Προς το περιεχόμενο

Διαφορές C, C++ και C#


xrist0f0r0s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μια χαρα τα ειπε ο timonk. Το θεμα ειναι να μαθεις το θεωρητικο κομματι, αν κατσεις και κατανοησεις

1) Τις πιο δημοφιλης φιλοσοφιες (programming paradigms)

2) Το πως δουλευει ενας υπολογιστης

3) Το πως διαχειριζεται ενα VM/OS το προγραμμα σου

4) Τα frameworks που ειναι γυρο απο το αντικειμενο σου

 

Αν τα ξερεις αυτα, ξερεις να προγραμματιζεις. Οπως ειπε και ο Mig η καλυτερη λυση ειναι να πας ΑΕΙ, φυσικα μπορεις να μαθεις και μονος αλλα οχι με 4-5 tuts στο internet (οπως και παλι ειπε ο mig) αλλα παιρνοντας βιβλια για τα παραπανω. Κακα τα ψεματα, ο προγραμματισμος δεν ειναι και "Η!" επιστημη για αυτο και οι βασησεις στην ενλογο επιστημη ειναι χαμηλες, ασε που διδασκεται και σε ΙΕΚ. Τεσπα να ειστε open mind, μην μπαινετε στη λογικη του "τα παντα περιστρεφονται γυρο απο μια γλωσσα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά που αναφέρεις είναι συντακτικό, δομές δεδομένων και OOP.

 

Πέρα από αυτά, υπάρχουν και άλλες θεωρίες (με ή χωρίς εισαγωγικά) που πρέπει να γνωρίζει κανείς.

 

 

Για αυτό, πριν "τα πάρεις στην κράνα" ή προτείνεις τι πρέπει να μάθουν οι άλλοι.... ασχολήσου με την βελτίωσή σου.

 

1ον, δεν με ενδιαφέρει επαγγελματικά το αντικείμενο...

2ον, κατέληξα, αυτά που μας μαθαίνουν στα ιδρύματα είναι παπαριές

3ον, δεν το συνεχίζω , εδω είναι η ζούγκλα του ταρζάν , καθένας με το μακρύ και το κοντό του.

 

δηλαδή είναι να τρελαίνεσαι όταν ακους 20αχρονα να λένε ότι μπούρδα τους κατέβει... "βάζω και τον εαυτό μου μέσα"...

εντάξει όπως είπε ένας τυπάς "εφηβικές ορμόνες"... άντε να το περάσω και αυτό το στάδιο να αλλάξω μυαλά να γίνω σαν εσας... πφφφ

όλοι θέλουν να έχουν τον τελευταίο λόγο εδω μέσα, σας παρακαλώ ταπώστε με για να έχετε τον τελευταίο λόγο, εγώ απλώς έπρεπε να πω κάτι...

 

Σορρυ, επειδή δηλαδή τα έχω πάρει... "ένας λογικός άνθρωπος δεν θα έδινε σημασία ...", άλλα εγώ δεν είμαι λογικός...

 

ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΌΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ, ΟΤΙ Η ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΥ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΈΧΕΙ ΝΑ ΚΆΝΕΙ ΜΕ ΤΕΛΕΣΤΕΣ, ΚΛΑΣΕΙΣ, ΔΟΜΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΟ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ... ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ..

 

ΕΝΤΑΑΑΑΑΑΞΕΙ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα ΑΕΙ και γενικότερα στις περισσότερες πανεπιστημιακές σχολές θα σας δώσουν ένα ικανό θεωρητικό υπόβαθρο, από εκεί και πέρα στον "αληθινό κόσμο" συνήθως ζητούνται εκτός ορισμένων μικρών εξαιρέσεων πολύ διαφορετικά πράματα τα οποία τις περισσότερες φορές δεν καλύπτονται από τα προγράμματα διδασκαλίας των ΑΕΙ (εδώ τα ΤΕΙ ίσως είναι πιο κοντά στα θέλω της αγοράς κατά την γνώμη μου). Έτσι παρουσιάζεται το φαινόμενο, ένας κατά τα άλλα ικανότατος απόφοιτος πανεπιστημιακής σχολής να μην είναι σε θέση να γράψει ένα εμπορικό πρόγραμμα, πράγμα που δυστυχώς έχω δει να συμβαίνει. Σε αυτή την περίπτωση συνήθως χρειάζεται μια επανεκπαίδευση κοντά σε έναν άνθρωπο που έχει εμπειρία στην ανάπτυξη λογισμικού με τις μοντέρνες μεθόδους για να πάρει μπρος, να μάθει να στήνει μια εφαρμογή, να γράφει UI, να μπει στην λογική του πως θα γράψω ένα πραγματικό πρόγραμμα και να ξεφύγει από την κονσόλα. Αυτά βέβαια τα πράματα συνήθως οι δάσκαλοι των ΑΕΙ τα θεωρούν τετριμμένα και εύκολα και πρεσβεύουν την αντίληψη ότι ε.. μάθε τα δύσκολα και τα βαθιά (τον σκληρό πυρήνα της Πληροφορικής) και ύστερα τα υπόλοιπα θα τα μάθεις εύκολα μόνος σου -αμ δε! μακάρι να ήταν έτσι αλλά δεν είναι. Γενικά προσωπικά και δίχως καμία διάθεση αντιπαράθεσης με κανέναν (κάθε άποψη σεβαστή) θεωρώ ότι το πρόγραμμα σπουδών των ΑΕΙ θα πρέπει να αποκτήσει εκτός του αυστηρά θεωρητικού μέρους του και μια πιο πρακτική διάσταση, να επιτρέπει δηλαδή στον φοιτητή να έρχεται σε επαφή και με αυτά που ζητά η Αγορά και τα οποία μπορεί να θεωρούνται απλά αλλά δεν είναι, απόδειξη πόσες κακογραμμένες και άσχημες ελληνικές εφαρμογές κυκλοφορούν από ανθρώπους που είναι θαυμάσιοι προγραμματιστές αλλά δεν διδάχτηκαν ποτέ το πως να στήσουν ένα εμπορικό λογισμικό και συνεπώς όταν αρχίζουν με GUI, απλά τα κάνουν σαλάτα :-\

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απόδειξη πόσες κακογραμμένες και άσχημες ελληνικές εφαρμογές κυκλοφορούν από ανθρώπους που είναι θαυμάσιοι προγραμματιστές αλλά δεν διδάχτηκαν ποτέ το πως να στήσουν ένα εμπορικό λογισμικό και συνεπώς όταν αρχίζουν με GUI, απλά τα κάνουν σαλάτα :-\

 

Ενα σου λεω, στη δουλεια μου εχουμε μια εφαρμογη η οποια συνδεεται με 45 καταστηματα + τηλ κεντρο + λογιστηριο και ειναι σε TEXT MODE GUI, 25/8/2011

 

Στη παλια μου δουλεια ( μεγαλη εταιρεια κουριερ) η εφαρμογη ηταν σε .net αλλα αυτοι που την εφτιαξαν δε σκεφτηκαν να βαλουν non-blocking sockets με αποτελεσμα οταν περναγες ενα βαουτσερ και το εστελνες το προγραμμα κολλαγε για 1-2 δευτερολεπτα (not responeding facepalm.jpg). Φυσικα επρεπε να περασεις 1-2 χιλιαδες βαουτσερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα σου λεω, στη δουλεια μου εχουμε μια εφαρμογη η οποια συνδεεται με 45 καταστηματα + τηλ κεντρο + λογιστηριο και ειναι σε TEXT MODE GUI, 25/8/2011

 

Στην δουλειά σου ναι (και άλλου θα σου πω εγώ -σε διάφορους μεγάλους οργανισμούς μέχρι και λογισμικό σε OS/2 μπορείς να συναντήσεις :D), αλλά υπάρχουν και δεκάδες ISV από την άλλη πλευρά, στους οποίους στην πλειοψηφία τους, ανατίθενται έργα που απαιτούν διεπαφή με τον χρήστη και εκεί ζορίζουν τα πράματα.

 

Στη παλια μου δουλεια ( μεγαλη εταιρεια κουριερ) η εφαρμογη ηταν σε .net αλλα αυτοι που την εφτιαξαν δε σκεφτηκαν να βαλουν non-blocking sockets με αποτελεσμα οταν περναγες ενα βαουτσερ και το εστελνες το προγραμμα κολλαγε για 1-2 δευτερολεπτα (not responeding facepalm.jpg). Φυσικα επρεπε να περασεις 1-2 χιλιαδες βαουτσερ.

 

Δυστυχώς η άγνοια των νέων τεχνολογιών που προανέφερα.. (βέβαια ο ασύγχρονος προγραμματισμός θέλει κότσια :D).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Στα ΑΕΙ και γενικότερα στις περισσότερες πανεπιστημιακές σχολές θα σας δώσουν ένα ικανό θεωρητικό υπόβαθρο, από εκεί και πέρα στον "αληθινό κόσμο" συνήθως ζητούνται εκτός ορισμένων μικρών εξαιρέσεων πολύ διαφορετικά πράματα τα οποία τις περισσότερες φορές δεν καλύπτονται από τα προγράμματα διδασκαλίας των ΑΕΙ (εδώ τα ΤΕΙ ίσως είναι πιο κοντά στα θέλω της αγοράς κατά την γνώμη μου). Έτσι παρουσιάζεται το φαινόμενο, ένας κατά τα άλλα ικανότατος απόφοιτος πανεπιστημιακής σχολής να μην είναι σε θέση να γράψει ένα εμπορικό πρόγραμμα, πράγμα που δυστυχώς έχω δει να συμβαίνει. Σε αυτή την περίπτωση συνήθως χρειάζεται μια επανεκπαίδευση κοντά σε έναν άνθρωπο που έχει εμπειρία στην ανάπτυξη λογισμικού με τις μοντέρνες μεθόδους για να πάρει μπρος, να μάθει να στήνει μια εφαρμογή, να γράφει UI, να μπει στην λογική του πως θα γράψω ένα πραγματικό πρόγραμμα και να ξεφύγει από την κονσόλα. Αυτά βέβαια τα πράματα συνήθως οι δάσκαλοι των ΑΕΙ τα θεωρούν τετριμμένα και εύκολα και πρεσβεύουν την αντίληψη ότι ε.. μάθε τα δύσκολα και τα βαθιά (τον σκληρό πυρήνα της Πληροφορικής) και ύστερα τα υπόλοιπα θα τα μάθεις εύκολα μόνος σου -αμ δε! μακάρι να ήταν έτσι αλλά δεν είναι. Γενικά προσωπικά και δίχως καμία διάθεση αντιπαράθεσης με κανέναν (κάθε άποψη σεβαστή) θεωρώ ότι το πρόγραμμα σπουδών των ΑΕΙ θα πρέπει να αποκτήσει εκτός του αυστηρά θεωρητικού μέρους του και μια πιο πρακτική διάσταση, να επιτρέπει δηλαδή στον φοιτητή να έρχεται σε επαφή και με αυτά που ζητά η Αγορά και τα οποία μπορεί να θεωρούνται απλά αλλά δεν είναι, απόδειξη πόσες κακογραμμένες και άσχημες ελληνικές εφαρμογές κυκλοφορούν από ανθρώπους που είναι θαυμάσιοι προγραμματιστές αλλά δεν διδάχτηκαν ποτέ το πως να στήσουν ένα εμπορικό λογισμικό και συνεπώς όταν αρχίζουν με GUI, απλά τα κάνουν σαλάτα :-\

 

 

 

Κοίτα στα ΑΕΙ δεν πας για να μάθεις κάτι που θα σε κάνει περιζήτητο και "υψηλομιστο" εργάτη, πας για να γίνεις ΕΠΙΣΤΉΜΟΝΑΣ να είσαι αυτός (η ένας απ αυτούς) που θα πανε μπροστά την τεχνολογία, την κοινωνία και γενικότερα το ανθρώπινο είδος. Στα ΑΕΙ παίρνεις τις βάσεις-απαραίτητες γνώσεις για να προχωρήσεις σε μια εξειδίκευση στο αντικείμενο σου (μεταπτυχιακό). Αν θες γνώσεις για δούλεια ένα τει/ιεκ/επαλ είναι ότι πρέπει. :rolleyes:

 

ΥΓ1. Ετσι κατλαβαινω εγω αυτα που λεει το καταστατικο του πανεπιστημιου περι μαθησης κλπ

ΥΓ2. Τα παραπανω τα λεω με καλη διαθεση κι οχι με ''ορεξη'' κι εν μερη συμφονουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα στα ΑΕΙ δεν πας για να μάθεις κάτι που θα σε κάνει περιζήτητο και "υψηλομιστο" εργάτη, πας για να γίνεις ΕΠΙΣΤΉΜΟΝΑΣ να είσαι αυτός (η ένας απ αυτούς) που θα πανε μπροστά την τεχνολογία, την κοινωνία και γενικότερα το ανθρώπινο είδος. Στα ΑΕΙ παίρνεις τις βάσεις-απαραίτητες γνώσεις για να προχωρήσεις σε μια εξειδίκευση στο αντικείμενο σου (μεταπτυχιακό). Αν θες γνώσεις για δούλεια ένα τει/ιεκ είναι ότι πρέπει. :rolleyes:

 

Δαγκωτό Νείλος! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα στα ΑΕΙ δεν πας για να μάθεις κάτι που θα σε κάνει περιζήτητο και "υψηλομιστο" εργάτη, πας για να γίνεις ΕΠΙΣΤΉΜΟΝΑΣ να είσαι αυτός (η ένας απ αυτούς) που θα πανε μπροστά την τεχνολογία, την κοινωνία και γενικότερα το ανθρώπινο είδος. Στα ΑΕΙ παίρνεις τις βάσεις-απαραίτητες γνώσεις για να προχωρήσεις σε μια εξειδίκευση στο αντικείμενο σου (μεταπτυχιακό). Αν θες γνώσεις για δούλεια ένα τει/ιεκ είναι ότι πρέπει. :rolleyes:

Ναι.. είναι μια άποψη και αυτό, αλλά μεταξύ μας θα πρέπει κάπως να κερδίζεις και τα προς το ζην που λέμε διαφορετικά υπάρχει πρόβλημα, εκτός και αν έχεις χρήματα οπότε μπορείς να κυνηγήσεις το όνειρο σου για μια νέα ανακάλυψη στην Πληροφορική κλπ και εγώ μαζί σου σε αυτή την περίπτωση :) Αλλά με τις στρατιές ανέργων μαστερούχων (και βάλε) δεν το βλέπω έτσι το πράμα.

 

Υ.Γ.

Εδώ είναι το μεγάλο πρόβλημα της Ελληνικής εκπαίδευσης - αποκομμένη μια ζωή από την αγορά εργασίας, κυνηγάμε τα μεγάλα και δυσθεώρητα όταν δεν έχουμε λύσει καν τα μικρά και απλά... :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι παρουσιάζεται το φαινόμενο, ένας κατά τα άλλα ικανότατος απόφοιτος πανεπιστημιακής σχολής να μην είναι σε θέση να γράψει ένα εμπορικό πρόγραμμα, πράγμα που δυστυχώς έχω δει να συμβαίνει.

 

Έχεις την εντύπωση ότι ένας απόφοιτος ΤΕΙ ή ΙΕΚ έχει τις ικανότητες να φτιάξει μία εμπορική εφαρμογή; Δεν νομίζω, ένας (οποισδήποτε) απόφοιτος χωρίς εργασιακή εμπειρία δεν μπορεί να φτιάξει μόνος του ένα εμπορικό πρόγραμμα. Θα χρειαστεί να δουλέψει κάποια χρόνια σε κάποια εταιρία για να αποκτήσει δική του εμπειρία και να γίνει καλύτερος προγραμματιστής.

 

Κοίτα στα ΑΕΙ δεν πας για να μάθεις κάτι που θα σε κάνει περιζήτητο και "υψηλομιστο" εργάτη, πας για να γίνεις ΕΠΙΣΤΉΜΟΝΑΣ να είσαι αυτός (η ένας απ αυτούς) που θα πανε μπροστά την τεχνολογία, την κοινωνία και γενικότερα το ανθρώπινο είδος. Στα ΑΕΙ παίρνεις τις βάσεις-απαραίτητες γνώσεις για να προχωρήσεις σε μια εξειδίκευση στο αντικείμενο σου (μεταπτυχιακό). Αν θες γνώσεις για δούλεια ένα τει/ιεκ/επαλ είναι ότι πρέπει. :rolleyes:

 

ΥΓ1. Ετσι κατλαβαινω εγω αυτα που λεει το καταστατικο του πανεπιστημιου περι μαθησης κλπ

ΥΓ2. Τα παραπανω τα λεω με καλη διαθεση κι οχι με ''ορεξη'' κι εν μερη συμφονουμε

 

Το πανεπιστήμιο σίγουρα μπορεί να σου δώσει μία πιο θεωρητική κατεύθυνση στην επιστήμη της πληροφορικής αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι το μόνο που προσφέρει. Μέσα σε ένα ΑΕΙ μπορείς να μάθεις πράγματα τα οποία θα σε βοηθήσουν να γίνεις καλός προγραμματιστής. Διαλέγεις τα σωστά μαθήματα επιλογής, επιλέγεις εργασίες που είναι προγραμματιστικές και όχι βιβλιογραφικές, κάνεις πτυχιακή η οποία είναι επίσης προγραμματιστική και συνήθως είναι μέρος ενός μεγάλου project.

 

Η γνώμη μου είναι πως αν θέλεις να γίνεις προγραμματιστής το ΑΕΙ είναι καλύτερη επιλογή (όχι μονόδρομος όμως) από ΤΕΙ / ΙΕΚ / ΕΠΑΛ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις την εντύπωση ότι ένας απόφοιτος ΤΕΙ ή ΙΕΚ έχει τις ικανότητες να φτιάξει μία εμπορική εφαρμογή; Δεν νομίζω, ένας (οποισδήποτε) απόφοιτος χωρίς εργασιακή εμπειρία δεν μπορεί να φτιάξει μόνος του ένα εμπορικό πρόγραμμα. Θα χρειαστεί να δουλέψει κάποια χρόνια σε κάποια εταιρία για να αποκτήσει δική του εμπειρία και να γίνει καλύτερος προγραμματιστής.

 

Όχι βέβαια, αλλά τουλάχιστον γίνεται μια μικρή προσπάθεια από μέρους του εκπαιδευτικού προγράμματος να αποκτήσει κάποια επαφή με το τι ζητά η αγορά (βέβαια τώρα συζητάμε για παθογένειες στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που ξεκινούν από τον θάνατο του Καποδίστρια -και άκρη δεν θα βγάλουμε). Από εκεί και πέρα αυτό στηλιτεύω γενικά, ότι θα έπρεπε μέσα από το πρόγραμμα σπουδών των σχολών να αποκτά μια εμπειρία που να του επιτρέπει να μην αντιμετωπίζει αυτά τα θέματα ως κάτι πρωτόγνωρο (όπως συμβαίνει συνήθως).

 

Υ.Γ.

Μιλώ για τα ΤΕΙ - για ΙΕΚ συμφωνώ απόλυτα με τον παπι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@_tasos Επειδη παω σε ΙΕΚ ( μονο και μονο να παρω το χαρτι), μην το αναφερεις ουτε καν ως εκπαιδευτηκο κεντρο, περισσοτερα θα μαθεις σε μια καφετερια για το προγραμματισμο παρα στο ΙΕΚ.

 

Αν καποις που σχεδιαζει να παει σε ΙΕΚ για να μαθει προγραμματισμο, θα του ελεγα <<Στρωσε το κωλο σου κατω και δωσε πανελληνιες>>. Το αν με το χαρτι του ΙΕΚ μπορεις να βρεις δουλεια θα του απαντησω σε ενα χρονο happy.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ απολύτως με την άποψη του nilosgr.

 

Ο προγραμματιστής είναι καταρχήν επιστήμονας και όχι χειρώνακτας του πληκτρολογίου.

Τα ΑΕΙ έχουν (και πρέπει να έχουν) ως κύριο αντικειμενικό στόχο να παράγουν επιστήμονες της πληροφορικής,

όχι επαγγελματίες της αγοράς.

Οι περισσότεροι επίδοξοι το ξεχνούν/αγνοούν αυτό και δηλώνουν προγραμματιστές έχοντας μόνον την νοοτροπία της

πρακτικής εφαρμογής ενώ έχουν μακάρια άγνοια για το τι σημαίνει η πληροφορική ως επιστήμη. Είναι λάθος.

Θα ήταν αδιανόητο κάποιος οικοδόμος ή μπετατζής να πει ότι ξέρει να χτίζει σπίτια (ακόμη κι' αν πρακτικά το καταφέρνει) :

αυτό το κάνει ο πολ. μηχανικός και ο αρχιτέκτονας.

Ή κάποιος γκαραζιέρης να πει ότι είναι μηχανολογος.

Ή....ο κατάλογος δεν τελειώνει.

 

Το ίδιο είναι και εδώ. Αλλά η πρακτική εφαρμογή του προγραμματισμού σε τόσο πολλούς κλάδους, έχει εκφυλλίσει

την ιδέα ότι η σωστή επιστημονική κατάρτιση είναι απαραίτητη για να θεωρείται κάποιος προγραμματιστής.

(Και, βλέπετε, δεν είναι και κατοχυρωμένο ως επάγγελμα.)

 

Ένα αυτοδίδακτος που ενδιαφέρεται, μπορεί να προχωρήσει πολύ.

Παραταύτα, είναι αδύνατον να συναγωνιστεί κάποιον απόφοιτο πληροφορικής με το ίδιο ενδιαφέρον να μάθει.

Τα ΑΕΙ προσφέρουν μια εικόνα της πληροφορικής με έναν ολιστικό τρόπο που δεν μπορεί να έχει ένας αυτοδίδακτος όσο

καλός κι' αν είναι (εκτός βεβαια ειδικών περιπτώσεων).

Προσωπικά, στην πληροφορική έχω ασχοληθεί κατά καιρούς με ένα πλήθος θεμάτων :

C++, fortran, Mathematica, γραφικά (opengl, directx, VTK), Qt, υπολογιστική γεωμετρία, αλγοριθμική, αριθμητική ανάλυση,

παράλληλο προγραμματισμό (openmp, mpi).

ΑΛΛΑ δεν μπορώ να πω ότι είμαι προγραμματιστής.

Την εικόνα και τις γνώσεις που έχει κάποιος καλός απόφοιτος πληροφορικής δεν τα έχω....

 

-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η γνώμη μου είναι πως αν θέλεις να γίνεις προγραμματιστής το ΑΕΙ είναι καλύτερη επιλογή (όχι μονόδρομος όμως) από ΤΕΙ / ΙΕΚ / ΕΠΑΛ.

Συμφωνω, αλλα φαντασου οτι απ το 1ο ετος, στα ΤΕΙ κανεις C# (ή vb) ενω στα ΑΕΙ C, η οποια C# πραγματι ζητηται πιο πολυ απο τη σε αγγελιες κλπ. :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω, αλλα φαντασου οτι απ το 1ο ετος, στα ΤΕΙ κανεις C# (ή vb) ενω στα ΑΕΙ C, η οποια C# πραγματι ζητηται πιο πολυ απο τη σε αγγελιες κλπ. :mrgreen:

 

 

Πού το είδες αυτό?

 

ΤΕΙ Πληροφορικής Αθήνας: 1o εξάμηνο C

ΤΕΙ Πληροφορικής Θεσσαλονίκης: 1o εξάμηνο Java

TEΙ Πληροφορικής Λαμίας: 1o εξάμηνο C

ΤΕΙ Πληροφορικής και Πολυμέσων Ηρακλείου: 2o εξάμηνο C

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...