Προς το περιεχόμενο

Ψυχικη και σωματικη κακοποιηση απο δασκαλους, καθηγητες ή παπαδες


marantonis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Σαν καθηγητής έσκασα πρόπερσι τις τελευταίες μέρες στο λύκειο με έναν gsm jammer που είχα δανειστεί!!! :devil: :devil: :devil:

 

Είσαι κακός άνθρωπος. ^_^

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Σαν καθηγητής έσκασα πρόπερσι τις τελευταίες μέρες στο λύκειο με έναν gsm jammer που είχα δανειστεί!!! :devil: :devil: :devil:

εισαι killer!!γουσταρω προκλησεις!πρεπει να πας σε πανεπιστημια-τει εκει εχει πολυ ψωμι με τα σκονακια :devil:

Δημοσ.

Στο δημοτικό, ένας δάσκαλος είχε δυο τρόπους να τιμωρεί. Ο ένας ήταν το χαστούκι. Δεν μου είχε τύχει αλλά το να το βλέπεις ήταν εξίσου τρομακτικό. Σήκωνε τον παραβάτη της 5ης δημοτικού μπροστά στην έδρα και άγγιζε με το χέρι το πηγούνι και κουνούσε το κεφάλι αργά σαν να το έφερνε στη σωστή θέση - αυτή που μετά που χρόνια εμπειρίας ήξερε ότι θα έδινε και το καλύτερο αποτέλεσμα και παράλληλα παρέτεινε την αγωνία του μικρού και όλων όσων έβλεπαν τη σκηνή. Και μετά ερχόταν το χαστούκι σχεδόν λυτρωτικά. Δεν είχε σημασία αν γύριζε το κεφάλι του άλλου, ήξερες ότι είχε τελειώσει.

Η δεύτερη μέθοδος ήταν το αυτί. Αλλά και αυτό δεν ήταν ένα απλό τράβηγμα αυτιού. Το είχα περάσει και ξέρω. Πάντα σε φώναζε μπροστά. Σωφρονισμός και παραδειγματισμός είναι τα ζητούμενα. Τα κορίτσια είχαν και το μπόνους μιας μανιώδους αναζήτησης του αυτιού μέσα στα μαλλιά. Έπιανε, τελικά, το αυτί όχι με τον παραδοσιακό τρόπο αλλά και τα δυο δάχτυλα από πίσω και το γύριζε σαν να έστριβε τσιγάρο για λίγη ώρα μέχρι που νόμιζες ότι το είχες χάσει, ότι θα του έμενε στο χέρι, ότι θα είναι μωβ μετά και άλλα. Και βέβαια πονούσε και την επόμενη.

Πως να ξεχάσεις ένας άνθρωπο που, το έβλεπες, είχε τεχνική πίσω από την οποία υπήρχε σκέψη και μελέτη; Θα είχε ξεκινήσει σαν τους άλλους με ένα απλό γρήγορο χαστούκι και ένα συνηθισμένο τράβηγμα αυτιού αλλά αυτά δεν ήταν αρκετά γι αυτόν. Ήθελε να τα εξελίξει, ήταν πρωτοπόρος.

Ήταν ο μόνος που χρησιμοποιούσε ξύλο, δεν είχα ποτέ κανέναν άλλο. Οι υπόλοιποι μόνο good old-fashioned ψυχολογική βια.

Δημοσ.

Βασικά εξαρτάται από το ποιος ζητάει σημειώσεις. Αν πρόκειται για τυπάκι που δεν πατάει καν, δεν ενδιαφέρεται και ψάχνει για κάνα κορόιδο να βολευτεί και να περάσει τίποτα, δε νομίζω πως έχει το δικαίωμα να απαιτεί. Αν πραγματικά υπάρχει λόγος τότε ναι.

κοιταξε εγω λογω ανπαηριας και δυσκολιας στην μετακινηση αν εχω μαθημα 8-10 το πρωι και μετα θεωρια 12-14 δεν μπορω να παω στην θεωρια 12-14 γιατι ουτε στο ΤΕΙ μπορω να κατσω και να περιμενω να περασει το κενο 2ωρο αλλα ουτε μπορω να παω σπιτι και να ξαναγυρισω γιατι το ΤΕΙ απο το σπιτι μου απεχει 25 λεπτα με το αυτοκινητο οπως καταλαβαινεις υπαρχυον αντικειμενικες δυσκολιες. Επισης και σε θεωριες που πηγαινα δεν μου δινα σημειωσεις
Δημοσ.

Εμενα πάντως αν σηκώσει καθηγητής χέρι σε παιδί μου θα τον σπάσω στο ξύλο. Αν το παιδί μου κάνει μαλακίες να το τιμωρήσει (αποβολές κλπ) αλλα αν το ακουμπήσει θα έχει να μετράει μπουνιές.

Δημοσ.

Ολα κυλησαν ωραια στα σχολικα μου χρονια. Ουτε βιαιοτητες , ουτε τετοια πραγματα .Ισως μερικες ξυνισμενες φατσες αλλα η καθηγητρια των γαλλικων που ειχαμε μια χρονια .. :wub: :wub: .Μαλλον αυτο ειναι το παραπονο μου (μπορουμε να το πουμε και ..ψυχικη κακοποιηση)

Δεν υπηρξαν αλλες σαν αυτη , ουτε στην ηλικια ουτε στον/στα/στην (λογοκρισια) :(

Δημοσ.
η καθηγητρια των γαλλικων που ειχαμε μια χρονια .. :wub: :wub:

 

Παίξε μου πέντε, κι εγώ τη δικιά μου θυμόμουν στον ύπνο μου σήμερα.

Δημοσ.

Η καθηγήτρια γαλλικών που είχα στο γυμνάσιο, παρ'όλο που ήταν αντικειμενικά fuckable, δε ξύριζε τα πόδια της.

Ελπίζω να ήταν κάποιου είδους φετίχ.

 

 

 

 

Εμενα πάντως αν σηκώσει καθηγητής χέρι σε παιδί μου θα τον σπάσω στο ξύλο. Αν το παιδί μου κάνει μαλακίες να το τιμωρήσει (αποβολές κλπ) αλλα αν το ακουμπήσει θα έχει να μετράει μπουνιές.

 

 

ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ ΝΙΚΟΚ, ΑΝΤΕ ΠΙΑ, ΜΕ ΤΟΥΣ ...ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΥΣ!

 

 

 

 

----------------------------------

 

 

 

 

Α, και /thread:

Τον είχα καθηγητή θρησκευτικών στο γυμνάσιο.

 

 

theologos.jpg

 

Δημοσ.

Στην τετάρτη δημοτικού, είχαμε 2 βιβλία, μέρος Α και Β. Ε, επειδή ήταν απίστευτα βαρετά στην τάξη, άρχισα και έλυνα το βιβλίο. Σε 2 μέρες είχε τελειώσει και άρχισα να φέρνω και το Β μέρος, και να λύνω και αυτό. Και με πήρε χαμπάρι ο δάσκαλος και σαν σωστός παιδαγωγός που είχα ενδιαφέρον στο μάθημα που ξεπερνούσε την τάξη, πήρε το βιβλίο και μου το έφερε στο κεφάλι γιατί δεν τον πρόσεχα.

Και ήταν ο ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ δάσκαλος, γιατί ήταν λέει αυστηρός.

 

Α, και για μια φορά είπα να πειραματιστώ να κάνω παρέα με άλλα παιδάκια, και με είχε πρήξει ενας φιλος να πάμε κατηχητικό, ε και λέω νταξει το πολύ πολύ να παίζουμε μπάλα. Και πάω , και μας μαζεύουν και μας δίνουν κάτι εικόνες σε χαρτάκι και μετά ξεκινά μια παράνοια οτι "Μη φοράτε το ρολόι στο δεξι χέρι γιατί με αυτο κανετε το σταυρο σας και αυτοι που σταυρωναν το χριστο κοίταζαν την ώρα". Ε αυτό ήταν.ξαναγύρισα στα βιβλία μου και τα αυτοκινητάκια μου και τα στρατιωτάκια και δεν ξαναασχολήθηκα με παιδάκια εκτός από όταν με έβαζε με το ζόρι η μάνα μου να παιζω με τα παιδάκια των φίλων τους.

Για την ιστορία, δεν ξέρω τι ψυχολογική αντίδραση το προκάλεσε αυτό αλλά το ρολόι με βολεύει στο δεξί.

 

Γυμνασιο και λύκειο δεν είχα πρόβλημα ιδιαίτερο.

Δημοσ.

Εγώ στο δημοτικό θυμάμαι ότι από τη β μέχρι και τη δ τάξη είχα δάσκαλο έναν γέροντα που είχε βαρεθεί τη ζωή του και το μόνο που ήξερε να κάνει καλά ήταν να μας βάζει άπειρα ρήματα και ουσιαστικά να κλίνουμε για το σπίτι και να μας τραβάει και τα αφτιά όταν μιλούσαμε στην αίθουσα.Επίσης θυμάμαι στην δ τάξη μας είχε βάλει να γράψουμε από τον καλύτερο προς τον χειρότερο μαθητή της τάξης και να αιτιολογήσουμε τη θέση στην οποία τοποθετούμε τον εαυτό μας :shock: Στη στ τάξη όμως είχα πάαααρα πολύ καλό δάσκαλο ^_^

Στο γυμνάσιο πάααααρα πολύ καλά, εντάξει ήμουν και εγώ καλό κοριτσάκι, διάβαζα, δεν έκανα φασαρία κ.τ.λ. αλλά δεν είχα δει άσχημες συμπεριφορές και προς συμμαθητές μου.

Στο λύκειο ακόμα καλύτερα, είχα γίνει πολύ καλό παιδί B) :P , δεν ενοχλούσα κανέναν και δεν με ενοχλούσε κανένας, δεν τους έδινα και λόγο άλλωστε(διάβαζα αλλά δεν ήμουν ούτε καρφί ούτε σπασίκλας :lol: ).Όσο για τους καθηγητές, από άποψη μαθήματος είχαμε και άχρηστους αλλά σαν άνθρωποι ήταν όλοι τους πολύ καλοί, ορισμένοι τραγικά καλοί, χαχα

Δημοσ.

να μας βάζει άπειρα ρήματα και ουσιαστικά να κλίνουμε για το σπίτι και να μας τραβάει και τα αφτιά

Καλά σας έκανε. Φιξντ

Δημοσ.

Καλά σας έκανε. Φιξντ

 

Χοχοχο σωστός, σόρρυ, πάντως δεν έχει να κάνει η ορθογραφία 2 διαφορετικών ρημάτων με το θέμα και δεν τον δικαιολογεί όταν μετά τα μισά παιδιά δεν μπορούσαν να κάνουν την πράξη 8:2 και να γράψουν μια έκθεση για το πως πέρασαν το καλοκαίρι :rolleyes:

Δημοσ.

Οι ιστοριες μας ειναι σαφεστατα μια αποδειξη και διαμαρτυρια για την απεραντη μαλακωσυνη και βλαβεροτητα του εκπαιδευτικου συστηματος.

 

Να στειλουμε το τοπικ σε καμια εφημεριδα:-D

Χωρις πλακα, μερικα ειναι ακρως σοκαριστικα, οπως αυτο με το θεολογο που εδινε χαρτια με αγιους στα παιδια και τους ελεγε οτι αν τα τσαλακωσουν καποιος δικος τους θα πεθανει. Wtf.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...