Προς το περιεχόμενο

Ποια ειναι η διαφορά μεταξυ international και UK πληκτρολογιου ?


warewolf

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υστερα απο βλαβη ενος logitech mx-5500 επικοινωνοντας με το support μου ειπαν οτι δεν εχουν stock ελληνικου πληκτρολογιου και με ρωτησαν τι προτιμω. us International ή uk layout.

 

Ποιες ειναι οι διαφορες. ?

Οτι και να προτιμησω ειναι το ιδιο σε γενικες γραμμες. ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιταξα το παραπανω, αλλα θα ηθελα να καταλαβω τα πληκτρολογια που πουλανε (π.χ. στο πλαισιο) της logitech οπου εχουν μονο αγγλικα και οχι ελληνικα, ειναι αγγλικο ή us layout ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιταξα το παραπανω, αλλα θα ηθελα να καταλαβω τα πληκτρολογια που πουλανε (π.χ. στο πλαισιο) της logitech οπου εχουν μονο αγγλικα και οχι ελληνικα, ειναι αγγλικο ή us layout ?

 

Έχω δει να έχουν και τα δύο layout. Ανάλογα με το πληκτρολόγιο και τον προμηθευτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οποτε βρε παιδια, εγω τι να προτιμησω ? ειναι τι ιδιο βασικα, ή κατι πρεπει να προσεξω. ?

 

(εχω καιρο να χρησιμοποιησω αγγλικο πληκτρολογιο και δεν θυμαμαι αν υπαρχει καποια σημαντικη διαφορα για επιλογη του ενος ή του αλλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τοτε θα επιλεξω το ιδιο, ευχαριστω.

Για να ειμαι ειλικρινης, το πληκτρολογιο δουλευει μια χαρα και το προβλημα το εχει το ποντικι. (το αριστερο κλικ)

αλλα μου απαντησαν στο support τι layout προτιμω.

Προφανως, θα θελουν να μου στειλουν πακετο το πληκτρολογιο και ποντικι (δεν πωλουνται ξεχωριστα)

Αν αυτο συμβει, τοτε τι να πω, δεν εχω ξαναχρειαστει service απο logitech προιον, αλλα μενω αναυδος απο την αντιμετωπιση. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είχες Ελληνικό layout, πάρε το US που είναι συνήθως το ίδιο αλλά δεν έχει Ελληνικούς χαρακτήρες πάνω.

 

ok. Hδη τους απαντησα οτι προτιμω το us layout.

 

Σας ευχαριστω και συγνωμη που σας τα επρηξα λιγο παραπανω, αλλα βλεπετε δεν προλαβαινα να απαντησω και ανταπαντουσαν σχεδον αμεσα απο το support και εψαχνα για γρηγορη απαντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως το support της logitech σε τέτοια θέματα, απ όσες εμπειρίες έχω ακούσει, είναι παραδειγματικό.

 

ειλικρινα, αλλο το να το ακους και αλλο να σου συμβαινει.

Εχοντας καει στο παρελθον απο εγγυησεις και service στην Ελλαδα οπου ακουμε χιλαδες κουφα απο τα service οπου ακομα και οταν ειναι στην εγγυηση, σου λενε δικαιολογιες του τυπου: του εριξες νερο, εσυ το χαλασες και πολλα άλλα και στο τελος σε σκανε για να στο αντικαταστησουν, επεσα στην logitech οπου ενω τους ειπα ξεκαθαρα οτι το ποντικι δουλευει, απλα εχει χασει λιγο την αισθηση του κλικ (σκανδαλης) και οτι λογω αυτου καθως το πιεζω μερικες φορες εφαρμοζει διπλο κλικ αντι για μονό.

 

Υστερα απο αποστολη της αποδειξης εγγυησης, μου απαντησαν οτι μου στελνουν ολο το πακετο (πληκτρολογιο+ποντικι MX5500 revolution) καθως και tracing number για να παρακολουθω που βρισκεται το δεμα, χωρις να μου ζητησουν να τους στειλω το παλιο ποντικι ή το πληκτρολογιο.

 

Αν αυτο δεν ειναι επιχειρηματικα εξυπνο, τοτε τι ειναι. ?

Εχουν καταλαβει πολυ καλα οτι η καλυτερη διαφημιση, ειναι ο ιδιος ο πελατης.

 

Εγω, ενοιωσα οτι με σεβονται σαν πελατη. Τι να πω, αν ετσι μεταχειριζονται οι εταιριες τους πελατες στο εξωτερικο κατα πλειοψηφια, κανοντας συγκριση με την Ελλαδα ειμαστε λιγο.. ουγκαντα. (υπαρχουν και εξαιρεσεις εδω αλλα αντε βρες τες)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...