spankmachine Δημοσ. 14 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2011 Καλησπέρα, Ενα HD της seagate που έχω έχει αρχίσει να βγάζει smart errors. Ετρεξα τα sea tools και μου έβγαλε πως έχει bad sectors και μου έδωσε έναν κωδικό. Έβαλα αυτόν τον κωδικο μαζί με τα s/n και p/n του δίσκου στο warranty check της Seagate και μου είπε πως έχω εγγύηση μέχρι Αυγ 2012. Τον έιχα πάρει από e-shop αλλά έχω χάσει της απόδειξη και μάλλον δε θα τον δεχτούν οπότε θα πρέπει να τον στείλω στη Seagate εγώ. Το έχει κάνει κανείς αυτό από το forum; Να επιλέξω το premium service ή όχι; Κάποιο σχόλιο ή κάποια γνώμη πριν προχωρήσω;
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 14 Ιουνίου 2011 Moderators Δημοσ. 14 Ιουνίου 2011 Αν θυμασαι με ποιο ονομα ή την ημερομηνια αγορας στο περιπου, θα σε καλυψουν στο eshop. Αλλιως στειλτον εσυ, ωστοσο πρεπει να εχει αναλυτικες οδηγιες για τη σωστη συσκευασια του δισκου, ψαξε στο site της Seagate. PS: Πως κρατηθηκες ρε ανθρωπε 7 χρονια μεχρι να κανεις το πρωτο σου ποστ?
SETH-X Δημοσ. 10 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2011 Δεν θα έχεις πρόβλημα ακόμα και αν δεν έχεις εσύ την εγγύηση η μηχανογράφηση του e-shop την κρατάει, οπότε δεν έχεις θέμα!
eric_in Δημοσ. 15 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2011 Εγώ τι να κάνω που πήρα στο πλαίσιο να μου πουν πόσο εγγύηση είχε ο δίσκος (αγορά 05/2008) και μου είπαν ότι είχε 2 χρόνια και στο site της seagate βγάζει Warranty Status>In Warranty Expiration 18-Mar-2013 ;;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.