savvas81 Δημοσ. 11 Μαΐου 2011 Δημοσ. 11 Μαΐου 2011 Είχα την ευτυχία να είμαι πελάτης της Forthnet και να είναι περιπέτεια η σύνδεση με το Internet. Είναι φυσικό όταν αναρωτιέσαι για την ύπαρξη σύνδεσης με το internet μιας και έπεφτε 5-10 φορές τη μέρα αλλά ευτυχώς ο γείτονας το είχε ξεκλείδωτο. Επειδη όμως δεν είναι σωστο να κλέβουμε ούτε καν το WiFi, επικοινώνησα ΠΟΛΛΕΣ φορές με τους τεχνικούς της Forthnet που με διαβεβαίωναν οτι ΟΝΤΩΣ εχω πρόβλημα (!!!) και θα το δούνε. Μετά από αρκετούς μήνες, μου πρότειναν να στείλουν τεχνικό ο οποίος θα με χρέωνε ΜΟΝΟ σε περίπτωση που φταίω για το ότι πέφτει το internet. Ο τεχνικός ήρθε και έβγαλε συμπέρασμα ότι φταίει το φίλτρο το οποίο και θέλει άλλαγμα. Κατόπιν, έκανε αναβάθμιση στο λογισμικό του router (Thomson) και όλα πήγαν ρολόι από τότε. Με τη διαφορά ότι κράτησα το παλιό φίλτρο (που μου είχε πει να αντικαταστίσω άμεσα) και δεν ειδα ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα. Εύκολα οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι το πρόβλημα ηταν του router που είχε παλαιότερη έκδοση λογισμικού. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τεχνικός, φεύγοντας, μας λέει ότι δε γνωρίζει ακριβώς τη χρέωση αλλά δε πρέπει να είναι πάνω απο 30 euro. Μετά από λίγες ημέρες έρχεται το μπουγιουρντί της Forthnet με χρέωση 60 ευρώ. Φυσικά το πρόβλημα δεν ήταν σε μένα (μιας και δεν εχω ποντίκια να τρώνε τα καλώδια) αλλά στο router που μου έδωσε η Forthnet. Τους κάλεσε η κοπέλα μου να παραπονεθεί και αντιμετώπισε την ειρωνική και παγωμένη αντιμετώπιση της τηλεφωνήτριας. (Δεν πρόλαβα να της πω να κρατάει σημειώσεις τα ονόματα όσων μιλάει). Το καλύτερο της ιστορίας είναι ότι της είπανε πως μας είχαν ενημερώσει οτι το ύψος της χρέωσης είναι 60 ευρώ και μάλιστα έχουν το ηχητικό από την τηλεφωνική μας συνομιλία. Πράγμα το οποίο είναι μέγιστο ψέμα διότι ΠΟΤΕ δεν μας είπανε απο πριν οτι η χρεωση είναι 60 ευρώ. Επίσης, ρώτησε πόσο κοστίζει η αναβάθμιση του router και μας είπαν ότι είναι κάτι που ΔΕΝ χρεωνεται. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, κάλεσα και γω με τη σειρά μου, όσπου με την 3η προσπάθεια βρήκα καποια ‘υπευθυνη’ όπως ζήτησα, η οποία με δυό λόγια, μου είπε ότι είναι απολύτως φυσιολογικό να με χρεώνει η Forthnet 60 euro για 5’ εργασίας (με το ρολόι 5 λεπτά) επειδή ο τεχνικός είδε βλάβη στο φίλτρο και αφου το είπε ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ και ότι η χρέωση είναι standar την οποία αποδέχομαι λόγω του συμβολαίου που έχω υπογράψει και η χρέωση αναγράφεται στην ιστοσελίδα τους. Άρα οποιαδήποτε στιγμή αλλαχτεί η τιμή, είμαι υποχρεωμένος να τη γνωρίζω εκ των προτέρων. Φυσικά το ότι ποτέ δε με ενημέρωσαν για τη χρέωση, το ότι ΔΕΝ έφταιγα εγω για το ρουτερ τους, ότι δε πρέπει να πληρώσω ΦΡΑΓΚΟ για αναβάθμιση ρουτερ και το ότι είναι καπως ΥΠΕΡΒΟΛΗ στις μέρες μας να χρεώνεις εργασία προς 12ευρώ/λεπτό δε τους λέει τίποτα και μου λένε ότι έχω υπογράψει και πως έτσι είναι και πως δεν φταίνε αυτοί αλλά ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ και με αυτό να τα βάλω και άλλη φορά να προσέχω τι υπογράφω (είναι ακριβώς τα λόγια της υπεύθυνης). Τέλος μου είπε ότι δε μπορεί να γινει κάτι με αυτή τη χρέωση διότι δεν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος (!!!) που να μπορεί να κάνει κάτι γιαυτό. Αυτό που ένιωσα, είναι πως η συγκεκριμένη εταιρία μας δουλεύει κανονικά από τη στιγμή που μας λεει για ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ που δεν υπαρχουν και μας χρεώνει (βάση συμβολαίου) για εργασίες που οι ίδιοι λένε ότι είναι ΔΩΡΕΑΝ. Φυσικά το όνομα της υπεύθυνης είναι διαθέσιμο όποτε ζητηθεί.
poulinos Δημοσ. 11 Μαΐου 2011 Δημοσ. 11 Μαΐου 2011 α.στειλε email αφου δεν εβγαλες ακρη με το τηλεφωνο.β.σε ολες τις εταιρειες αυτες οπως και σε ολες τις εταιρειες που στελνουν τεχνικους εξω ειτε λεγεται πλαισιο ειτε forthnet ειτε δεν ξερω τι η χρεωση για την πρωτη ωρα ειναι ανεξαρτητη το αν θα κατσει ο τεχνικος 5 λεπτα η 10.ειναι πχ οπως λεει το πλαισιο 30 ευρω να σου εγκαταστησουν το Pc και κανουν 2 λεπτα.η αν ερθουν και δουν οτι εχεις βγαλει το καλωδιο του ρευματος και το βαλουν θα παρουν ενα minimum Ποσο κατι τετοιο και εδω.απλα για να μιλησεις με υπευθυνο στειλε ενα email με αυτα που εγραψες και εδω.ειναι πιο ευκολο πιστευω να βγαλεις ακρη με email παρα με τηλεφωνο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.