Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση Ακουστικών


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω παλι γιατι πιστευω οτι μια εταιρια σαν τα multirama θα επρεπε να τα ειχε ηδη αντικαταστησει αμα θελει να λεγεται οτι εχει καλη εξυπηρετηση πελατων?

Δηλαδη βαζουν τον πελατη να τρεχει για 23 ευρω αντι να του τα αντικαταστησουν και να τα βρουν αυτοι με τον αντιπροσωπο. Οκ το site μπορει να λεει εγγυηση κατασκευαστη, μπορει η εγγυηση να εχει ψιλα γραμματα, αλλα δεν νομιζω ο πελατης να κατσει να τα χαλασει επιτηδες(Στην συγκεκριμενη φαση ημουν μπροστα οταν χαλασαν τα ακουστικα και δεν φταιει ο πελατης, ουτε τα ζορισε.Το δικιο του πως θα το βρει?). Δεν νομιζω μια εταιρια να κερδιζει ετσι πελατες παντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι πέταξες τα χαρτιά σημαίνει ότι ήδη έχασες την όποια εγγύηση.

Αλλά και να τα είχες,σε πιάνουν σε τουλάχιστον δυο σιμεία.

http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/service_warranty-conditions

 

We shall satisfy our warranty obligations by remedying any material or manufacturing faults free of charge at our discretion either by repair or by exchanging individual parts or the entire appliance. Any defective parts removed from a product during the course of a warranty claim shall become the property of Sennheiser electronic GmbH & Co. KG.

 

The following cases are not covered by the above warranty:

minor faults or deviations in the quality of a product which do not affect the product’s value or fitness for its intended purpose

 

any accessories supplied with the product

 

rechargeable and disposable batteries (these products have a shorter service life, the length of which also depends on the frequency of use)

 

faults resulting from improper use (e.g. operating errors, mechanical damage, incorrect operating voltage)

Proper use for the purposes of this warranty is defined as use of the product under the conditions stated in the instructions for use.

faults due to wear and tear

any modification of Sennheiser products effected by you or a third party, unless Sennheiser has given its prior written consent to the nature and extent of the modification

faults of which the purchaser was already aware at the time of purchase

 

Εγω παλι γιατι πιστευω οτι μια εταιρια σαν τα multirama θα επρεπε να τα ειχε ηδη αντικαταστησει αμα θελει να λεγεται οτι εχει καλη εξυπηρετηση πελατων?

Δηλαδη βαζουν τον πελατη να τρεχει για 23 ευρω αντι να του τα αντικαταστησουν και να τα βρουν αυτοι με τον αντιπροσωπο. Οκ το site μπορει να λεει εγγυηση κατασκευαστη, μπορει η εγγυηση να εχει ψιλα γραμματα, αλλα δεν νομιζω ο πελατης να κατσει να τα χαλασει επιτηδες(Στην συγκεκριμενη φαση ημουν μπροστα οταν χαλασαν τα ακουστικα και δεν φταιει ο πελατης, ουτε τα ζορισε.Το δικιο του πως θα το βρει?). Δεν νομιζω μια εταιρια να κερδιζει ετσι πελατες παντος

Στην συγκεκριμενη φαση ημουν μπροστα οταν χαλασαν τα ακουστικα και δεν φταιει ο πελατης, ουτε τα ζορισε.Το δικιο του πως θα το βρει?

Δεν αμφιβάλω,αλλά και μια εταιρία είναι μια εταιρία αν τα αλλάζει όλα θα καταστραφεί, ιδίως αν μαθευτεί ότι τα αλλάζουν όλα,γιατί μετά είναι που θα γίνει χαμός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αμφιβάλω,αλλά και μια εταιρία είναι μια εταιρία αν τα αλλάζει όλα θα καταστραφεί, ιδίως αν μαθευτεί ότι τα αλλάζουν όλα,γιατί μετά είναι που θα γίνει χαμός.

Κοιτα,εχεις δικιο σε αυτο αλλα εγω το βλεπω καθαρα απο την μερια του πελατη. Τα ακουστικα χαλασαν μετα απο συνδεση σε κινητο απανω, χωρις ζορισμα, απλα οπως εβγαιναν εμεινε το μισο μεσα. Αυτο εγινε τις πρωτες μερες. Εγγυηση εχουν, εστω απο κατασκευαστη. Εγω σαν πελατης αγορασα ενα ελλατοματικο προιον το οποιο θελω να μου το αλλαξουν απο εκει που το αγορασα και οχι να χανω μια μερα τρεχωντας οπου ειναι η αντιπροσωπεια. Λαθος που δεν ελενξε την εγγυηση εξαρχης ναι, αλλα δεν μπορεις να 'τιμωρεις' ετσι τον πελατη, αμα θες να ξαναρθει σε εσενα. Και τα ακουστικα καλυπτονται στην εγγυηση, μιας και δεν εγινε κακια χρηση (συνδεση πανω σε κινητο) και ουτε το wear and tear παιζει αφου χαλασαν μεσα στις πρωτες μερες.

 

PS. εχεις καμια σχεση παλια με MU? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αμφιβάλω,αλλά και μια εταιρία είναι μια εταιρία αν τα αλλάζει όλα θα καταστραφεί, ιδίως αν μαθευτεί ότι τα αλλάζουν όλα,γιατί μετά είναι που θα γίνει χαμός.

 

Ενίσταμαι. Εταιρείες όπως η Logitech που σου λέει σπάσε τα ηχεία σου π.χ. για να δούμε ότι τα έσπασες (κι ας φτιάχνεται πανεύκολα το πρόβλημα) και σου στέλνουν καινούρια, έχει καταστραφεί;

 

Γνωρίζεις φαντάζομαι πόσοι έχουν εκμεταλλευτεί το άψογο support της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συγνωμη αν θεωρηθει offtopic αλλα ειχα κατι ακουστικα του Iphone απο vodafone αγορασμενα και μου τα αλλαξαν επιτοπου με καινουρια σε 7 μηνες που χαλασαν χωρις πολλα πολλα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 χρόνια αργότερα...

Λοιπόν. Αγοράσα πριν λίγους μήνες κάτι ασύρματα ακουστικά AKG T 912. Τελευταία όταν τα έβαζα στην βάση για να φορτίσουν, δεν έκαναν συνεχόμενη επαφή με το βύσμα για την φόρτηση και σήμερα βλέπω ότι δεν φορτίζει με την καμία. Όσο και να το πιέσω, όσο και να το βολέψω.

 

Εγγύηση έχει ένα χρόνο, λογικά θα μου το αλλάξουν/φτιάξουν άμα το πάω ε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...