Προς το περιεχόμενο

Dell υποστήριξη


triptico

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε εκτός εγγύησης είναι αυτό που είπε η Karmen. Η ίδια αντιμετώπιση με τη διαφορά ότι το χρυσοπληρώνεις.

 

Εκτός εγγύησης είναι όλοι φαρμακεία, δυστυχώς. Άλλα η σοβαρές εταιρίες παρέχουν το ίδιο επίπεδο εξυπηρέτησης, άσχετα αν το κόστος είναι ανεβασμένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Λοιπόν στην ουσία δεν σου άλλαξαν μητρική . Ψέμματα σου είπαν. Μέσα σε 1 μέρα σε κανένα λάπτοπ κανείς δεν αλλάζει μητρική σε καμμιά αντιπροσωπεία κανενός κατασκευαστή για τον πολύ απλούστατο λόγο ότι δεν έχουν το αναλλακτικό έτοιμο. Η Dell πρέπει να το παραγγείλει και αφού παραληφθεί να τοποθετηθεί. Στην δική σου περίπτωση το μόνο που έγινε είναι καλός εσωτερικός καθαρισμός αλλαγή πάστας σε κάρτα γραφικών και επεξεργαστή κούμπωμα και γειά σας. Τώρα είτε για να σου πουλήσουν εκδούλευση είτε για να σε εντυπωσιάσουν είτε για να σε χρεώσουν σου είπαν ότι αλλάχτηκε η μητρική. Η αλλαγή μητρικής χρειάζεται τουλάχιστον 2 μέρες δουλειάς αφενός διότι δεν είναι μόνο η τοποθέτηση αλλά και ο έλεγχος ότι όλα δουλεύουν καλά και επίσης χρειάζεται τουλάχιστον κάποιες μέρες ώστε να παραλάβουν την νέα μητρική ώς ανταλλακτικό.

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

 

 

Υ.Γ : Μήν προσπαθείτε να προωθήσετε πωλήσεις συγκεκριμένων branded φορητών.

 

Ακούγεσαι πολύ σίγουρος και πολύ απόλυτος σε αυτό που λες. Προσωπική εμπειρία, στο προηγούμενο λάπτοπ μου είχε χαλάσει το ανεμιστηράκι από τη δεύτερη GPU, παίρνω τηλέφωνο στη Dell παρασκευή βράδυ, την επόμενη μέρα το μεσημέρι είχε έρθει ο τεχνικός από το σπίτι με το ανταλλακτικό, σε μένα ήταν το ανεμιστηράκι, σε γνωστό μου ήταν η GPU, το ίδιο και σε αυτό, την επόμενη εργάσιμη μέρα με το ανταλλακτικό στο σπίτι (και μητρική να ήταν το ίδιο θα γινόταν).

Όσο γι' αυτό που λες με την αλλαγή μητρικής, ο OP μπορεί πολύ εύκολα να το διαπιστώσει μπαίνοντας στο BIOS και στην αρχική οθόνη να δει το service tag#, αν είναι διαφορετικό σημαίνει ότι έχει άλλη μητρική, αν είναι ίδιο σημαίνει ότι του είπαν ψέματα και ισχύει ότι είπες παραπάνω. Ας μας απαντήσει ο OP για να μας λυθεί και αυτή η απορία και να έχουμε πραγματικό λόγο να κατηγορούμε για κάτι.

Όσο για το πόσες μέρες χρειάζεται για να παραλάβουν ανταλλακτικό και να σου το στείλουν πάλι σχετικό είναι, δεν υπάρχει περίπτωση δηλαδή να το έχουν stock και απλά να στο στείλουν? λέω εγώ τώρα... όπως επίσης το να του αλλάξεις μητρική είναι 45 λεπτά δουλειά, άντε μια ώρα... τώρα για τον έλεγχο που λες, αν δεν δουν τα συμπτώματα που τους ανέφερες, θεωρούν ότι είναι οκ. Δεν πρόκειται καμία εταιρία να κάτσει να τρέχει stability tests του στυλ prime95, furmark, ktl με τις ώρες.... το πολύ πολύ να τρέξουν το diagnostics που έρχεται με το μηχάνημα (όλα αυτά μπορούν να γίνουν μέσα σε λίγες ώρες, άντε μισή μέρα).

 

Δε ξέρω αν ο OP είναι βαλτός από την Dell και ούτε με απασχολεί, αλλά δε μπορεί η πλειοψηφία που postάρει καλά λόγια για το service της συγκεκριμένης εταιρίας να είναι πληρωμένοι και αυτοί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και βαλτός να είναι, καλά το κάνουν γιατί πραγματικά είναι δίπλα στον πελάτη. Όχι κάτι άλλους βαλτούς από ελληνικές "εταιρίες" (βλπ. μαγαζάκια) που πάνε να σε βγάλουν και τρελό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχει αναγκη η dell για βαλτο ανθρωπο πουθενα και σε κανενα forum.Η δουλεια του καθενος φαινεται,βαλτοι ειναι αυτοι που τα εχουν κανει μουσκεμα και προσπαθουν να τα μπαλωσουν.

Οπως κατα καιρους διαβαζουμε τα κακως κειμενα απο εταιρειες,την κοροιδια και την ελλειψη σεβασμου προς τους πελατες,ετσι ειμαστε και υποχρεωμενοι να αναφερουμε τους σωστους επαγγελματιες.

Δεν βλεπω καμμια διαφημιση απο τον topic starter,απλα πιστευω οτι ο ανθρωπος θελησε να μοιραστει την χαρα του και φυσικα να ενημερωσει για την ταχυτητα της επισκευης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα σε desktop χάλασε ο ένας από τους δύο δίσκους και ήταν πανάκριβος (SAS 10.000 rpm) με ρώτησαν αν ξέρω να το αλλάζω μόνος μου, είπα ναι, την επόμενη μέρα μου έστειλαν δίσκο. Έλληνας στην Γαλλία, του χαλάει το laptop που είχε πάρει από Ελλάδα έρχονται στο γραφείο του, του αλλάζουν μητρική και του βάζουν και qwerty πληκτρολόγιο. Στην δουλειά όλοι έχουμε dell και έχω δει πολλές φορές επισκευή επί τόπου. Γενικά μόνο καλά έχω να πω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακούγεσαι πολύ σίγουρος και πολύ απόλυτος σε αυτό που λες. Προσωπική εμπειρία, στο προηγούμενο λάπτοπ μου είχε χαλάσει το ανεμιστηράκι από τη δεύτερη GPU, παίρνω τηλέφωνο στη Dell παρασκευή βράδυ, την επόμενη μέρα το μεσημέρι είχε έρθει ο τεχνικός από το σπίτι με το ανταλλακτικό, σε μένα ήταν το ανεμιστηράκι, σε γνωστό μου ήταν η GPU, το ίδιο και σε αυτό, την επόμενη εργάσιμη μέρα με το ανταλλακτικό στο σπίτι (και μητρική να ήταν το ίδιο θα γινόταν).

Όσο γι' αυτό που λες με την αλλαγή μητρικής, ο OP μπορεί πολύ εύκολα να το διαπιστώσει μπαίνοντας στο BIOS και στην αρχική οθόνη να δει το service tag#, αν είναι διαφορετικό σημαίνει ότι έχει άλλη μητρική, αν είναι ίδιο σημαίνει ότι του είπαν ψέματα και ισχύει ότι είπες παραπάνω. Ας μας απαντήσει ο OP για να μας λυθεί και αυτή η απορία και να έχουμε πραγματικό λόγο να κατηγορούμε για κάτι.

Όσο για το πόσες μέρες χρειάζεται για να παραλάβουν ανταλλακτικό και να σου το στείλουν πάλι σχετικό είναι, δεν υπάρχει περίπτωση δηλαδή να το έχουν stock και απλά να στο στείλουν? λέω εγώ τώρα... όπως επίσης το να του αλλάξεις μητρική είναι 45 λεπτά δουλειά, άντε μια ώρα... τώρα για τον έλεγχο που λες, αν δεν δουν τα συμπτώματα που τους ανέφερες, θεωρούν ότι είναι οκ. Δεν πρόκειται καμία εταιρία να κάτσει να τρέχει stability tests του στυλ prime95, furmark, ktl με τις ώρες.... το πολύ πολύ να τρέξουν το diagnostics που έρχεται με το μηχάνημα (όλα αυτά μπορούν να γίνουν μέσα σε λίγες ώρες, άντε μισή μέρα).

 

Δε ξέρω αν ο OP είναι βαλτός από την Dell και ούτε με απασχολεί, αλλά δε μπορεί η πλειοψηφία που postάρει καλά λόγια για το service της συγκεκριμένης εταιρίας να είναι πληρωμένοι και αυτοί...

Ακόμα και να αλλάξουν μητρική το service tag# δεν αλλάζει. Μόλις ανοίξει το laptop μετά την αλλαγή πληκτρολογούν σε ένα παράθυρο τον αριθμό που έχει το αυτοκόλλητο από κάτω, οπότε παραμένει ο ίδιος αριθμός και στην καινούρια μητρική. Το έχω δει, έγινε 2 φορές μπροστά μου στο σπίτι μου (next business day on site) Όσο για το ανταλλακτηκό το έφερε μαζί του ο τεχνικός συσκευασμένο, και πάνω στο κουτί υπήρχε το όνομά μου. Όταν το κοίταξα λίγο καλύτερα φαινόταν ότι είχε έρθει την ίδια ημέρα από το εξωτερικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακούγεσαι πολύ σίγουρος και πολύ απόλυτος σε αυτό που λες. Προσωπική εμπειρία, στο προηγούμενο λάπτοπ μου είχε χαλάσει το ανεμιστηράκι από τη δεύτερη GPU, παίρνω τηλέφωνο στη Dell παρασκευή βράδυ, την επόμενη μέρα το μεσημέρι είχε έρθει ο τεχνικός από το σπίτι με το ανταλλακτικό, σε μένα ήταν το ανεμιστηράκι, σε γνωστό μου ήταν η GPU, το ίδιο και σε αυτό, την επόμενη εργάσιμη μέρα με το ανταλλακτικό στο σπίτι (και μητρική να ήταν το ίδιο θα γινόταν).

Όσο γι' αυτό που λες με την αλλαγή μητρικής, ο OP μπορεί πολύ εύκολα να το διαπιστώσει μπαίνοντας στο BIOS και στην αρχική οθόνη να δει το service tag#, αν είναι διαφορετικό σημαίνει ότι έχει άλλη μητρική, αν είναι ίδιο σημαίνει ότι του είπαν ψέματα και ισχύει ότι είπες παραπάνω. Ας μας απαντήσει ο OP για να μας λυθεί και αυτή η απορία και να έχουμε πραγματικό λόγο να κατηγορούμε για κάτι.

Όσο για το πόσες μέρες χρειάζεται για να παραλάβουν ανταλλακτικό και να σου το στείλουν πάλι σχετικό είναι, δεν υπάρχει περίπτωση δηλαδή να το έχουν stock και απλά να στο στείλουν? λέω εγώ τώρα... όπως επίσης το να του αλλάξεις μητρική είναι 45 λεπτά δουλειά, άντε μια ώρα... τώρα για τον έλεγχο που λες, αν δεν δουν τα συμπτώματα που τους ανέφερες, θεωρούν ότι είναι οκ. Δεν πρόκειται καμία εταιρία να κάτσει να τρέχει stability tests του στυλ prime95, furmark, ktl με τις ώρες.... το πολύ πολύ να τρέξουν το diagnostics που έρχεται με το μηχάνημα (όλα αυτά μπορούν να γίνουν μέσα σε λίγες ώρες, άντε μισή μέρα).

 

Δε ξέρω αν ο OP είναι βαλτός από την Dell και ούτε με απασχολεί, αλλά δε μπορεί η πλειοψηφία που postάρει καλά λόγια για το service της συγκεκριμένης εταιρίας να είναι πληρωμένοι και αυτοί...

 

 

Μολις μπηκα στο BIOS και ειδα ότι το πεδίο SERVICE TAG έχει την τιμή "None", ομοίως και το ακριβώς από κάτω πεδίο ASSET TAG έχει και αυτό την τιμή "None". Δεν ειχα παρατητρησει βεβαια τις τιμές αυτών των πεδίων πριν την επισκευή, για να δω αν αλλαξε κάτι...

Παιδια μην γίνεστε καχύποπτοι. Το μόνο που ήθελα ήταν να μοιραστω τη χαρα και την ολη θετική εμπειρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα και να αλλάξουν μητρική το service tag# δεν αλλάζει.

 

Σε μένα πάντως στο άλλο λάπτοπ άλλαξε... μου στείλανε και καινούργιο βιβλιαράκι με τα καινούργια στοιχεία μάλιστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μολις μπηκα στο BIOS και ειδα ότι το πεδίο SERVICE TAG έχει την τιμή "None", ομοίως και το ακριβώς από κάτω πεδίο ASSET TAG έχει και αυτό την τιμή "None". Δεν ειχα παρατητρησει βεβαια τις τιμές αυτών των πεδίων πριν την επισκευή, για να δω αν αλλαξε κάτι...

Παιδια μην γίνεστε καχύποπτοι. Το μόνο που ήθελα ήταν να μοιραστω τη χαρα και την ολη θετική εμπειρία.

 

Αυτό σημαίνει οτι σου αλλάξανε μητρική

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν πάω εγώ στην DELL ένα μοντέλο του 2005 ή του του 2007 και μου το επισκευάσουν σε 3 μέρες κόβω το κεφάλι μου. Καμμιά εταιρεία δεν έχει stock 5ετίας ή 3ετίας. Μπορεί το service να είναι καλό εντός εγγύησης 2ετίας αλλά από κει και πέρα τα πράγματα σκουραίνουν. Έκατσα και έψαξα αρκετές περιπτώσεις ανθρώπων που ταλαιπωρήθηκαν ακόμα και 1 μήνα από την DELL διότι δεν είχε το ανταλλακτικό και έπρεπε να το φέρει από Αμερική ή Ευρώπη. Επίσης τα DELL λάπτοπ στην Ελλάδα δεν πωλούνται τόσα χρόνια όσο άλλες μάρκες. Ας περάσει καμμιά 3 ετία και το βλέπουμε.

 

Για τον φίλο που είπε ότι μητρική σε λάπτοπ αλλάζει σε 20 λεπτά να πώ ότι μόνο οι βίδες για να βγούν χρειάζεται μισή ώρα. Επηρρεάζονται πολλοί από τα youtube videos που δείχνει την διαδικασία σε super duper fast forward και διαρκεί τo βίντεο 7 ή 8 λεπτά . Ναι με 6Χ επιτάχυνση τόσο είναι 20 λεπτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τον φίλο που είπε ότι μητρική σε λάπτοπ αλλάζει σε 20 λεπτά να πώ ότι μόνο οι βίδες για να βγούν χρειάζεται μισή ώρα. Επηρρεάζονται πολλοί από τα youtube videos που δείχνει την διαδικασία σε super duper fast forward και διαρκεί τo βίντεο 7 ή 8 λεπτά . Ναι με 6Χ επιτάχυνση τόσο είναι 20 λεπτά.

 

Αναφέρεσαι σε κάποιο συγκεκριμένο post? Όσο και να έψαξα δεν βρήκα κάποιον που να μιλάει για 20 λεπτά.

Το μόνο που βρήκα ήταν αυτό

το να του αλλάξεις μητρική είναι 45 λεπτά δουλειά, άντε μια ώρα...

FYI, σε περίπτωση που αναφέρεσαι στο συγκεκριμένο post, δεν επηρεάζομαι προσωπικά από κανένα video, μιλάω από προσωπική πείρα.

 

Καμμιά εταιρεία δεν έχει stock 5ετίας ή 3ετίας.

 

Η Dell σε περίπτωση που δεν έχει ανταλλακτικό για το συγκεκριμένο μοντέλο στο αλλάζει με κάτι καλύτερο, προσωπικά άλλαξα 2 GPU GTX 280M SLI με 2 ΑΤΙ 4870Μ CFX και όταν έπρεπε να αλλαχθούν και αυτές, επειδή ήταν out of stock μου εγκατέστησε δωρεάν 2χ 5870M. Όπως επίσης στο προηγούμενο λάπτοπ εξαιτίας κάποιον προβλημάτων με το DPC latency που είχε μου το αντικατέστησαν δωρεάν με το επόμενο μοντέλο.

 

Τι μου την έδωσε στην όλη διαδικασία?, οι πολλές ώρες αναμονής στο τηλεφωνο, απλά και μόνο γιατί ήταν ειδική περίπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσίευση 21 Απρίλιος 2011 - 07:27 μμ

Επιβεβαιώνω δίς για την άμεση τεχνική υποστήριξη της dell.

 

Για τον κύριο pc_expert,είκοσι λεπτά της ώρας είναι να αλλαχτεί η motherboard,ανταλλακτικά υπάρχουν.

 

35apontos.

 

 

 

Σε αυτό το μήνυμα αναφέρομαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματι πολυ καλο το service της Dell οσο εντος και εκτος εγγυησεως ,μου αλλαξαν και εμενα μητρικη και μαλιστα στο σπιτι οσο ηταν στην εγγυηση αλλα πριν 2 βδομαδες που ξανακαηκε ...(λιγο περιεργο το ιδιο παραγμα δυο φορες)μου ζητησαν 480 ευρω για επισκευη!!!!!!

 

φυσικα πηρα αλλο laptop με 549.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

h alienware και στο εξωτερικο εχει το support της dell?

@pc expert μια μητρικη fujitsu siemens 5ετιας ηρθε απο taiwan ή bagladese ή κατι τετοιο(υπαρχει και το κουτι με το ταχυδρομειο κ ινφο της αντ/πειας), αλλαχτηκε και παραδωθηκε μεσα σε 2 βδομαδες ισως και λιγοτερο.κοστος για 17αρη busιness laptop series ~300ε+6μηνες εγγυηση.

παντως αν σας λενε τρελες τιμες καλο ειναι να κοιτατε και αυτο το τοπικ

παντως οταν το ψαχνα τοτε για το παραπανω ρημαδι που ταν πραγματικα αχρησιμοποιητο. το μονο συμπερασμα ηταν οτι τα laptopς καταντησαν σαν τα αυτοκινητα.δηλ.αξιοπιστα μονο οσο ειναι μεσα στην εγγυηση:P

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...