Προς το περιεχόμενο

Σοβαρο προβλημα με εξωτερικο σκληρο. Τι περιεργος τιτλος???...


alexandros4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Από περιέργεια, δεν παίρνεις κι ένα τηλ. στη Northwind να τους ρωτήσεις πόσο χρεώνουν αυτοί για ανάκτηση από δίσκο με προβληματικό f/w ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σκέφτηκα φίλε, απλά αυτο που το πήγα είναι ακριβώς ένα στενό μετα το σπίτι μου και απλά αγνοούσα την ύπαρξη του!!! Όσο για την northwind είδα στη σελίδα τους ότι είναι τσουχτερες οι τιμές τους... Αλλα απο περιέργεια θα πάρω να ρωτήσω, γιατί το απευχομαι βέβαια, να μην γίνει με την πρώτη η δουλεια μου....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρώτα αν θες, και ενημέρωσε κι εδώ, για να υπάρχει και (οικονομικό) μέτρο σύγκρισης - να ξέρουμε πού τον στέλνουμε τον κόσμο...

 

(...εν τω μεταξύ, για να έχουν clean room facilities, μια χαρά σοβαροί ακούγονται - οπότε δε νομίζω να μη γίνει η δουλειά σου... Βασικά, ρώτα τους με την ευκαιρία, τί ακριβώς θα κάνουν; Θ' αλλάξουν τσιπάκι f/w; Θα κάνουν "μεταμόσχευση platters" - ή μήπως απλά θα ξαναπεράσουν f/w στο τσιπάκι...; )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντιμετωπίζω και εγώ πρόβλημα με τον εξωτερικό μου σκληρο ειναι Seagate 1 T

Ενώ λειτουργεί κανονικα του έκανα ένα check up να δω σε τι κατασταση βρίσκεται και μου έβγαλε 4100 badsectors και μολις 13 μέρες ζωή!!!!?

Δεν τον έχω ουτε χρόνο σταθερό σε ένα σημείο..

Εχει εγγύηση (από multirama τον πήρα) 5 χρόνια. Δεν πιστεύω να μην το αλλάζουν γιατι λειτουργει ακόμα?

Δεν μπορώ να καταλάβω τι μπορεί να έφταιξε. Το μόνο που είχα κάνει μια φορα προσπάθησα να κάνω data recovery κάτι ταινίες αλλα φυσικά δεν τα κατάφερα λόγου μεγέθους…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα τρέξεις το εργαλείο της Seagate που θα βρεις στο site της και θα σου πει αν επιδέχεται αντικατάστασης (...που λογικά επιδέχεται, μιας και είναι πολλοί οι 4Κ BS - εκτός κι αν είναι "σοφτγουερικοί"...).

 

Το "τί έφταιξε" δεν έχει νόημα : κι ολοκαίνουριος να είναι ένας δίσκος, μια χαρά μπορεί να πάθει κάτι. Το λιγότερο αστοχία υλικού. Δεν είναι απαραίτητο να φταίνε "εξωτερικοί παράγοντες", και, κυρίως, η εγγύηση είναι ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ, και όχι...."καλής λειτουργίας". Κανείς δεν μπορεί να την εγγυηθεί αυτή, όσο κι αν οι μέσοι όροι ζωής είναι γύρω στα 2-5 χρόνια...

 

Data recovery γιατί ΔΕΝ κατάφερες να κάνεις ΔΕΝ κατάλαβα - πάντως το "μέγεθος" ΔΕΝ είναι λόγος....

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα τρέξεις το εργαλείο της Seagate που θα βρεις στο site της και θα σου πει αν επιδέχεται αντικατάστασης (...που λογικά επιδέχεται, μιας και είναι πολλοί οι 4Κ BS - εκτός κι αν είναι "σοφτγουερικοί"...).

 

Το "τί έφταιξε" δεν έχει νόημα : κι ολοκαίνουριος να είναι ένας δίσκος, μια χαρά μπορεί να πάθει κάτι. Το λιγότερο αστοχία υλικού. Δεν είναι απαραίτητο να φταίνε "εξωτερικοί παράγοντες", και, κυρίως, η εγγύηση είναι ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ, και όχι...."καλής λειτουργίας". Κανείς δεν μπορεί να την εγγυηθεί αυτή, όσο κι αν οι μέσοι όροι ζωής είναι γύρω στα 2-5 χρόνια...

 

Data recovery γιατί ΔΕΝ κατάφερες να κάνεις ΔΕΝ κατάλαβα - πάντως το "μέγεθος" ΔΕΝ είναι λόγος....

 

 

Των παρέδωσα το απόγευμα στα Multirama για αντικατάσταση

Οτι και να τους ρώτησα πήρα την ίδια απάντηση "εμεις δεν ξέρουμε τπτ η εταιρεία όπου θα το στείλουμε"

όσο για την εγγύηση που γράφει επάνω στο κουτί 5 χρόνια μου είπαν ότι για 2 ισχύει

Τέλος μου είπαν 15 μέρες σίγουρα θα κάνει... αντε να δούμε...!!!

 

Για το recovery ίσως έκανα κάτι εγώ λάθος τεσπα!!!

 

ευχαριστώ πάντως!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κουτί αναφέρει την εγγύηση της μαμάς-εταιρίας. Οι μεταπράτες, έχουν δικαίωμα να θεωρούνται οι άμεσα υπέυθυνοι = "απ' αυτούς τον πήρες-σε αυτούς θα τον δώσεις" μέχρι δύο χρόνια. Μετά σε κάνουν πάσα στη μαμά να καθαρίσεις μαζί της (και να χρεωθείς και την αποστολή).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Λοιπόν παιδια μαπα το καρπούζι με αυτούς εδω για να το πω χοντρά. Μου έφαγαν πάνω απο ένα μήνα και τελικα ούτε και οι ίδιοι ήξεραν τι έχει. Δεν έγινε ανάκτηση των δεδομένων μου. Στην αρχη μου είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα στο firmware μετα καποιο πρόβλημα στις κεφαλές και τελικα όταν πήγα να τον πάρω τον δίσκο μου είπαν ξανα πρόβλημα στο firmware. Δεν πλήρωσα Τίποτα και δεν υπήρχε βέβαια και η περίπτωση να τους δώσω λεφτα αφου με κοροϊδευαν για πάνω απο ένα μήνα. Αυτη τη στιγμη ο δίσκος βρίσκεται στη northwind που οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες. Με το που πήγα τον σκληρο και τον έβαλε το παλικάρι στην πρίζα και άκουσε το θόρυβο που κάνει, μου λέει είναι hitachi με πρόβλημα στις κεφαλές. Να σημειωθεί ότι ο δίσκος είναι εξωτερικός verbatim απλα το παλικάρι κατάλαβε με τη μια τι έχει μέσα το περίβλημα! Τώρα είμαι σε φάση αναμονής και περιμένω... Για τιμη, μου είπε λόγω των προβλημάτων στην ταυλανδη, θα παίξει κοντα στο 500... Και αν έχει κάνει μαλ@κια η άλλη η εταιρεία κανονικα πρέπει να μου χρεώσουν πέναλτι αλλα 200 γιατι δυσχερένεται το έργο τους... Μόλις με ενημερώσουν για το αν είναι ανακτησιμος ή όχι ο δίσκος θα σας πω παιδια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aν τ' αρχεία δεν αξίζουν, ξέχνα τα.

 

Αν αξίζουν να τα σκάσεις να πάρεις ίδιο δίσκο ν' αλλάξεις πλακέτες ΜΠΑΣ ΚΑΙ, καν' το.

 

Αν αξίζουν πολύ περισσότερο, κι έχεις τα φράγκα, Northwind (Θεσ/νίκη).

 

Εγω παλι πιστευω πως η παραπανω λυση που δινει ο φιλος ειναι η καλυτερη δυνατη,σε αυτη την περιπτωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Με το που πήγα τον σκληρο και τον έβαλε το παλικάρι στην πρίζα και άκουσε το θόρυβο που κάνει, μου λέει είναι hitachi με πρόβλημα στις κεφαλές. Να σημειωθεί ότι ο δίσκος είναι εξωτερικός verbatim απλα το παλικάρι κατάλαβε με τη μια τι έχει μέσα το περίβλημα!

 

...νταξ', δε χρειάζεται να ξέρει κανείς και από πυρηνική φυσική... : οι Βερμπάτιμοι συνήθως Χιτάτσηδες έχουν μέσα - και ο ήχος που κάνουν, είναι χαρακτηριστικός για επιβεβαίωση...

 

 

(...χωρίς αυτό να σημαίνει ότι σε εταιρίες ανάκτησης δεν κάνουν καλή δουλειά - τη στιγμή που χρεώνουν μαλλιοκέφαλα...Και για να κάνεις καλή δουλειά, ε θες σχετικά καταρτισμένο προσωπικό...)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ έναν Lacie 1T που έχω, Hitachi είναι. Ώστε χρεώνουν τώρα και τις βροχές στην Άπω Ανατολή;

Είδες η παγκοσμοιοποίηση; Κάτι που έγινε τόσες χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά σε επιβαρύνει με ένα σωρό ευρώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...