Προς το περιεχόμενο

Αξεσουάρ κινητών και εγγύηση αγοράς.


zevage

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ανοίγω αυτό το θέμα μετά απο περιστατικό που μου συνέβη με ένα bluetooth hands free ακουστικό μάρκας i-tech που αγόρασα απο κατάστημα της Vodafone στη Λαμία.

Αγόρασα πριν απο οκτώ-εννιά μήνες την παραπάνω συσκευή και οταν τους ανέφερα για εγγύηση μου είπαν το κλασσικό "καλύπτεστε με την διατήρηση του παραστατικού αγοράς" και δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι άλλο.

Δυστυχώς για εμένα ενα πρωί η παραπάνω συσκευή δεν ξαναλειτούργησε!!!

Πήγα στο κατάστημα που αγόρασα και αφού το έστειλαν στα "κεντρικά" τους, μου απάντησαν, μετά απο καμια δεκαριά ημέρες, οτι η εγγύηση είχε διάρκεια 6 μήνες και ως εκ τούτου είχε τελειώσει. Δεν ειχα λόγο να μην τους πιστέψω και δεν έδωσα άλλη σημασία. Μερικές ημέρες μετά μαζεψα τη συσκευασία και τη συσκευή για να τα πετάξω στην ανακύκλωση. Εξ αιτίας μιάς συνήθειας που έχω να συλλέγω manuals ανάκάλυψα στα χαρτιά της συσκευής μιά καρτούλα η οποία ανάφερε οτι η εταιρία κατασκευής δίνει εγγύηση 2 χρόνια για τη συγκεκριμένη συσκευή. Εκεί άρχισαν τα "όργανα". Η εταιρία κατασκευής θέτει σαν προϋπόθεση αναγνώρισης εγγύησης την αποστολή της καρτούλας σε αυτούς, μετά την αγορά. Η Vodafone λέει οτι στο συγκεκριμένο προϊόν δίνει έξη μήνες εγγύηση και μου πρότεινε να γίνω συνδρομητής Vodafone για να αφαιρέσει το ποσόν αγοράς απο τους λογαριασμούς που θα κάνω. Εγώ έχω ακούσει οτι όλες οι συσκευές που διακινούνται στη Ευρωπαϊκή Ενωση έχουν υποχρεωτικά 2 χρόνια εγγύση.

Τι ακριβώς ισχύει βρε παιδιά και τι μπορεί να κάνει ο καταναλωτής σε αυτές τις περιπτώσεις για να βρεί δίκιο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 μήνες εγγύηση πρώτη φορα ακούω. Πάω στοίχημα αν σου είχε χαλάσει τον 4ο μήνα , θα σου έλεγαν είχε 3 μήνες εγγύηση! :)

Η άλλη η εταιρία , και καλα, σου λέει (εκ των υστέρων) έπρεπε να είχες στηλει την καρτουλα, και πράσινα άλογα. Λες και αλαζει κάτι στην ουσία της υπόθεσης. Αμα την είχες στηλει, ε, κάτι άλλο θα έβρισκε..

Και μέσα σε όλα αυτα , εμφανίζεται και ο "σωτήρας" η vodafone, που ψάχνει για θύματα , εεε συγνώμη, για πελάτες , και σου προτεινει να γίνεις πελάτης για να σε αποζημιώσει.

Μπουρδελοκατασταση δηλαδή , για μια απλή , αυτονόητη περίπτωση που κάποιος αγόρασε μια συσκευη , και έτυχε να χαλάσει. Σιγά το κόστος που εχει για το εργοστάσιο να σου στηλει ένα άλλο. Σχεδον μηδενικό είναι..

Και εγω 2 χρόνια ξερω είναι η εγγύηση, αλλα δυστυχώς οταν δεν υπάρχει κράτος, καθένας κάνει το μακρο και το κοντό του. Γι αυτο χρεωκοπησαμε σαν χώρα. Δεν είναι τυχαίο. Σου λέει η εταιρία, αστον να παει δικαστικώς , να χαλάσει 1000€ για μια υπόθεση 50-100€ , δεν τον συμφέρει, άρα δε θα παει και ας εχει δίκιο. Φοβερή δικαιοσύνη. Το κράτος με το μονο που ασχολείται αυτο τον καιρο, είναι μονο πως θα κατακλεψει, εεε , συγνώμη, θα φορολογισει τους πάντες, να πληρώσει κανά χρέος..

Προσωπικα θα τους προιδοποιουσα ότι πρόκειται για κλασική κοραιδια, θα ζητούσα εγγράφως να μου απαντήσουν γιατι δεν με αποζημιωνουν με σκοπό να προσφύγω στον συνήγορο του πολίτη, το ινστιτούτο καταναλωτή, και δημοσίευση σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, καθώς και κάθε νόμιμη χρήση. Όπως ακριβώς το γράφω. Και θα το εκανα κιόλας. Τσάμπα είναι , με ένα email καθαριζεις. Το έχω κάνει αρκετές φορές και έχω βγάλει άκρη. Για το γαμωτο, όχι για τα λεφτά. Δυστυχώς τελευταία έχουν αποθρασυνθεί τόσο, που πολλές φορές ούτε έτσι σε αποζημιωνουν.

Και συγνώμη για το μεγάλο ποστ, αλλα τελευταία αυτο το φαινόμενο εχει γίνει κανόνας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 μήνες εγγύηση πρώτη φορα ακούω. Πάω στοίχημα αν σου είχε χαλάσει τον 4ο μήνα , θα σου έλεγαν είχε 3 μήνες εγγύηση! :)

Η άλλη η εταιρία , και καλα, σου λέει (εκ των υστέρων) έπρεπε να είχες στηλει την καρτουλα, και πράσινα άλογα. Λες και αλαζει κάτι στην ουσία της υπόθεσης. Αμα την είχες στηλει, ε, κάτι άλλο θα έβρισκε..

Και μέσα σε όλα αυτα , εμφανίζεται και ο "σωτήρας" η vodafone, που ψάχνει για θύματα , εεε συγνώμη, για πελάτες , και σου προτεινει να γίνεις πελάτης για να σε αποζημιώσει.

Μπουρδελοκατασταση δηλαδή , για μια απλή , αυτονόητη περίπτωση που κάποιος αγόρασε μια συσκευη , και έτυχε να χαλάσει. Σιγά το κόστος που εχει για το εργοστάσιο να σου στηλει ένα άλλο. Σχεδον μηδενικό είναι..

Και εγω 2 χρόνια ξερω είναι η εγγύηση, αλλα δυστυχώς οταν δεν υπάρχει κράτος, καθένας κάνει το μακρο και το κοντό του. Γι αυτο χρεωκοπησαμε σαν χώρα. Δεν είναι τυχαίο. Σου λέει η εταιρία, αστον να παει δικαστικώς , να χαλάσει 1000€ για μια υπόθεση 50-100€ , δεν τον συμφέρει, άρα δε θα παει και ας εχει δίκιο. Φοβερή δικαιοσύνη. Το κράτος με το μονο που ασχολείται αυτο τον καιρο, είναι μονο πως θα κατακλεψει, εεε , συγνώμη, θα φορολογισει τους πάντες, να πληρώσει κανά χρέος..

Προσωπικα θα τους προιδοποιουσα ότι πρόκειται για κλασική κοραιδια, θα ζητούσα εγγράφως να μου απαντήσουν γιατι δεν με αποζημιωνουν με σκοπό να προσφύγω στον συνήγορο του πολίτη, το ινστιτούτο καταναλωτή, και δημοσίευση σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, καθώς και κάθε νόμιμη χρήση. Όπως ακριβώς το γράφω. Και θα το εκανα κιόλας. Τσάμπα είναι , με ένα email καθαριζεις. Το έχω κάνει αρκετές φορές και έχω βγάλει άκρη. Για το γαμωτο, όχι για τα λεφτά. Δυστυχώς τελευταία έχουν αποθρασυνθεί τόσο, που πολλές φορές ούτε έτσι σε αποζημιωνουν.

Και συγνώμη για το μεγάλο ποστ, αλλα τελευταία αυτο το φαινόμενο εχει γίνει κανόνας.

Το post δεν ειναι καθόλου μεγάλο και εγώ ήδη ξεκίνησα απο τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και απο το ΙΝΚΑ.

Επεται συνέχεια. Τα χρήματα δεν είναι πολλά, (35 ευρώ ειχα πληρώσει) αν και σήμερα και το 10 λεπτά του ευρώ είναι πολλά, αλλά το θέμα ειναι η απάτη, ο εκβιασμός για να σε κάνουν πελάτη με το ζόρι και η ανυπαρξία έλέγχου απο το κράτος, που ασχολείται με το πως θα πληρώσει αυτά που έφαγαν τα ΛΑΜΟΓΙΑ και όχι με τους απατεώνες που μας ρημάζουν ανεξέλεγκτα εμάς τους πολίτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαση της νομοθεσιας ολες οι συσκευες εχουν υποχρεωτικα 2χρονια εγγυηση κ υποχρεούται ο πωλητης να την παρεχει.

 

Sent from my E15i using Insomnia App

 

Ολοι οι εμπλεκόμενοι ισχυρίζονται οτι δεν είναι νομοθεσία αλλά προτροπή της Ευρωπαϊκής Ενωσης η υποχρέωση παροχής διετούς εγγύησης.

Ακόμη και η αντιπροσωπεία, σε τηλεφωνική επικοινωνία, έχει την άποψη: "οτι εγγύηση δίνει ο πωλητής". Ας δίνει ο κατασκευαστής 2 χρόνια εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημερα στην παρεα επειδη δουλευω σε καταστημα κινητης τηλεφωνιας και εχουμε και εμεις

i-tech σου λεω το εξης χωρισ την αποδειξη αγορας δεν σου το αλλαζει κανεις .με την αποδειξη

εχεις 1 χρονο εγγυηση,στα λεω αυτα με καθε ηλικρινεια γιαυτο το 6 μηνες δεν ισχυει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια εντελώς άσχετη ερώτηση, συμαντικη για όλους ομως. Όλοι θέλουν απόδειξη αγοράς για εγγύηση. Ομως τις αποδείξεις τις βάζουμε σε φάκελο και τις δίνουμε στην εφορία κάθε χρόνο πλέον. Οποτε τι γίνεται με την εγγύηση; Ειδικα σε ότι είναι 2 χρόνων; Φωτοτυπία της απόδειξης ισχύει για εγγύηση; Ρωτάω εδω μιας και ο φίλος γράφει ότι δουλεύει σε μαγαζί και μπορει να ξέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημερα στην παρεα επειδη δουλευω σε καταστημα κινητης τηλεφωνιας και εχουμε και εμεις

i-tech σου λεω το εξης χωρισ την αποδειξη αγορας δεν σου το αλλαζει κανεις .με την αποδειξη

εχεις 1 χρονο εγγυηση,στα λεω αυτα με καθε ηλικρινεια γιαυτο το 6 μηνες δεν ισχυει.

 

Εγώ όμως τι κάνω οταν το κατάστημα της VODAFONE δίνει εξη μήνες και η αντιπροσωπία λέει οτι ισχύει αυτό που δίνει το κατάστημα πώλησης (προφανώς γιατί έτσι τη συμφέρει).

Πάω στα δικαστήρια για 35 ευρώ και να πληρώσω 1500 ευρώ σε δικηγόρους?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...