ikaruga24 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Τι ευγενεια, και 10 χρονων παιδι καταλαβαινει οτι οι περισσοτεροι πωλητες προσπαθουν να εκμεταλευτουν τους πελατες και να τους πεισουν να αγορασουνε τα πιο ακριβα προιοντα. Δεν εχουν μονο οι πωλητες αυτη τη συμπεριφορα. Απο το μεγαλυτερο κεφαλι μεχρι τον απλο ταμεια το ιδιο ειναι. Σαν να ειναι προγραμματισμενοι το κανουν. Για εμενα αυτο ειναι χειροτερο. Δεν λεω να ειναι μουντρουχοι αλλα το να ακουω το κλασσικο ποιημα "ευχαριστουμε παρα πολυ που μας προτιμησατε, εξυπηρετηθηκατε σωστα? Θα θελαμε να σας ξαναδουμε στο καταστημα μας" σπαει νευρα στην καλυτερη γιατι κανει μπαμ οτι το λεει μηχανικα. Ενα απλο "ευχαριστουμε, καλο σας απογευμα" που θα βγαινει και ποιο φυσικα εμενα μου ειναι ΥΠΕΡ-αρκετο.
Massiv0r Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Αυτο που λες ειναι αλλη περιπτωση, γιατι σε καταγραφουνε καμερες και πρεπει να ακολουθας τις "οδηγιες".. Οσο καλος και να 'σαι δεν σου βγαινει με ολους τους πελατες να'σαι αυθεντικος ετσι και αλλιως, οποτε.. αλλα εχεις ενα δικιο ειναι υπερβολικο, ενα σπρευ για να καθαριζεις οθονες αγοραζεις και σου μιλανε λες και αγορασες εξοπλισμο για Netcafe.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Στον τομεα της συμπεριφορας προς τον πελατη, κακα τα ψεματα το πλαισιο δειχνει την κουλτουρα που πρεπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να μαθουν και οι υπολοιποι Ελληναρες επιχειρηματιες-υπαλληλοι. 1000 φορες η σπαστικη ευγενεια, παρα το στραβομουτσουνιασμα και η ειρωνεια του υπαλληλου προς τον πελατη που συνηθως συναντα κανεις αλλου.
Massiv0r Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Στον τομεα της συμπεριφορας προς τον πελατη, κακα τα ψεματα το πλαισιο δειχνει την κουλτουρα που πρεπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να μαθουν και οι υπολοιποι Ελληναρες επιχειρηματιες-υπαλληλοι. 1000 φορες η σπαστικη ευγενεια, παρα το στραβομουτσουνιασμα και η ειρωνεια του υπαλληλου προς τον πελατη που συνηθως συναντα κανεις αλλου. Δεν ειναι σπαστικη ευγενεια ακριβως, ειναι ευγενεια με στραβομουτσουνιασμα και ειρωνεια αφου βγεις απο την πορτα. θαψιμο παντως σε ολες τις δουλιες πεφτει, ειδικα στις "περιπτωσεις", ασχετως το οτι μονο χαμογελα σου δειχνουνε Μην μου πει κανεις οτι δεν εχει εμπειρια απο αυτα σε οποιαδηποτε δουλεια και αν εκανε. Και αν ειστε σαν εμενα που δεν κρατιεστε, τουλαχιστον να μαθετε να λετε το "συγνωμη" καλα.
SOWHAT Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Εμένα πάντως μου έχει τύχει και ειρωνία και δολιότητα(έχω πει και σε άλλο ποστ, ας μην αναφερθώ γιατί θα γράφω και σεντόνια για να εξηγηθώ κλπ και θα ξαναθυμηθώ κακές εμπειρίες που μπορεί να ξυπνήσουν άπειρα νεύρα μέσα μου...)... Πάντως προσωπικά μιλώντας, προτιμώ να μην μου μιλήσει κανείς πωλητής στο κάθε μαγαζί μέχρι να ρωτήσω εγώ κάτι... Ενοχλούμαι να πρέπει να νιώθω ότι πρέπει να έχω κάποιον από πάνω μου επειδή έτσι είναι η γραμμή του μαγαζιού! Συνήθως ή να χαζοκοιτάξω θέλω τα προϊόντα ή έχω αποφασίσει από πριν τι θέλω και θα πάω να το αγοράσω...
ZAKKWYLDE Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Στον τομεα της συμπεριφορας προς τον πελατη, κακα τα ψεματα το πλαισιο δειχνει την κουλτουρα που πρεπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να μαθουν και οι υπολοιποι Ελληναρες επιχειρηματιες-υπαλληλοι. 1000 φορες η σπαστικη ευγενεια, παρα το στραβομουτσουνιασμα και η ειρωνεια του υπαλληλου προς τον πελατη που συνηθως συναντα κανεις αλλου. Όχι προς θεού να μη μάθουν τη σπαστική ευγένεια...σίγουρα είναι καλύτερη απο το στραβομουτσούνιασμα αλλά έλεος. Υπάρχει και ενδιάμεση λύση όπου μπορεί ο κάθε υπάλληλος να είναι ευγενικός απο κουλτούρα και όχι λόγω "γραμμής".
SlimData Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 1. Αυτό το 09:00-20:30 που λέει ο φίλος μπορεί και να ισχύει. Μπορεί όμως να είχε και σπαστή βάρδια.. Που να δεις πωλητές που μπορεί να κάνουν και 07:00-21:00... 2. Αυτό το "εξυπηρετηθήκατε σωστά?" είναι κανόνας, ειδικά για τις ταμείες. Δεν δικαιούνται να μην το πουν. Και ελέγχονται από πολύ συχνά mystery. Για όσους δεν γνωρίζουν, mystery είναι κάτι τυπάκια που μπαίνουν στα καταστήματα και προσποιούνται ότι είναι πελάτες. Περνάνε από 2-3 τμήματα κάνουν κάποιες ερωτήσεις και φεύγουν. Οι ερωτήσεις που κάνουν δεν είναι τυχαίες αλλά συγκεκριμένα σενάρια που τους έχουν δώσει γραμμένα. Πάντα ηχογραφούν τις συνομιλίες τους και τις δίνουν στο hr. Αυτήν την τακτική την ακολουθούν πολλές εταιρίες 3. Όχι, δεν προσπαθούν όλοι να σου πουλήσουν ότι πιο ακριβό. Έχει έρθει τύπος και μου λέει "θέλω να κάνω αναβάθμιση, έχω πάνω μου 1500€ και θέλω ο υπολογιστής μου να κάνει αυτό κι αυτό κι αυτό.. δώσε μου ότι νομίζεις.." Του έδωσα 600€ πράγματα. Σε άλλη φάση έρχεται πιτσιρικάς με τη μάνα του και θέλει τον q8300 και την 4870x2. Είχε ήδη q6600 και 8800gtx και ήθελε να παίζει pes2009. Τον έπεισα να μην τα πάρει. Δυο παραδείγματα μόνο.. Πάντως η πίεση για πωλήσεις είναι τεράστια. 4. Τέλος θα πω κάτι που έχω ξαναπεί. Εως και τις αρχές 2009 το πλαίσιο είχε πάνω από 600 πωλητές. Τέλη 2009 ήταν λιγότεροι από 350...
ZAKKWYLDE Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 1. Αυτό το 09:00-20:30 που λέει ο φίλος μπορεί και να ισχύει. Μπορεί όμως να είχε και σπαστή βάρδια.. Που να δεις πωλητές που μπορεί να κάνουν και 07:00-21:00... 2. Αυτό το "εξυπηρετηθήκατε σωστά?" είναι κανόνας, ειδικά για τις ταμείες. Δεν δικαιούνται να μην το πουν. Και ελέγχονται από πολύ συχνά mystery. Δηλαδή αν θεωρώ ότι για κάποιο λόγο δεν εξυπηρετήθηκα σωστά η ταμίας τί θα κάνει; Είναι το κατάλληλο άτομο για να πω το παράπονό μου;
SlimData Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Δεν θα σου λύσει το θέμα σου. Θα φωνάξει όμως τον διευθυντή ή τον υποδιευθυντή για να σε εξυπηρετήσει
The_Judas Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2010 Όχι προς θεού να μη μάθουν τη σπαστική ευγένεια...σίγουρα είναι καλύτερη απο το στραβομουτσούνιασμα αλλά έλεος. Υπάρχει και ενδιάμεση λύση όπου μπορεί ο κάθε υπάλληλος να είναι ευγενικός απο κουλτούρα και όχι λόγω "γραμμής". Αυτό ακριβώς. Αυτή η υπερβολική ευγένεια είναι τόσο ψεύτικη που φαίνεται ότι το κάνουν για τις πωλήσεις και μόνο. Ασε που κάνει τον πελάτη να νιώθει πολύ άβολα. Εμένα με αγχώνει και με ενοχλει αυτή η συμπεριφορά των υπαλλήλων... νιώθω σαν να βρίσκομαι σε κατάστημα με ζόμπι που θέλουν να φάνε τα χρήματά μου Για όσους δεν γνωρίζουν, mystery είναι κάτι τυπάκια που μπαίνουν στα καταστήματα και προσποιούνται ότι είναι πελάτες. Περνάνε από 2-3 τμήματα κάνουν κάποιες ερωτήσεις και φεύγουν. Οι ερωτήσεις που κάνουν δεν είναι τυχαίες αλλά συγκεκριμένα σενάρια που τους έχουν δώσει γραμμένα. Πάντα ηχογραφούν τις συνομιλίες τους και τις δίνουν στο hr. Αυτήν την τακτική την ακολουθούν πολλές εταιρίες Αυτό το έχω ακούσει και εγώ. Αλλά μου φαίνεται ότι αν το δούμε νομικά είναι 100% παράνομο. Το να ελέγχει κάποιος τον υπάλληλο του δεν είναι μεμπτό, αλλά η ηχογράφηση συνομιλίας χωρίς την συγκατάθεση του υπαλλήλου σίγουρα είναι.
SlimData Δημοσ. 17 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2010 Δεν ξέρω αν είναι παράνομο. Ξέρω όμως ότι στο πλαίσιο είναι κακοπρογραμματισμένο. Είχε φτάσει στα χέρια μου ένα usb stick με όλες τις επισκέψεις ενός mystery για μια περίοδο 4-5 μηνών και είχα ακούσει και διαβάσει αστεία πράγματα...
aledjo Δημοσ. 17 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2010 Για όσους δεν γνωρίζουν, mystery είναι κάτι τυπάκια που μπαίνουν στα καταστήματα και προσποιούνται ότι είναι πελάτες. Περνάνε από 2-3 τμήματα κάνουν κάποιες ερωτήσεις και φεύγουν. Οι ερωτήσεις που κάνουν δεν είναι τυχαίες αλλά συγκεκριμένα σενάρια που τους έχουν δώσει γραμμένα. Πάντα ηχογραφούν τις συνομιλίες τους και τις δίνουν στο hr. Αυτήν την τακτική την ακολουθούν πολλές εταιρίες. θα ηθελα πολυ να τη κανω αυτη τη δουλεια! πως γινεται ομως να βρω τετοια δουλεια? θα ειχα καψει κοσμο και κοσμακι!
Physics_Rulez Δημοσ. 17 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2010 Αυτό ακριβώς. Αυτή η υπερβολική ευγένεια είναι τόσο ψεύτικη που φαίνεται ότι το κάνουν για τις πωλήσεις και μόνο. Ασε που κάνει τον πελάτη να νιώθει πολύ άβολα. Εμένα με αγχώνει και με ενοχλει αυτή η συμπεριφορά των υπαλλήλων... νιώθω σαν να βρίσκομαι σε κατάστημα με ζόμπι που θέλουν να φάνε τα χρήματά μου Είσαστε ευχαριστημένος με την εξυπηρέτηση και τις αγορές σας ; Θα χαρούμε να σας ξαναδούμε στο πλαίσιο .
SOWHAT Δημοσ. 17 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2010 Χαχαααα... Άκου ζόμπι που θέλουν να φάνε τα χρήματά μου...Θ Ε Ο Σ ΕΙΣΑΙ!!!
caution Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Ζω για την μέρα που η ειλικρίνεια θα κατακτήσει τους πάντες... Είσαστε ευχαριστημένος με την εξυπηρέτηση και τις αγορές σας ; Θα χαρούμε να σας ξαναδούμε στο πλαίσιο και θα χαρούμε ακόμα περισσότερο αν ο manager που μας επιβάλει αυτή την γλοιώδη συμπεριφορά πάθει καρκίνο και καταλήξει μέσα σε μια λίμνη από αίμα και περιττώματα. Ξένα. fixed.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.