Προς το περιεχόμενο

Κεραία wiFI


pavlospav

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μπορεί κάποιος να μου πει κάποιο τρόπο να επεκτείνω την εμβέλεια που πιάνει wiFI το laptop? Θέλω να πιανω τα γύρω δίκτυα σε απόσταση 100 μέτρων. (βασικα θέλω να σπάσω ένα δίκτυο σε τέτοια απόσταση με το backtrack) Ξέρω ότι μπορει να γίνει με κεραία. Ποια κεραία όμως? Επίσης αν πάρω ένα access point Θα μπορώ να το χρησιμοποιήσω σαν router αν αυτό παίρνει σήμα από αλλού? Αν μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει σας παρακαλώ. Είμαι εντελώς άσχετος. Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ελλαδα δεν ξερω.ebay Παιζει με κανα 30 αρι ευρω.αν εχει εμποδια στα 100 μετρα ισως θες και καμια πιο κατευθυντικη κεραια.ενα access point αν εννοεις να παιρνει σημα ασυρματα απο ενα adsl router και να το αναμεταδιδει για να το κανει αυτο πρεπει να εχει καιλειτουργια Repeater.αν δεν εννοεις αυτο πες μας τι εννοεις.

 

 

 

γιατι αυτο που γραφεις δεν μου βγαζει νοημα

Επίσης αν πάρω ένα access point Θα μπορώ να το χρησιμοποιήσω σαν router αν αυτό παίρνει σήμα από αλλού?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά γράφω εδώ γτ κτ παρόμοιο νομίζω είναι.θελω να πιανω καλυτερα το σημα του γειτονα με τον οποιο εχω συνεννοηθει μην μ κραξει κανεις οτι κλεβω.. :P πως μπορω να το πετυχω?δλδ να πιανω καλυτερα το σημα του.στο απο πανω διαμερισμα ειναι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια καρτα wi fi της alfa 500 Mw θα σε βοηθουσε πιστευω.

γιατι κατευθυντικη κεραια ειναι λιγο σχετικο.

μετα αν μπορεις να εχεις το stick το υπαρχον σε καλυτερο σημειο για να "βλεπει " καλυτερα το ρουτερ του γειτονα.μην ειναι θαμμενο πουθενα το stick.με μιαμικρη επεκταση Usb Μπορεις να το μεγακινησεις.αλλιως πας σε καρτουλα οπως ειπα σαν πρωτη λυση

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες