xristoforos89 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Ο επεξεργαστης ειναι νεας γενιας, που σημαινει οτι θα εχει μικροτερη καταναλωση, αρα και μεγαλυτερη αυτονομια. Ναι, η καρτα αυτη θα παιζει για την πλακα τα παιχνιδια που σου αρεσουν και πολυ πιο βαρια. Για το usb 3.0 δεν βρηκα και εγω κατι. Λογικα θα εχει ομως.. Για να το σιγουρεψεις, καλεσε στα public ή στα multirama και ρωτησε τους και θα σου πουν με σιγουρια. Ναι η dell εχει κορυφαιο service. Ή θα στο φτιαξουν σπιτι σου, ή αν ειναι κατι πιο πολυπλοκο το παιρνουν και στο επιστρεφουν ετοιμο μετα απο 2 ημερες. Για τα καμμενα πιξελ δεν ξερω τι παιζει, αλλα να το παρεις σιγουρα απο multirama γιατι εχεις δικαιωμα επιστροφης 14 ημερων.. Αν δεν σου αρεσει για οποιονδηποτε λογο (ακομα και αν το εχεις ανοιξει) το επιστρεφεις και στο αλλαζουν ή σου επιστρεφουν πισω τα χρηματα σου (το εχω κανει).
NUKE2 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Οκ φιλε. θα παω σημερα να το παρω Σε ευχαριστω πολυ!
cantonas Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Ναι η dell εχει κορυφαιο service. Ή θα στο φτιαξουν σπιτι σου, ή αν ειναι κατι πιο πολυπλοκο το παιρνουν και στο επιστρεφουν ετοιμο μετα απο 2 ημερες. Για τα καμμενα πιξελ δεν ξερω τι παιζει, αλλα να το παρεις σιγουρα απο multirama γιατι εχεις δικαιωμα επιστροφης 14 ημερων.. Αν δεν σου αρεσει για οποιονδηποτε λογο (ακομα και αν το εχεις ανοιξει) το επιστρεφεις και στο αλλαζουν ή σου επιστρεφουν πισω τα χρηματα σου (το εχω κανει). Αυτό για το service είναι σίγουρο;Γιατί εγώ την Παρασκευή στο multirama της Αργυρούπολης που πήγα και είδα το συγκεκριμένο,μου είπαν πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο και πως απλώς πάει αντιπροσωπεία.Ή αγοράζοντας την επέκταση εγγύησης στα 3 χρόνια από αυτούς σου παρέχεται service στο χώρο σου από τεχνικό δικό τους. Όσο αφορά τα πίξελς,αν θυμάμαι καλά μου είπε αντικατάσταση από 4 και πάνω.
xristoforos89 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Αυτό για το service είναι σίγουρο;Γιατί εγώ την Παρασκευή στο multirama της Αργυρούπολης που πήγα και είδα το συγκεκριμένο,μου είπαν πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο και πως απλώς πάει αντιπροσωπεία.Ή αγοράζοντας την επέκταση εγγύησης στα 3 χρόνια από αυτούς σου παρέχεται service στο χώρο σου από τεχνικό δικό τους. Όσο αφορά τα πίξελς,αν θυμάμαι καλά μου είπε αντικατάσταση από 4 και πάνω. Αν εχει εγγυηση next business day σημαινει οτι την επομενη εργασιμη ημερα ερχεται σπιτι σου τεχνικος για να στο φτιαξει. Αν εχει pick up and return τοτε το παιρνουν απο το σπιτι σου, το φτιαχνουν και σε 2 το πολυ 3 ημερες το εχεις σπιτι σου. Τα multirama για να σου πουλησουν την δικια τους εγγυηση στο ειπαν..
cantonas Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Αν εχει εγγυηση next business day σημαινει οτι την επομενη εργασιμη ημερα ερχεται σπιτι σου τεχνικος για να στο φτιαξει. Αν εχει pick up and return τοτε το παιρνουν απο το σπιτι σου, το φτιαχνουν και σε 2 το πολυ 3 ημερες το εχεις σπιτι σου. Τα multirama για να σου πουλησουν την δικια τους εγγυηση στο ειπαν.. Δεν είναι στάνταρ δηλαδή το θέμα της εγγύησης;Ποιος το επιλέγει να έχει next business day ή pick up and return ? Κι εγώ αυτό μυρίστηκα με το multirama,αλλά ήταν και κατηγορηματικός πως αν πάθει κάτι το πάω-πάνε αντιπροσωπεία. Σόρρυ που το ξεψαχνίζω αλλά θα πάρω άμεσα ένα 17αρι κι έχω καταλήξει σε 2 και το ένα από αυτό είναι το dell http://www.insomnia....stro-hr-i5-450/
xristoforos89 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2011 Συνηθως η εγγυηση το αναφερει αν θα ειναι NBD ή P and return (τα γραφω με συντομογραφιες, πιστευω καταλαβαινεις τι εννοω). Μπορεις να καλεσεις στο 210.81.29.810 (αντιπροσωπεια της Dell) και θα σου πουνε αυτοι με σιγουρια.
NUKE2 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2011 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουνίου 2011 Λοιπον Χριστοφορε το πηρα το laptop τελικα. Μια χαρα μου φαινεται Μονο με εκνευριζουν αφανταστα τα windows 7 αλλα φανταζομαι είναι μεχρι να τα μαθω Σε ευχαριστω πολυ!
xristoforos89 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2011 Μια χαρα ειναι τα 7, ειναι μαλλον επειδη δεν τα εχεις συνηθισει! Καλοριζικο!
etechnoshop.gr Δημοσ. 30 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2011 Καλησπερίζω όλους τους φίλους Είμαι ο διευθηντης πωλήσεων του e-technoshop.gr και θέλω να ρωτήσω τον xristoforos89 που μας ξερει σαν κατάστημα. Ο καθένας μπορεί ελέυθερα και δημοκρατικά να λέει την γνώμη του αλλα όχι οτι να ναι. Διακρίνω μια εμπάθεια και νομίζω οτι δεν είσαι κοντά στο μαγαζί...αν μπορείς να το αποδείξης θα ήταν οτι καλύτερο αλλιώς ας μην λέμε οτι θέλουμε.Οσο για τους φίλους μας στο σιτε όλα μας τα λαπτοπ είναι απο τις αντιπροσωπείες με ειδικές συμφωνίες και με εγγύηση απο τις εκάστοτε αντιπροσωπείες.Ας μήν λέμε οτι θέλουμε.Αλλα απο τον τρόπο γραφης και εκφρασης του xristoforos89 "Το etechnoshop ειναι οτι να'ναι σαν μαγαζι.. Ειναι και πολυ κοντα στο σπιτι μου, και στο λεω με σιγουρια." χωρίς επιχειρήματα δείχνει την παιδικότητα της εκφρασης του. Ευχομαι καλά μπάνια και καλές διακοπές σε όλους τους τυχερούς
etechnoshop.gr Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Αγαπητέ φίλε Το κατάστημα μας έχει 4 γραφεία κατω και 3 γραφεία στον επάνω όροφο,σύνολο 7 άτομα.(Πρώτο λάθος). Τα bluetooth είναι συνήθως ετοιμοπαράδοτα,αν όχι συννενοουμαστε με τον πελάτη την ημερομηνία παραλαβής που συνήθως και πάντα είναι σε 2 εργάσιμες και δίδεται αποδεικτικό παράδοσης παραγγελίας στον πελάτη, πως αλλιώς ο πελάτης θα πάρει ενα προϊον που έχει σε παραγγελία; ,μαλλον δεν το έχεις γιατι ποτέ δεν ήρθες.(δευτερο λάθος).Για το σχόλιο στο skroutz απλά σε προκαλώ να το δημοσιευσεις.Ακομα και με τα λεγόμενα σου αυτά δεν σου δίνουν το δικαιωμα να σπιλωνεις το όνομα της εταιρίας η να λες να μην αγοράσουν,η εταιρία απλώς δεν θα το αφήσει να συνεχίσεις έτσι.Ολοι εχουμε το δικαιωμα να λεμε την γνωμη μας δημοκρατικα,οχι ομως να κατηγορουμε τον οποιονδηποτε με το ετσι θέλω.Θα σου συνηστουσα να δειξεις την δεουσα προσοχη ως προς τα λεγομενα σου αφου πλεον δεν ευσταθουν...Το ίδιο θα παρακαλούσα και απο τον υπευθηνο admin.Σε προκαλώ ακόμα και να έρθεις απο το κατάστημα να το συζητησουμε......αφου λες οτι περνάς συχνα,5 λεπτα απο τον χρόνο σου δεν θα είναι πολλά...απλα να ξερεις οτι το να λες ανακρίβειες και ψεματα δεν ειναι σωστο και τίμιο...Αυτα αγαπητέ.... Καλή η κριτική σχετικά με τις μεταφράσεις αλλα υπάρχει τμήμα που ασχολήτε με αυτό και δεν υπάρχει το παραμικρό παράπονο περι τούτου αλλιως δεν θα πουλούσαμε καθε εβδομαδα 100 και πλεον laptops.Ακόμα και τώρα που μιλάμε τα λεγόμενα σου δείχνουν και πάλι το πόσο παιδικά σκέφτεσαι...λεγόμενα χωρίς επιχειρήματα και αποδείξεις είναι σκεπτόμενα απο μυαλό παιδιού. Οσο για τους φίλους εδω μέσα μπορείτε να ρωτάτε της οποιες σας απορίες σχετικα με εμάς με ένα τηλεφώνημα και ένας απο τους εφτα υπαλλήλους μας θα σας εξυπηρετησει. Καλές διακοπές και καλή επιστροφή σε όλους
stamatisx Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Στη θέση σου θα κοίταζα να βρω ποιός είναι υπεύθυνος που έφυγε ο πελάτης δυσαρεστημένος και όχι να απειλώ τον πελάτη btw το λάπτοπ της περιγραφής με αυτό που έχετε στη φωτογραφία είναι λάθος (η φώτο δείχνει το M17x-R2 και όχι το R3)
xristoforos89 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2011 Ειπα οτι ''Μεσα στο μαγαζι ηταν 2 ατομα που δουλευαν'' και απαντας οτι ''Το κατάστημα μας έχει 4 γραφεία κατω και 3 γραφεία στον επάνω όροφο,σύνολο 7 άτομα.(Πρώτο λάθος).'' Βλεπεις τι γραφω; Τι με νοιαζει εμενα ποσα ατομα ειστε συνολικα; Εγω αναφερθηκα στα ατομα που εξυπηρετουσαν εκεινη την ωρα. Δηλαδη και στα ατομα (νεαρος και η μεγαλυτερη κυρια) παλι ψεματα λεω, ετσι; Το bluetooth που ηρθαμε να παραγγειλουμε ηταν (μαλλον) αυτο(λεω μαλλον γιατι πανε και 3-4 μηνες απο την τελευταια μου επισκεψη και δεν το πηρα τελικως εγω το προιον): http://www.e-technoshop.gr/index.php?target=products&product_id=31363 ''...αυτά δεν σου δίνουν το δικαιωμα να σπιλωνεις το όνομα της εταιρίας η να λες να μην αγοράσουν,η εταιρία απλώς δεν θα το αφήσει να συνεχίσεις έτσι'' Για θυμισε μου λιγο. Δημοκρατια εχουμε, ετσι; ''Θα σου συνηστουσα να δειξεις την δεουσα προσοχη ως προς τα λεγομενα σου αφου πλεον δεν ευσταθουν...'' Κατ'εσενα δεν ευσταθουν. Εβγαλες κιολας συμπερασματα (δικα σου βεβαια). ''Σε προκαλώ ακόμα και να έρθεις απο το κατάστημα να το συζητησουμε......'' Μηπως θα ηταν καλυτερο σαν.. διευθυντης που εισαι, να εγραφες ''σε προσκαλω;'' Θα ηταν πιο ευγενικο νομιζω.. ''Καλή η κριτική σχετικά με τις μεταφράσεις αλλα υπάρχει τμήμα που ασχολήτε με αυτό και δεν υπάρχει το παραμικρό παράπονο περι τούτου αλλιως δεν θα πουλούσαμε καθε εβδομαδα 100 και πλεον laptops.Ακόμα και τώρα που μιλάμε τα λεγόμενα σου δείχνουν και πάλι το πόσο παιδικά σκέφτεσαι...λεγόμενα χωρίς επιχειρήματα και αποδείξεις είναι σκεπτόμενα απο μυαλό παιδιού.'' Εντελως τυχαια, το πρωτο λαπτοπ που βρηκα: http://www.e-technoshop.gr/index.php?target=products&product_id=35067 Η μεταφραση; Αλλο παραδειγμα: http://www.e-technoshop.gr/index.php?target=products&product_id=35225&page=full_list Καπου στην μεση, σχετικα με την οθονη λεει: '' Τύπος οθόνης βαρετή οθόνη'' Δηλαδη πάλι ψεματα λεω ετσι; Νομιζω πως θα επρεπε να το συζητουσες λιγο αυτο το θεμα, με τον υπευθυνο της μεταφρασης. Ps1: Μολις διαβασεις και το παρον μηνυμα μου, θα σβησω ολα τα σχετικα με το καταστημα αφου σε πειραξαν. Ps2: http://www.skroutz.gr/m/497/E-technoshop Μαλλον ειναι συνηθες φαινομενο να απαντατε σε ολα τα σχολια των πελατων σας. Ps3: Μολις γυρισω και παλι Αθηνα απο διακοπες, βεβαιως και να περασω απο το καταστημα να το συζητησουμε. Ps4: Καλες πωλησεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.