Προς το περιεχόμενο

500w μοτέρ από 36v σε 12 ?!


andreas122

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έβαλα το ερώτημα στην κατηγορία αυτή επειδή δεν ήξερα που αλλού να την βάλω, μιας και είναι τεχνολογικό το site/forum ελπίζω να μην ενοχλεί εδώ.

Σχεδιάζω να φτιάξω/κάνω κάτι αλλά έχω ένα ερώτημα πολύ σημαντικό για εμένα.

Το ερώτημα είναι το εξής: {θα}Έχω 3 μπαταρίες των 12βολτ και 12Ah περίπου.

 

Και {θα}έχω μοτέρ των 500w που λέει ότι είναι για 36βολτ.

 

Άρα το μόνο που έχω να κάνω είναι να συνδέσω σε σειρά τις 3 μπαταρίες που έχω, Ώστε να έχω 36βολτ.

 

Ώμος! Εάν τις συνδέσω παράλληλα θα έχω 12βολτ και περισσότερα ΑΗ, όμως το ερώτημα είναι το ηλεκτροκίνητο μοτέρ ? Θα δουλεύει?

Θα δουλεύει με 500w?

θα δουλεύει με λιγότερα βαττ???

Η θα χαλάσει/καεί και δεν θα δουλεύει?

Η δεν θα δουλεύει απλά?

Η θα κάνει κάτι άλλο?

Εξαρτάτε από το ίδιο το μοτέρ?

 

Πείτε μου εάν ξέρετε. :)

 

-> Υπάρχει και 2η σελίδα

Επεξ/σία από andreas122
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ΕΑΝ συνδέσω 2 σε σειρά και μία παράλληλα και γίνουν 24v? θα ξενίσει?

 

εάν του δώσω 36v και με έναν μετασχηματιστή του κάνω 32v? η 30v? κ.τ.λ. θα δουλεύει? θα δουλεύει με λιγότερα βαττ o κινητήρας?

 

μειώνοντας την τάση της πηγής ηλεκτρισμού μειώνω και την ισχύ του κινητήρα? κάτι τέτοιο προσπαθώ να πετύχω. ξέρει κανείς πως θα το κάνω?.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν τις συνδέσεις σε σειρά τότε θα έχεις τα 36V. Παρόλα αυτά το μοτερ τραβάει ~14 Αmpere. Περισσότερα απ όσα μπορεί να δώσει μια μπαταρία, δεν γνωρίζω αν όμως ισχύει το ίδιο όπως με τα volt, το μοτερ θα κινηθεί αλλά όχι σε φουλ ισχύς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσπαθώ να κατεβάσω την ισχυ του μοτερ μειώνοντας τα βολτ της μπαταρίας με κάποιο τρόπο. γίνετε αυτό?

ξέρετε περίπου πως θα μειώσουν τα βαττ του κινητήρα στο μισό? μήπως εαν έβγαζα την μπαταρία και είχα 24v? ή θα μπορούσα να την συνδέσω παράλληλα ώστε να έχω μεγαλύτερη διαρκεία?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσπαθώ να κατεβάσω την ισχυ του μοτερ μειώνοντας τα βολτ της μπαταρίας με κάποιο τρόπο. γίνετε αυτό?

ξέρετε περίπου πως θα μειώσουν τα βαττ του κινητήρα στο μισό? μήπως εαν έβγαζα την μπαταρία και είχα 24v? ή θα μπορούσα να την συνδέσω παράλληλα ώστε να έχω μεγαλύτερη διαρκεία?

 

Οταν λες την ισχυ, εννοεις τισ στροφες, η τη δυναμη του κατα την κινηση;

Διοτι για να κοψεις τις στροφες, πρεπει να μειωσεις τα volt. Αν θας να εχεις μεν τισ σωστες στροφες που επρεπε να εχει στα 36 volt αλλα το μοτερ να μην εχει την αρχικη δυναμη, και σε μια μικρη αντισταση να σταματαει, πρεπει να κοψεις τα αμπερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν λες την ισχυ, εννοεις τισ στροφες, η τη δυναμη του κατα την κινηση;

Διοτι για να κοψεις τις στροφες, πρεπει να μειωσεις τα volt. Αν θας να εχεις μεν τισ σωστες στροφες που επρεπε να εχει στα 36 volt αλλα το μοτερ να μην εχει την αρχικη δυναμη, και σε μια μικρη αντισταση να σταματαει, πρεπει να κοψεις τα αμπερ.

 

Ωραία εγω θέλω να μειώσω τα Watt του κινιτίρα, τι θα μειώσω? τα βολτ της μπαταρίας? ή τα αμπέρ?

δεν με νιάζει ποσες στροφές θα κάνει και ποσο γρήγορο ή αργό θα ειναι, στόχος ειναι να μειωθουν τα Watt (υποδύναμη - ισχύς(W) ). του κινιτίρα. :)

αρα τι θα κάνω? μειωση βολτ η αμπερ? ή και τα 2? και αν ειναι τα αμπερ πως μειώνοναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μειωση βολτ θα κανεις, αμπερ δεν μπορεις. Τα αμπερ οσα εχεις τοσα δινεις, μειωση αμπερ στο κυκλωμα γινεται μονο αν αλλαξεις τελειως την πηγη (μπαταριες), και βαλεις αλλες μικροτερες σε αμπερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μειωση βολτ θα κανεις, αμπερ δεν μπορεις. Τα αμπερ οσα εχεις τοσα δινεις, μειωση αμπερ στο κυκλωμα γινεται μονο αν αλλαξεις τελειως την πηγη (μπαταριες), και βαλεις αλλες μικροτερες σε αμπερ.

 

 

Σόρρυ αλλα ούτε έτσι είναι το σωστό. Το μοτερ θα προσπαθήσει να τραβήξει τα αμπερ που χρειάζεται καταστρέφοντας έτσι τις μπαταρίες. Αντρέα αυτό που χρειάζεσαι είναι κύκλωμα οδήγησης μοτέρ με TRIAC. Τα αγοράζεις έτοιμα συνήθως. Κάτι σαν κι αυτό: http://www.electronickits.com/kit/complete/motor/ck1400.htm

 

αλλα με διαφορετικα χαρακτηριστικά. Όλα αυτά είναι δουλειά ηλεκτρονικού κ στοιχίζουν. Ψάχνεις ebay και dealxtreame, google με τις λέξεις: motor controller, motor driver μέχρι να βρεις αυτό που θες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μοτέρ που {θα} έχω, έχει ένα controler, παρόλα αυτά δεν ξέρω τι controler δεν ξέρω αν είναι κύκλωμα οδήγησης μοτέρ, δεν ξέρω τι κάνει και παίρνει και όλα τα καλώδια και τα συνδέει στην μπαταρία.

 

Το μοτέρ θα προσπαθήσει να τραβήξει τα αμπερ που χρειάζεται καταστρέφοντας έτσι τις μπαταρίες.

όμως εάν μείωσα τα συνολικά βολτ τα αμπερ δεν θα είναι ίδια? τότε γιατι θα κατασταφουν οι μπαταρίες αφού θα έχουν τα αμπερ που χρειάζονται, και η μπαταρίες μετριώντε σε αμπερ-ώρες, τα σκέτα αμπέρ έχουν να κάνουν με τα βολτ?

 

και κάτι άλλο εάν στο μοτέρ που το σετ έχει 3 μπαταρίες των 12βολτ, εγώ βάλω 4ς και γίνουν 48βολτ τότε τι θα γίνει?

θα πηγαίνει ποιο γρήγορα?

θα χαλάσει το μοτερ?

θα χαλάσουν η μπαταρίες(μπαταρίες μολύβδου)?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ερώτημα είναι το εξής: {θα}Έχω 3 μπαταρίες των 12βολτ και 12Ah περίπου.

 

Και {θα}έχω μοτέρ των 500w που λέει ότι είναι για 36βολτ.

Αυτό που ζητάς, απλά δε γίνεται. Οι μπαταρίες αυτές αδυνατούν να τροφοδοτήσουν το συγκεκριμένο μοτέρ όπως επιθυμείς, με όποιο τρόπο κι αν το κάνεις.

 

Πρέπει να βρεις τρεις μπαταρίες 12V που να μπορούν να δώσουν όχι μόνο την ονομαστική ισχύ του κινητήρα, αλλά και την ισχύ εκκίνησης, καθώς στην εκκίνηση όλοι οι ηλεκτρικοί κινητήρες τραβάνε ακόμα περισσότερο ρεύμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι το κατάλαβα αλλα οι μ 3 μπαταρίες ειναι σχεδιασμένες (λέει) για να τροφοδοτουν μεσο controler το συγκεκριμένο κινητήρα με 36βολτ οποτε δεν θα έχει πρόβλημα ο κινητήρας ουτε οι μπαταρίες αφού έχουν δοκιμαστεί. το θέμα είναι αν δώσω με μία παραπάνω μπαταρία (ίδια με τις 3ς) ώστε να γίνουν 48βολτ, ή να βγάλω μία και να γίνουν 24βολτ. η μπαταρίες θα ειναι ίδιες ενοείτε. (μόλυβδου 12βολτ 12ah)

 

εγώ αυτό που χρειάζομαι είναι να ρίξω ή να ανεβάσω την ονομαστική ισχύ του κινητήρα με όποιο τρόπο βρω. αν ξέρετε κάποιο τρόπο πείτε το.

 

αν έχει να κάνει με το μοτερ τότε ίσως να μοιάζει σαν αυτό (δεν είναι αυτό, απλά νομίζω θα είναι παρόμοιο) http://www.youtube.com/watch?v=YjMZ_-RmZcE

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα,μισό κιλοβάτ είναι υπεραρκετό για 38km/h στο ίσωμα και χωρίς πετάλι.Άμα θες να σου φτουρίξει μην το πειράζεις με αύξηση του βατάζ μέσω της ονομαστικής αύξησης των Volt,καλύτερα πάρε άλλο.

 

Παραπάνω ισχύς είναι επικίνδυνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίταξε, να σου δώσει κάποιος απόλυτη απάντηση είναι αδύνατον διότι ο κάθε ηλεκτρικός κινητήρας έχει συγκεκριμένο προορισμό και σχεδιασμό, δεν είναι όλοι ίδιοι και δεν ισχύουν για όλους τους κινητήρες τα ίδια. Αυτά που περιγράφεις είναι παντελώς αόριστα και θα πρέπει να δεις το datasheet του συγκεκριμένου κινητήρα για να βγάλεις συμπέρασμα. Πάντως οι μπαταρίες που περιγράφεις δεν είναι δυνατόν να λειτουργήσουν κανονικά ένα κινητήρα 500W, τώρα τί σόι controller εννοεί, τί λέει και πού το λέει και πώς το εννοεί, δε ξέρω. Αν δεν είναι κρατικό μυστικό δώσε κανά λινκ να δούμε κι εμείς μπας και πάρεις συγκεκριμένη απάντηση. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...