Προς το περιεχόμενο

Σε διαδικασία πώλησης το e-Shop


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

.....ο Έλληνας στο μεγαλύτερο ποσοστό και συγνώμη για την έκφραση κοιτάει τον κώλο του και πάντα ψάχνει το ποιο φθηνό και όχι το από που θα το πάρει και δύστυχος το κράτος δεν κάνει τίποτα για να βοηθήσει τους μικρούς ! Άπλα του αρέσει μάλλον να φεύγει το χρήμα εκτός Ελλάδας !

 

 

Αυτό κάνουν όλοι οι καταναλωτές παντού στον πλανήτη εκτός σε μερικές περιπτώσεις που πηγαίνεις στον μανάβη και διαβάζεις στα ταμπελάκια, αχλάδια Αργεντινής 1,95 και από δίπλα αχλάδια Καρδίτσας 2,20 και λες δε γαμ... θα πάρω τα Ελληνικά να ενισχύσω τον "μεσάζοντα" μπας και δώσει κανα λεπτό παραπάνω στον έρμο τον παραγωγό που τα πουλάει με 0,20 το κιλό. Υπάρχει καμιά εταιρία που φτιάχνει Ελληνικές motherbord, Ελληνικούς επεξεργαστές, κάρτες γραφικών κτλπ? Εαν δεν θέλεις να φεύγουν τα Ελληνικά λεφτά στο εξωτερικό μία είναι η λύση "σταμάτα να καταναλώνεις"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 252
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στην Ελλάδα, ειδικά στις μεγάλες αλυσίδες είναι όλοι τους συνενοημένοι ειδικά στις τιμές όπου ελάχιστα αποκλίνουν η μια από την άλλη (πάντα για ομοειδή προϊόντα).

Έτσι, δεν έχεις καμία απολύτως επιλογή (όσον αφορά την εγχώρια αγορά) οπότε σε τρώνε λάχανο οπουδήποτε και να το αγοράσεις.

Η μόνη περίπτωση να δεις μια γενναία διαφορά στην τιμή είναι όταν μια αλυσίδα θέλει να ξεστοκάρει άμεσα κάποιον κωδικό που δεν της πήγε καλά.Κατά τα άλλα το παιχνίδι είναι πολύ καλά στημένο.

Δεν σας προξενεί εντύπωση που βλέπετε σε όλες τις αλυσίδες να κάνουν εισαγωγή συγκεκριμένες μάρκες και κωδικούς ενώ κάποιες άλλες μάρκες τις έχουν αποκλείσει τελείως από την αγορά; Και μάλιστα μάρκες και μοντέλα προϊόντων που στο εξωτερικό πουλάνε τρελά.

Και θα πει κάποιος...Μα δεν μπορεί μια εταιρία να φέρει όλα τα προϊόντα που υπάρχουν , όσο μεγάλη και να είναι...

Ναι, δεν μπορεί αλλά είναι τυχαίο που ΟΛΕΣ οι μεγαλοεταιρίες φέρνουν ακριβώς τα ίδια προϊόντα;

Καμία μα καμία μεγάλη αλυσίδα δεν έχει διαφοροποιήσει τα προϊόντα της από τον ανταγωνισμό.

Έχω βάσιμες υποψίες οτι μαζεύονται όλες οι αλυσίδες μαζί και κάνουν εισαγωγές από συγκεκριμένους προμηθευτές του εξωτερικού και για να πετύχουν πάρα πολύ χαμηλή τιμή χοντρικής αλλά και για να μην έχει δικαίωμα επιλογής ο τελικός καταναλωτής.

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πλέον πολλές αλυσίδες είναι οτι ο καταναλωτής άρχισε πολύ πιο δυναμικά να κάνει μόνος του αγορές από εξωτερικό επειδή έχει και περισσότερες επιλογές όσον αγορά τη γκάμα των προϊόντων αλλά και επειδή τα βρίσκει πιο φτηνά.

Για after sale service ούτε λόγος.Όλες οι αλυσίδες είναι φασόν μεταπωλητές.Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο , δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις.

Αν θέλουν να πάνε μπροστά ας κοιτάξουν τι κάνουν οι συνάδελφοί τους στο εξωτερικό που δίνουν βάση στο support και στο after sale service γιατί τους βλέπω να χάνουν κι άλλο μερίδιο από την αγορά.Παγκοσμιοποίηση δεν θέλανε; Τα λούζονται τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου το eshop και το πλαίσιο δεν χρειάζονται κράχτες.

Η μόνη περίπτωση να πουλάνε με 4% είναι από μαλακία του product manager.

Τι εννοώ? Πάει και φέρνει 3000 κομμάτια στο χ προιόν πιστεύοντας ότι θα σκίσει.

Και μετά από 3-4 μήνες έχει δώσει 300 κομμάτια. Τι κάνει τότε...?

Ε, τότε είναι που τα σπρώχνει με 4-5%...

 

Και να έχεις κι εσύ αλλά και οι υπόλοιποι υπ'όψιν ότι οι eshop και οι πλαίσιοι τόσα χρόνια κοκορεύονται που κατάφεραν να κλείσουνε όσες μεγάλες εταιρίες υπήρχαν στο χώρο...

Αλλά γυρίζει ο τροχός...

 

Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου γιατί έτσι είναι τα πράγματα άπλα στο κράχτης που αναφέρω το λέω για τον έξεις λόγο ''το plaisio και το eshop αγοράζουν ένα laptop από τον ίδιο προμηθευτή 800€ για να το πουλήσουν 1000€ και κάτι σωστά??

Το eshop το πουλάει λοιπόν 950€ δηλαδή κάτω από ότι το αγοράζει, εσύ σαν πελάτης από που θα το πάρεις ????

θα αναφέρω ότι ο "πληροφοριοδότης μου" B) μου μίλησε για συγκεκριμένο ολοκαίνουργιο προϊών και όχι stock !

Για τα κοκορεματα των παραπάνω πίστεψε με το ξέρω πολύ καλά και από πρώτο χέρι που λένε γιαυτό είπα καλά να πάθουν !

 

Αυτό κάνουν όλοι οι καταναλωτές παντού στον πλανήτη εκτός σε μερικές περιπτώσεις που πηγαίνεις στον μανάβη και διαβάζεις στα ταμπελάκια, αχλάδια Αργεντινής 1,95 και από δίπλα αχλάδια Καρδίτσας 2,20 και λες δε γαμ... θα πάρω τα Ελληνικά να ενισχύσω τον "μεσάζοντα" μπας και δώσει κανα λεπτό παραπάνω στον έρμο τον παραγωγό που τα πουλάει με 0,20 το κιλό. Υπάρχει καμιά εταιρία που φτιάχνει Ελληνικές motherbord, Ελληνικούς επεξεργαστές, κάρτες γραφικών κτλπ? Εαν δεν θέλεις να φεύγουν τα Ελληνικά λεφτά στο εξωτερικό μία είναι η λύση "σταμάτα να καταναλώνεις"

 

φίλε μου δεν μιλάω για μητρικές για επεξεργαστές κλπ κλπ. Εσύ έχεις την εντυπώσει ότι παράδειγμα μια αλυσίδα πχ media markt όταν θα στηθεί η πάθει κάποια μεγάλη βλάβη θα πάρει Ελληνα υδραυλικό,ηλεκτρολόγο και ου το καθεξής ? πιστεύεις πως ο γερμανος που τσιμπάει τα κέρδη από πίσω θα πάει στον Ελληνα μανάβη να ψωνίσει ??? εσυ έχεις δει κανένα γερμανο να έρχεται να πάρει ρούχα από Ελλαδα ντομάτες από Ελλαδα ποδήλατο από Ελλαδα και άλλα πολλά προϊόντα ??θέλω να καταλήξω στο ότι όλα είναι μια αλυσίδα που κάνει κύκλο!! Στη περίπτωση των πολυεθνικών αλλοδαπών αυτή η αλυσίδα σπάει και βγαίνει πολύ χρήμα εκτός!

Παράδειγμα δεν θα πάω να πάρω pc από το eshop 50-100€ ποιο φτηνό.... θα το πάρω από την πόλη μου από το τοπικό έμπορο γιατί αύριο μεθαύριο ο τοπικός έμπορος θα έρθει και θα πάρει πχ ρούχα από έμενα και το χρήμα θα κάνει κύκλο και χόρια που θα έχω διαφορετική αντιμετωπίσει σε περίπτωση κάποιας ανάγκης - βλάβης αύριο μεθαύριο ! Το eshop στη περίπτωση του παραδείγματος δεν θα πάρει τίποτα από έμενα ! Άρα το χρήμα θα φύγει εκτός πόλης!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα κανουν, απο την αποψη οτι ισως να τους βοηθησει να μην καταρευσει ολη η εταιρια χωρις αυτα. Καλυτερα λιγοι χωρις δουλεια απο ολους τι λες? Κ χωρις αυτα μια χαρα μπορουν να κανουν διανομη προιοντων.

 

Ααα ναι, παρεξήγησα. Σίγουρα, ότι δεν πουλάει το κλείνεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασχετο ή σχετικο αλλα μου εχει κανει μεγαλη εντυπωση δουλευω σε μεταφορικη εταιρια και εχω πελατη μεγαλους προμηθευτες πληροφορικης επειδη ασχολουμαι με το σπορ παντα κοιταω τιμες στα τιμολογια απλα να ξερω ποσο ειναι η πραγματικη αξια του καθε προιοντος...Οι τιμες εχουν τεραστιες διαφορες απο παραληπτη σε παραληπτη στα ιδια ακριβως πραγματα πχ σημερα ηρθαν 2 νετμπουκ για το Χ μαγαζι η τιμη ηταν 250 + φπα και για τον Ψ ηταν 225 + φπα υπ' οψιν οι παραληπτες μου ολοι ειναι μικρες εταιρειες πληροφορικης....Και σκεφτομαι εγω τωρα με το φτωχο μου μυαλο το Πλαισιο,e-shop,multirama το συγκεκριμενο ποσο θα το αγοραζουν και για ποιον λογο το πουλανε λιγο φθηνοτερα απ' οτι το μαγαζακι (πηρα και τους δυο και τους ρωτησα ποσο το δινουν να το αγορασω και οι δυο εβαλαν 30 ευρω πανω περιπου) ?????????????Μηπως οι τιμες στους μεγαλους ειναι φιξαρισμενες λιγο??????????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκλεισε και στην Ζάκυνθο το e-shop point...

 

Φαινεται διαβασαν τις προτασεις μας στο φορουμ η ξυπνησαν....ας κλεισουν και αλλα....(στην πολη μου παντοις "κατερινη" το μαγαζακι τους ειναι και γωνιακο και αρκετα μεγαλο, ελεος ποια οπως προανεφεραν και αλλοι μια τρυπα να εχουν και αρκει.....)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δε κλεινει βρε, εγινε πολυεθνικη με επενδυτες απο το ΚΑΤΑΡ :)

πηρα αυτο το μειλ:

 

From:Khatib <[email protected]>

 

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε....

 

Χατίμπ Άλη

Τμήμα Πωλήσεων

E-SHOP.GR Α.Ε.

Βασιλέως Γεωργίου 47

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα, τι λετε, θα τη γλυτώσει, εστω και με λιγοτερα υποκαταστηματα, ή οχι και παει για οριστικο φουντο?

 

---

Παντως, εχει βολεψει πολυ κοσμο, ειδικα στην επαρχια.

Στην επαρχια, ειδικα σε περιοχες διχως multirama, κωτσοβολους, κλπ , οι εγχωριοι κομπιουτεράδες, τα ντοπια κομπιουτερομαγαζα, ειχαν ακριβες τιμες σχεδον στο καθετι. Πολλοι απο την επαρχια, περιμεναν -πριν την ελευση του eshop- ποτε θα ερθουν Αθηνα ταξιδι, να πανε σε κανενα πλαισιο-multirama-στουρναρη κλπ, για βρουν τιμες της προκοπης.

Με την ελευση του eshop μπορουσε και η επαρχια να εχει τιμες αθήνας.

Ενταξει, παντα υπηρχε η λυση του courier, αλλα ειναι κριμα να πληρωνεις καπελο στο καθετι που θες να παραγγειλεις.

Με το eshop point στη γειτονια σου ομως, επαρχια μιλωντας παντα, δεν το σκεφτοσουνα. Επαιρνες οτι ηθελες, οποτε το ηθελες, σε οτι ποσοτητα ηθελες, χωρις 'επαρχιακα' καπελα, χωρις courier, και μαλιστα συνηθως(τις καλες μερες) την επομενη μερα!

Εκανες παραγγελια 8 το βραδυ και επομενη μερα πρωι ερχονταν sms να περασεις απο το καταστημα να παρεις την παραγγελια σου.

Θελω να πω, βολεψε πολυ κοσμο, ειδικα στην επαρχια, που ειχε λιγες επιλογες σε ποικιλια, και κακες τιμες.

 

Οι κομπιουτεραδες της επαρχιας δεν νομιζω να ειναι ευχαριστημενοι με αυτη την εξελιξη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι κομπιουτεραδες της επαρχιας δεν νομιζω να ειναι ευχαριστημενοι με αυτη την εξελιξη...

 

Συμφωνώ και προσθέτω ότι είναι κρίμα και για τα άτομα που δουλεύουν εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συζητώντας με ανθρώπους που βρίσκονται στον χώρο έμαθα -χωρίς να είναι διασταυρωμένο- ότι πλέον κανένας απολύτως προμηθευτής δεν κάνει πίστωση στο eshop. Ότι προιον βάζουνε στην αποθήκη το πληρώνουνε μετρητά. Αν ισχύουν όσα μου είπανε, υπάρχει χρέος της εταιρίας γύρω στα 30m...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να σας πω κι εγω τα δικα μου. αγοραζα που και που κανα προιον απο το eshop (και ευτυχως ποτε δεν ειχα προβλημα). εδω και 15 ημερες εχω παραγγειλει 2 πακετα μελανιων για epson, διαθεσιμα σε 2-3 εργασιμες ελεγε, φθηνοτερα μου εβγαιναν απο αλλου, λεω οκ θα περιμενω. περναει μια βδομαδα..καμια ενημερωση για την παραγγελια, τους καλω εγω, υπαρχει καθυστερηση μου λενε και θα τα εχουμε την αλλη βδομαδα. δεν ειπα τιποτα και το αφηνω..περναει αλλη μια βδομαδα..τιποτα. ξανακαλω σημερα και μου λενε οτι δεν τα εχουν οι προμηθευτες τους και η ενημερωση ειναι οτι θα παρει αλλη μια βδομαδα. εκει δεν αντεξα, τους ειπα οτι ολα τα μαγαζια τα εχουν αμεσα διαθεσιμα, οποτε οι προμηθευτες μια χαρα τα εχουν και τα δινουν και οτι προφανως εκεινοι δεν μπορουν να τα παρουν και κρεμανε τον κοσμο αφου δεν τον ενημερωνουν κιολας για τη (μη) εξελιξη της παραγγελιας. ακομα κι αν ορθοποδισουν...εχασαν εναν πελατη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...