώ πάλι γιατί νομίζω ότι μόνο αυτά έχουν μέλλον; Στα μοντέλα που πρωτοκυκλοφόρησαν η αυτονομία φτάνει τα 160km. Οι μπαταρίες βελτιώνονται συνεχώς και σε χωρητικότητα και σε χρόνους φόρτωσης ενώ υπάρχει και η δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι. Σε 10 χρόνια αν δοθεί κι άλλο βάρος στην τεχνολογία μπαταριών λόγω έλευσης ηλεκρικών/υβριδικών αυτοκινήτων η βελτίωση μπορεί να είναι τεράστια. Ήδη υπάρχει τεχνολογία μπαταριών που θα μπορούσε να λύσει εντελώς το πρόβλημα και του χρόνου φόρτισης αλλά και της μακροζωίας (βλ Lithium-titanate battery πχ) Το τωρινό κόστος του να τρέχεις ηλεκρικό αυτοκίνητο; Σχεδόν το μισό από οικονομικό παπί ανά χιλιόμετρο.... Το καλύτερο είναι ότι δεν είσαι περιορισμένος από το εκάστοτε είδος καυσίμου που είναι της μόδας την κάθε χρονική περίοδο. Στη χειρότερη βάζεις φωτοβολταϊκά σπίτι και φορτίζεις εκεί.... Μα αυτο ειναι το προβλημα αντε να εχει και 300 χιλιομετρα αυτονομια, πως θα παω Θεσσαλονικη? Θα σταματησω στον δρομο να φορτισω? Αυτο ειναι το τεραστιο προβλημα των μπαταριων. Οπως λεει και ο captain slow στο video χρειαζεται κατι που να μην χανεις την σημερινη ευκολια του αυτοκινητου, σταματαω στο βενζιναδικο, γεμιζω και συνεχιζω Η κινηση με ηλεκτρικη ενεργεια σιγουρα εχει μελλον, αλλα οχι με την τωρινη (πρωιμη βεβαια) μορφη της Πχ τα υβριδια εχουν ακομα χρηση βενζινης, πληρως ηλεκτρικο πρεπει να το φορτιζεις με τις ωρες Να χρησιμοποιησουμε ηλεκτρικη ενεργεια αλλα οχι με την μορφη το φορτιζω στο σπιτι για ωρες και μεχρι οπου με φτασει, ουτε χρηση βενζινης/πετρελαιου για την φορτιση. Χρειαζετε κατι που να παραγει ηλεκτρικη ενεργεια αμεσα οπως τα hudrogen fuel cells. Επειδή έχουν μικρή αυτονομία; Εγώ πάλι γιατί νομίζω ότι μόνο αυτά έχουν μέλλον; Στα μοντέλα που πρωτοκυκλοφόρησαν η αυτονομία φτάνει τα 160km. Οι μπαταρίες βελτιώνονται συνεχώς και σε χωρητικότητα και σε χρόνους φόρτωσης ενώ υπάρχει και η δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι. Σε 10 χρόνια αν δοθεί κι άλλο βάρος στην τεχνολογία μπαταριών λόγω έλευσης ηλεκρικών/υβριδικών αυτοκινήτων η βελτίωση μπορεί να είναι τεράστια. Ήδη υπάρχει τεχνολογία μπαταριών που θα μπορούσε να λύσει εντελώς το πρόβλημα και του χρόνου φόρτισης αλλά και της μακροζωίας (βλ Lithium-titanate battery πχ) Το τωρινό κόστος του να τρέχεις ηλεκρικό αυτοκίνητο; Σχεδόν το μισό από οικονομικό παπί ανά χιλιόμετρο.... Το καλύτερο είναι ότι δεν είσαι περιορισμένος από το εκάστοτε είδος καυσίμου που είναι της μόδας την κάθε χρονική περίοδο. Στη χειρότερη βάζεις φωτοβολταϊκά σπίτι και φορτίζεις εκεί.... Μα αυτο ειναι το προβλημα αντε να εχει και 300 χιλιομετρα αυτονομια, πως θα παω Θεσσαλονικη? Θα σταματησω στον δρομο να φορτισω? Αυτο ειναι το τεραστιο προβλημα των μπαταριων. Οπως λεει και ο captain slow στο video χρειαζεται κατι που να μην χανεις την σημερινη ευκολια του αυτοκινητου, σταματαω στο βενζιναδικο, γεμιζω και συνεχιζω Η κινηση με ηλεκτρικη ενεργεια σιγουρα εχει μελλον, αλλα οχι με την τωρινη (πρωιμη βεβαια) μορφη της Πχ τα υβριδια εχουν ακομα χρηση βενζινης, πληρως ηλεκτρικο πρεπει να το φορτιζεις με τις ωρες Να χρησιμοποιησουμε ηλεκτρικη ενεργεια αλλα οχι με την μορφη το φορτιζω στο σπιτι για ωρες και μεχρι οπου με φτασει, ουτε χρηση βενζινης/πετρελαιου για την φορτιση. Χρειαζετε κατι που να παραγει ηλεκτρικη ενεργεια αμεσα οπως τα hudrogen fuel cells. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chiderboy Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2011 Πρώτα πρώτα μην πάιρνετε στα σοβαρά αυτά που λέει το Top Gear. Είναι show που σκοπό έχει κατά 90% να σε διασκεδάσει λέγοντας και κάνοντας ότι είναι δυνατό για να το πετύχει αυτό και κατά 10% να ενημερώσει. Από εκεί και πέρα εμένα πχ δε θα με πείραζε να σταματήσω δυο φορές στο δρόμο από 20 λεπτά (ταχεία φόρτιση για Nissan Leaf) ειδικά σκεπτόμενος ότι το όλο ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα μου κόστιζε μόλις (!)5-6€ . Τώρα για κάποιον άλλον ίσως να ήταν κουραστικό να σταματήσει για φόρτιση και να προτιμούσε να κάνει το ταξίδι με τετραπλάσιο τουλάχιστον κόστος αλλά χωρίς στασή. Προφανώς για έναν τέτοιον άνθρωπο ο οποίος ξεπερνάει συχνά τα 160km και ενδιαφέρεται λιγότερο για το κόστος να μην κάνει ένα τέτοιο αυτοκίνητο Προσωπικά εμένα επειδή πολύ σπάνια ξεπερνάω τα 140-150km σε μια μέρα θα με βόλευε πολύ ένα Leaf. Το παρατάς τη νύχτα στη μπρίζα να φορτίζει και τη μέρα το παίρνεις και κάνεις τη δουλειά σου Τα ηλεκρικά τα βρίσκω μόνο προβληματικά για χώρες με ακραίες θερμοκρασίες όπου έχεις μόνιμα το AC να σου ξελιγώνει τις μπαταρίες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DarkOrion Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Σε τέτοιες υλοποιήσεις το turbo είναι άχρηστο, μιας και παραπάνω ροπή δεν θέλουμε (αφού ο ΚΕΚ υπάρχει μόνο για παραγωγή ρεύματος και είναι ήδη πολύ αποδοτικός, μιας και δουλεύει σε fixed τιμές RPM). Συνεπώς θα πάψει να υπάρχει. Λάθος, ποιός το λέει αυτό? Γιατί δεν θες παραπάνω ροπή? Τις στροφές τις κρατάς σταθερές και με αύξηση ροπής ανεβάζεις την ισχύ του κινητήρα. Το turbo μια χαρά κάνει και υπάρχει, ίσα ίσα βοηθάει σε αυτή την περίπτωση. Όσο για τα υβρδικά, όλοι λένε πόσο καθαρά είναι και τα συναφή, αλλά κανένας δεν σκέφτεται πόσο ΒΡΩΜΙΚΗ είναι η διαδικασία για να φτιαχτούν οι μπαταρίες και για να πεταχτούν. Τέλος, όσο για τις κυψέλες καυσίμου, θέλουν πάρα πολύ δουλειά μπροστά και ακόμα και έτσι δεν μπορούν να παράγουν την συγκέντρωση ισχύος που μπορεί να παράγει ένας ΜΕΚ. Οπότε για μεγάλα σίγουρα diesel, για μικρά τετράχρονος βενζινοκινητήρας με turbo προς το παρόν. Τα αλλα είναι ακόμα σε πρώιμο στάδιο... Και σίγουρα κοστίζουν πολύ περισσότερα στην εταιρία για να τα παράγει και στον οδηγό για να τα συντηρήσει. Για όποιον ενδιαφέρεται, ας ρίξει μια ματία σε HCCI κινητήρες. Εκεί (μαζί με ηλεκτροκινητήρα) φαίνεται να υπάρχει καλύτερη αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπαρχουσών τεχνολογιών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chiderboy Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Λάθος, ποιός το λέει αυτό? Γιατί δεν θες παραπάνω ροπή? Τις στροφές τις κρατάς σταθερές και με αύξηση ροπής ανεβάζεις την ισχύ του κινητήρα. Το turbo μια χαρά κάνει και υπάρχει, ίσα ίσα βοηθάει σε αυτή την περίπτωση. Σαφώς και βοηθάει αλλά όχι τόσο ώστε να δικαιολογεί το εξτρά κόστος και βάρος. Επίσης ο ΚΕΚ υβριδικών όπως του Prius (1NZ-FXE & 2ZR-FXE) πχ έχε υπόψιν ότι απέχει αρκετά από τους συνηθισμένους βενζινοκινητήρες που χρησιμοποιούνται στα υπόλοιπα αυτοκίνητα με αρκετά πιο αυξημένη απόδοση(efficiency) και ειδικά σε συγκεριμένο φάσμα στροφών Επίσης η ροπή δε σε ενδιαφέρει με τον τρόπο που σε ενδιαφέρει σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο καθώς το μοτέρ του έχει να στρέψει μόνο την γεννήτρια και CVT τα οποία έχουν σχετικά σταθερή αντίσταση στρέψης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Λάθος, ποιός το λέει αυτό? Γιατί δεν θες παραπάνω ροπή? Τις στροφές τις κρατάς σταθερές και με αύξηση ροπής ανεβάζεις την ισχύ του κινητήρα. Το turbo μια χαρά κάνει και υπάρχει, ίσα ίσα βοηθάει σε αυτή την περίπτωση. Μιλάω για την περίπτωση που ο ΚΕΚ χρησιμεύει μόνο στο να κινεί μια ηλεκτρογγενήτρια και όχι το αυτοκίνητο. Εκεί η ροπή είναι άχρηστη, εάν θέλεις παραπάνω δύναμη (από την ηλεκτρογννήτρια πάντα) θέλεις παραπάνω στροφές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2011 μα με περισσοτερη ροπη θα μπορεις να στρεφεις πιο μεγαλη γεννητρια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.