nodreams.ct Δημοσ. 16 Μαΐου 2003 Δημοσ. 16 Μαΐου 2003 Και δεν είναι σωστό να λέμε, εγώ θέλω να γίνω προγραμματιστής τι να την κάνω τη Βιολογία. ΛΥΚΕΙΟ είναι αυτό, γενικές γνώσεις προσφέρει. Θα πάς στο Πανεπιστήμιο, θα κάνεις και μεταπτυχειακό, μη φοβάσαι την εξειδίκευση θα τη φας με το κουτάλι. Ναι θα πάω στο πανεπιστήμιο και θα τα μάθω (λέμε τώρα), όμως για να πάω γιατί χρειάζεται να ξέρω βιολογία;
spiros Δημοσ. 16 Μαΐου 2003 Δημοσ. 16 Μαΐου 2003 [/b]Snollygoster[\b] RULEZ THEM ALL!!!! PESTA XRYSOSTOME! loipon se 10 grammes eipe SUPER-sympiknwmeno OLO to nohma... merikoi prepei na katalaboune... kai merikoi (runner1) prepei na stamathsoune na eine antidrastika kai anarxika stoixeia mono kai mono gia na einai antidrastikoi! agori mou eida egw symma8htes mou na lyssane gia to sistima, kai mosxoperasan stis sxoles tous kai isws kai kalitera apo oti dikaiountan... (kaloproereta ta lew OLA)
runner1 Δημοσ. 17 Μαΐου 2003 Δημοσ. 17 Μαΐου 2003 Den tha katsw na to analysw perissotero!Mporw na milaw me tis wres me apeira epixeirhmata gia ta arnhtika tou kainouriou systhmatos!Alla ayto protimw na to kanw proforika para apo edw giati dystyxws den exw toso poly xrono gia na ekthetw analytika tis apopseis mou! Osoi pisteyete oti to kainourio einai kalytero tote......elate sthn thesi twn mathitwn twn 1-2 ante kai tritou xronou pou efarmostike kai meta peite mou an synexizete na epeimenete oti to kainourio systhma einai kalytero!Kai opws eipa kai prin siga siga beltiwnetai logw ths dyskolias ths ylhs kai twn thematwn!Alla mexri na ftiaksei posoi efagan ta "peiramata" me to koutali??????? Gia paradeigma prepei na katalabete osoi diafwneite oti me ta palia biblia to kainourio systhma einai kai htan aparadekto!!!Deite ta kainouria biblia apo to gymnasio kiolas kai meta elate peite mou!Ola einai san biblia komiks!!!Etsi ki egw dinw eksetaseis!!!
nakostyphoon Δημοσ. 19 Μαΐου 2003 Δημοσ. 19 Μαΐου 2003 Λοιπόν είναι καρός να πώ ότι το νέο σύστημα είναι καλύτερο από το παλιότερο.Όμως και τα δύο είναι χάλια από τον τρόπο που εφαρμόστηκαν. Το νέο σε συνάρτηση με την μανία να γίνουν όλοι επιστήμονες μιάς και κάποιοι νομίζουν ότι αυτό είναι το πάν, και την υποβάθμιση του σχολικού βαθμού τα έχει "παίξει". Το φαινόμενο φροντηστήριο-σπίτι-σχολείο θα υπήρχε και ακόμα και αν είχαμε το παλιό σύστημα των δεσμών. Επίσης με το νέο ο μαθητής έχει ταυτόχρονη πρόσβαση π.χ. σε ιατρική μαζί με πολυτεχνείο, πράγμα αδύνατο παλιότερα. Αυτό που άλλαξε είναι οι ανάγκες της αγοράς και η νοοτροπία. Την εποχή της ακμής των δεσμών δεν είθελαν όλοι να γίνουν γιατροί και δικηγόροι.Συμβιβάζονταν και τους άρεσαν και άλλα επαγγέλματα. Λοιπόν το θέμα μάλλον δεν έπρεπε να είναι αν το ένα είναι καλύτερο από το άλλο αλλά τι ακριβώς θέλει ο νέος από την ζωή του; Να ξεροσταλιάζει στα φροντηστήρια ή να επιλέξει έξυπνα ένα επάγγελμα που θα έχει κέρδος έστω και χωρίς κουστούμι και γραφείο. Και κάτι άλλο δεν μπορεί κάποιος να πηγαίνει σε ανώτατη εκπαίδευση χωρίς να έχει έστω και μία απειροελάχιστη γνώση επί της ιστορίας, βιολογίας και λοιπά, οποιαδήποτε σχολή και αν επιλέξει. Αλλά όπως είπα το θέμα είναι πώς θα εξαληφθεί το φαινόμενο του παπαγάλου-syborg μαθητή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.