nickolas Δημοσ. 10 Μαΐου 2011 Δημοσ. 10 Μαΐου 2011 Διατηρώ κάποιες αμφιβολίες γι αυτό που λες. Ο κινητήρας δεν ενδιαφέρεται για τα χιλιόμετρα που κάνεις. Εάν οδηγήσεις για 1 ώρα με τις ίδιες στροφές και το ίδιο load, αλλά στην πρώτη περίπτωση με δευτέρα σε ανηφόρα στο βουνό και στη δεύτερη με πέμπτη στην εθνική και σβέλτα, η κατανάλωση ανά ώρα μάλλον θα είναι ίδια. Οι στροφές μπορεί να είναι ίδιες αλλά δεν είναι ίδιο το load. Δοκίμασε να βγάλεις το χέρι σου στα 130 να δεις τι αντίσταση πρέπει να υπερνικήσει το αυτοκίνητο το οποίο εσύ νιώθεις πως ταξιδεύει άνετα. Σε ένα τυπικό αυτοκίνητο η 5η είναι 2,5 φορές πιο μακρυά από τη 2α. Αν υποθέσουμε ότι στο νορμάλ ταξίδι καίει 6λ/100χλμ. θα έπρεπε στο βουνό να καίει 15λ/100χλμ ώστε η κατανάλωση ανά ώρα να είναι η ίδια. Ε, δε συμβαίνει αυτό, εκτός πια και αν το πηγαίνεις "τέρμα".
Haldol Δημοσ. 10 Μαΐου 2011 Δημοσ. 10 Μαΐου 2011 Έγραψα για περίπτωση που μιλάμε για ίδιες στροφές και ίδιο φόρτο (load). Εκεί δεν θα κάνει πραγματικά καμία διαφορά αν είσαι στα κατσάβραχα ή στην ΑΟ.
Ntinaras Δημοσ. 10 Μαΐου 2011 Δημοσ. 10 Μαΐου 2011 η καταναλωση ανα ωρα παει αναλογα με το ποσο βενζινη ψεκαζει ο κινητηρας επι ποσες στροφες ...
SlimData Δημοσ. 11 Μαΐου 2011 Δημοσ. 11 Μαΐου 2011 Σε ζηλεύω. Στο Polo μου (μοντέλο '08, "9N3") μπορεί να βγάλει και 400 χιλιόμετρα μέχρι τη μέση... και μετά να σου αδειάσει πριν βρεις βενζινάδικο. Κάτω από 150 βγάζει από τη μέση μέχρι το "κόκκινο". Όταν έχω φουλάρει όμως θέλει πολλάααα χιλιόμετρα για να κουνηθεί. Ανάλογα το πόσο έχω βάλει, την οδήγηση, τις διαδρομές, κλπ, για να φτάσει στην πρώτη γραμμή μου έχει κάνει από ~85 χιλιόμετρα μέχρι... ~190. Σε 6n2 2001 για να κάνει την πρώτη βουτιά θέλει 100-120χλμ... Στα 300 περίπου είναι στη μέση και φτάνω τα 430-440 με 7 λίτρα ακόμα μέσα, άρα σύνολο γύρω στα 510-520. Γενικά πάντως αυτό που βλέπω είναι ότι οι περισσότερες αλλαγές γίνονται απότομα, δεν πέφτει ο δείκτης προοδευτικά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.