Προς το περιεχόμενο

Πρέπει ή όχι να καλύψει την εγγύηση το πλαίσιο?


tsakirtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Παιδιά ευχαριστώ για τα σχόλια σας.

Λοιπόν η teamgroup μου απάντησε ζητώντας συγνώμη για το συμβάν οτι η εγγύηση του προίοντος ισχύει κανονικά,και να τους το στείλλω να μου τις αντικαταστήσουν άμεσα...ουσιαστικά πέτυχα να μου που οτι η εγγύηση ισχύει.Σε επόμενη επικοινωνία με το πλαίσιο-κεντρικά επικοινώνησαν οι ίδιοι με τον υπεύθυνο του καταστήματος και έδωσαν εντολή οι μνήμες να αλλαχθούν χωρίς δεύτερη κουβέντα,τουλάχιστον αυτό με διαβεβαίωσαν και αν αντιμετωπίσω οποιοδήποτε ζήτημα να επικοινωνήσω επιτόπου μαζί τους.

 

Σκέφτομαι να ζητήσω πιστωτικό του ποσού που έδωσα μιας που μνήμες αγόρασα απο άλλο κατάστημα-εταιρεία- φυσικά και εφόσον δεν υπάρχουν ίδιες με timmings 3-3-3-8.Δεν επισκέφτηκα ακόμα το κατάστημα για να σας πώ την τελική έκβαση της υπόθεσης.

Δημοσ.

Ξερεις φυσικα οτι δικαιουσε ολο το ποσο που ειχες δωσει σε πιστωτικο οπως λες,ετσι?

Αρα τωρα που πηγαν να σου την φερουν και απο πανω,για πηγαινε και ζητα ακριβως τι δικαιουσε να δουμε τι θα γινει και με τον κυριο υπευθηνο του καταστηματος....

Τραβα και μια εκτυπωση του mail της εταιριας.

  • Super Moderators
Δημοσ.

τρίψτο όμως και στην μάπα του υπεύθυνου της Αγίας Παρασκευής όταν στις αλλάξουν και τόνισε ότι δεν πρόκειται να ξαναγοράσεις από εκεί ακόμα και αν εξαρτάται από την αγορά σου η διαβίωση της οικογένειας του... :devil:

 

ουστ, πουθενάδες...

  • Moderators
Δημοσ.

+1 Χαρη.

 

Τουλαχιστον οι εταιρειες εξω σεβονται ακομα τους πελατες τους.

Το πλαισιο εχει χαλασει το τοσο καλο ονομα που ειχε, εχει γινει πλεον και αυτο "της σειρας" (κοροϊδίες, μουφα-προσφορες, παραπλανητικες τιμες στο site, "λαθη", και τωρα και ανυπαρκτο στα ορια της γελοιότητας RMA).

Εδω ειμαστε να το δουμε να πληρωνει, οταν το ποσοστο των "ασχετων" με το hardware μειωθει και στην Ελλαδα. ;)

Δημοσ.

Έχουμε καταντήσει πράγματα που ακόμα και αυτονόητα να τα πεις, πάλι δεν τα χαρακτηρίζεις όπως πρέπει.

Στο πλαίσιο πριν 2-3 χρόνια πήραν κάποιες αποφάσεις (και) σε ότι αφορά το προσωπικό που πλεον θα τα βρούνε μπροστά τους.

Και υπάρχει κόσμος που ακόμα ψωνίζει φανατικά απο κει...

Δημοσ.

Παιδια γενικα ολες η εταιριες εξωτερικου σεβονται τους πελατες τους σε αντιθεση εδω στην Ελλαδα που σου λενε εξωπραγματικα πραγματα για θεματα ρουτινας..Αν νομιζουν οτι δεν μπορουν να καλυψουν τα προιοντα τους ας μην τα πουλανε με εγγυηση,οχι να γινεται ολοκληρη ιστορια για ενα τετοιο θεμα..Εγω οταν πηρα το pc μου μια μνημη (απο πλαισιο) ηταν χαλασμενη και εμεινα χωρις pc για 24 μερες ακριβως.Ενω αγορα απο site του εξωτερικου μιας μνημης ενος φιλου με προβλημα εγινε αντικατασταση μεσα σε 6 μερες..και μαλιστα σταλθηκε στο εξωτερικο..Φανταστειτε τι γινεται..ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ ΑΧ!!!

Δημοσ.

Ξερεις φυσικα οτι δικαιουσε ολο το ποσο που ειχες δωσει σε πιστωτικο οπως λες,ετσι?

 

το συγκεκριμενο σηκωνει κουβεντα. Απο που πηγαζει αυτο που λες; Μιλαμε για προιοντα τεχνολογιας και εχουν περασει 4 χρονια. Οφειλουν να του δωσουν το ιδιο καινουριο ή αν δεν το εχουν ενα νεο προιον ιδιας ποιοτητας. Μπορει να το θελουμε αλλα που θα στηριχτει για να του δωσουν τα χρηματα που ειχε δωσει το 2007 οταν τωρα θα κοστιζει πχ. το 1/10 της αρχικς τιμης του;

Δημοσ.

Α δηλαδη κοστιζει οσο το κοστολογουνε αυτοι ετσι?

Φανταζομαι καποιος συμφορουμιτης θα εχει προχειρο τον νομο να σου τον δειξει που το λεει.Εγω δεν τον εχω.

Δεν ειπα οτι ειναι μονο αυτη η λυση,δηλαδη να του κοψουν πιστωτικο.Ας πανε να βρουν να του φερουν ιδιες.Αυτες πληρωσε τοτε,αυτες θα του φερουν.

Αλλα σε περιπτωση που κοπει πιστωτικο τοτε κοβεται στην αξια που το ειχε αγορασει και οχι οπως κανουν τα μαγαζια στην αξια της τελευταιας τιμης που πουλουσανε το προιον.

Μηπως εισαι και της αποψης οτι οι συγκεκριμενες μνημες εχουν 3 χρονια εγγυηση?

Δημοσ.

Α δηλαδη κοστιζει οσο το κοστολογουνε αυτοι ετσι?

 

φανταζομαι οσο πουλανε και το προιον εκεινη τη στιγμη. Τωρα σε περιπτωση που δεν εχουν ουτε το ιδιο ουτε καποιο παρομοιο δεν εχω ιδεα ποσο το κοστολογουν.

 

Φανταζομαι καποιος συμφορουμιτης θα εχει προχειρο τον νομο να σου τον δειξει που το λεει.Εγω δεν τον εχω.

 

τον νομο ευκολα τον βρισκεις με ενα google search. Το που το λεει ειναι το θεμα για να στηριζουμε και αυτα που λεμε στα μαγαζια. Ειναι κατι που ψαχνω και για αυτο το ρωταω.

 

Δεν ειπα οτι ειναι μονο αυτη η λυση,δηλαδη να του κοψουν πιστωτικο.Ας πανε να βρουν να του φερουν ιδιες.Αυτες πληρωσε τοτε,αυτες θα του φερουν.

Αλλα σε περιπτωση που κοπει πιστωτικο τοτε κοβεται στην αξια που το ειχε αγορασει και οχι οπως κανουν τα μαγαζια στην αξια της τελευταιας τιμης που πουλουσανε το προιον.

 

το καταστημα αν δεν εχει και δεν μπορει να φερει τις ιδιες μπορει να του δωσει καποιο προιον ισης αξιας και ποιοτητας με αυτο που ειχε αγορασει. Οχι οπωσδηποτε τις ιδιες. ;) Τωρα για τι ποσο θα γραφει το πιστωτικο ειναι η απορια μου και ψαχνω μια τεκμηριωμενη απαντηση.

 

Μηπως εισαι και της αποψης οτι οι συγκεκριμενες μνημες εχουν 3 χρονια εγγυηση?

εχω γραψει ξεκαθαρα σε προηγουμενο μηνυμα οτι ειναι μεσα στην εγγυηση.

Δημοσ.

δεν προκειται να του δωσουν τα 207 ευρώ που εδωσε πριν απο 4 χρόνια γιατι πολύ απλά θα του δώσουν μνημες με τα ιδια ή καλυτερα χαρακτηριστικά, αν του δώσουν με τα ιδια χαρακτηριστικά ανεξαρτήτου μάρκας τότε δεν εχει άλλη επιλογή παρα να τις δεχτεί, θα μπορούσε βέβαια να ζητήσει κάτι σε είδος (δεν γνωρίζω τι) για την άδικη απο μέρους τους ταλαιπωρία που υπέστη

Δημοσ.

Δεν μπορώ να καταλάβω το νόημα της lifetime εγγύησης εαν δεν είναι σε θέση να την καλύψουν.

Δηλαδή τι, λέμε lifetime και μετά από 3-4-5 χρόνια επειδή έχουν παλιώσει οι μνήμες δίνουμε ότι να ναι πιστωτικό στη λεγόμενη "τωρινή τιμή" ή ότι να ναι αντικατάσταση;

Αφού διαφημίζουν lifetime εγγυήσεις και αυτό είναι και σε μεγάλο βαθμό κριτήριο για την επιλογή μνήμης, γιατί να μην έχουν προνοήσει οι κατασκευάστριες εταιρίες να έχουν διαθέσιμα κάποια κομμάτια για τέτοιες περιπτώσεις;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...