Lucifer Δημοσ. 13 Μαΐου 2011 Δημοσ. 13 Μαΐου 2011 Λοιπόν, έχω ένα θέμα με τα αλάρμ/φλας. Σε γενικές γραμμές δουλεύω το αμάξι χαμηλόστροφα και όταν το παρακάνω, παρατηρώ δυσλειτουργία τόσο στα φλας όσο και στα αλάρμ, ανάβουν όποτε να 'ναι, τα δε αλάρμ μπορεί να μην ανάβουν και καθόλου μετά από λίγο. Τι μπορεί να φταίει; Πρόβλημα με μπαταρία δε νομίζω να έχω, όταν το βάζω μπρος είναι τσακμάκι και φώτα/σιντιπλέηερ δουλεύουν κανονικότατα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Lucifer Δημοσ. 13 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2011 Ntinara, ένα ηρωικό Citroen ZX Monte Carlo. Ιδέα δεν έχω τι είναι μια φλασιέρα. Μπας, υπάρχει τρόπος να το τσεκάρω κάπως αυτό;
Alxnks Δημοσ. 13 Μαΐου 2011 Δημοσ. 13 Μαΐου 2011 ειχα παλιοτερα ενα ΖΧ monte carlo clim! τι καλοταξιδο αυτοκινητο! anyway...ερωτηση πρωτη, εχεις συναγερμο; κατα τα αλλα...η θα ειναι ο διακοπτης για τα φλας/αλαρμ, η αλλιως, επανω απο την ασφαλειοθηκη θα βρεις το ρελεδακι για τα φλας/αλαρμ (θα σε βοηθησει να το εντοπισεις, αν καποια στιγμη που δουλευουν τα αλαρμ σου, σκυψεις εκει στην ασφαλειοθηκη και προσπαθησεις να εντοπισεις απο ποιο ρελεδακι ακουγεται ο χαρακτηριστικος ηχος ή και νιωθοντας το με το χερι σου. αν θυμαμαι κιολας καλα, το original ρελεδακι πρεπει να ηταν πορτοκαλι). λογικο ειναι λογω παλαιοτητας να τα εχουν παιξει οι επαφες του, εδω χαλανε σε πολυ νεοτερα αυτοκινητα. μια γενικη πληροφορια, τα αλαρμ δεν ειναι για να δουλευουν πολυ ωρα ασκοπα, ζεσταινονται οι επαφες του ρελε, καποια στιγμη θα γινει ενας σπινθηρισμος...αργοτερα (η καποια αλλη φορα) αλλος, μετα απο καποιο καιρο το ιδιο..ε και στο τελος καποια στιγμη ερχονται και κολλανε οι επαφες.
Lucifer Δημοσ. 13 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2011 Alexnks, όχι εδώ και χρόνια. Όχι πως χρειάζεται, πολλές φορές δε μπορώ ούτε εγώ να μπω μέσα. Ο διακόπτης δεν ξέρω αν είναι, είναι σε τελείως διαφορετικά μέρη το μοχλουδάκι με το κουμπί για τα αλάρμ, αλλά δεν έχω ιδέα απ' αυτά οπότε δεν ξέρω και αν έχει σημασία αυτό. Αυτό με την ασφαλειοθήκη ακούγεται πιθανότατο. Πως μπορεί όμως να σχετίζεται με τις στροφές και τη χρήση του κινητήρα;
Alxnks Δημοσ. 13 Μαΐου 2011 Δημοσ. 13 Μαΐου 2011 Επειδή το μπερδευεις αυτό το νικ, θα σου στείλω με πμ εκείνο που είχα στο groovy :ρ Χμμ..για τις στροφές..αν έχεις παρατηρήσει πχ να σου αυξομειώνεται και η ένταση των φώτων ανάλογα με τις στροφές (πως γίνεται στα παπάκια ας πούμε; ), είναι πιθανό να είναι η μπαταρία στα τελευταία της και να βασίζονται όλα μόνο στο δυναμό. Αλλά αν ήταν τόσο στα τελευταία της, λογικα θα είχες και κανα πρόβλημα όπως να μην σου παίρνει μπροστά, έχεις τέτοιο θέμα; για αρχή θα σου έλεγα να κοιτάξεις την ασφάλεια των φλας/αλαρμ (εντός της ασφαλειοθηκης) μηπως δεν κάνει καλή επαφή, μετά κοιτάς το ρελεδακι τους (εκτός της ασφαλειοθηκης και ακριβώς επανω από αυτην) και τελευταίους θα άφηνα τους διακόπτες.
Thanos1972 Δημοσ. 13 Μαΐου 2011 Δημοσ. 13 Μαΐου 2011 Οταν ειναι στο ρελαντι το αυτοκινητο και αναψεις τα φωτα χωρις γκαζι,παρατηρεις στο ταμπλο καμια αυξομειωση της φωτηνοτητας?Εαν ναι δοκιμασε και με λιγο γκαζι παραπανω πχ στις 1000-1200 στροφες.
Ntinaras Δημοσ. 14 Μαΐου 2011 Δημοσ. 14 Μαΐου 2011 φλασιερα ειναι αυτο το "κυβακι" που ρυθμιζει να αναβοσβηνουν τα φλας μπορεις να το εντοπισεις απο το τσικι τσικι που κανει υπαρχει περιπτωση να εχει χαλασει κατι μεσα και να υπολειτουργει αλλη περιπτωση ειναι να μη κυκλοφορουνε σωστα τα ρευματα στο αμαξι.εχεις σκουριασμενες επαφες και καλωδια?
Lucifer Δημοσ. 14 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 14 Μαΐου 2011 Σε λίγο που θα φύγω θα τσεκάρω αυτά που αναφέρετε, Εργαλείε (ναι, εγώ είμαι, αλλά ξεχνάω το εδώ νικ σου =ρ) και Θάνο. Θέμα με ξεκινήματα κτλ δεν έχω, και με σιντιπλέηερζ, φώτα μέσα, όλα οκ, οπότε αποκλείω μπαταρία. Θα δω αυτό με τις στροφές που λέει ο Θάνος. Ντινάρα, θα το κοιτάξω αύριο με φως αυτό που λες και θα ενημερώσω.
Alxnks Δημοσ. 14 Μαΐου 2011 Δημοσ. 14 Μαΐου 2011 Εργαλείε (ναι, εγώ είμαι, αλλά ξεχνάω το εδώ νικ σου =ρ) Όχι που μου στειλες και το όνομα του σερβερ ότι δήθεν δεν σου έλεγε κάτι...ουστ! Έτσι ξεχνάς τα παλιά καλά;! :ρ Δες αυτα που σου έχουμε πει εδώ και ενημερωνεις Α...και προσπάθησε να το θυμάσαι, ίσως με γλυτώσει καμία φορά από κανα έξτρα μπανακι πέρα από τα επερχόμενα καλοκαιρινα :ρ
De@th L0rd Δημοσ. 15 Μαΐου 2011 Δημοσ. 15 Μαΐου 2011 Λοιπόν Lucifer όπως είσαι πας σε συνεργείο-ηλεκτρολογείο που φτιάχνει Citroen Και τους λες να σου φτιάξουν το σετάκι διακόπτη αλάρμ κ ρελέ-φλασιέρα. Το είχε ο κολλητός επί 2 χρόνια το πρόβλημα σε ZX Dakar. Του είχαν σπάσει τα νεύρα μέχρι να το βρούν και είχε ακριβώς τα ίδια συμπτώματα με σένα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.