Προς το περιεχόμενο

Επικοινωνία λεωφορείου


sarantatessera

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παλιότερα (πριν έρθουν τα κινητά στη ζωή μας), πως μπορούσε ένας οδηγός λεωφορείου (π.χ. ΚΤΕΛ) να συνεννοηθεί με την εταιρία του ή με κάποιον συνάδελφο του; Αν π.χ. ήθελαν να ειδοποιήσουν αυτόν τον οδηγό ότι στη διαδρομή του υπάρχει κίνδυνος λόγω κατολίσθησης; Υπήρχε ράδιο-ασύρματος ή κάτι τέτοιο; Γνωριζει κανείς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι γράφω κάτι.

Δεν έχει να κάνει με κατολίσθηση, το έφερα ως παράδειγμα. Δεν υπήρχε τρόπος να έρθουν σε επαφή, όπως με έναν ράδιο-ασύρματο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολα τα επαγγελματικα οχηματα(λεωφορεια,νταλικες,φορτηγα) εδω και παααααρα πολλα ειναι εφοδιασμενα με ασυρματους,το κινητο ελαχιστα το χρησιμοποιουν για καποια ενημερωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι δεν ειχαν ραδιο-ασυρματο.Αν κατι συνεβαινε ,π.χ. κλεισιμο δρομου ειδοποιουσε το ΚΤΕΛ ο οδηγος οταν αυτο ηταν δυνατο.Αν επρεπε να περασεις π.χ Ριο -Αντιριο το ΚΤΕΛ μαθαινε απο το λιμενικο αν ειναι ανοικτο το πορθμειο.Πω τι μου θυμισες.Μεγαλη παρασκευη .απεργια σε πορθμειο,ουρα χιλιομετρων,ταξιδι 4 ωρων το καναμε 16.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΤΑΧΙ,αστικα,και επαγγελματικα οχηματα τουλαχιστον απο την 10ετια του '90 ειχαν.Για παλαιοτερα δεν βαζω και το χερι μου στη φωτια αλλα εχω την εντυπωση πως και τοτε ειχαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μην το βαλεις.Θα καεις. :-D .Το 1992 ηρθε το κινητο στα πατρια εδαφη.Υποθετω οτι ο σαραντατεσσερα αναφερεται σε προηγουμενες δεκαετιες.Μεχρι και το 1990 που ταξιδευα με ΚΤΕΛ δεν υπηρχε επικοινωνια με ασυρματο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή δεν υπήρχε κανένας τρόπος να επικοινωνήσει ο οδηγός με τον έξω κόσμο; Και αν π.χ. πάθαινε βλάβη το λεωφορείο στη μέση του πουθενά ή αν γινόταν κάτι ακόμα πιο άσχημο, πως ειδοποιούσαν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασυρματος υπηρχε σχεδον σε ολα τα λεωφορεια. Δεν ηταν υποχρεωτικος, γιατι δεν ηταν δυνατη η επικοινωνια με το κεντρο, πχ εφτανες αθηνα, δε γινεται να εχεις επικοινωνια με το κεντρο σου στην Καβαλα.

Ο ασυρματος υπηρχε για περιπτωση αναγκης ωστε να σε ακουσουν αλλα φορτηγα - λεωφορεια και οτι αλλο ηταν αφοδιασμενο, ωστε να σε βοηθησει ειτε αμεσα, ειτε εμμεσα (να παρει τηλεφωνο το ΚΤΕΛ ας πουμε).

Τα φορτηγα ειχαν και εχουν ΟΛΑ. Ακομη και τωρα με τα κινητα, ο ασυρματος λειτουργει με τελειως διαφορετικη εννοια. Μπορεις να μιλησεις με ολα τα φορτηγα σε καποια ακτινα χιλιομετρων ακομη κι αν δεν τους ξερεις, για διαφορα περιστατικα που συμβαινουν στους δρομους. Εχει μπλοκο ας πουμε σε ενα σημειο, πως θα το μαθω εγω με το κινητο; Αδυνατον. Ενω με τον ασυρματο ενημερωνομαι απο καποιον που ηδη περασε. Η για καποιο δρομο που εγινε ενα τρακαρισμα και η κυκλοφορια ειναι πολυ αργη κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

o ασυρματος ειναι το tweeter των φορτηγατζηδων. :mrgreen:

 

Μην το γελας καθολου :-)

Εχουμε φυγει με λεωφορειο το '90 απο Αρτα για Αθηνα με τρελλη κινηση, και εχει στηθει απο τους φορτηγατζηδες ενα δικτυο επικοινωνιας για το πως και απο που να περασουν, κι ο οδηγος μας ακουγοντας απο τον ασυρματο, παρολη την κινηση μας εφτασε σχεδον στην ωρα μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...