Προς το περιεχόμενο

Dell υποστήριξη


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλεσε τους στο 210.81.29.810 και θα σου ζητησουν το service tag.

Απο εκει θα δουν ποση εγγυηση εχεις (μαλιστα θα σου δωσουν και λιγο παραπανω χρονο εγγυησης -περιπου 1 με 2 μηνες).

Μπορεις να δεις μεχρι ποτε ακριβως εχεις εγγυηση απο το προγραμμα dell support center που ειναι ηδη εγκατεστημενο στο dell σου.

Αφου τους δωσεις το service tag λοιπον, θα σου ζητησουν τα στοιχεια σου (για να ειναι και καλα ονομαστικη η εγγυηση-αν και δεν χρειαζεται κατι τετοιο). Αφου τους δωσεις τα στοιχεια σου, ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ!

 

Ευχαριστω Χριστοφορε

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 2 μήνες μετά...
  • Απαντήσεις 70
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλησπέρα,

 

Απλώς επειδή διάβασα το ποστ καθώς έψαχνα πληροφορίες ήθελα να παρουσιάσω τη δική μου περίπτωση στο θέμα της τεχνικής υποστήριξης της Dell. Στην Ελλάδα δεν ανταποκρίνονται σαν επαγγελματίες και μας θεωρούν κατά πάσα περίπτωση χαζούς. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος έχω αγοράσει εδώ και κάμποσους μήνες το φορητό υπολογιστή alienware M15x απο τα multirama. Απο την αρχή ξεκόλλαγαν τα πλαστικά στηρίγματα της οθόνης. Εννοώ τα 2 λαστιχένια εξαρτήματα που είναι στο πληκτρολόγιο και έχουν σαν χρήση να κρατάνε την οθόνη όταν αυτή κλείνει για να μην ακουμπάει στο πληκτρολόγιο. Πλέον με το άνοιξε-κλείσε και το συνεχόμενο βρες και ξαναβάλε όποιο έφευγε, έχω χάσει ένα με αποτέλεσμα να μη κλείνει σωστά η οθόνη αλλά και να έρχεται σε επαφή με το πληκτρολόγιο η οθόνη (και να χαράζεται). Το πρόβλημα είναι γνωστό στο εξωτερικό, αναφέρθηκαν σε μη σωστή επιλογή κόλλας ή ποσότητάς της απο την dell (δεν με ενδιαφέρει ο λόγος και δε το ψάχνω περαιτέρω), αλλά παντού στην Ευρώπη και την Αμερική το αντικαθιστούν στην εγγύηση και το έχουν σαν γνωστό πρόβλημα του συγκεκριμένου μηχανήματος.

 

Ενδεικτικά διαβάστε για τις περιπτώσεις στην υπόλοιπη Ευρώπη:

http://forum.notebookreview.com/want-buy-price-check-forum/572487-wtb-m15x-rubber-bumpers.html

http://forum.notebookreview.com/alienware-m15x/581147-rubber-bumper-fell-off-2.html

http://forum.notebookreview.com/alienware-m15x/594453-need-tiny-part-where-get-part-number.html

 

(είναι διαφορετικά ποστ)

 

Μετά από επικοινωνία με την Ελληνική γραμμή τεχνικής υποστήριξης της DELL μου είπαν ότι επειδή δεν είναι τεχνικό θέμα και δεν υπάρχει πρόβλημα λειτουργίας δεν υπάρχει λόγος αντικατάστασης και συνεπώς δε γίνεται τίποτε. Όταν τους είπα ότι είναι θέμα που το εμφάνιζε από την αρχή και ότι καλό θα ήταν να το δώσουν σαν feedback στην εταιρεία μου ανακοίνωσαν ότι είμαι ο πρώτος που τους το αναφέρει και δεν υπάρχει αναφορά για αυτό το πρόβλημα στο συγκεκριμένο laptop. Έπρεπε να ψάξω για να μάθω τι συμβαίνει στο εξωτερικό γενικά και να καταλάβω ότι τα δικαιώματα που έχουν οι καταναλωτές στον υπόλοιπο κόσμο δεν ισοδυναμούν με τα δικαιώματα των Ελλήνων καταναλωτών. Προφανώς στην ελληνική αντιπροσωπεία χρησιμοποιούν το τέχνασμα "ο κόσμος το έχει τούμπανο και αυτοί κρυφό καμάρι". Δεδομένου ότι όταν αγόρασα τον φορητό τον πλήρωσα στα 1700 ευρώ (τώρα κοστολογείται στα 1500 ευρώ) δεν περίμενα να τύχω τέτοιας αντιμετώπισης απο την τεχνική βοήθεια για 1 λαστιχάκι που ζήτησα μάλιστα να το παραγγείλω και να το πληρώσω. Οι φορητοί υπολογιστές είναι μηχανήματα και είναι πιθανόν να χαλάνε αλλά δε νομίζω να αξίζει να ασχοληθεί και να ταλαιπωρηθεί κανείς με την συγκεκριμένη εταιρεία στη χώρα μας. Το πρόβλημα που έχει το δικό μου laptop κάλλιστα μπορεί να τύχει στο καθένα και είναι κρίμα μια καλή εταιρία να απαξιώνεται από το τμήμα της τεχνικής υποστήριξης της. Θα συμβούλευα το καθένα να σκεφτεί το θέμα της τεχνικής υποστήριξης της DELL πριν αγοράσει υπολογιστή της ίδιας μάρκας αποκλειστικά στη Ελλάδα και μόνο.

 

 

Γιάννης

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι μου θυμισες..

Το ΙΔΙΟ ακριβως πραγμα ειχε και το δικο μου alienware m15x.

Μονο που στο δικο μου ειχε ανοιξει το πλαστικο πισω αριστερα (στο σημειο που δειχνω στην φωτο),

και πιεζε την οθονη και ανοιγε το πλαστικο της (το γυρω γυρω!) :shock:

Καλεσα την dell, αλλα μου ειχαν πει οτι θα εγινε απο δικη μου ευθυνη.

Και διαβαζω τωρα στο ποστ σου οτι ειναι συνηθες προβλημα! :mad:

http://img846.imageshack.us/img846/3992/dsc00015aa.jpg

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

 

Απλώς επειδή διάβασα το ποστ καθώς έψαχνα πληροφορίες ήθελα να παρουσιάσω τη δική μου περίπτωση στο θέμα της τεχνικής υποστήριξης της Dell. Στην Ελλάδα δεν ανταποκρίνονται σαν επαγγελματίες και μας θεωρούν κατά πάσα περίπτωση χαζούς. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος έχω αγοράσει εδώ και κάμποσους μήνες το φορητό υπολογιστή alienware M15x απο τα multirama. Απο την αρχή ξεκόλλαγαν τα πλαστικά στηρίγματα της οθόνης. Εννοώ τα 2 λαστιχένια εξαρτήματα που είναι στο πληκτρολόγιο και έχουν σαν χρήση να κρατάνε την οθόνη όταν αυτή κλείνει για να μην ακουμπάει στο πληκτρολόγιο. Πλέον με το άνοιξε-κλείσε και το συνεχόμενο βρες και ξαναβάλε όποιο έφευγε, έχω χάσει ένα με αποτέλεσμα να μη κλείνει σωστά η οθόνη αλλά και να έρχεται σε επαφή με το πληκτρολόγιο η οθόνη (και να χαράζεται). Το πρόβλημα είναι γνωστό στο εξωτερικό, αναφέρθηκαν σε μη σωστή επιλογή κόλλας ή ποσότητάς της απο την dell (δεν με ενδιαφέρει ο λόγος και δε το ψάχνω περαιτέρω), αλλά παντού στην Ευρώπη και την Αμερική το αντικαθιστούν στην εγγύηση και το έχουν σαν γνωστό πρόβλημα του συγκεκριμένου μηχανήματος.

 

Ενδεικτικά διαβάστε για τις περιπτώσεις στην υπόλοιπη Ευρώπη:

http://forum.noteboo...er-bumpers.html

http://forum.noteboo...fell-off-2.html

http://forum.noteboo...art-number.html

 

(είναι διαφορετικά ποστ)

 

Μετά από επικοινωνία με την Ελληνική γραμμή τεχνικής υποστήριξης της DELL μου είπαν ότι επειδή δεν είναι τεχνικό θέμα και δεν υπάρχει πρόβλημα λειτουργίας δεν υπάρχει λόγος αντικατάστασης και συνεπώς δε γίνεται τίποτε. Όταν τους είπα ότι είναι θέμα που το εμφάνιζε από την αρχή και ότι καλό θα ήταν να το δώσουν σαν feedback στην εταιρεία μου ανακοίνωσαν ότι είμαι ο πρώτος που τους το αναφέρει και δεν υπάρχει αναφορά για αυτό το πρόβλημα στο συγκεκριμένο laptop. Έπρεπε να ψάξω για να μάθω τι συμβαίνει στο εξωτερικό γενικά και να καταλάβω ότι τα δικαιώματα που έχουν οι καταναλωτές στον υπόλοιπο κόσμο δεν ισοδυναμούν με τα δικαιώματα των Ελλήνων καταναλωτών. Προφανώς στην ελληνική αντιπροσωπεία χρησιμοποιούν το τέχνασμα "ο κόσμος το έχει τούμπανο και αυτοί κρυφό καμάρι". Δεδομένου ότι όταν αγόρασα τον φορητό τον πλήρωσα στα 1700 ευρώ (τώρα κοστολογείται στα 1500 ευρώ) δεν περίμενα να τύχω τέτοιας αντιμετώπισης απο την τεχνική βοήθεια για 1 λαστιχάκι που ζήτησα μάλιστα να το παραγγείλω και να το πληρώσω. Οι φορητοί υπολογιστές είναι μηχανήματα και είναι πιθανόν να χαλάνε αλλά δε νομίζω να αξίζει να ασχοληθεί και να ταλαιπωρηθεί κανείς με την συγκεκριμένη εταιρεία στη χώρα μας. Το πρόβλημα που έχει το δικό μου laptop κάλλιστα μπορεί να τύχει στο καθένα και είναι κρίμα μια καλή εταιρία να απαξιώνεται από το τμήμα της τεχνικής υποστήριξης της. Θα συμβούλευα το καθένα να σκεφτεί το θέμα της τεχνικής υποστήριξης της DELL πριν αγοράσει υπολογιστή της ίδιας μάρκας αποκλειστικά στη Ελλάδα και μόνο.

 

 

Γιάννης

 

Σε τέτοιες περιπτώσεις μπορείς να κάνεις το εξής, είτε να ξαναπάρεις τηλέφωνο κάποια άλλη στιγμή ώστε να πέσεις σε διαφορετικό άτομο στο τηλέφωνο που πιθανόν να είναι πιο εξυπηρετικό (πχ να ψάξει να βρει τον κωδικό του ανταλλακτικού) ή αν έχεις εξαντλήσει όλα τα περιθώρια και δε βγάζεις άκρη ζητάς να μιλήσεις με τον προϊστάμενο και να κλιμακώσεις το όλο θέμα είτε κάνεις μια επέκταση εγγύησης (complete care + accidental damage) που σε καλύπτει ακόμα και όταν το ρίξεις κάτω και το σπάσεις -αλλά είναι ακριβή- και πλέον είναι υποχρεωμένοι να στο αλλάξουν. Μη φανταστείς ότι κάτι τέτοια συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα, συμβαίνουν και στην Αμερική απλά στην Ελλάδα δεν είναι πολλοί που το έχουν και όταν δεν έχουν αντιμετωπίσει ξανά κάτι παρόμοιο αντιδρούν με αυτόν τον τρόπο. Πάντως άμα ξαναμιλήσεις μαζί τους, ζήτα τους να σου πουν τον κωδικό από τα λαστιχάκια (λογικά θα έρχονται set) αν μπουν στη διαδικασία να το βρουν δε νομίζω ότι θα έχουν πρόβλημα να στα στείλουν.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλοι εκτός εγγύησης στην Dell σε έφαγε η μαρμάγκα.Σε πετάνε στα σκουπίδια,σου μιλούν άσχημα και απαξιωτικά και αν θέλεις κατι σου το χρεώνουν πανάκριβα.μακρια απο εκτος εγγύησης Dell οποιος δεν πιστεύει να του στειλω ηχογρσφημενη συνομιλία με εκπρόσωπο ειτε του τεχνικου τμηματος ειτε του εμπορικού.

Η dell μεχρι πριν δυο τρια χρονια ήταν πραγματικά κορυφαία και ειχε και τρια χρονια εγγύηση τώρα άλλαξαν ολα,καθιερωθηκε στην αγορά,τα βρήκαν στο ελληνικο δημόσιο και ολες οι υπηρεσίες έχουν Dell ,αρα τον απλο πελατη τον έχουν γραμμένο κανονικά.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλοι εκτός εγγύησης στην Dell σε έφαγε η μαρμάγκα.Σε πετάνε στα σκουπίδια,σου μιλούν άσχημα και απαξιωτικά και αν θέλεις κατι σου το χρεώνουν πανάκριβα.μακρια απο εκτος εγγύησης Dell οποιος δεν πιστεύει να του στειλω ηχογρσφημενη συνομιλία με εκπρόσωπο ειτε του τεχνικου τμηματος ειτε του εμπορικού.

Η dell μεχρι πριν δυο τρια χρονια ήταν πραγματικά κορυφαία και ειχε και τρια χρονια εγγύηση τώρα άλλαξαν ολα,καθιερωθηκε στην αγορά,τα βρήκαν στο ελληνικο δημόσιο και ολες οι υπηρεσίες έχουν Dell ,αρα τον απλο πελατη τον έχουν γραμμένο κανονικά.

Βασικα ολες οι εταιριες ετσι ειναι.

Μεχρι και η turbox/Πλαισιο τα ιδια κανει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αρχή θα πρότεινα να βάλεις πρόχειρα 1-2 πλαστικά αυτοκόλλητα σαν αυτά που μπαίνουν σε τζάμια ή ακόμη και σε καρέκλες.

Θα τα βρείς σε καταστήματα τύπου Praktiker.

Αμαρτία είναι για 1-2 Ευρώ να χαράξεις την οθόνη σου...

 

Φίλε monoxromos, αυτό με τη συνομιλία που έχεις ηχογραφήσει είναι πολύ ενδιαφέρον.

Έχω και εγώ 2-3 περιπτώσεις με κακό service (όχι από Dell, από Πλαίσιο για TurboX) και θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τι κάνουνε οι πολυεθνικοί "γίγαντες" που "κόβονται" για τον πελάτη όσο κανείς άλλος...

 

Δώσε την ηχογράφηση να δούμε και εμείς τι παίζει!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • 1 χρόνο αργότερα...

Παιδιά καλημέρα! Ψάχνοντας στο Google  για "τεχνική υποστήριξη της Dell" έπεσα πάνω σε αυτό το (παλιό) θέμα. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι λίγο διαφορετικό από τα όσα έχουν συζητηθεί, αλλά δεν ήθελα να ανοίξω καινούργιο topic.

 

Προ εβδομάδας επισκέφθηκα μεγάλο πολυκατάστημα ηλεκτρονικών (το οποίο σημειωτέον δεν φέρνει προϊόντα της Dell) κάνοντας διερεύνηση για αγορά laptop. Έχοντας κάνει ήδη μέσω internet τη δική μου έρευνα είχα καταλήξει μεταξύ Dell και Lenovo για το budget που διαθέτω, οπότε ρώτησα το άτομο που με εξυπηρετούσε τη γνώμη του γι' αυτές τις δύο μάρκες. Μου λέει να μην προτιμήσω Dell γιατί "κλείνει" στην Ελλάδα και ότι όσοι υπολογιστές Dell κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην αγορά είναι είτε παλαιότερα μοντέλα είτε "παράνομες" εισαγωγές. 

 

Και ρωτώ... Επειδή τελικά έχω καταλήξει σε ένα Dell, γνωρίζει κανείς αν στηρίζονται κάπου αυτά που άκουσα περί κλεισίματος ή ήταν κακή ενημέρωση (για να μην πω κακεντρέχειες ή δυσφήμιση) του εν λόγω ατόμου ή της εταιρείας για την οποία δουλεύει;  Αυτό που με ενδιαφέρει είναι σε περίπτωση αγοράς του να μην ταλαιπωρηθώ με το service (είχα ήδη πρότερη εμπειρία από vaio...καθαρά από πλευράς χρόνου, κατά τα άλλα εξυπηρετικότατοι).

 

Ευχαριστώ...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω είναι Ελλάδα και ο καθένας λέει οτι θέλει προφανώς και δεν κλείνει η Dell και τα μοντέλα που κυκλοφορούν δεν είναι παραεισαγωγές (εκτός απο κάποια του e-shop).

 

To πιθανότερο είναι ο πωλητής να ήθελε να σου πουλήσει κάτι άλλο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αντιλήφθηκα από την υπόλοιπη συζήτηση ότι ήθελε να προωθήσει συγκεκριμένη μάρκα, αλλά μέσα σ' όλα τα άλλα, σκέφτηκα μήπως υπήρχε κάποια αλήθεια... Αλλά απ' ότι μου λες... ό,τι να 'ναι λέει ο καθένας... Ευχαριστώ!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.