mainboardER Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 καλησπερα insomniacs εδω και μερικες μερες παρατηρησα πως η t220 μου απεκτησε δυο καμενα/αλιομενα pixels κοντα στην κατω δεξια γωνια.την ειχα αγωρασει τον μαρτιο το 9 οποτε ειμαι εντως εγγυησης μεχρι τον μαρτιο του 12 (3 χρονια εγγυηση).το θεμα ειναι πως απ οτι διαβασα η εγγυηση της samsung ειναι αθλια και δεν εχω τον χρονο και ορεξη για να τρεχω οποτε θα προτιμουσα να απευθυνθω απευθιας στο πλαισιο "απ οπου και την αγορασα" για την αντικατασταση.απ οτι βλεπω δεν υπαρχει ποια στο πλαισιο η συγκεκριμενη οθονη(ευτυχως δηλαδη ) οποτε σε περιπτωση που εγριθει η αντικατασταση εχω την δυνατοτητα να ζητησω πιστωτικο αναλογο των χρηματων που την ειχα αγορασει (230€) η ειναι απαραιτητο να μου δωσουν καποια αλλη οθονη και ισως καποιο επομενο μοντελο της samsung; επειδη δεν βλεπω καποιο αξιολογο monitor στο πλαισιο θα προτιμουσα την λυση του πιστωτικου ωστε να παω σε καποια οθονη με ποιο ποιοτικο πανελ και να χρησιμοποιησω το πιστωτικο για καποια αλη αγορα ευχαριστω προκαταβολικα για οποια βοηθεια
mainboardER Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 σιγά μην σου δώσουν λεφτα στο πλαισιο μα δεν μηλισα για επιστροφη χρηματων φισικα , αλλα για πιστωτικο οστε να κανω καποια αλλη αγορα
dimitrisOS Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 α δυσκολο αυτη θα σου κανουν αντικατασταση αν ειναι πεστο τους οταν την πας
mainboardER Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 νομικα ομως σε περιπτωση που το προϊον που αγωρασα δεν εξακολουθει να πωλειτε τι δικαιουμε;
dimitrisOS Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 το επόμενο κανονικά αλλά σε εμένα σε μια αντικατάσταση ποντική - πληκτρολόγιο που έδωσαν υποτίθεται ήταν πιο νέο μοντέλο αλλά είναι μούφα αυτό είχα πάρει στην αρχή http://www.plaisio.gr/Peripherals/PC-Peripherals/Keyboards/Turbo-X-Set-W-Less-Mouse-Wooz-MK65497G.htm και μου έδωσαν αυτό http://www.plaisio.gr/Peripherals/PC-Peripherals/Keyboards/TURBO-X-Wireless-Desktop-DWLC-1000-MK53H55G.htm
kostasR1 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 η SAMSUNG δεν νομίζω ότι αλλάζει ή αντικαθιστά οθόνη με 2 dead pixels. Τουλάχιστον αυτό ίσχυε παλαιότερα.
guardianx71 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Νομίζω ότι η εγγύηση είναι στα 7 pixel. Και εκτός αυτού πιστεύω ότι θα σε απευθύνουν στην αντιπροσωπία. Εγγυήσεις οθόνες εκτυπωτές λαπτοπ και τέτοια δεν νομίζω να αναλαμβάνεικανείς πέραν του DOA
mainboardER Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 το ξερω οτι θελουν πανω απο καποια pixels οι samsung για αντικατασταση για αυτο ειπα να απευθυνθω απευθειας στο πλαισιο επειδη ενδιαφερομε για αγορα τηλεορασης αυτη την περιοδο αν τους προτινω να αγορασω πχ αυτη απο εκεινους και να μου αφερεσουν τα 230€ της οθονης λετε να τους δελεασω επισης η αγορα ειχε γινει απο το λογαριασμο μου στο πλαισιο και γενικοτερα εχω κανει αρκετες αγορες μεσο του λογαριασμου μου λετε να εχω καποια καλυτερη μεταχειριση ως καλος πελατης του καταστηματος το επόμενο κανονικά αλλά σε εμένα σε μια αντικατάσταση ποντική - πληκτρολόγιο που έδωσαν υποτίθεται ήταν πιο νέο μοντέλο αλλά είναι μούφα αυτό είχα πάρει στην αρχή http://www.plaisio.gr/Peripherals/PC-Peripherals/Keyboards/Turbo-X-Set-W-Less-Mouse-Wooz-MK65497G.htm και μου έδωσαν αυτό http://www.plaisio.gr/Peripherals/PC-Peripherals/Keyboards/TURBO-X-Wireless-Desktop-DWLC-1000-MK53H55G.htm δηλαδη παιζει να μου δοσουν κανα τετοιο αθλιο monitor
guardianx71 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 λετε να τους δελεασω Mε την καμία όμως. Σκέψου το. Θα προτείνεις αντικατάσταση σε κάτι το οποίο έχεις 2,5 χρόνια και δεν καλύπτεται από εγγύηση γιατί δεν πληρή του όρους και σε προϊόν που τις εγγυήσεις τις αναλαμβάνουν οι αντιπροσωπίες ??? αν είναι να πηγαίνω κάθε χρόνο και να αλλάζω το pc μου δηλαδη παιζει να μου δοσουν κανα τετοιο αθλιο monitor Το πιο πιθανό είναι να μην σου δώσουν τίποτα , καθώς δεν πληρή τους όρους της εγγύησης. Να είσαι σίγουρος ότι ποτέ το πλαίσιο το eshop κτλ ακόμη και στις παραεισαγωγές τους που δεν μπορούν ναπάνε αντιπροσωπία , δεν δίνουν καλύτερη εγγύηση από τον κατασκευαστή, γιατί πολύ απλά και αυτοί μετά με την σειρά τους τα στέλνουν από εκεί που τα αγόρασαν για αντικατάσταση , ακριβώς όπως και εσύ
mainboardER Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 με κανατε βραδιατικα . anyway ευχαριστω για τοις πληροφοριες οταν περασω απο το πλαισιο θα σας πω αποτελεσματα
maik42 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2011 θα παρεις τηλεφωνο στο εισαγωγεα της οθονης να τους πεις το προβλημα της. στην δικη μου περιπτωση 2 φορες σε 1 χρονο μου την αντικατεστησαν. (viewsonic). απαραιτητη προυποθεση η αποδειξη αγορας της οθονης σου. σου στελνουν με courier την καινουργια και περνουν στο "καπακι" την χαλασμενη χωρις καμια χρηματικη επιβαρυνση απο την πλευρα σου.
mainboardER Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2011 θα παρεις τηλεφωνο στο εισαγωγεα της οθονης να τους πεις το προβλημα της. στην δικη μου περιπτωση 2 φορες σε 1 χρονο μου την αντικατεστησαν. (viewsonic). απαραιτητη προυποθεση η αποδειξη αγορας της οθονης σου. σου στελνουν με courier την καινουργια και περνουν στο "καπακι" την χαλασμενη χωρις καμια χρηματικη επιβαρυνση απο την πλευρα σου. βασικα αυτο προσπαθω να αποφυγω γιατι οπως ειπα παραπανω τον τελευταιο καιρο (ανεξαρτητως του προβληματος της τωρινης μου οθονης) σκευτομουν να αγορασω κανα καινουριο monitor με σοβαροτερο panel (ips) και δυστυχος στο πλαισιο δεν υπαρχει κατι τετοιο και ουτε μου χρειαζετε μια δευτερη οθονη,οποτε σε περιπτωση που μου την αντικαταστισουν κατα πασα πιθανοτητα δεν θα ανιχτει καν και θα φυγει για πουλημα αλλα οταν με 100 βρισκεις αρκετα καλυτερη οθονη απο τη δικια μου ποσο να την πουλησω ακομα και καινουρια; οποτε η καλυτερη λιση θα ειταν να καταφερω να παρω πιστωτικο αναλογο των χρηματων που την αγωρασα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.