Luxx Δημοσ. 4 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2011 Το αμαξι ετρεμε σα τρελο οταν επιανα τα 100-110 χιλιομετρα. Παρακατω και παραπανω δε εκανε κατι. Το πηγαμε για ευθυγραμμιση-ζυγοσταθμιση και μας ειπε οτι θελει μονο ενα απο τα 2. Δε θυμαμαι τι καναμε. Μετα απο 10 ημερες παλι παρουσιαζεται το ιδιο προβλημα! Ο πατερας μου λεει οτι μπορει να φταινε και οι ζαντες οι οποιες εχουν στραβωσει και εχουν φαει πολλυ χτυπηματα. Τι λετε να φταιει και τι μπορω να κανω;
Thanos1972 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2011 Το αμαξι πηγαινει ευθεια οταν το αφηνεις? Και εαν εχει μια μικρη αποκλιση,δεν πειραζει. Συνηθως αυτο που λες ειναι λογο ζυγοσταθμισης η οποια ειναι φθηνη.η ευθυγραμμιση εχει κοντα 40-50 οποτε ρωτα τον μπαμπα σου ποσο εδωσε.
Haldol Δημοσ. 4 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2011 Έλεγξε και τα φρένα σου. Δεν ξέρω πως γίνεται κάτι τέτοιο, αλλά έχω ακούσει περίπτωση όπου στραβωμένος δίσκος προκαλούσε τέτοια συμπεριφορά.
Aplostra Δημοσ. 6 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2011 Έλεγξε και τα φρένα σου. Δεν ξέρω πως γίνεται κάτι τέτοιο, αλλά έχω ακούσει περίπτωση όπου στραβωμένος δίσκος προκαλούσε τέτοια συμπεριφορά. Μονο πανω στο φρεναρισμα γινται αυτο(αν ο δισκος εχει ανεβασμένο οβαλ). Οταν το πηγες για ευθυ-ζυγο,λογικα θα ειδε και τις ζαντες ο μαστορας(γιαυτο κανεις ζυγο)οποτε λογικα δεν ειναι ζαντα,μπροστινο συστημα εισαι οκ,ακους κανενα θορυβο σα να βρισκει ελαφρα μεταλλο με μεταλλο; Μην ειναι καποιο ρουλεμαν δλδ.
Luxx Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουνίου 2011 Τι εννοεις να βρισκει ελαφρα μεταλλο με μεταλλο; Παντως οταν το παω στα 110 ειναι λες και θα ανατιναχτει το αμαξι!! Ξεκιναει στα 95 και σταματαει στα 120.
Thanos1972 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2011 Ακομη να πας να το κοιταξεις?αυτο που εννοει μεταλλο με μεταλλο ειναι να εχει φαγωθει το υλικο τριβης απο τα τακακια και να ακουμπαει το σιδερο απο κατω με τον δισκο.
Luxx Δημοσ. 19 Ιουνίου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουνίου 2011 Που να το παω; Δε ξερω καθολου απο Αθηνα!! Μη μου πιασουν και των κωλ@!! Βυρωνα μενω!
Luxx Δημοσ. 20 Ιουνίου 2011 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2011 Κατι σημαντικο που ξεχασα να πω. Τον ιδιο τριξιμο και θορυβο κανει και καθε φορα που το αμαξι ειναι ακινητο και παω να αφησω τον συμπλεκτη. Ειδικα αν τον αφησω μεχρι ενα σημειο και το εχω εκει ακινητο τρεμει παρα πολυ!! ( Ειναι παραξενο, λες και χτυπαει κατι, δε μπορω να το περιγραψω.. ) Οποτε υποθετω οτι δε φταινε οι ροδες, τις οποιες παρεπιπτοντως τις ειχα αλλαξει και πριν 6 μηνες και το ειχα κανει και ζυγοσταθμιση και ευθυγραμμιση τοτε οπως και μου ψιλοισιωσαν τις ζαντες. Τι λετε;; *Απο την αλλη δε καταλαβαινω γιατι με την ευθυγραμμιση που ειχα κανει, ειχε σταματησει το προβλημα για καμμια 10αρια ημερες..*
kage Δημοσ. 21 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2011 μπες σε κανα φορουμ-κλαμπ της μαρκας του αυτοκινητου σου και δες ποια προτεινουν.συνηθως για να κρατανε κοσμο+διαφημιση δεν κανουν μαλακιες και εχουν καλες τιμες.αφου γραφτεις ρωτα και για το προβλημα σου.
Luxx Δημοσ. 24 Ιουνίου 2011 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουνίου 2011 Κανενα συνεργειο κοντα στον Βυρωνα παιζει; Ενταξει δε το μετακινω τωρα αρκετα, αλλα πρεπει να το φτιαξω γιατι σε 1 μηνα παω διακοπες.
Luxx Δημοσ. 16 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου 2011 Απο θαυμα ζω! Το προβλημα ηταν στο εσωτερικο του λαστιχου εδω και μηνες! Ειχε φυγει ο αερας απο το ενα λαστιχο και το ειχα μετακινησει ετσι οπως ηταν για λιγα μετρα, ισως και χιλιομετρα.. Η ζημια ειχε γινει απο τοτε, και οσο πηγαινε και χειροτερευε. Ανοιξαν το λαστιχο και μεσα ειχε περιπου 400γρ καουτσουκ που ειχαν φυγει απο το εσωτερικου του λαστιχου και κινουταν κυκλικα μαζι με αυτο. Λιγο ακομα και δε θα εμενε τιποτα. Ευτυχως δεν εγινε τιποτα χειροτερο..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.