Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

 

έχω ήδη ανοίξει ενα θέμα σχετικά με το πρόβλημα που αντιμετωπίζω με τον υπολογιστή μου και την εταιρεία e-shop και το οποίο ακόμα δεν έχει λυθεί. Είπα να γράψω μια καταγγελία, μπας και φιλοτιμηθεί κάποιος από την εταιρεία και προσέξει το θέμα μου, και κυρίως τουλάχιστον να προφυλάξω άλλους υποψήφιους πελάτες από την εν λόγω εταιρεία.

 

Λοιπόν, στις 5 Οκτωβρίου έφερα στο κατάστημα της Καλλιθέας τον υπολογιστή μου ο οποίος ήταν εντός εγγύησης. Είπα στον υπάλληλο ότι μάλλον πρέπει να έχει πρόβλημα η κάρτα γραφικών και του ξεκαθάρισα ότι σε περίπτωση που θα απαιτείτο αντικατάσταση της κάρτας και αν δεν υπήρχε η ίδια στο απόθεμα, να με καλέσουν ώστε να με ενημερώσουν για το ποια ακριβως κάρτα θα βάλουν. Του είπα ότι το θέμα της κάρτας γραφικών είναι σημαντική για τη δουλειά μου και ήμουν διατεθειμένος να πληρώσω κάποια διαφορά ώστε να μου βάλουν κάποια ακριβότερη ενδεχομένως. Ο υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι θα με καλέσει ο τεχνικος πριν προβεί στην οποιαδήποτε κίνηση. Του έκανα ξεκάθαρο επίσης το γεγονός ότι ο υπολογιστής είναι εργαλείο δουλειάς και το χρειαζόμουν άμεσα. Μου είπε ότι μεσα σε 2-3 μέρε θα είναι έτοιμος.

 

Περάσανε 10 ημέρες. Κάλεσα 5 φορές. Ούτε μία κλήση δεν δέχτηκα από κάποιον της εταιρείας. Επικοινωνούσα μόνο στο τηλεφωνικό κέντρο και δεν δέχτηκαν να με συνδέσουν με το κατάστημα της Καλλιθέας ώστε να μπορέσω να επικοινωνήσω με τον τεχνικό. Το Σάββατο, 15 Οκτωβρίου λοιπόν, καλώ για 5η φορά και μου λένε πως ειναι ετοιμο και να παω να το παραλαβω απο το καταστημα. Μου φανηκε αρκετα περιεργο το γεγονος οτι το είχαν έτοιμο, αλλα παρ' ολα αυτα δεν με ειχαν ειδοποιησει οι ιδιοι πρωτοι, ουτε για να παω να το παραλαβω, ούτε για να με ενημερωσουν φυσικα για το τι ακριβως πρόβλημα είχε. Δηλαδή κάθε φορά περιμένουν ο πελάτης να πάρει τηλέφωνο; Προσπαθούν να αποφύγουν την χρέωση της κλήσης; Τόσες περικοπες πια;

 

Πηγαίνω από το κατάστημα, δινω τα χαρτια της παραλαβης στον υπαλληλο και περιμενω να μου δώσουν τον υπολογιστή. Καθυστερεί αρκετά, και μετά από λίγο καλεί στον τηλέφωνο τον τεχνικό, ο οποιος μαλλον ειχε σχολάσει ή δεν είχε πάει καθόλου εκεινη τη μερα αφου ήταν πριν τις 5, ωστε να μιλησει μαζι μου. Παιρνω το ακουστικο και ο τεχνικος μου εξηγει οτι αλλαξανε το τροφοδοτικο και την καρτα γραφικων αλλα εξακολουθει να υπαρχει ενα προβλημα. Αργει να μπει στα windows, αλλα μπαινει ενταξει. Και αυτο οφειλεται μαλλον οτι περασανε τους drivers της καινουριας καρτας και μαλλον θα χρειαστει format και επανεγκατασταση λειτουργικου. Εσπευσε να μου πει βεβαια οτι η εγκατασταση windows δεν καλυπτεται απο την εγγύηση και χρεώνεται 20 ευρώ. Αλλά κατα τα άλλα, αν ηθελα ητανε ετοιμος, η σχεδον ετοιμος και μπορουσα να τον παρω.

 

Εγώ είχα χάσει 10 μέρες εργασίας ήδη, μου είχαν βάλει μια κάρτα χωρίς να με ρωτήσουνε ποια, το μηχάνημα ακόμα δεν δούλευε σωστά, και θέλανε και 20 ευρώ. Ειπα οτι θα τον παρω πισω και θα περασω μονος μου ξανα το λειτουργικο. Στην ερωτηση μου, ποια καρτα μου εγκαταστησανε αφου ποτε δεν με ενημερωσανε, μου ειπανε μια των 768 MB, ενώ παλιά είχα μία του 1 Gb. Δηλαδή μια χειρότερη. Όταν το είπα αυτό στον υπάλληλο μου ειπε το γνωστο "τι να σας πω, εγω δεν ξερω". Σηκωθηκα και εφυγα και πηγα σπιτι. Φυσικα ο υπολογιστης υπολειτουργουσε. ¨Ανοιξα το κουτί και είδα ότι την καινούρια κάρτα γραφικών που μου είχαν βάλει, δεν την είχαν βιδώσει καν. Αν αυτό δεν λέγεται προχειρότητα, τι λέγεται; Αγόρασα καινούριο δίσκο και πέρασα απο την αρχη ξανα το λειτουργικο. Το πρόβλημα δεν υποχώρησε ούτε στο ελάχιστο, πράγμα που σημαίνει ότι ο τεχνικός του e-shop έκανε λάθος και αν είχα δώσει τα 20 ευρώ, δεν θα είχε αλλάξει τίποτα. Κάτι το οποίο δεν θα μπορούσα φυσικά να γνωρίζω.

 

Αναγκάστηκα να πάω στο Πλαίσιο να δουν τον υπολογιστή μου μιας και φαίνεται πιο σοβαρή εταιρεία από το eshop. Τον πήγα χτες το βράδυ, σήμερα το μεσημέρι με κάλεσαν. Μου είπαν ότι το πρόβλημα είναι στην κάρτα γραφικών. Την καινούρια κάρτα γραφικών που μου έβαλαν στον eshop και δηθεν την είχαν ελέγξει!

 

Κάλεσα ξανά στα κεντρικά του eshop και μου ειπαν οτι πρεπει να παω ξανα σε καποιο καταστημα τους. Τους ειπα να με συνδεσουν με καποιο καταστημα, το οποιο να διαθετει τεχνικο ωστε να μιλησω μαζι του, να ρωτησω αν εχουν διαθεσιμες καρτες γραφικων, να μπορεσω να παω, να δουν αμεσα οτι υπαρχει προβλημα με την ελαττωματικη καρτα που μου δωσανε και να μου την αλλαξουν εκεινη την στιγμη. Δεν μπορω να χανω αλλο χρονο απο τη δουλεια μου. Μου ειπαν οτι δεν γινεται να μου δωσουν καποιο τηλεφωνο ουτε να με συνδεσουν. Πραγμα που το αμφισβητω, καθως οσο περιμενα στο καταστημα της Καλλιθεας, ειχα ακουσει τον υπαλληλο να λεει σε καποιον πελατη να καλεσει στο 211 5000 500 και να ζητησει να τον συνδεσουν με το συγκεκριμενο καταστημα. Με προτρεψε να παω στο κεντρικο καταστημα στο Μενιδι. Με το οποιο δεν μπορώ να επικοινωνησω πιο πριν. Ρωτησα αν γινεται ο συγκεκριμενος υπαλληλος να καλεσει στο Μενιδι να ρωτησει αν γινεται αυτο που ζηταω. Να καλεσει εκεινος, οχι εγω. Μου λεει δεν γινεται. Τι δεν γινεται; Δεν εχουν τηλεφωνα; Εταιρεια που ασχολειται με την τεχνολογια δεν είστε; Δηλαδη δεν εχει καμια επαφη το τηλεφωνικο κεντρο με το κεντρικο και μεγαλυτερο καταστημα της εταιρειας Ειναι δυνατόν;

 

Το θέμα έχει ως εξής και αναγκάζομαι κοινοποιήσω αυτην την επιστολή, γιατι στις δυσκολες εποχες που ζουμε, εγω κινδυνευω να χασω τη δουλεια μου επειδη εχει μεινει τραγικα πισω και οφειλεται ξεκαθαρα στην ανευθυνοτητα της συγκεκριμενης εταιρειας.

Θα περιμενω καποιο νεο σας, ισως να με βοηθησετε να βρω το δικιο μου. Θέλω να πιστευω οτι θα υπαρχει καποιος στην εταιρεια σας να με βοηθησει με το προβλημα μου.

Το μονο που θελω πια, ειναι μια καρτα γραφικων ανταξια της παλιας μου. Τίποτα παραπάνω.

 

Σας ευχαριστώ.

Δημοσ.

Καλησπέρα,

 

έχω ήδη ανοίξει ενα θέμα σχετικά με το πρόβλημα που αντιμετωπίζω με τον υπολογιστή μου και την εταιρεία e-shop και το οποίο ακόμα δεν έχει λυθεί. Είπα να γράψω μια καταγγελία, μπας και φιλοτιμηθεί κάποιος από την εταιρεία και προσέξει το θέμα μου, και κυρίως τουλάχιστον να προφυλάξω άλλους υποψήφιους πελάτες από την εν λόγω εταιρεία.

 

Λοιπόν, στις 5 Οκτωβρίου έφερα στο κατάστημα της Καλλιθέας τον υπολογιστή μου ο οποίος ήταν εντός εγγύησης. Είπα στον υπάλληλο ότι μάλλον πρέπει να έχει πρόβλημα η κάρτα γραφικών και του ξεκαθάρισα ότι σε περίπτωση που θα απαιτείτο αντικατάσταση της κάρτας και αν δεν υπήρχε η ίδια στο απόθεμα, να με καλέσουν ώστε να με ενημερώσουν για το ποια ακριβως κάρτα θα βάλουν. Του είπα ότι το θέμα της κάρτας γραφικών είναι σημαντική για τη δουλειά μου και ήμουν διατεθειμένος να πληρώσω κάποια διαφορά ώστε να μου βάλουν κάποια ακριβότερη ενδεχομένως. Ο υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι θα με καλέσει ο τεχνικος πριν προβεί στην οποιαδήποτε κίνηση. Του έκανα ξεκάθαρο επίσης το γεγονός ότι ο υπολογιστής είναι εργαλείο δουλειάς και το χρειαζόμουν άμεσα. Μου είπε ότι μεσα σε 2-3 μέρε θα είναι έτοιμος.

 

Περάσανε 10 ημέρες. Κάλεσα 5 φορές. Ούτε μία κλήση δεν δέχτηκα από κάποιον της εταιρείας. Επικοινωνούσα μόνο στο τηλεφωνικό κέντρο και δεν δέχτηκαν να με συνδέσουν με το κατάστημα της Καλλιθέας ώστε να μπορέσω να επικοινωνήσω με τον τεχνικό. Το Σάββατο, 15 Οκτωβρίου λοιπόν, καλώ για 5η φορά και μου λένε πως ειναι ετοιμο και να παω να το παραλαβω απο το καταστημα. Μου φανηκε αρκετα περιεργο το γεγονος οτι το είχαν έτοιμο, αλλα παρ' ολα αυτα δεν με ειχαν ειδοποιησει οι ιδιοι πρωτοι, ουτε για να παω να το παραλαβω, ούτε για να με ενημερωσουν φυσικα για το τι ακριβως πρόβλημα είχε. Δηλαδή κάθε φορά περιμένουν ο πελάτης να πάρει τηλέφωνο; Προσπαθούν να αποφύγουν την χρέωση της κλήσης; Τόσες περικοπες πια;

 

Πηγαίνω από το κατάστημα, δινω τα χαρτια της παραλαβης στον υπαλληλο και περιμενω να μου δώσουν τον υπολογιστή. Καθυστερεί αρκετά, και μετά από λίγο καλεί στον τηλέφωνο τον τεχνικό, ο οποιος μαλλον ειχε σχολάσει ή δεν είχε πάει καθόλου εκεινη τη μερα αφου ήταν πριν τις 5, ωστε να μιλησει μαζι μου. Παιρνω το ακουστικο και ο τεχνικος μου εξηγει οτι αλλαξανε το τροφοδοτικο και την καρτα γραφικων αλλα εξακολουθει να υπαρχει ενα προβλημα. Αργει να μπει στα windows, αλλα μπαινει ενταξει. Και αυτο οφειλεται μαλλον οτι περασανε τους drivers της καινουριας καρτας και μαλλον θα χρειαστει format και επανεγκατασταση λειτουργικου. Εσπευσε να μου πει βεβαια οτι η εγκατασταση windows δεν καλυπτεται απο την εγγύηση και χρεώνεται 20 ευρώ. Αλλά κατα τα άλλα, αν ηθελα ητανε ετοιμος, η σχεδον ετοιμος και μπορουσα να τον παρω.

 

Εγώ είχα χάσει 10 μέρες εργασίας ήδη, μου είχαν βάλει μια κάρτα χωρίς να με ρωτήσουνε ποια, το μηχάνημα ακόμα δεν δούλευε σωστά, και θέλανε και 20 ευρώ. Ειπα οτι θα τον παρω πισω και θα περασω μονος μου ξανα το λειτουργικο. Στην ερωτηση μου, ποια καρτα μου εγκαταστησανε αφου ποτε δεν με ενημερωσανε, μου ειπανε μια των 768 MB, ενώ παλιά είχα μία του 1 Gb. Δηλαδή μια χειρότερη. Όταν το είπα αυτό στον υπάλληλο μου ειπε το γνωστο "τι να σας πω, εγω δεν ξερω". Σηκωθηκα και εφυγα και πηγα σπιτι. Φυσικα ο υπολογιστης υπολειτουργουσε. ¨Ανοιξα το κουτί και είδα ότι την καινούρια κάρτα γραφικών που μου είχαν βάλει, δεν την είχαν βιδώσει καν. Αν αυτό δεν λέγεται προχειρότητα, τι λέγεται; Αγόρασα καινούριο δίσκο και πέρασα απο την αρχη ξανα το λειτουργικο. Το πρόβλημα δεν υποχώρησε ούτε στο ελάχιστο, πράγμα που σημαίνει ότι ο τεχνικός του e-shop έκανε λάθος και αν είχα δώσει τα 20 ευρώ, δεν θα είχε αλλάξει τίποτα. Κάτι το οποίο δεν θα μπορούσα φυσικά να γνωρίζω.

 

Αναγκάστηκα να πάω στο Πλαίσιο να δουν τον υπολογιστή μου μιας και φαίνεται πιο σοβαρή εταιρεία από το eshop. Τον πήγα χτες το βράδυ, σήμερα το μεσημέρι με κάλεσαν. Μου είπαν ότι το πρόβλημα είναι στην κάρτα γραφικών. Την καινούρια κάρτα γραφικών που μου έβαλαν στον eshop και δηθεν την είχαν ελέγξει!

 

Κάλεσα ξανά στα κεντρικά του eshop και μου ειπαν οτι πρεπει να παω ξανα σε καποιο καταστημα τους. Τους ειπα να με συνδεσουν με καποιο καταστημα, το οποιο να διαθετει τεχνικο ωστε να μιλησω μαζι του, να ρωτησω αν εχουν διαθεσιμες καρτες γραφικων, να μπορεσω να παω, να δουν αμεσα οτι υπαρχει προβλημα με την ελαττωματικη καρτα που μου δωσανε και να μου την αλλαξουν εκεινη την στιγμη. Δεν μπορω να χανω αλλο χρονο απο τη δουλεια μου. Μου ειπαν οτι δεν γινεται να μου δωσουν καποιο τηλεφωνο ουτε να με συνδεσουν. Πραγμα που το αμφισβητω, καθως οσο περιμενα στο καταστημα της Καλλιθεας, ειχα ακουσει τον υπαλληλο να λεει σε καποιον πελατη να καλεσει στο 211 5000 500 και να ζητησει να τον συνδεσουν με το συγκεκριμενο καταστημα. Με προτρεψε να παω στο κεντρικο καταστημα στο Μενιδι. Με το οποιο δεν μπορώ να επικοινωνησω πιο πριν. Ρωτησα αν γινεται ο συγκεκριμενος υπαλληλος να καλεσει στο Μενιδι να ρωτησει αν γινεται αυτο που ζηταω. Να καλεσει εκεινος, οχι εγω. Μου λεει δεν γινεται. Τι δεν γινεται; Δεν εχουν τηλεφωνα; Εταιρεια που ασχολειται με την τεχνολογια δεν είστε; Δηλαδη δεν εχει καμια επαφη το τηλεφωνικο κεντρο με το κεντρικο και μεγαλυτερο καταστημα της εταιρειας Ειναι δυνατόν;

 

Το θέμα έχει ως εξής και αναγκάζομαι κοινοποιήσω αυτην την επιστολή, γιατι στις δυσκολες εποχες που ζουμε, εγω κινδυνευω να χασω τη δουλεια μου επειδη εχει μεινει τραγικα πισω και οφειλεται ξεκαθαρα στην ανευθυνοτητα της συγκεκριμενης εταιρειας.

Θα περιμενω καποιο νεο σας, ισως να με βοηθησετε να βρω το δικιο μου. Θέλω να πιστευω οτι θα υπαρχει καποιος στην εταιρεια σας να με βοηθησει με το προβλημα μου.

Το μονο που θελω πια, ειναι μια καρτα γραφικων ανταξια της παλιας μου. Τίποτα παραπάνω.

 

Σας ευχαριστώ.

 

Αυτό δεν είναι πρόβλημα είναι μυθιστόρημα... :shock:

  • Like 1
Δημοσ.

Κουράγιο.... Εγώ είχα ένα παρόμοιο πρόβλημα και τους έκανα καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή.

Μετά 2 μήνες ένας ευγενέστατος νεαρός με πήρε τηλ από το e-shop για να μου προτείνει αντικατάσταση ή πιστωτικό ή επιστροφή χρημάτων (πολύ διάθεση .....). Δεν ασχολήθηκα, γιατί το είχα πάρει απόφαση οτι τζάμπα ασχολούμαι και απλά δεν πρόκειται να ξαναπάρουν ούτε cent από εμένα....

Δημοσ.

δεν καταλαβαίνω μετά από τόσα παράπονα με ποια λογική αγοράζει κάποιος υπολογιστή από το eshop πόσο μάλλον αν το θέλει για επαγγελματική χρήση. είναι ένα πραγματικά χάλια κατάστημα. ούτε καλώδιο ethernet δεν μπορείς να πάρεις από αυτούς πλέον!!! :P

εγώ θα σου πρότεινα να κάνεις και μια καταγγελία-σχόλιο στο skroutz μήπως και ασχοληθούν λίγο μαζί σου.

Δημοσ.

Τι θα έκανα στην θέση σου.. Θα έπαιρνα αγκαλιά τον υπολογιστή και τα χαρτιά παράδοσης παραλαβής επισκευής και θα πήγαινα στα κεντρικά.. δεν θα έφευγα απο εκει χωρίς λύση.. σε οποιαδήποτε άρνηση τους θα καλούσα περιπολικό για καταγραφή του συμβάντος. Έτσι θα έχανα μια μέρα αλλά θα ήταν μια.

Δημοσ.

Παιδιά, κάποια πράγματα είναι στη φύση του ανθρώπου τελικά. Όπως στην πολιτική, βρίζουμε βρίζουμε αλλά στο τέλος τους ψηφίζουμε... Αφού είναι γνωστό ότι το e-shop πάει τέλειωσε, γιατί αγοράζουμε ακόμα από κει??

Δημοσ.

γιε εμενα το μαγαζι εχει ηδη κλεισει.Το τελευταιο χρονικο διαστημα 2 στις 2 παραγγελιες ακυρες(μαλιστα στη δευτερη αν και τους ειχα στειλει μειλ ακυρωσης μου ηλθε μετα απο κανενα μηνα και φυσικα δεν την παρελαβα.)

Δημοσ.

παντος εμάς εδώ κύπρο που έχουμε eshop.com.cy (ξεχωριστή εταιρεία απο eshop.gr)είναι παρα πολύ καλή ... δεν μου δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα...

και πολύ ευγενικοί και όλα...

αμα ειναι ετς οπως τα λες αυτοί έχουν χάσει έναν ακόμη πελάτη και όχι εσύ...

βέβαια και εσύ έχεις χάσει αλλά αυτοί χάνουν το 'όνομα' που είχαν χτίσει με τέτοιες περιπτώσεις

η κάρτα γραφικών σου φτιάχτηκε;

Δημοσ.

Όλοι νομίζω έχουμε να διηγηθούμε μια κακή ιστορία από το e-shop... Εντάξει, μια στραβή συμβαίνει σε όλους, αλλά στο e-shop το κακό έχει παραγίνει. Υπάρχουν άλλα αξιόπιστα online μαγαζιά πλέον!

Δημοσ.

Όλοι νομίζω έχουμε να διηγηθούμε μια κακή ιστορία από το e-shop... Εντάξει, μια στραβή συμβαίνει σε όλους, αλλά στο e-shop το κακό έχει παραγίνει. Υπάρχουν άλλα αξιόπιστα online μαγαζιά πλέον!

 

Τα τελευταία 2 χρόνια δεν θυμάμαι έστω και 1 χωρίς πρόβλημα συναλλαγή.

 

Τώρα έχω σε παραγγελία ένα προϊόν .. 1 μήνα περιμένω

http://www.e-shop.gr/show_main.phtml?id=TLS.230000

αν το έβρισκα αλλού θα τους εφτυνα .. αλλά με ευρώ δύσκολα να βρω

 

Κρίμα και οι τιμές τους ήταν κ είναι κατά καιρούς αρκετά αξιόλογες (sidewinder x6 22.50€ αλλά με τον τρόπο που δουλεύουν.... ε ναι λογικά θα κλείσουν. Ο πελάτης δεν είναι χαζός!

Δημοσ.

Το παραπάνω κέιμενο το εστειλα email στην εταιρεία, το ανέβασα εδω, έκανα mention στο λογαριασμό του e-shop στο twitter, το πόσταρα στο wall στο facebook τους (το οποίο το διαγράψανε λίγες ώρες μετά), το έστειλα και το ανεβάσανε στο tro-ma-ktiko. Η αλήθεια είναι ότι το επόμενο πρωι με πήρανε τηλέφωνο από την Καλλιθέα και μου είπανε να ξαναπαω το pc στο καταστημα τους και την επομενη μερα θα εχω καινουρια καρτα γραφικων. Όπερ και εγένετο.

 

 

Τώρα γιατί αγόρασα από το e-shop όπως αναρωτιούνται πολλοί; Το μηχάνημα είναι αγορασμένο πριν 3 χρόνια. Σε ένα μήνα λήγει η εγγύηση... Το αν θα με ξαναδουνε να περναω έστω κι απ' έξω, πολυ αμφιβάλλω...

 

Σας ευχαριστω όλους.

  • 4 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

καλησπέρα παιδιά, έχω μια απορία,  ενώ ο τηλεφωνητής σημερα 17-7 λέει ότι το κατάστημα θα είναι ανοιχτό από τις 11 μεχρι τις 7 το βράδυ, γιατί πήγα και είναι κλειστό;  γιατί ξεγελάνε τον κόσμο; για ποιο λόγο κοροϊδεύουνε; είχα πάρει έναν ανεμιστήρα και λέω σήμερα μια που είναι ανοιχτά να πάω να τον πάρω, άλλα τελικά ας τον κρατήσουν αυτοί

  • Like 1
Δημοσ.

Όχι από θεσσαλονικη είμαι, και δυστυχώς ούτε καν θα ξανά πάω πάλι για έναν ανεμιστήρα, είμαι μακριά, μεταφορικό μέσον δεν έχω, οπότε, αυτή τη κοροϊδία δεν μ άρεσε, ας τον κρατήσουν τον ανεμιστήρα τους αυτοί να τον χαίρονται

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

Που μπορώ να κάνω καταγγελία; Τους έστειλα επισκευή το laptop ενός 2 μηνών και το γέμισαν με στην γρατσουνια, και δεν έφτιαξαν το πρόβλημα που είχε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...