Προς το περιεχόμενο

Σε διαδικασία πώλησης το e-Shop


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αφου ο καθενας λεει την προσωπικη του εμπειρια ,εγω εχω κατα 90% θετικες εμπειριες απο e-shop.Και εχω παρει πολυ υλικο τα τελευταια 5 χρονια.(Και το after sales τους αψογο στην περιπτωση μου.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 252
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μα που τα βρίσκετε και τα λέτε???? έχει το πλαίσιο απλήρωτους 4 μήνες...δεν ισχύει πίστεψέ με είμαι σε θέση να το γνωρίζω αυτό :shifty: έλεος πια οτι μουφιά ακούτε αμέσως να την αναπαραγάγετε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το συμπερασμα μου ειναι ενα:

Ολα θα κλεισουν ειναι θεμα χρονου, δε βγαινουν ρε παιδι μου πως το λενε ειναι λαθος τα παντα, απο την οικονομια της χωρας,πολιτικη,φπα,δανεια μεχρι και το στησιμο αυτων το επιχειρησεων ειναι λαθος.

Ετσι το βλεπω εγω ως απλος καταναλωτης και ασχετος στο χώρο. Μακαρι να κανω λαθος, να στρωσουν οι τιμες και να αρχισω να ψωνιζω απο Ελλαδα και παλι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι εγω το ειχα top δικτυακο καταστημα λογω καλυτερης διαχειρησης της αποθηκης τους -σε 3μερες μου φερναν οτι ειχα επιλεξει- αλλα φετος το μαγαζι "μπαταρισε"... Ηδη εχω δυο ακυρωσεις και θα το σκεφτω αν θα κανω αλλη, εκτος αν αλλαξουν τα πραγματα. Προς το παρον εξυπηρετουμαι απο το Πλαισιο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το e-shop είχε όλη την Ελλάδα στα χέρια του και κατάφερε να χάσει αυτό το πλεονέκτημα. Γέμισε το site με κινεζιές και έριξε την ποικιλία απίστευτα. Οι τιμές του μια περίοδο είχαν ξεφύγει και ανταγωνίζονταν το πλαίσιο στο ποιός είναι πιο ακριβός.

Για μένα το μεγάλο λάθος τους ήταν ότι άνοιξαν παντού μαγαζιά που δεν εξυπηρετούσαν τίποτα άλλο από να είναι κέντρα διανομής. Καλή ιδέα ήταν ειδικά για επαρχία αλλά στην Αθήνα το παραξήλωσαν. Μένω καλλιθέα και εξυπηρετούμε άνετα από τρία e-shop points. Γιατί; Δεν έχει νόημα.

Βλέπω το μαγαζί που ανοίξανε στο athens heart και πραγματικά τί το θέλανε τόσο μεγάλο μαγαζί; Αντε θα μου πείς είναι στη Πειραιώς και φαίνεται, αφού το πληρώνεις εκμεταλλέυσου το. Βάλε και 10 προϊόντα μέσα όταν θα πάω να πάρω την παραγγελία μου να σου αφήσω και λίγο χρήμα ακόμα. Είναι τυχαίο που σε όλα τα σούπερ μαρκετ στα ταμεία πάντα υπάρχουν πράγματα για να αγοράσεις;

Στην επαρχία καλά κάνανε και ανοίξανε μαγαζιά αλλά όχι και παντού...Οπως είπε ο φίλος πιο πάνω δε χρειάζεται η Λευκάδα μαγαζί ούτε η Άρτα ( λέω εγώ ).

Το e-shop έχασε το στρατηγικό του πλεονέκτημα που το καθιέρωσε. Ποιό ήταν αυτό; Φθηνότερες τιμές όχι πολύ αλλά φθηνότερες, κάτι που πετύχαινε λόγω του ότι δεν χρειαζόταν να συντηρεί λιανομάγαζα παντού.

Αντί να δούμε μείωση των φυσικών μαγαζιών από το πλαίσιο και να δωθεί βάρος στο internet, είδαμε αύξηση των φυσικών μαγαζιών από το e-shop. Ρε παιδιά δε βγάζει νόημα αυτό που έκανε το e-shop.

Πραγματικά πείτε μου είναι λάθος το σκεπτικό μου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τόσα πολλα eshop points οντως είναι υπερβολικά. Κάποια ομως μικρά (τρύπες) χρειάζονται. Πχ στα Γιαννενα εχει ένα πολυ μικρο. Δε χρειάζεται μεγαλύτερο. Και μια ζωή ουρές γεμάτο. Η λογικη είναι να παραγγελνεις άνετα μέσω νετ και να παραλαμβακεις απο καπου χωρις να μπλεκεις με Ταχυδρομια κλπ. Αυτη ήταν η δύναμη του eshop. Και ειδικα για επαρχία ήταν σούπερ. Που αλλού να εβρισκες water-cooling κλπ.

Τωρα με το να γεμίσουν μαγαζιά όλη την Ελλαδα, χάνουν το βασικο πλεονέκτημα (χαμηλά κόστη άρα χαμηλές τιμές) και μετατρέπονται σε αλυσίδα.. Ήρθε και η κρίση και καληνύχτα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τους μονους που αξιζει να λυπασαι ειναι για οσους σοβαρους εργαζομενους εχουν απομεινει σε αυτη την εταιρια

 

Κατα τα αλλα χαιρομαι ιδιαιτερα και θα χαρω ακομα περισσοτερο οταν φαει ολοσδιολου σουτ!

Οπως πολυ σωστα ειπε ο φιλος πιο πανω στην αρχη μια χαρα χτυπαγε τις τιμες με τις γνωστες

τακτικες και ολοι μας αγοραζαμε πιο φθηνα κτλ κτλ.Επαψαν και οι γνωστες βολτες στουρναρη..

Μετα ομως μπηκε και αυτο στο γνωστο καρτελακι 10,51Ε το πλαισιο 10,51Ε το eshop αυτο ομως

που δεν ειχαν προβλεψει τα τσακαλακια του eshop ειναι οτι ηδη οι αλλες εταιριες ειχαν προλαβει

(βλεπε πλαισιο) και ειχαν παρει ενα μεγαλο μεριδιο απο τις εταιριες οπου ειναι αυτο

που ουσιαστικα κραταει ζωντανη μια εταιρια του χωρου(και οχι τοσο ο ιδιωτης)και κατι

το aftersales κατι η αλλαγη πολιτικης το κανονι βαρεσε.

 

Προσωπικα εδω και 4 χρονια απο το συγκεκριμενο μαγαζι δεν εχω παρει ουτε μια βιδα

σε αντιθεση με εκεινους που καβατζωσαν τις βιδες ενος κουτιου μου που ειχε παει για service!!

 

Συγκεκριμενα το παρεδωσε μου με το καταστημα εληξε οταν ειχα στειλε μια mobo με βραχηκυκλωμενο

system panel connector και μετα απο ενα μηνα και πολλους τσακωμους ειχα μιλησει με τον

Γενικο υπευθυνο Service (τηλεφωνικο ραντεβου) ο οποιος αφου του εξηγησα τι παιζει

,ενοχλημενος κιολας, μου ελεγε πως το front panel δεν εχει να κανει με την mobo οτι δεν φταει η Mobo

και ειναι 5.25 συσκευη(εννουσε βεβαιος το πανελακι με τα usbακια και της υποδοχες ηχου)και οτι εφταιγε το

κουτι μου που το ειχα αγορασει απο αλλου βεβαιος βεβαιος :lol: :lol: :lol:

 

Μιλαμε για τετοιο επιπεδο τα γατακια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά να πάθουνε! Να κάνουν ανταγωνιστικές τις τιμές τους, να αποκτήσουν καλό service και να χτίσουν καλό όνομα αν θέλουν να ανεβάσουν τις πωλήσεις τους! Ο ανταγωνισμός δεν συγχωρεί τίποτα πλέον.

συμφωνώ και εγώ μαζί σου.. κάτι που το βρίσκω αλλού 36 ευρώ γιατί να το πάρω 49 απο αυτούς;; ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν είχαν καλό after sale,αυτο που ξέρω είναι οτι δεν ειναι η μόνη εταιρεία με τέτοια προβλήματα. Στο ΠΛΑΙΣΙΟ είναι απλήρωτοι 4 μήνες, τα ράφια απο τα καταστήματα είναι άδεια. Πρίν λίγο καιρό το ΠΛΑΙΣΙΟ πουλούσε οσο οσο εξαρτήματα bulk που τα περισσότερα απ' αυτα ήταν κατεστραμένα, μιλάμε δηλαδη μαγαζί για κλάματα, αγνώριστο σε σχέση με το παρελθόν. Το e-shop το ίδιο απλά δε πουλούσε τα μεταχειρισμένα για καινούργια. Αρα σε λίγο θ' ακουσουμε και τα χαμπάρια του ΠΛΑΙΣΙΟΥ, οσο για το GETITNOW δε ξέρω κανέναν να έχει ψωνίσει απο εκεί. Πάντως οτι και να λέτε εμάς τους καταναλωτές δε μας συμφέρει να κλείσει το e-shop γιατί είχαμε μια εναλακτική για καλύτερες τιμές. Δεν είναι δυνατόν ένα sodimm ram να στοιχιζει 25 ευρω και σε συνοικιακό κατάστημα να στοιχίζει 75 ευρώ.

Πρώτον το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν έχει 4 μήνες απλήρωτους υπαλλήλους, μη λέμε και ότι θέλουμε.

Επίσης ασχολείτε και με b2b και όχι μόνο με λιανική όπως τα περισσότερα.

 

Αντιλαμβανεσαι οτι δουλευουν με 2% κερδος ?

Τι ηθελες να βαλουν και απο την τσεπη τους ?

 

Το προβλημα αφορα ολη την αγορα και την χωρα , οικονομικα και πολιτικα .

Με 2% δε δουλεύουν σίγουρα. Δε βγαίνει παιδιά 2% να κρατήσεις εταιρεία με πάγια έξοδα (νοίκια, εφορία, λογαριασμούς, μισθοδοσία κλπ κλπ). Υπάρχει γενικά πρόβλημα ρευστότητας και αν δεν υπάρχουν ρευστά στην άκρη αυτήν την περίοδο δε μπορείς να κρατηθείς στην αγορά.

Προσωπικά πολύ κακή επιλογή δανείου και άνοιγμα πολλών υποκαταστημάτων σε όλη την Ελλάδα. Και τα υποκαταστήματα να δουλεύουν ως τεχνική υποστήριξη και τόπος παραλαβής. Αν δε το δείς το προϊόν πως θα το πάρεις; Τι εργαλεία και κουραφέξαλα; Ανέβασε τις τιμές λόγο υποκαταστημάτων χωρίς να προσφέρει απολύτως τίποτα, ενώ στην αντίπερα όχθη (πχ multirama, plaisio πας βλέπεις και παίρνεις.

Ας άνοιγε τα μισά υποκαταστήματα σε αυτό το στύλ που έχει με πολύ λιγότερο προσωπικό. Έκανε πολύ μεγάλο άνοιγμα χωρίς λόγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oπως αναφερθηκε και πριν το eshop εκανε το μεγαλο λαθος να ανοιξει τα points.Ολο του το budget το ριξε εκει,πιθανοτατα θεωρησε οτι ετσι θα διαφημιστει περισσοτερο αλλα εκανε λαθος.Θα μπορουσε απλα να ανοιξει μια τρυπα σε καθε επαρχιακη πολη κυριως για επιστροφες προιοντων αλλα και παραλαβες με 1-2 ατομα προσωπικο.Η αυτοκρατορικη σκεψη του χτιζω κατι για να εντυπωσιασω οπως φαινεται δεν τους εκατσε.

Απο κει και περα ανταγωνιστικο επαψε να ειναι προ πολλου,δεν ειχε καμια διαφορα ειτε αγοραζες απο κει ειτε απο πλαισιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι είχα πετύχει ένα ντοκιμαντέρ πριν μερικούς μήνες που εκθείαζε το eshop μαζί με άλλες 2 εταιρείες και ουσιαστικά τις παρουσίαζε ως υποδείγματα επιχειρήσεων μέσα στο όλο κλίμα της κρίσης.

 

Επίσης, μια εταιρεία δεν πουλάει μετοχές μόνο όταν έχει πάρει την κάτω βόλτα. Παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο. Μπορεί π.χ. οι βασικοί μέτοχοι να φοβούνται μια ενδεχόμενη πτώχευση της Ελλάδας και να πουλάνε τώρα που έχει μεγάλη αξία η επιχείρηση. (Παράδειγμα είναι φυσικά, δε λέω ότι έτσι είναι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες, δεν ξέρω πραγματικά, σαν να άλλαξε πρόσωπο το κατάστημα... για μια κάρτα φίλου, επειδή δεν δέχθηκα(εγω κάνω το όλο νταβαντουριλικι) 2 καρτες μου είπαν να μου κόψουν πιστωτικό στα 475€ (τιμή αγοράς) για να διαλέξω εγώ ότι θέλω... απίστευτοι. Μακάρι να συνεχίσουν έτσι, για να φέρουν πίσω και την χαμένη πελατεία τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι είχα πετύχει ένα ντοκιμαντέρ πριν μερικούς μήνες που εκθείαζε το eshop μαζί με άλλες 2 εταιρείες και ουσιαστικά τις παρουσίαζε ως υποδείγματα επιχειρήσεων μέσα στο όλο κλίμα της κρίσης.

 

οντως το ειχα δει και εγω και πρεπει να ηταν το "Κουτι της Πανδωρας"

 

Οσο για τον φιλο που ειπε οτι το eshop δουλευει με 2% κερδος φανταζομαι θα το ειπε εχοντας αφαιρεσει και τα λειτουργικα εξοδα πχ. καταστηματα, υπαλληλους κλπ. Οχι οτι πουλαει τα προιοντα μονο 2% πανω απο την τιμη που τα παιρνει. Και οι λογοι που δεν ψωνιζουν πλεον αρκετοι απο το eshop ειναι το κακο after sales αλλα και οι πανακριβες τιμες τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...