Miklo84 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2011 Καλημέρα σε όλους, πιστεύω το θέμα στο οποίο χρειάζομαι βοήθεια να είναι στο σωστό section του forum. Αν δεν είναι, παρακαλώ να μετακινηθεί από κάποιον admin. Εργάζομαι σε μία εταιρεία που μου ανέθεσαν να βρω ένα πρόγραμμα το οποίο σε γενικές γραμμές θέλουν ο χρήστης (του προγράμματος) που θα το διαχειρίζεται, να μπορεί να κρατάει τα πρακτικά κάποιων τηλεφωνικών κλήσεων, με δυνατότητα προσθήκης υπενθυμίσεων για κλήσεις. Υπάρχει κάτι τέτοιο; Αν ναι, υπάρχει freeware ή επί πληρωμή; Υπάρχουν εδώ programmers που να μπορούν να με βοηθήσουν ή να αναλάβουν την κατασκευή; Φιλικά, Μιχάλης
dimitris_pa Δημοσ. 17 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2011 πρόγραμμα για υπολογιστή ? "κρατάει τα πρακτικά κάποιων τηλεφωνικών κλήσεων" πες μου περισσότερα, δηλαδή ? όπως έχουμε στο κινητό μας που λέει ποιοι μας πήραν άλλα με περισσότερες πληροφορίες ? "με δυνατότητα προσθήκης υπενθυμίσεων για κλήσεις" για αυτό κάτι γίνεται..... μέχρι ποσά δίνει το αφεντικό σου ?
tarantules Δημοσ. 17 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2011 Ελπίζω να μην είναι χωσέ η δουλειά και σε έβαλαν να βγάλεις το φίδι από την τρύπα (αν και κάτι μου λέει οτι όντως έτσι είναι...) Συμβουλή: Μην τους (καλό) μαθαίνεις έτσι.Υπάρχει μεγάλη αχαριστεία εκεί έξω... Φιλικά
Miklo84 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2011 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2011 @tarantules Δυστυχώς η δουλεία είναι τύπου "Θέλουμε αυτό, κόψε το λαιμό σου βρες το"... Αν και όντως δε πρέπει να τους κακομαθαίνεις, οι μέρες είναι τόσο δύσκολες που πρέπει να γίνει αν θέλουμε να συνεχίσει να κινείται το χρήμα. @dimitris_pa Για να εξηγήσω λίγο περισσότερο τι ακριβώς είναι αυτό που ψάχνω, θα πω τα εξής: Έχουμε ένα ERP πρόγραμμα (Soft1) που έχει στηθεί και δουλεύει πολύ ικανοποιητικά για 2 και πλέον χρόνια. Δε γνωρίζω αν υπάρχει κάποιο plugin πάνω σε αυτό ή αν θα ήταν καλύτερο να βρεθεί κάποιο άλλο πρόγραμμα ωστόσο αυτό που πραγματικά θέλουν να γίνεται μέσα από αυτό ειναι το εξής: Κατά τον έλεγχο των καρτελών πελατών, προκύπτουν διάφορα ζητήματα για επικοινωνία μαζί του. Θέλουμε λοιπόν, μετά από επικοινωνία να κρατάμε σημειώσεις σχετικά με το τι ειπώθηκε και αν οριστεί κάποιο deadline για κάτι, να υπάρχει κάποια δυνατότητα υπενθύμισης. Case Scenario: Κάποιος πελάτης έχει καθυστερήσει την πληρωμή, ας πούμε, 10 ημέρες. Επικοινωνούμε μαζί του, του ζητάμε να πληρώσει το υπόλοιπο εντός 3 ημερών. Σημειώνουμε λοιπόν στις παρατηρήσεις του προγράμματος ότι επικοινωνήσαμε μαζί του γιατί χρωστάει και οτι πήρε προθεσμία για 3 ημέρες. Συνεπώς πρέπει να έχει ο υπάλληλος μια υπενθύμιση μετά από 3 μέρες, ώστε να γίνει επανέλεγχος του υπολοίπου του πελάτη και αν δεν έχει γίνει πληρωμή, ξανά επανάκληση. Και ούτω καθεξής... Ελπίζω να ήταν πιο σαφές το ζητούμενο τώρα. Sorry για το μεγάλο Post
black_widow Δημοσ. 21 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2011 CRM ουσιαστικά ζητάνε ή κάνω λάθος ; CRM πάντως η Soft1 έχει. Φαντάζομαι ότι θα το γνωρίζουν αλλά δε θέλουν να πληρώσουν. http://www2.softone.gr/el/2008-12-04-15-23-48/crm/item/164
iniohos Δημοσ. 21 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2011 αυτο που ουσιαστικα ζητας (να το πω χονδρικα) ειναι σημειωσεις με υπενθημιση. Ειναι κατι που μπορεις να το κανεις ανετα με το Microsoft Outlook (προσεξε...οχι με το Outlook express). Με το Μicrosoft Outlook λοιπον, εχεις την δυνατοτητα να συνδεσεις τα contacts με το calendar (ή αλλιως τις επαφες με το ημερολογιο) και να σημειωνεις και να βαζεις και υπενθυμιση. Οι εκδοσεις που εχω χρησιμοποιησει για παρομοια δουλεια ειναι οι 2000 και η 2003 απο τα αντιστοιχα Office.
Miklo84 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2011 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουνίου 2011 CRM ουσιαστικά ζητάνε ή κάνω λάθος ; CRM πάντως η Soft1 έχει. Φαντάζομαι ότι θα το γνωρίζουν αλλά δε θέλουν να πληρώσουν. http://www2.softone.gr/el/2008-12-04-15-23-48/crm/item/164 Μίλησα σήμερα με την Soft1 και μου είπαν χοντρικά ότι αυτό που θέλω γίνεται με CRM, οπως ειπες, και οτι μπορούν να με καλύψουν με κάποιο extra module. Ζητάνε πολλά λεφτά όμως οπότε κοιτάω και τις εναλλακτικές μου... οι καιροί είναι δύσκολοι και εννοω πως δεν ειναι οτι δε θελουν να πληρωσουν αλλα ότι δε μπορούν να δώσουν και υπέρογκα ποσά. αυτο που ουσιαστικα ζητας (να το πω χονδρικα) ειναι σημειωσεις με υπενθημιση. Ειναι κατι που μπορεις να το κανεις ανετα με το Microsoft Outlook (προσεξε...οχι με το Outlook express). Με το Μicrosoft Outlook λοιπον, εχεις την δυνατοτητα να συνδεσεις τα contacts με το calendar (ή αλλιως τις επαφες με το ημερολογιο) και να σημειωνεις και να βαζεις και υπενθυμιση. Οι εκδοσεις που εχω χρησιμοποιησει για παρομοια δουλεια ειναι οι 2000 και η 2003 απο τα αντιστοιχα Office. Δυστυχώς το Big-Boss ακούει Microsoft και βγάζει καντήλες! Πάλι καλά που το προσωπικό χρησιμοποιεί Windows XP και Office 2003 και δεν τους εχει υποχρεώσει να έχουν Linux. (Δεν έχουν Background για τέτοιο περιβάλλον.) Ωστόσο, το σκέφτηκα και εγώ σαν λύση, να χρησιμοποιούσα το Outlook αλλά πιστεύω ότι σαν διαδικασία θα αδρανήσει με την πάροδο του χρόνου.
sphinxgr Δημοσ. 21 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2011 Mπορεί να φτιαχτεί σε βάση δεδομένων της access. Κάνεις αναζήτηση για τον πελάτη μέσω του τηλεφώνου του και κρατάς την ιστορία του σε νέες εγγραφές στον ίδιο πελάτη. Ο κάθε πελάτης έχει τη δική του καρτέλα. Σε αρκετές εταιρίες το δουλευουν έτσι. Μόλις καλεί ο πελάτης ψάχνεις το τηλέφωνο του και βλέπεις την ιστορία του. Follow Up ένα πράμα. Για τις προθεσμίες μπορείς να έχεις φίλτρο με καταληκτικές ημερομηνίες παράδοσης. Και ψάχνοντας ημερομηνία να βλέπεις τι πρέπει να κάνεις. Φυσικά δεν είναι και το ενδεδειγμένο μιας και ο τροχός έχει ήδη ανακαλυφθεί κρίμα είναι πάλι απο την αρχή. ps Φαντάζομαι ότι θα υπάρχει free crm πρόγραμμα στο νετ
Miklo84 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2011 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουνίου 2011 --->Mπορεί να φτιαχτεί σε βάση δεδομένων της access. --->ps Φαντάζομαι ότι θα υπάρχει free crm πρόγραμμα στο νετ Outlook και Access ήταν τα πρώτα που είχα σκεφτεί αλλά η αντίδραση της διοίκησης ήταν μακριά από οτιδήποτε υπογράφει ο Bill... όσο για το free crm, προσπαθώ να δω σε τι βαθμό θα έχουμε ανάγκη τα βάλε βγάλε αρχεία από το ERP μας... σίγουρα ένα Module στο erp θα μας έλυνε τα χέρια όλων αλλά το κόστος είναι αποχαυνωτικό....
gatan Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 <Μίλησα σήμερα με την Soft1 και μου είπαν χοντρικά ότι αυτό που θέλω γίνεται με CRM, οπως ειπες, και οτι μπορούν να με καλύψουν με κάποιο extra module. Ζητάνε πολλά λεφτά όμως οπότε κοιτάω και τις εναλλακτικές μου... οι καιροί είναι δύσκολοι και εννοω πως δεν ειναι οτι δε θελουν να πληρωσουν αλλα ότι δε μπορούν να δώσουν και υπέρογκα ποσά.> Λύσεις στο SoftOne υπάρχουν πολλές μέχρι και dummy κίνηση στις ειδικές συναλλαγές πελατών μπορείς να κάνεις για να κρατάς ενα απλο reminder για την επικοινωνία σου με τούς πελάτες σου. Και ενα ειδικό ευρετήριο με αυτές τις πληροφορίες ωστε να ξερεις τι γίνεται διαχρονικά. Οσο γι αυτό που αναφέρει ο Μιχάλης ναι υπάρχουν εδώ programmers που μπορούν να αναλάβουν κατασκευή προγραμμάτων με την δομή που αναφέρει. Αν είχες σαν Εμπορολογιστικό SoftOne θα μπορούσε να γραφτεί και module πάνω στο SoftOne γι αυτή τη δουλειά. Αν δεν έχεις μπορεί να γραφτεί και ξέχωρα. Περισσότερες πληροφορίες http://www.cforce.gr
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.