gherudos Δημοσ. 23 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 23 Απριλίου 2011 Σε μια προσπάθεια της Sony και της Microsoft να καταλάβουν ένα μερίδιο της επιτυχίας του Nintendo Wii αποφάσισαν να "αντιγράψουν" ή και να παρουσιάσουν ένα βελτιωμένο προϊόν που θα αποσκοπούσε στο να προσελκύσει τους casual gamers στα "λιμέρια" τους. Από τη μια πλευρά η Microsoft δημιούργησε το απόλυτο hype τονίζοντας ότι το Kinect είναι το μέλλον των βιντεοπαιχνιδιών και φρόντισε να προκαλέσει τις εντυπώσεις με υποτιθέμενα μελλοντικά παιχνίδια που στην ουσία βαπτίστηκαν ως project, ενώ οι δημοσιογράφοι που παρευρίσκονταν στις εκθέσεις της Microsoft δήλωναν ότι πρόκειται για απάτη, καθώς το σώμα του παρουσιαστή δεν ήταν χειριστήριο (το σλόγκαν της microsoft για το kinect) αλλά στην ουσία αυτά που παρουσίαζε η Microsoft δεν ήταν αλληλεπιδραστικά παιχνίδια αλλά απλά βίντεο που έπαιζαν κατά τη διάρκεια της έκθεσης και οι παρουσιαστές είχαν μάθει τις κινήσεις που πρέπει να γίνονται σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Το Kinect τελικά κυκλοφόρησε τον περασμένο Δεκέμβριο στο αστρονομικό ποσό των 159Ε μαζί με μερικά απαράδεκτα παιχνίδια "αρπαχτές" στην ασύμφορη τιμή των 49Ε-59Ε. Φυσικά όλα τα χαρακτηριστικά που παρουσιάζονταν πριν την κυκλοφορία του Kinect ξεχάστηκαν, και το ίδιο το hardware υποβαθμίστηκε για να μην ανέβει περισσότερο η τιμή. Αξιόλογα παιχνίδια που αξιοποιούν πλήρως το Kinect δεν έχουμε δεί μέχρι σήμερα εκτός από το Dance Central το οποίο αποτελεί τη μοναδική εξαίρεση, όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια είναι κακές αρπαχτές (που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα αντίστοιχα παιχνίδια "αρπαχτές" του Wii) και δυστυχώς υπάρχει και μεγάλη καθυστέρηση (lag) που καθιστά το παιχνίδι χωρίς χειριστήριο εκνευριστικό και αναξιόπιστο. Από την άλλη πλευρά έχουμε τη Sony η οποία μέσα σε μια νύχτα για να προλάβει τις εξελίξεις στον τομέα του motion gaming κατασκεύασε μια πολύ καλή αναβαθμισμένη εκδοχή του δικού της Wiimote που το ονόμασε Playstation move. Η Sony προνόησε και αποφάσισε να χρησιμοποιήσει συνδιασμό του σώματος και κουμπιών για να αποφύγει το lag και άλλα σφάλματα που θα μπορούσαν να προκύψουν στο μέλλον. Τον περασμένο Σεπτέμβριο τελικά κυκλοφόρησε στα καταστήματα το PS move starter pack στην πολύ καλή τιμή των 69.90Ε (πλέον έχει 45.90Ε). Τα πρώτα παιχνίδια που είδαμε ήταν αρκετά αξιόλογα σε σχέση με τα αντίστοιχα του Wii και του Kinect αλλά ακόμη και αυτά θεωρούνται "αρπαχτές". Στη συνέχεια είδαμε μερικά από τα παλαιότερα παιχνίδια του PS3 να αναβαθμίζονται και να παρέχουν υποστήριξη για το playstation move και μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι ήταν ευχάριστο το αποτέλεσμα, εδώ οφείλουμε να τονίσουμε πως το πιο καλό παράδειγμα ήταν η αναβάθμιση του Resident Evil 5 καθώς ο χειρισμός με το PS move έναντι του κλασσικού υπερτερεί, αλλά δεν ξεχνάμε και τα κακά παραδείγματα όπως την αναβάθμιση του Heavy Rain. Μερικά αξιόλογα παιχνίδια που αξίζει να αναφέρουμε είναι τα Time Crisis, Killzone 3, Start the Party. Η κίνηση που προσφέρει το Playstation move είναι πραγματικά 1:1 και το lag αν και υπάρχει είναι αμελητέο. Όμως ποιό θα είναι τελικά το μέλλον του motion gaming; Θα δούμε κανένα σοβαρό και αξιόλογο παιχνίδι στο μέλλον που θα αξιοποιεί την τεχνολογία του Kinect και του Playstation move ή θα συνεχίσουν το ίδιο μοτίβο των βαρετών μή αξιόλογων παιχνιδιών γνωστών ώς "αρπαχτές"; Πιστεύετε ότι στην τωρινή γενιά των παιχνιδομηχανών είναι απαραίτητο το motion gaming; Θα μπορούσε να αντικαταστήσει το συμβατικό gaming με χειριστήρια; Θέλετε να γίνει κάτι τέτοιο; Περιμένουμε με αγωνία να διαβάσουμε τις απόψεις σας... Πηγή: http://www.pspgr.net/viewtopic.php?f=127&t=17168 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mavlok Δημοσ. 23 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 23 Απριλίου 2011 Μάλλον δεν θα έχει πιάσει Wii στα χέρια του ο τύπος. Εκτός απ' τα shovelware (που υπάρχουν σε όλες τις κονσόλες), το Wii έχει πληθώρα καλών τίτλων με motion controls που ούτε σχέση έχουν με "αρπαχτές" ούτε υπάρχουν σε άλλες κονσόλες. Το Kinect είναι καλό ως ιδέα αλλά παταγώδης αποτυχία ως υλοποίηση, παρόλο που έπεσαν όλοι με τα μούτρα να το αγοράσουν. Η επόμενη έκδοσή του φαντάζομαι ότι θα είναι πιο λειτουργική, γιατί αυτή πιο πολύ beta θυμίζει. Το Move είναι μια καλή αντιγραφή του wiimote, αλλά τίτλοι με τον αέρα των αντίστοιχων του Wii δεν βλέπω να υπάρχουν ούτε εδώ. (Και η "λάμπα" είναι πολύ ενοχλητική και ογκώδης.) Βασικά, βιάστηκαν κι οι δύο να μπουν στον χορό χωρίς τον απαιτούμενο προσχεδιασμό και τεχνογνωσία. Αντίθετα, η Nintendo είχε φτιάξει απ' την αρχή μια κονσόλα με γνώμονα τα motion controls. Σχετικά με το μέλλον, πιστεύω ότι τα motion controls αποτελούν τα πρώτα δειλά βήματα προς τη virtual reality και κάποια στιγμή θα αντικαταστήσουν (με τις μετεξελίξεις τους) πλήρως τον παλιό τρόπο χειρισμού. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Greygore Δημοσ. 23 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 23 Απριλίου 2011 Με το συμπάθιο δηλαδή, αλλά μήπως έπρεπε να είναι στην Console Games ενότητα του forum αυτό το post? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aplostra Δημοσ. 23 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 23 Απριλίου 2011 Με το συμπάθιο δηλαδή, αλλά μήπως έπρεπε να είναι στην Console Games ενότητα του forum αυτό το post? Οχι γιατι τον σεπτεμβρη θα βγει το sdk του κινεκτ και για εμας! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DJ_Duker Δημοσ. 24 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2011 Για motion controllers στο pc η razer παρουσίασε το Hydra πάντως το οποίο υποστηρίζει 125 τίτλους ως τώρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
naruto14 Δημοσ. 25 Απριλίου 2011 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2011 Mε αυτό εδώ τι παίζει ρε παιδιά? Λέει υποστηρίζει πάνω από 300 τίτλους. http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.571826 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.